Sitemap

  1. Blz. 1 Documentatie Jaarrekening 2020
    1. Blz. 2 Documentatie bij de Jaarrekening 2020
    2. Blz. 3 Documentatie Jaarrekening
      1. Blz. 4 Inleiding
        1. Blz. 5 Inleiding
      2. Blz. 6 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
        1. Blz. 7 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
      3. Blz. 8 Overzicht van alle doelstellingen, actieplannen en acties met financiële gegevens
        1. Blz. 9 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
          1. Blz. 10 Actieplan
            1. Blz. 11 01/01/KAP/03 Leven, Ruimte en Omgeving
              1. Blz. 12 01/01/KAP/03/01 Ondersteuning Gecoro
              2. Blz. 13 01/01/KAP/03/02 Ondersteuning milieu- en natuurraad
              3. Blz. 14 01/01/KAP/03/03 Ondersteuning mobiliteitsraad
              4. Blz. 15 01/01/KAP/03/04 Doorrekenen regiekosten RUP
              5. Blz. 16 01/01/KAP/03/05 Doorrekenen ontwikkelingslasten
              6. Blz. 17 01/01/KAP/03/06 Smart City
              7. Blz. 18 01/01/KAP/03/07 Digitale ontsluitingen en coördinatie GIS/GRB/CRAB/….
              8. Blz. 19 01/01/KAP/03/08 Opmaken, digitaal ontsluiten en screenen rooi- en onteigeningsplannen
              9. Blz. 20 01/01/KAP/03/09 Permanente monitoring milieu
              10. Blz. 21 01/01/KAP/03/10 Ondersteuning en evaluatie project seizoenarbeiders
              11. Blz. 22 01/01/KAP/03/11 Lier FairTradegemeente
              12. Blz. 23 01/01/KAP/03/12 Verdere uitwerking en uitvoering klimaatplan
              13. Blz. 24 01/01/KAP/03/13 Samenwerkingsovereenkomst omtrent duurzaamheid
              14. Blz. 25 01/01/KAP/03/14 Ontsluiten informatie ruimtelijke planning
              15. Blz. 26 01/01/KAP/03/15 Project water-land-schap
              16. Blz. 27 01/01/KAP/03/16 Subsidie Opnieuw&CO
              17. Blz. 28 01/01/KAP/03/17 Composteren van organisch afval
              18. Blz. 29 01/01/KAP/03/18 Duivenpopulatie onder controle houden
              19. Blz. 30 01/01/KAP/03/19 Week van de bij
              20. Blz. 31 01/01/KAP/03/20 Organisatie verkiezingen
              21. Blz. 32 01/01/KAP/03/21 Kerntaken burgerzaken
              22. Blz. 33 01/01/KAP/03/22 Opmaak RUP's voor herbestemming verspreide industriegronden
              23. Blz. 34 01/01/KAP/03/23 Activeren van bouwgronden voor kernverdichting
              24. Blz. 35 01/01/KAP/03/24 Aanwenden van de stedelijke woonpremie
              25. Blz. 36 01/01/KAP/03/25 Ondersteuning sociale verhuurkantoren
              26. Blz. 37 01/01/KAP/03/26 Opmaak RUP i.f.v. de ontwikkeling Mallekot
              27. Blz. 38 01/01/KAP/03/27 Wijziging PRUP Antwerpsesteenweg
              28. Blz. 39 01/01/KAP/03/28 Bewaken openruimte corridor Koningshooikt
              29. Blz. 40 01/01/KAP/03/29 Opmaak RUP i.f.v. zonevreemde recreatie
              30. Blz. 41 01/01/KAP/03/30 Opmaak RUP Azelhof
              31. Blz. 42 01/01/KAP/03/31 Uitwerken structuurvisie i.f.v. de herwaardering van de Binnen-Nete
              32. Blz. 43 01/01/KAP/03/32 Ondersteuning Natuurpunt
              33. Blz. 44 01/01/KAP/03/33 Versterken Fortengordel - Fort Van Lier
              34. Blz. 45 01/01/KAP/03/34 Versterking Bosgordel Koningshooikt
              35. Blz. 46 01/01/KAP/03/35 Versterking valleien Beneden-, Kleine- en Grote Nete en Babelsebeek
              36. Blz. 47 01/01/KAP/03/36 Overname van niet-verkochte parkeerplaatsen
              37. Blz. 48 01/01/KAP/03/37 Concessie exploitatie parkeren openbaar domein
              38. Blz. 49 01/01/KAP/03/38 Oprichting mobiliteitsfonds
              39. Blz. 50 01/01/KAP/03/39 Afsluiten raamcontract i.f.v. mobiliteit en publieke ruimte beleid
              40. Blz. 51 01/01/KAP/03/40 Uitvoeren mobiliteitstoetsen bij ontwikkelingsprojecten
              41. Blz. 52 01/01/KAP/03/41 Voorzien deelfietsen
              42. Blz. 53 01/01/KAP/03/42 Conformiteitsattest voor huurwoningen
              43. Blz. 54 01/01/KAP/03/43 Onderzoek ongezonde woningen
              44. Blz. 55 01/01/KAP/03/44 Zwerfkatten project
              45. Blz. 56 01/01/KAP/03/45 Vlot en kwalitatief afleveren van omgevingsvergunningen
            2. Blz. 57 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
              1. Blz. 58 01/01/SAP/01/01 Opmaak van een RUP Ring West
              2. Blz. 59 01/01/SAP/01/02 Realisatie van de procesbegeleiding en de strategische communicatie project Stationsomgeving
              3. Blz. 60 01/01/SAP/01/03 Realisatie projectmanagement i.k.v. beleidsdomein Ruimte voor heel Lier
              4. Blz. 61 01/01/SAP/01/04 Opmaak van een RUP Noordelijke Driehoek
            3. Blz. 62 01/01/SAP/02 Ruimtelijke organisatie en ontwikkeling stad
              1. Blz. 63 01/01/SAP/02/01 Opmaak van een beleidsplan 'Ruimte Lier '
              2. Blz. 64 01/01/SAP/02/02 Opmaak van een beleidskader 'Kernversterkend Woonplan'
              3. Blz. 65 01/01/SAP/02/03 Opmaak algemene stedenbouwkundige verordening
              4. Blz. 66 01/01/SAP/02/04 Opmaak Ruimtelijk kader Beeldkwaliteitsplan
              5. Blz. 67 01/01/SAP/02/05 Optimaliseren en inspelen op subsidiemogelijkheden
        2. Blz. 68 01/02 Ondernemen
          1. Blz. 69 Actieplan
            1. Blz. 70 01/02/KAP/03 Economie en Ondernemen
              1. Blz. 71 01/02/KAP/03/01 Uniforme terrassen
              2. Blz. 72 01/02/KAP/03/02 Ondersteuning en versterken openbare markten
              3. Blz. 73 01/02/KAP/03/03 Realisatie van een evenwichtig aanbod van kwaliteitsvolle ambulante handel
              4. Blz. 74 01/02/KAP/03/04 Ondersteuning economische raad
              5. Blz. 75 01/02/KAP/03/05 Ondersteuning novemberfoor
              6. Blz. 76 01/02/KAP/03/06 Gedifferentieerd doelgroepenbeleid
