1. Blz. 1 AMJP 2020-2025 - Juni 2021
    1. Blz. 2 Nota Aanpassing MJP 2020-2025 - Juni 2021
    2. Blz. 3 De strategische nota
      1. Blz. 4 Inleiding
        1. Blz. 5 Inleiding
      2. Blz. 6 De strategische nota
        1. Blz. 7 Inleiding
      3. Blz. 8 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
        1. Blz. 9 Actieplan
          1. Blz. 10 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
        2. Blz. 11 Totaal Beleidsdoelstelling Leven, Ruimte en Omgeving
        3. Blz. 12 Totaal niet-prioritaire actieplannen
      4. Blz. 13 01/02 Ondernemen
        1. Blz. 14 Actieplan
          1. Blz. 15 01/02/SAP/01 Sterke economie
          2. Blz. 16 01/02/SAP/02 Winkelstad
        2. Blz. 17 Totaal beleidsdoelstelling Ondernemen
        3. Blz. 18 Totaal niet prioritaire actieplannen
      5. Blz. 19 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
        1. Blz. 20 Actieplan
          1. Blz. 21 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
          2. Blz. 22 01/03/SAP/03 Renovatie Begijnhof
        2. Blz. 23 Totaal Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend Erfgoed
        3. Blz. 24 Totaal niet prioritaire actieplannen
      6. Blz. 25 01/04 Openbaar domein
        1. Blz. 26 Actieplan
          1. Blz. 27 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
          2. Blz. 28 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
        2. Blz. 29 Totaal Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        3. Blz. 30 Totaal niet prioritaire actieplannen
      7. Blz. 31 01/05 Jeugd en BKO
        1. Blz. 32 Actieplan
          1. Blz. 33 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
          2. Blz. 34 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
        2. Blz. 35 Totaal Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        3. Blz. 36 Totaal niet prioritaire actieplannen
      8. Blz. 37 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
        1. Blz. 38 Actieplan
          1. Blz. 39 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
          2. Blz. 40 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
        2. Blz. 41 Totaal Beleidsdoelstelling Toerisme en Erfgoedwerking
        3. Blz. 42 Totaal niet prioritaire actieplannen
      9. Blz. 43 01/07 Bib en Leescafé
        1. Blz. 44 Actieplan
          1. Blz. 45 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
        2. Blz. 46 Totaal Beleidsdoelstelling Bib en Leescafé
        3. Blz. 47 Totaal niet prioritaire actieplannen
      10. Blz. 48 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        1. Blz. 49 Actieplan
          1. Blz. 50 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
          2. Blz. 51 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
        2. Blz. 52 Totaal Beleidsdoelstelling Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        3. Blz. 53 Totaal niet prioritaire actieplannen
      11. Blz. 54 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
        1. Blz. 55 Actieplan
          1. Blz. 56 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
        2. Blz. 57 Totaal Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        3. Blz. 58 Totaal niet prioritaire actieplannen
      12. Blz. 59 01/10 Cultuur en evenementen
        1. Blz. 60 Actieplan
          1. Blz. 61 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
          2. Blz. 62 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
        2. Blz. 63 Totaal Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        3. Blz. 64 Totaal niet prioritaire actieplannen
      13. Blz. 65 01/11 Sociale dienstverlening
        1. Blz. 66 Actieplan
          1. Blz. 67 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
          2. Blz. 68 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
          3. Blz. 69 01/11/SAP/03 Dienstverlening
          4. Blz. 70 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
        2. Blz. 71 Totaal beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        3. Blz. 72 Totaal niet prioritaire actieplannen
      14. Blz. 73 01/12 Ouderenzorg
        1. Blz. 74 Totaal niet prioritaire actieplannen
      15. Blz. 75 01/13 Afvalbeleid
        1. Blz. 76 Actieplan
          1. Blz. 77 01/13/SAP/01 Optimalisatie afvalophaling
          2. Blz. 78 01/13/SAP/02 Proper Lier
        2. Blz. 79 Totaal Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        3. Blz. 80 Totaal niet prioritaire actieplannen