              7. Blz. 77 01/02/KAP/03/07 Gedifferentieerd communicatiebeleid
            2. Blz. 78 01/02/SAP/01 Sterke economie
              1. Blz. 79 01/02/SAP/01/01 Ondersteuning en versterking van de onderlinge samenwerking tussen bedrijven
              2. Blz. 80 01/02/SAP/01/02 Beheer incubator normaalschoolsite
            3. Blz. 81 01/02/SAP/02 Winkelstad
              1. Blz. 82 01/02/SAP/02/01 Promoten Lier als attractieve stad voor shoppen, proeven en beleven
              2. Blz. 83 01/02/SAP/02/02 Leegstandbestrijding door premie- en belastingstelsel
              3. Blz. 84 01/02/SAP/02/03 Ontwikkelen en bijsturen leegstandsstrategie
              4. Blz. 85 01/02/SAP/02/04 Premiereglement verfraaiing etalages
        3. Blz. 86 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
          1. Blz. 87 Actieplan
            1. Blz. 88 01/03/KAP/04 Gebouwen en onroerend erfgoed
              1. Blz. 89 01/03/KAP/04/01 Keuringen en controles
              2. Blz. 90 01/03/KAP/04/02 Meubilair
              3. Blz. 91 01/03/KAP/04/03 Nutsvoorzieningen voor stadsgebouwen (gas, elektriciteit, water)
              4. Blz. 92 01/03/KAP/04/04 Onderhoudscontracten
              5. Blz. 93 01/03/KAP/04/05 Poets
              6. Blz. 94 01/03/KAP/04/06 Toegangscontrole en beveiliging stadsgebouwen
              7. Blz. 95 01/03/KAP/04/07 Werkingsmiddelen voor onderhoud gebouwen
              8. Blz. 96 01/03/KAP/04/08 Aankoop en verkoop patrimonium
              9. Blz. 97 01/03/KAP/04/09 Canon erfpacht Heilig Hart en SAL
              10. Blz. 98 01/03/KAP/04/10 Verhuur buiten sociaal stelsel/ jacht-en visrecht/consessies
              11. Blz. 99 01/03/KAP/04/11 Sociale verhuringen
              12. Blz. 100 01/03/KAP/04/12 Afscheidscentrum Kloosterheide: uitbreiding aula
              13. Blz. 101 01/03/KAP/04/13 Archief: vloer stofvrij maken
              14. Blz. 102 01/03/KAP/04/14 Dungelhoef: fietsenstalling
              15. Blz. 103 01/03/KAP/04/15 Gemeentehuis Koningshooikt: multifunctionele invulling
              16. Blz. 104 01/03/KAP/04/16 Kleine werken allerlei
              17. Blz. 105 01/03/KAP/04/17 Renovaties woningen OCMW
              18. Blz. 106 01/03/KAP/04/18 SASK: dakherstelling
              19. Blz. 107 01/03/KAP/04/19 Sporthal 't Spui: inkomhal
              20. Blz. 108 01/03/KAP/04/20 Colibrant: interieurherstel en onderhoud
              21. Blz. 109 01/03/KAP/04/21 Den Bril: restauratiewerken
              22. Blz. 110 01/03/KAP/04/22 Gevangenenpoort: onderhoud schrijnwerk en dakwerken
              23. Blz. 111 01/03/KAP/04/23 Heilig Geestgebouw: restauratiewerken volgend uit beheersplan en herbestemmingsonderzoek 2020
              24. Blz. 112 01/03/KAP/04/24 Heilig Hartkerk: interieur
              25. Blz. 113 01/03/KAP/04/25 Heilige Familiekerk: glasramen en vochtproblematiek
              26. Blz. 114 01/03/KAP/04/26 Heilige Familiekerk: restauratiewerken volgend uit herbestemmingsonderzoek 2019
              27. Blz. 115 01/03/KAP/04/27 Historische artefacten in de stad
              28. Blz. 116 01/03/KAP/04/28 SAMWD: gevelwerken en dak
              29. Blz. 117 01/03/KAP/04/29 Sint-Gummarus kerk: restauratiewerken fase 1/2/3
              30. Blz. 118 01/03/KAP/04/30 Stadhuis: werken beheersplan
              31. Blz. 119 01/03/KAP/04/31 Zimmertoren: restauratiewerken volgend uit beheersplan 2020
              32. Blz. 120 01/03/KAP/04/32 Zimmertoren: schrijnwerk en dakwerken
              33. Blz. 121 01/03/KAP/04/33 Restauratie Stadspompen
            2. Blz. 122 01/03/SAP/01 Kwaliteit stads- en OCMW Patrimonium
              1. Blz. 123 01/03/SAP/01/01 Opmaak beheersplannen en herbestemmingsstudies
              2. Blz. 124 01/03/SAP/01/02 Opmaak erfgoedbeleidsplan
              3. Blz. 125 01/03/SAP/01/03 Opmaak conditiemeting en meerjarenonderhoudsplanning
            3. Blz. 126 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
              1. Blz. 127 01/03/SAP/02/01 Opmaak en analyse van een efficiënte energieboekhouding
              2. Blz. 128 01/03/SAP/02/02 Relighting
              3. Blz. 129 01/03/SAP/02/03 WKK/Pompen/Stookplaatsanalyse
              4. Blz. 130 01/03/SAP/02/04 Zonnepanelen
            4. Blz. 131 01/03/SAP/03 Renovatie Begijnhof
              1. Blz. 132 01/03/SAP/03/01 Begijnhof: restauratiewerken fase 2/3/4/5
        4. Blz. 133 01/04 Openbaar domein
          1. Blz. 134 Actieplan
            1. Blz. 135 01/04/KAP/03 Openbaar domein
              1. Blz. 136 01/04/KAP/03/01 Investeringen verkeersveiligheid
              2. Blz. 137 01/04/KAP/03/02 Onderhoud openbare verlichting en nutsleidingen
              3. Blz. 138 01/04/KAP/03/03 Onderhoud van en investering in openbaar groen
              4. Blz. 139 01/04/KAP/03/04 Onderhoud waterinfrastructuur
              5. Blz. 140 01/04/KAP/03/05 Onderhoud wegeninfrastructuur
              6. Blz. 141 01/04/KAP/03/06 Ondersteuning en begeleiding bij verkaveling
              7. Blz. 142 01/04/KAP/03/07 Onvoorziene kleine aanpassingswerken openbaar domein
            2. Blz. 143 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
              1. Blz. 144 01/04/SAP/01/01 Aarschotsesteenweg - Fietspad
              2. Blz. 145 01/04/SAP/01/02 Begijnhof
              3. Blz. 146 01/04/SAP/01/03 Berlaarsestraat en Kluizenplein (Archeologie Normaalschool)
              4. Blz. 147 01/04/SAP/01/04 Berlarij
              5. Blz. 148 01/04/SAP/01/05 Bosstraat
              6. Blz. 149 01/04/SAP/01/06 Dorpstraat-Beekstraat
              7. Blz. 150 01/04/SAP/01/07 Eeuwfeestlaan Fase 1 Bareel-Gulden Sporen
              8. Blz. 151 01/04/SAP/01/08 Fietsostrade Antwerpen-Lier
              9. Blz. 152 01/04/SAP/01/09 Fietsostrade Heist-op-den-Berg
              10. Blz. 153 01/04/SAP/01/10 Fietsostrade Lier Oost
              11. Blz. 154 01/04/SAP/01/11 Fietssuggestiestroken Koningshooikt
              12. Blz. 155 01/04/SAP/01/12 Grote Markt - Heraanleg Kasseien
              13. Blz. 156 01/04/SAP/01/13 Hoge Velden : Aanleg Ontsluiting
              14. Blz. 157 01/04/SAP/01/14 Huibrechtstraat-Koning Alberstraat
              15. Blz. 158 01/04/SAP/01/15 Kozak
              16. Blz. 159 01/04/SAP/01/16 Kesselsesteenweg- Fietspad
              17. Blz. 160 01/04/SAP/01/17 Lisp 1 (Sterrenstraat-Maanstraat-Komeetstraat)
              18. Blz. 161 01/04/SAP/01/18 Marnixdreef - Fietspad
              19. Blz. 162 01/04/SAP/01/19 Mechelbaan
              20. Blz. 163 01/04/SAP/01/20 Mulderweg
              21. Blz. 164 01/04/SAP/01/21 Ontsluitingsweg R16
              22. Blz. 165 01/04/SAP/01/22 Pastoriestraat
              23. Blz. 166 01/04/SAP/01/23 Ros Beiaard fase 2
              24. Blz. 167 01/04/SAP/01/24 Schollebeekstraat
              25. Blz. 168 01/04/SAP/01/25 Volmolen (Bril-Kattenstraat-Kloosterstraat-Deensestraat-Volmolenstraat)
              26. Blz. 169 01/04/SAP/01/26 Verharding Vesten
              27. Blz. 170 01/04/SAP/01/27 Zaat-Veemarkt
              28. Blz. 171 01/04/SAP/01/28 Afwerking straten uit vorige legislatuur
              29. Blz. 172 01/04/SAP/01/29 Afrit jaagpad Leuvensevest
              30. Blz. 173 01/04/SAP/01/30 Hofstraat
              31. Blz. 174 01/04/SAP/01/31 Voorbereidende studies heraanleg straten volgende legislatuur
              32. Blz. 175 01/04/SAP/01/32 Rijenweg
            3. Blz. 176 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
              1. Blz. 177 01/04/SAP/02/01 Inrichting landschapspark Pallieterland
              2. Blz. 178 01/04/SAP/02/02 Aanplanting nieuwe bomen en struiken
        5. Blz. 179 01/05 Jeugd en BKO
          1. Blz. 180 Actieplan
            1. Blz. 181 01/05/KAP/03 Jeugd en BKO
              1. Blz. 182 01/05/KAP/03/01 Onderhoud en vernieuwing locaties BKO
              2. Blz. 183 01/05/KAP/03/02 Voorzien dynamische en aantrekkelijke binnen- en buitenspeelruimten op locaties BKO
              3. Blz. 184 01/05/KAP/03/03 Installatie aangepaste toegangscontrole
              4. Blz. 185 01/05/KAP/03/04 Ondersteuning jeugdverenigingen met investeringen in moderne en veilige lokalen
              5. Blz. 186 01/05/KAP/03/05 Financiële ondersteuning jeugdinitiatieven
              6. Blz. 187 01/05/KAP/03/06 Ondersteuning Lierse jeugdraad
              7. Blz. 188 01/05/KAP/03/07 Ondersteuning werking jeugdhuis
              8. Blz. 189 01/05/KAP/03/08 Uitbouw uitleendienst voor plaatselijke jeugdwerk
              9. Blz. 190 01/05/KAP/03/09 Aantrekken, ondersteunen en motiveren vrijwilligers en animatoren
              10. Blz. 191 01/05/KAP/03/10 Organisatie Speelpleinwerking
              11. Blz. 192 01/05/KAP/03/11 Organisatie van workshops, activiteiten en evenementen
              12. Blz. 193 01/05/KAP/03/12 Uitbouw tienerwerking
              13. Blz. 194 01/05/KAP/03/13 Aanleg van toegankelijke wijkspeelpleintjes
              14. Blz. 195 01/05/KAP/03/14 Ondersteuning kwaliteitsvol jeugdcentrum
              15. Blz. 196 01/05/KAP/03/15 Aanbieden gevarieerd en kwaliteitsvol activiteitenprogramma voor kinderen
              16. Blz. 197 01/05/KAP/03/16 Evaluatie en bijsturing voorafinschrijvingsysteem BKO
              17. Blz. 198 01/05/KAP/03/17 Inzet op ouderparticipatie
            2. Blz. 199 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
              1. Blz. 200 01/05/SAP/01/01 Aankoop buitenmeubilair en verlichting voor skatepark site Moevement
            3. Blz. 201 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
              1. Blz. 202 01/05/SAP/02/01 Verbetering samenwerking met interne en externe partners (Huis van het Kind, onderwijs, verenigingen,…)
              2. Blz. 203 01/05/SAP/02/02 Onderzoek gebruik scholeninfrastructuur i.k.v. verruiming van het opvangaanbod
        6. Blz. 204 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
          1. Blz. 205 Actieplan
            1. Blz. 206 01/06/KAP/03 Toerisme en Erfgoedwerking
              1. Blz. 207 01/06/KAP/03/01 Beheer eigen collecties
              2. Blz. 208 01/06/KAP/03/02 Beheer erfgoed in de publieke ruimte
              3. Blz. 209 01/06/KAP/03/03 Verwerving en afstoot materieel en immaterieel erfgoed
              4. Blz. 210 01/06/KAP/03/04 Algemene werkingsmiddelen Toerisme & Erfgoed
              5. Blz. 211 01/06/KAP/03/05 Onderhoud en aanpassing specifiek museuminfrastructuur
              6. Blz. 212 01/06/KAP/03/06 Betoelaging ondersteunende partners
              7. Blz. 213 01/06/KAP/03/07 Onthaal en begeleiding bezoekers
              8. Blz. 214 01/06/KAP/03/08 Incentives voor toeristische partners
              9. Blz. 215 01/06/KAP/03/09 Ontwikkelen fiets- en wandelproducten
              10. Blz. 216 01/06/KAP/03/10 Ontwikkelen participatieve tentoonstellingen voor doelgroepen
              11. Blz. 217 01/06/KAP/03/11 Opleiding tot stadsgidsen
              12. Blz. 218 01/06/KAP/03/12 Doelgerichte communicatie i.f.v. werving en promotie
              13. Blz. 219 01/06/KAP/03/13 Ontwikkeling evenwichtige, meertalige publieksbemiddeling
            2. Blz. 220 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
              1. Blz. 221 01/06/SAP/01/01 Studiekosten depot
            3. Blz. 222 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
              1. Blz. 223 01/06/SAP/02/01 Aanpassing openingsuren Visit Lier in de winterperiode
              2. Blz. 224 01/06/SAP/02/02 Mobilhomeparking annex camping en trekkershutten op Hoge Velden
              3. Blz. 225 01/06/SAP/02/03 Ontsluiting roerend en onroerend erfgoed in de (semi) publieke ruimte