      16. Blz. 81 01/14 Handhaving en preventie
        1. Blz. 82 Totaal niet prioritaire actieplannen
      17. Blz. 83 01/15 Externe communicatie
        1. Blz. 84 Actieplan
          1. Blz. 85 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
        2. Blz. 86 Totaal Beleidsdoelstelling Externe Communicatie
      18. Blz. 87 01/16 Klantgerichte dienstverlening
        1. Blz. 88 Totaal niet prioritaire actieplannen
      19. Blz. 89 01/17 Financiën
        1. Blz. 90 Totaal niet prioritaire actieplannen
      20. Blz. 91 01/18 Personeel
        1. Blz. 92 Totaal niet prioritaire actieplannen
      21. Blz. 93 01/19 Strategie & IT
        1. Blz. 94 Totaal niet prioritaire actieplannen
      22. Blz. 95 01/20 Facility management
        1. Blz. 96 Totaal niet prioritaire actieplannen
      23. Blz. 97 01/21 Algemene zaken
        1. Blz. 98 Totaal niet prioritaire actieplannen
    3. Blz. 99 Motivering van de aanpassingen aan het MJP
      1. Blz. 100 Samenvatting aanpassingen MJP + Impact op de autofinancieringsmarge
        1. Blz. 101 Samenvatting aanpassing MJP + Impact op AFM
      2. Blz. 102 Vaccinatiecentrum
        1. Blz. 103 Vaccinatiecentrum
      3. Blz. 104 Enkele bijsturingen aan de corona-gerelateerde uitgaven
        1. Blz. 105 Enkele bijsturingen aan de corona gerelateerde uitgaven
    4. Blz. 106 De aangepaste financiële nota
      1. Blz. 107 Schema M1 : Het aangepast financieel doelstellingenplan
        1. Blz. 108 Schema M1 : Het aangepaste financieel doelstellingenplan
      2. Blz. 109 Schema M2 : De aangepaste staat van het financieel evenwicht
        1. Blz. 110 Inleiding
        2. Blz. 111 Toelichting bij Schema M2 - Staat van het financieel evenwicht
      3. Blz. 112 Schema M3 : Het overzicht van de kredieten
        1. Blz. 113 Vaststelling van de kredieten
        2. Blz. 114 Eenvoudige regels voor de kredietbewaking
        3. Blz. 115 Schema M3 : Kredieten
    5. Blz. 116 De toelichting
      1. Blz. 117 Toelichting - Inleiding
        1. Blz. 118 Inleiding
      2. Blz. 119 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
        1. Blz. 120 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
      3. Blz. 121 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
        1. Blz. 122 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
      4. Blz. 123 Schema T3 : Investeringsprojecten
        1. Blz. 124 Schema T3 : Investeringsprojecten
        2. Blz. 125 Schema T3 - Deel 2
        3. Blz. 126 Schema T3 - Deel 3
        4. Blz. 127 Schema T3 - Deel 4
        5. Blz. 128 Schema T3 - Deel 5
        6. Blz. 129 Schema T3 - Deel 6
        7. Blz. 130 Schema T3 - Deel 7
        8. Blz. 131 Schema T3 - Deel 8
        9. Blz. 132 Schema T3 - Deel 9
        10. Blz. 133 Schema T3 - Deel 10
        11. Blz. 134 Schema T3 - Deel 11
        12. Blz. 135 Schema T3 - Deel 12
        13. Blz. 136 Schema T3 - Deel 13
        14. Blz. 137 Schema T3 - Deel 14
        15. Blz. 138 Schema T3 - Deel 15
        16. Blz. 139 Schema T3 - Deel 16
        17. Blz. 140 SchemaT3 - Deel 17
      5. Blz. 141 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
        1. Blz. 142 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
      6. Blz. 143 De financiële risico's
        1. Blz. 144 Inleiding
        2. Blz. 145 Risico's verbonden aan de schuldportefeuille
        3. Blz. 146 Risico's verbonden aan de verkopen patrimonium OCMW
        4. Blz. 147 Eventuele vermindering of wegvallen van bepaalde exploitatie-ontvangsten
        5. Blz. 148 Eventuele stijging van bepaalde exploitatie-uitgaven
        6. Blz. 149 Verplichtingen tegenover verbonden partijen
        7. Blz. 150 Hangende juridische geschillen
        8. Blz. 151 Conclusie bij de financiële risico's
      7. Blz. 152 Grondslagen en assumpties
        1. Blz. 153 Inleiding
        2. Blz. 154 Bepaling gemeenschappelijke doelstellingenboom
        3. Blz. 155 Financiële vertaling van de beleidsdoelstellingen op basis van bestuursakkoord
        4. Blz. 156 Gehanteerde grondslagen en assumpties op vlak van personeelsuitgaven
      8. Blz. 157 De documentatie bij het meerjarenplan
        1. Blz. 158 Locatie documentatie
    6. Blz. 159 Documentatie AMJP
      1. Blz. 160 Inleiding
        1. Blz. 161 Inleiding
      2. Blz. 162 Meerjarenplan Overzicht
        1. Blz. 163 2025/Ambitieus en verantwoordelijke stad
          1. Blz. 164 Omschrijving strategische doelstelling