              4. Blz. 226 01/06/SAP/02/04 Renovatie Hal T
        7. Blz. 227 01/07 Bib en Leescafé
          1. Blz. 228 Actieplan
            1. Blz. 229 01/07/KAP/02 Bib en Leescafé
              1. Blz. 230 01/07/KAP/02/01 Samenwerking Werkmmaat en leescafé
              2. Blz. 231 01/07/KAP/02/02 Gebruik infoschermen voor huurders en bezoekers leescafé
              3. Blz. 232 01/07/KAP/02/03 Realisatie gamecollectie
              4. Blz. 233 01/07/KAP/02/04 E-inclusie bij moeilijk bereikbare doelgroepen
              5. Blz. 234 01/07/KAP/02/05 Opvolging digitale ontwikkelingen
              6. Blz. 235 01/07/KAP/02/06 Ruimte voor creatieve zelfontplooiing
              7. Blz. 236 01/07/KAP/02/07 Organisatie activiteiten voor het bereik van een breder publiek
              8. Blz. 237 01/07/KAP/02/08 Gebruik digitale tools
              9. Blz. 238 01/07/KAP/02/09 Organisatie activiteiten en projecten i.k.v. versterking leesklimaat
              10. Blz. 239 01/07/KAP/02/10 Ontwikkeling aantrekkelijk en kwaliteitsvolle collectie
              11. Blz. 240 01/07/KAP/02/11 Communicatie aanbod bib
              12. Blz. 241 01/07/KAP/02/12 Optimale benutting ruimtes in het leescafé
            2. Blz. 242 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
              1. Blz. 243 01/07/SAP/01/01 Evaluatie openingsuren bib en leescafé
              2. Blz. 244 01/07/SAP/01/02 Voorzien in studeerplekken voor Lierse jongeren
              3. Blz. 245 01/07/SAP/01/03 Verdere aanpassingen inrichting bib
        8. Blz. 246 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
          1. Blz. 247 Actieplan
            1. Blz. 248 01/08/KAP/03 Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
              1. Blz. 249 01/08/KAP/03/01 Subsidie sportverenigingen
              2. Blz. 250 01/08/KAP/03/02 Ondersteuning sportverenigingen op logistiek, administratief en promotioneel vlak
              3. Blz. 251 01/08/KAP/03/03 Ondersteuning Lierse sportraad
              4. Blz. 252 01/08/KAP/03/04 Organisatie recreatieve sportactiviteiten
              5. Blz. 253 01/08/KAP/03/05 Organisatie sportactiviteiten voor maatschappelijk kwetsbare groepen
              6. Blz. 254 01/08/KAP/03/06 Ondersteuning van en samenwerking met sportorganisaties
              7. Blz. 255 01/08/KAP/03/07 Terbeschikkingstelling Netestadion
              8. Blz. 256 01/08/KAP/03/08 Terbeschikkingstelling bewegingsruimte in het DC 't Schoppeke
              9. Blz. 257 01/08/KAP/03/09 Uitvoering overeenkomst met S&R m.b.t. de uitbating zwembad
              10. Blz. 258 01/08/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling sporthal De Komeet
              11. Blz. 259 01/08/KAP/03/11 Terbeschikkingstelling sporthal campus Louis Zimmer
              12. Blz. 260 01/08/KAP/03/12 Terbeschikkingstelling sporthal Stadspark
              13. Blz. 261 01/08/KAP/03/13 Terbeschikkingstelling sportcentrum Beekstraat en wijksportterreinen
              14. Blz. 262 01/08/KAP/03/14 Terbeschikkingstelling turnzaal Koningshooikt
              15. Blz. 263 01/08/KAP/03/15 Exploitatie en verhuur wijkhuizen
              16. Blz. 264 01/08/KAP/03/16 Exploitatie en verhuur CC De Mol
              17. Blz. 265 01/08/KAP/03/17 Exploitatie en verhuur CC Spui
              18. Blz. 266 01/08/KAP/03/18 Exploitatie en verhuur CC Vleeshuis
              19. Blz. 267 01/08/KAP/03/19 Exploitatie en verhuur CC Vredeberg
              20. Blz. 268 01/08/KAP/03/20 Exploitatie en verhuur Stadhuis
              21. Blz. 269 01/08/KAP/03/21 Exploitatie en verhuur vergaderlokalen en kapel CC Colibrant
              22. Blz. 270 01/08/KAP/03/22 Exploitatie en verhuur Wezenkapel
              23. Blz. 271 01/08/KAP/03/23 Oude ZZ klooster
            2. Blz. 272 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
              1. Blz. 273 01/08/SAP/01/01 Aanleg kunstgrasveld KVK Hooikt
              2. Blz. 274 01/08/SAP/01/02 Modernisering Netestadion
              3. Blz. 275 01/08/SAP/01/03 Vernieuwen site minigolf - sportvelden
              4. Blz. 276 01/08/SAP/01/04 Renovatie Oude Zwartzusterklooster
            3. Blz. 277 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
              1. Blz. 278 01/08/SAP/02/01 Financiële afspreken met sportclubs omtrent niet voetbalinfrastructuur
              2. Blz. 279 01/08/SAP/02/02 Aanleg kunstgras-, voetbalvelden en finse piste Hoge Velden
        9. Blz. 280 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
          1. Blz. 281 Actieplan
            1. Blz. 282 01/09/KAP/02 Deeltijds Kunstonderwijs
              1. Blz. 283 01/09/KAP/02/01 Viering 100 jaar SAMWD
              2. Blz. 284 01/09/KAP/02/02 Huren locaties door Academies
              3. Blz. 285 01/09/KAP/02/03 Organiseren uitstappen door Academies
              4. Blz. 286 01/09/KAP/02/04 Organisatie LIERische Kunsten
              5. Blz. 287 01/09/KAP/02/05 Organisatie beiaardbespelingen
              6. Blz. 288 01/09/KAP/02/06 Ondersteuning vriendenkringen Academies
              7. Blz. 289 01/09/KAP/02/07 Deelname kwetsbare groepen aan het kunstonderwijs
              8. Blz. 290 01/09/KAP/02/08 Onderhoud en vernieuwing didactisch materiaal Academies
              9. Blz. 291 01/09/KAP/02/09 Jaarlijkse prijsuitdeling Academies
              10. Blz. 292 01/09/KAP/02/10 Examens Academies
              11. Blz. 293 01/09/KAP/02/11 Lidmaatschapsbijdrage Onderwijsondersteuning OVSG
              12. Blz. 294 01/09/KAP/02/12 Kunstkuur, nascholing en voordrachtgevers
              13. Blz. 295 01/09/KAP/02/13 Verhuring instrumenten, vrije ateliers en benodigdheden
              14. Blz. 296 01/09/KAP/02/14 Verhuring lokalen aan derden
              15. Blz. 297 01/09/KAP/02/15 Promotie aanbod Academies
              16. Blz. 298 01/09/KAP/02/16 Ondersteuning vzw Bressinck
              17. Blz. 299 01/09/KAP/02/17 Lonen en wedden Academies
              18. Blz. 300 01/09/KAP/02/18 Werkingsmiddelen Academies
            2. Blz. 301 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
              1. Blz. 302 01/09/SAP/01/01 Interne samenwerking Academies
              2. Blz. 303 01/09/SAP/01/02 Samenwerking Academies met derden
        10. Blz. 304 01/10 Cultuur en evenementen
          1. Blz. 305 Actieplan
            1. Blz. 306 01/10/KAP/03 Cultuur en evenementen
              1. Blz. 307 01/10/KAP/03/01 Communicatie vrijetijdsaanbod
              2. Blz. 308 01/10/KAP/03/02 Ondersteuning culturele verenigingen volgens reglement
              3. Blz. 309 01/10/KAP/03/03 Ondersteuning Cultuurforum
              4. Blz. 310 01/10/KAP/03/04 Ondersteuning OC Den Bril
              5. Blz. 311 01/10/KAP/03/05 Verdere uitbouw en ondersteuning UiTPAS Lier
              6. Blz. 312 01/10/KAP/03/06 Ondersteuning terugkerende evenementen door derden
              7. Blz. 313 01/10/KAP/03/07 Organisatie nieuwjaarsreceptie
              8. Blz. 314 01/10/KAP/03/08 Organisatie kernversterkende evenementen i.s.m. lokale economie
              9. Blz. 315 01/10/KAP/03/09 Organisatie Kerst in Lier
              10. Blz. 316 01/10/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling feestmateriaal
              11. Blz. 317 01/10/KAP/03/11 Theatertechnische uitrusting
              12. Blz. 318 01/10/KAP/03/12 Inzet medewerkers bij projecten
              13. Blz. 319 01/10/KAP/03/13 Werkingsmiddelen voor LCC
              14. Blz. 320 01/10/KAP/03/14 Organisatie (boven)lokale cultuurwerking LCC
              15. Blz. 321 01/10/KAP/03/15 Cultuur ondernemerschap
              16. Blz. 322 01/10/KAP/03/16 Viering 200 jaar Koningshooikt
            2. Blz. 323 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
              1. Blz. 324 01/10/SAP/01/01 Ondersteuning duurzame projecten
              2. Blz. 325 01/10/SAP/01/02 Reuzenfeest
              3. Blz. 326 01/10/SAP/01/03 Oprichting overleggroep 'Evenementen'
            3. Blz. 327 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
              1. Blz. 328 01/10/SAP/02/01 Bouw of verbouwing cultuurcentrum
        11. Blz. 329 01/11 Sociale dienstverlening
          1. Blz. 330 Actieplan
            1. Blz. 331 01/11/KAP/05 Sociale Dienstverlening
              1. Blz. 332 01/11/KAP/05/01 Toekenning leefloon
              2. Blz. 333 01/11/KAP/05/02 Toekenning aanvullende financiële steun
              3. Blz. 334 01/11/KAP/05/03 Toekenning aanvullende financiële steun rond energiekosten
              4. Blz. 335 01/11/KAP/05/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten gezondheidszorg
              5. Blz. 336 01/11/KAP/05/05 Ondersteuning Gezinsbond
              6. Blz. 337 01/11/KAP/05/06 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten opname van ouderen in zorgvoorzieningen en begrafenissen
              7. Blz. 338 01/11/KAP/05/07 Ondersteuning cultuur- en vrijetijdsparticipatie van mensen in armoede
              8. Blz. 339 01/11/KAP/05/08 Uitvoering Lokaal Opvanginitiatief
              9. Blz. 340 01/11/KAP/05/09 Uitbesteding gespecialiseerde info-en begeleidingstrajecten
              10. Blz. 341 01/11/KAP/05/10 Uitbesteding gespecialiseerde trajecten rond psychologische begeleiding
              11. Blz. 342 01/11/KAP/05/11 Sensibiliseringsacties rond armoede
              12. Blz. 343 01/11/KAP/05/12 Ondersteuning sociaal restaurant en sociale kruidenier
              13. Blz. 344 01/11/KAP/05/13 Ondersteuning vzw Mondiale Werken regio Lier
              14. Blz. 345 01/11/KAP/05/14 Ondersteuning vzw Samenlevingsopbouw
              15. Blz. 346 01/11/KAP/05/15 Faciliteren begeleide uitstappen voor mensen in armoede
              16. Blz. 347 01/11/KAP/05/16 Betaling bijdragen UiTPAS met kansentarief
              17. Blz. 348 01/11/KAP/05/17 Ondersteuning vzw Recht en Welzijn
              18. Blz. 349 01/11/KAP/05/18 Organisatie Rap op Stap
              19. Blz. 350 01/11/KAP/05/19 Uitvoering project 'Samen Inburgeren'
              20. Blz. 351 01/11/KAP/05/20 Organisatie taalproject 'Babbelier'
              21. Blz. 352 01/11/KAP/05/21 Organisatie taalproject 'Leeswereld' i.s.m. de bib
              22. Blz. 353 01/11/KAP/05/22 Organisatie ceremonie succesvolle afronding inburgeringstraject
              23. Blz. 354 01/11/KAP/05/23 Ondersteuning regionale samenwerking rond welzijn
              24. Blz. 355 01/11/KAP/05/24 Organisatie welzijnscirkels en trefdag voor professionals
              25. Blz. 356 01/11/KAP/05/25 Ondersteuning diversiteitsraad
              26. Blz. 357 01/11/KAP/05/26 Lier realiseert i.s.m. partners een geïntegreerd breed onthaal (GBO)
              27. Blz. 358 01/11/KAP/05/27 Ondersteuning welzijnsraad
              28. Blz. 359 01/11/KAP/05/28 Ondersteuning wereldraad
              29. Blz. 360 01/11/KAP/05/29 Uitvoering Nood-Zuid beleid
              30. Blz. 361 01/11/KAP/05/30 Project Lier voor Taal
            2. Blz. 362 01/11/KAP/06 Corona Sociale dienstverlening
              1. Blz. 363 01/11/KAP/06/01 Subsidie Covid-19 Steun
              2. Blz. 364 01/11/KAP/06/02 Toelage voedselhulp ikv Corona
              3. Blz. 365 01/11/KAP/06/03 Lokaal consumptiebudget ikv Corona
              4. Blz. 366 01/11/KAP/06/04 Lokaal armoedebeleid ikv Corona
            3. Blz. 367 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
              1. Blz. 368 01/11/SAP/01/01 Ondersteuning Fietspunt
              2. Blz. 369 01/11/SAP/01/02 Uitbesteding intensieve trajecten naar werk(ervaring)
              3. Blz. 370 01/11/SAP/01/03 Realisatie Jobatelier
              4. Blz. 371 01/11/SAP/01/04 Voorzien sociale activeringstrajecten voor leefloners
              5. Blz. 372 01/11/SAP/01/05 Verhoging aantal werkervaringsplaatsen voor leefloners (art. 60)
            4. Blz. 373 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
              1. Blz. 374 01/11/SAP/02/01 Ondersteuning TEJO
              2. Blz. 375 01/11/SAP/02/02 Ondersteuning Vertrouwenscentrum Kindermishandeling
              3. Blz. 376 01/11/SAP/02/03 Huiswerkondersteuning
              4. Blz. 377 01/11/SAP/02/04 Taalondersteuningsinitiatieven in de schoolvakanties
              5. Blz. 378 01/11/SAP/02/05 Bevordering gekwalificeerde uitstroom van leerlingen
              6. Blz. 379 01/11/SAP/02/06 Organisatie centraal aanmeldingssysteem schoolinschrijvingen
              7. Blz. 380 01/11/SAP/02/07 Schoolcoaching
              8. Blz. 381 01/11/SAP/02/08 Tolkenondersteuning voor het onderwijs
              9. Blz. 382 01/11/SAP/02/09 Regie lokaal flankerend onderwijsbeleid
              10. Blz. 383 01/11/SAP/02/10 Toekenning aanvullende financiële steun rond kinderarmoede
              11. Blz. 384 01/11/SAP/02/11 Begeleiding voor/met maatschappelijk kwetsbaren volgens de outreach methodiek
              12. Blz. 385 01/11/SAP/02/12 Week van de opvoeding
              13. Blz. 386 01/11/SAP/02/13 Organisatie Huis van het kind
              14. Blz. 387 01/11/SAP/02/14 Bouw of verbouwing Huis van het kind
              15. Blz. 388 01/11/SAP/02/15 Participatie cultuur- en vrijetijdsorganisaties
            5. Blz. 389 01/11/SAP/03 Dienstverlening
              1. Blz. 390 01/11/SAP/03/01 Bouw of verbouwing sociaal restaurant en sociale kruidenier
            6. Blz. 391 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
              1. Blz. 392 01/11/SAP/04/01 Acute Opvang voor mensen in woonnood
              2. Blz. 393 01/11/SAP/04/02 Verbetering woonkwaliteit van maatschappelijk kwetsbare huurders
              3. Blz. 394 01/11/SAP/04/03 Uitbouw project Woonatelier
              4. Blz. 395 01/11/SAP/04/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten huisvesting
        12. Blz. 396 01/12 Ouderenzorg
          1. Blz. 397 Actieplan
            1. Blz. 398 01/12/KAP/01 Ouderenzorg
              1. Blz. 399 01/12/KAP/01/01 Uitbating cafetaria in de dienstencentra
              2. Blz. 400 01/12/KAP/01/02 Aanbod aangepaste activiteiten in de dienstencentra
              3. Blz. 401 01/12/KAP/01/03 Werkingsmiddelen voor de dienstencentra
              4. Blz. 402 01/12/KAP/01/04 Kwaliteitsvolle maaltijden
              5. Blz. 403 01/12/KAP/01/05 Externe advisering verbetering kwaliteit maaltijdproces
              6. Blz. 404 01/12/KAP/01/06 Logistieke ondersteuning i.f.v. maaltijdproces
              7. Blz. 405 01/12/KAP/01/07 Samenwerking met derden i.f.v. optimale zorg
              8. Blz. 406 01/12/KAP/01/08 Aangepaste werkingsmiddelen zorgmedewerkers
              9. Blz. 407 01/12/KAP/01/09 Beheer van aanleunwoningen
              10. Blz. 408 01/12/KAP/01/10 Activiteitenaanbod WZC
              11. Blz. 409 01/12/KAP/01/11 Uitbating cafetaria WZC
              12. Blz. 410 01/12/KAP/01/12 Organisatie dagcentrum De Passage
              13. Blz. 411 01/12/KAP/01/13 Organisatie inkomstenbeheer WZC
              14. Blz. 412 01/12/KAP/01/14 Organisatie medische zorgen voor de bewoners
              15. Blz. 413 01/12/KAP/01/15 Organisatie van vervoer voor bewoners
              16. Blz. 414 01/12/KAP/01/16 Onderhoud en herstelling werkmiddelen
              17. Blz. 415 01/12/KAP/01/17 Aangepaste werkkledij medewerkers
              18. Blz. 416 01/12/KAP/01/18 Organisatie administratieve ondersteuning
              19. Blz. 417 01/12/KAP/01/19 Voorzien schoonmaak
              20. Blz. 418 01/12/KAP/01/20 Gebouwen- en omgevingsbeheer
              21. Blz. 419 01/12/KAP/01/21 Logistieke ondersteuning ondersteunende medewerkers
              22. Blz. 420 01/12/KAP/01/22 Financiële steun om zorgkosten op te vangen
              23. Blz. 421 01/12/KAP/01/23 Ondersteuning LogoMechelen
              24. Blz. 422 01/12/KAP/01/24 Ondersteuning verenigingen
              25. Blz. 423 01/12/KAP/01/25 Ondersteuning Lokale Adviesraad Toegankelijkheid
              26. Blz. 424 01/12/KAP/01/26 Ondersteuning seniorenraad
              27. Blz. 425 01/12/KAP/01/27 Dementievriendelijke stad
              28. Blz. 426 01/12/KAP/01/28 Informatieverstrekking aan ouderen
              29. Blz. 427 01/12/KAP/01/29 Mobiliteitsondersteuning voor mensen met beperkingen
        13. Blz. 428 01/13 Afvalbeleid
          1. Blz. 429 Actieplan
            1. Blz. 430 01/13/KAP/03 Afvalbeleid
              1. Blz. 431 01/13/KAP/03/01 Optimalisatie en financiering afvalverwerking
              2. Blz. 432 01/13/KAP/03/02 Sociale correcties Diftar
              3. Blz. 433 01/13/KAP/03/03 Betaling kosten afvalbeheer
            2. Blz. 434 01/13/SAP/01 Optimalisering afvalophaling
              1. Blz. 435 01/13/SAP/01/01 Hervorming Ivarembelasting
              2. Blz. 436 01/13/SAP/01/02 Onderhandelingen Ivarem omtrent bevoegdheidsoverdracht
              3. Blz. 437 01/13/SAP/01/03 Opmaak visie OCT systemen nieuwe woonontwikkelingen
            3. Blz. 438 01/13/SAP/02 Proper Lier
              1. Blz. 439 01/13/SAP/02/01 Vermindering afval bij evenementen
              2. Blz. 440 01/13/SAP/02/02 Vermijden hotspots via infrastructurele ingrepen
              3. Blz. 441 01/13/SAP/02/03 Zorg voor netheid in winkelas
              4. Blz. 442 01/13/SAP/02/04 Aanpak peuken en hondenpoep
              5. Blz. 443 01/13/SAP/02/05 Samenwerking met Mooimakers
              6. Blz. 444 01/13/SAP/02/06 Ondersteuning vrijwilligers openbaar domein
              7. Blz. 445 01/13/SAP/02/07 Aanpak zwerfafval via sensibiliserings- en preventiecampagnes
              8. Blz. 446 01/13/SAP/02/08 Opmaak visie plaatsing vuilbakken in binnen- en buitengebied
              9. Blz. 447 01/13/SAP/02/09 Optimalisatie veegplan
        14. Blz. 448 01/14 Handhaving en preventie
          1. Blz. 449 Actieplan
            1. Blz. 450 01/14/KAP/01 Handhaving en preventie
              1. Blz. 451 01/14/KAP/01/01 Uitwerken preventieve acties i.k.v. veiliger fiets- en voetgangersgedrag scholieren
              2. Blz. 452 01/14/KAP/01/02 Uitwerken preventieve acties i.k.v. criminaliteitsfenomenen
              3. Blz. 453 01/14/KAP/01/03 Ondersteuning van buurten binnen BIN
              4. Blz. 454 01/14/KAP/01/04 Ondersteunende initiatieven i.f.v. vermindering middelengebruik
              5. Blz. 455 01/14/KAP/01/05 Voorzien aangepaste uitrusting gemeenschapswachten
              6. Blz. 456 01/14/KAP/01/06 Voorzien vervoersmogelijkheden gemeenschapswachten
              7. Blz. 457 01/14/KAP/01/07 Gebruik tablets/smartphones door gemeenschapswachten
              8. Blz. 458 01/14/KAP/01/08 Opzetten acties i.k.v. overlastfenomenen
              9. Blz. 459 01/14/KAP/01/09 Inning GAS-boetes
              10. Blz. 460 01/14/KAP/01/10 Igemo begeleidt herstelvorderingen
              11. Blz. 461 01/14/KAP/01/11 Sanctionerende ambtenaar GAS
              12. Blz. 462 01/14/KAP/01/12 Systematische aanpak prioritaire overtredingen
              13. Blz. 463 01/14/KAP/01/13 Opsporing, registratie en aanpak van leegstand
              14. Blz. 464 01/14/KAP/01/14 Aanpak verkrotte en verwaarloosde gebouwen en woningen
              15. Blz. 465 01/14/KAP/01/15 Bewaring beeldkwaliteit in Lier
              16. Blz. 466 01/14/KAP/01/16 Beperking reclameoverlast
              17. Blz. 467 01/14/KAP/01/17 Combitaks
              18. Blz. 468 01/14/KAP/01/18 Belasting onvrijwillige alarmmeldingen
              19. Blz. 469 01/14/KAP/01/19 Activering onbebouwde percelen in de kern
              20. Blz. 470 01/14/KAP/01/20 Belasting op tweede verblijven
              21. Blz. 471 01/14/KAP/01/21 Opvolging Strategisch Veiligheids- en Preventieplan (SVPP)
              22. Blz. 472 01/14/KAP/01/22 Opvolgen initiatieven Gezonde gemeente (LOGO Mechelen)
              23. Blz. 473 01/14/KAP/01/23 Woningbeveiligende maatregelen
        15. Blz. 474 01/15 Externe communicatie
          1. Blz. 475 Actieplan
            1. Blz. 476 01/15/KAP/02 Communicatie
              1. Blz. 477 01/15/KAP/02/01 Ontvangsten, vieringen en herdenkingen
              2. Blz. 478 01/15/KAP/02/02 Communicatie in print
              3. Blz. 479 01/15/KAP/02/03 Digitale communicatie
              4. Blz. 480 01/15/KAP/02/04 Promotie stadsmerk
            2. Blz. 481 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
              1. Blz. 482 01/15/SAP/01/01 Uitbouw inspraak, participatie en wijkwerking
              2. Blz. 483 01/15/SAP/01/02 Behandeling meldingen en klachten
        16. Blz. 484 01/16 Klantgerichte dienstverlening
          1. Blz. 485 Actieplan
            1. Blz. 486 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening
              1. Blz. 487 01/16/SAP/01/01 Gebruik van gebruiksvriendelijke en toegankelijke dienstverleningskanalen
        17. Blz. 488 01/17 Financiën
          1. Blz. 489 Actieplan
            1. Blz. 490 01/17/KAP/01 Financieel beheer
              1. Blz. 491 01/17/KAP/01/01 Betaling interestlasten
              2. Blz. 492 01/17/KAP/01/02 Nieuw aan te gane leningen
              3. Blz. 493 01/17/KAP/01/03 Betaling periodieke kapitaalaflossingen
              4. Blz. 494 01/17/KAP/01/04 Terugvordering van leningen ten laste van derden
              5. Blz. 495 01/17/KAP/01/05 Ontvangen tussenkomst van de hogere overheden in financieringen
              6. Blz. 496 01/17/KAP/01/06 Ontvangen belastingen geïnd door de hogere overheid
              7. Blz. 497 01/17/KAP/01/07 Ontvangen dividenden Deelnemingen IKA
              8. Blz. 498 01/17/KAP/01/08 Ontvangen dividenden en financiële tegemoetkomingen voor nutsvoorzieningen
              9. Blz. 499 01/17/KAP/01/09 Ontvangen Elia Compensatie
              10. Blz. 500 01/17/KAP/01/10 Ontvangen Gemeentefonds , sectorale subsidies en bijdragen contingentgesco's
              11. Blz. 501 01/17/KAP/01/11 Gedeeltelijke overname responsabiliseringsbijdrage
              12. Blz. 502 01/17/KAP/01/12 Tussenkomst Vlaamse Regering in kader van valorisatie open ruimte
              13. Blz. 503 01/17/KAP/01/13 Ontvangen lokale belastingen
              14. Blz. 504 01/17/KAP/01/14 Ondersteuning erediensten
              15. Blz. 505 01/17/KAP/01/15 Ondersteuning hulpverleningszone Rivierenland
              16. Blz. 506 01/17/KAP/01/16 Ondersteuning Lokale Politie Lier
              17. Blz. 507 01/17/KAP/01/17 Juridische betwistingen
              18. Blz. 508 01/17/KAP/01/18 Onwaarde niet-geïnde vordering
              19. Blz. 509 01/17/KAP/01/19 Overige financiële aangelegenheden
              20. Blz. 510 01/17/KAP/01/20 Voorzien nodige boekhoudsoftware
              21. Blz. 511 01/17/KAP/01/21 Extern advies opmaak jaarrekening
              22. Blz. 512 01/17/KAP/01/22 Betaling lokale en bovenlokale belastingen en retributies
              23. Blz. 513 01/17/KAP/01/23 Investeringsreserve
        18. Blz. 514 01/18 Personeel
          1. Blz. 515 Actieplan
            1. Blz. 516 01/18/SAP/01 Inzetten op digitale vaardigheden
              1. Blz. 517 01/18/SAP/01/01 Ontwikkelen digitale geletterdheid alle medewerkers
            2. Blz. 518 01/18/SAP/02 Duurzaam personeel
              1. Blz. 519 01/18/SAP/02/01 Invoeren duurzame mobiliteit voor dienstverplaatsingen
              2. Blz. 520 01/18/SAP/02/02 Invoeren duurzame mobiliteit voor woon-werkverkeer
              3. Blz. 521 01/18/SAP/02/03 Invoeren duurzame drankrecipiënten
            3. Blz. 522 01/18/SAP/03 Sociale werkgever
              1. Blz. 523 01/18/SAP/03/01 Voorzien sociale tewerkstellingsplaatsen
            4. Blz. 524 01/18/SAP/04 Personeelsbestand
              1. Blz. 525 01/18/SAP/04/01 Opvolgen personeelsbestand
            5. Blz. 526 01/18/KAP/05 Personeel
              1. Blz. 527 01/18/KAP/05/01 Verloning medewerkers
              2. Blz. 528 01/18/KAP/05/02 Terugbetalingen i.k.v. duurzaam woon-werkverkeer en dienstverplaatsingen
              3. Blz. 529 01/18/KAP/05/03 Verzekering arbeidsongevallen en hospitalisatieverzekering
              4. Blz. 530 01/18/KAP/05/04 Verdere optimalisatie en professionalisering
              5. Blz. 531 01/18/KAP/05/05 Verloningen college
              6. Blz. 532 01/18/KAP/05/06 Presentiegelden raden en BCSD
              7. Blz. 533 01/18/KAP/05/07 Levenslang leren van medewerkers
              8. Blz. 534 01/18/KAP/05/08 Werken aan de cultuur van de organisatie
              9. Blz. 535 01/18/KAP/05/09 Betaling maaltijdcheques en koopkrachtverhogende maatregelen
              10. Blz. 536 01/18/KAP/05/10 Aanleg en betaling pensioenkost
              11. Blz. 537 01/18/KAP/05/11 Optimalisatie van personeel- en HRsoftwarepakketten
              12. Blz. 538 01/18/KAP/05/12 Werving en selectie van competente en flexibele medewerkers
              13. Blz. 539 01/18/KAP/05/13 Onthaal en socialisatie nieuwe medewerkers
              14. Blz. 540 01/18/KAP/05/14 Interne communicatie
              15. Blz. 541 01/18/KAP/05/15 Veilige en gezonde werkomgeving
              16. Blz. 542 01/18/KAP/05/16 Personeelsvereniging Vonk
              17. Blz. 543 01/18/KAP/05/17 Langer werken met aangepast werk
              18. Blz. 544 01/18/KAP/05/18 Retentie medewerkers
              19. Blz. 545 01/18/KAP/05/19 Aanbieden gratis drank aan medewerkers
              20. Blz. 546 01/18/KAP/05/20 Verhogen organisatiebetrokkenheid van medewerkers
              21. Blz. 547 01/18/KAP/05/21 Realisatie veilige en gezonde werkomgeving
              22. Blz. 548 01/18/KAP/05/22 Waardering gepensioneerde medewerkers
              23. Blz. 549 01/18/KAP/05/23 Waardering vrijwilligers
              24. Blz. 550 01/18/KAP/05/24 Betaling vakbondspremie
        19. Blz. 551 01/19 Strategie & IT
          1. Blz. 552 Actieplan
            1. Blz. 553 01/19/KAP/02 Strategie & IT
              1. Blz. 554 01/19/KAP/02/01 Aankoop en beheer data
              2. Blz. 555 01/19/KAP/02/02 Aankoop kleine herstellingen en helpdesk
              3. Blz. 556 01/19/KAP/02/03 Inhuring nodige expertise
              4. Blz. 557 01/19/KAP/02/04 Aankopen i.k.v. digitaliseringsprojecten
              5. Blz. 558 01/19/KAP/02/05 Voorzien vaste telefonie
              6. Blz. 559 01/19/KAP/02/06 Voorzien mobiele telefonie
              7. Blz. 560 01/19/KAP/02/07 Verzekeren wanverbindingen en internetconnecties
              8. Blz. 561 01/19/KAP/02/08 Opvolgen onderhouds- en supportcontracten en aangegane verbintenissen.
              9. Blz. 562 01/19/KAP/02/09 Uitvoeren paperflowcontract
              10. Blz. 563 01/19/KAP/02/10 Vernieuwen office licenties
              11. Blz. 564 01/19/KAP/02/11 Vernieuwing actieve componenten, datacenter, serverpark
              12. Blz. 565 01/19/KAP/02/12 Vernieuwing computers, thin cliënts, laptops en tablets
            2. Blz. 566 01/19/SAP/01 Datamanagement
              1. Blz. 567 01/19/SAP/01/01 Kwaliteitsvol data- en informatiebeheer
              2. Blz. 568 01/19/SAP/01/02 Betrouwbare datainfrastructuur
              3. Blz. 569 01/19/SAP/01/03 Optimalisatie informatiestromen
        20. Blz. 570 01/20 Facility management
          1. Blz. 571 Actieplan
            1. Blz. 572 01/20/KAP/01 Facility management
              1. Blz. 573 01/20/KAP/01/01 Voorzien werkkledij
              2. Blz. 574 01/20/KAP/01/02 Onderhoud en vervanging machines en uitrusting
              3. Blz. 575 01/20/KAP/01/03 Optimalisatie dienstverplaatsingen
              4. Blz. 576 01/20/KAP/01/04 Werkingsmiddelen rollend materiaal
        21. Blz. 577 01/21 Algemene zaken
          1. Blz. 578 Actieplan
            1. Blz. 579 01/21/KAP/01 Algemene zaken Archief
              1. Blz. 580 01/21/KAP/01/01 Uitwerking archiveringsbeleid
              2. Blz. 581 01/21/KAP/01/02 Bekendmaken documentair erfgoed
              3. Blz. 582 01/21/KAP/01/03 Werkingsmiddelen archief
            2. Blz. 583 01/21/KAP/02 Algemene zaken Verzekeringen
              1. Blz. 584 01/21/KAP/02/01 Verzekeringen
            3. Blz. 585 01/21/KAP/03 Algemene zaken Werkingsmiddelen
              1. Blz. 586 01/21/KAP/03/01 Algemene werkingsmiddelen organisatie
              2. Blz. 587 01/21/KAP/03/02 Algemene werkingsmiddelen politieke organisatie
            4. Blz. 588 01/21/KAP/04 Algemene zaken Bestrijding Covid 19
              1. Blz. 589 01/21/KAP/04/01 Werkingsmiddelen bestrijding Corona-virus
              2. Blz. 590 01/21/KAP/04/02 Oprichting Schakelzorgcentrum
      4. Blz. 591 Overzicht van alle toegestane werkings- en investeringssubsidies
        1. Blz. 592 Overzicht toegestane werkingssubsidies per beleidsdoelstelling 2020
        2. Blz. 593 Overzicht toegestane investeringssubsidies per beleidsdoelstelling
      5. Blz. 594 Overzicht van de opbrengst per belastingsoort
        1. Blz. 595 Opbrengsten per belastingsoort
      6. Blz. 596 Overzicht van de personeelsinzet
        1. Blz. 597 Overzicht personeelsinzet Stad Lier
        2. Blz. 598 Overzicht personeelsinzet OCMW Lier
      7. Blz. 599 Overzicht van de verbonden entiteiten
        1. Blz. 600 Verbonden entiteiten
    3. Acties
    4. Zoeken
    5. Publicatie bijlagen
    6. Contact
    7. PrivacyStatement
    8. Sitemap