          2. Blz. 165 Totaal strategische doelstelling - Ambitieus en verantwoordelijke stad
        2. Blz. 166 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
          1. Blz. 167 Actieplan
            1. Blz. 168 01/01/KAP/03 Leven, Ruimte en Omgeving
              1. Blz. 169 01/01/KAP/03/01 Ondersteuning Gecoro
              2. Blz. 170 01/01/KAP/03/02 Ondersteuning milieu- en natuurraad
              3. Blz. 171 01/01/KAP/03/03 Ondersteuning mobiliteitsraad
              4. Blz. 172 01/01/KAP/03/04 Doorrekenen regiekosten RUP
              5. Blz. 173 01/01/KAP/03/05 Doorrekenen ontwikkelingslasten
              6. Blz. 174 01/01/KAP/03/06 Smart City
              7. Blz. 175 01/01/KAP/03/07 Digitale ontsluitingen en coördinatie GIS/GRB/CRAB/….
              8. Blz. 176 01/01/KAP/03/08 Opmaken, digitaal ontsluiten en screenen rooi- en onteigeningsplannen
              9. Blz. 177 01/01/KAP/03/09 Permanente monitoring milieu
              10. Blz. 178 01/01/KAP/03/10 Ondersteuning en evaluatie project seizoenarbeiders
              11. Blz. 179 01/01/KAP/03/11 Lier FairTradegemeente
              12. Blz. 180 01/01/KAP/03/12 Verdere uitwerking en uitvoering klimaatplan
              13. Blz. 181 01/01/KAP/03/13 Samenwerkingsovereenkomst omtrent duurzaamheid
              14. Blz. 182 01/01/KAP/03/14 Ontsluiten informatie ruimtelijke planning
              15. Blz. 183 01/01/KAP/03/15 Project water-land-schap
              16. Blz. 184 01/01/KAP/03/16 Subsidie Opnieuw&CO
              17. Blz. 185 01/01/KAP/03/17 Composteren van organisch afval
              18. Blz. 186 01/01/KAP/03/18 Duivenpopulatie onder controle houden
              19. Blz. 187 01/01/KAP/03/19 Week van de bij
              20. Blz. 188 01/01/KAP/03/20 Organisatie verkiezingen
              21. Blz. 189 01/01/KAP/03/21 Kerntaken burgerzaken
              22. Blz. 190 01/01/KAP/03/22 Opmaak RUP's voor herbestemming verspreide industriegronden
              23. Blz. 191 01/01/KAP/03/23 Activeren van bouwgronden voor kernverdichting
              24. Blz. 192 01/01/KAP/03/24 Aanwenden van de stedelijke woonpremie
              25. Blz. 193 01/01/KAP/03/25 Ondersteuning sociale verhuurkantoren
              26. Blz. 194 01/01/KAP/03/26 Opmaak RUP i.f.v. de ontwikkeling Mallekot
              27. Blz. 195 01/01/KAP/03/27 Wijziging PRUP Antwerpsesteenweg
              28. Blz. 196 01/01/KAP/03/28 Bewaken openruimte corridor Koningshooikt
              29. Blz. 197 01/01/KAP/03/29 Opmaak RUP i.f.v. zonevreemde recreatie
              30. Blz. 198 01/01/KAP/03/30 Opmaak RUP Azelhof
              31. Blz. 199 01/01/KAP/03/31 Uitwerken structuurvisie i.f.v. de herwaardering van de Binnen-Nete
              32. Blz. 200 01/01/KAP/03/32 Ondersteuning Natuurpunt
              33. Blz. 201 01/01/KAP/03/33 Versterken Fortengordel - Fort Van Lier
              34. Blz. 202 01/01/KAP/03/34 Versterking Bosgordel Koningshooikt
              35. Blz. 203 01/01/KAP/03/35 Versterking valleien Beneden-, Kleine- en Grote Nete en Babelsebeek
              36. Blz. 204 01/01/KAP/03/36 Overname van niet-verkochte parkeerplaatsen
              37. Blz. 205 01/01/KAP/03/37 Concessie exploitatie parkeren openbaar domein
              38. Blz. 206 01/01/KAP/03/38 Oprichting mobiliteitsfonds
              39. Blz. 207 01/01/KAP/03/39 Afsluiten raamcontract i.f.v. mobiliteit en publieke ruimte beleid
              40. Blz. 208 01/01/KAP/03/40 Uitvoeren mobiliteitstoetsen bij ontwikkelingsprojecten
              41. Blz. 209 01/01/KAP/03/41 Uitrol Fietsbeleidsplan
              42. Blz. 210 01/01/KAP/03/42 Conformiteitsattest voor huurwoningen
              43. Blz. 211 01/01/KAP/03/43 Onderzoek ongezonde woningen
              44. Blz. 212 01/01/KAP/03/44 Zwerfkatten project
              45. Blz. 213 01/01/KAP/03/45 Vlot en kwalitatief afleveren van omgevingsvergunningen
            2. Blz. 214 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
              1. Blz. 215 01/01/SAP/01/01 Opmaak van een RUP Ring West
              2. Blz. 216 01/01/SAP/01/02 Realisatie van de procesbegeleiding en de strategische communicatie project Stationsomgeving
              3. Blz. 217 01/01/SAP/01/03 Realisatie projectmanagement i.k.v. beleidsdomein Ruimte voor heel Lier
              4. Blz. 218 01/01/SAP/01/04 Opmaak van een RUP Noordelijke Driehoek
            3. Blz. 219 01/01/SAP/02 Ruimtelijke organisatie en ontwikkeling stad
              1. Blz. 220 01/01/SAP/02/01 Opmaak van een beleidsplan 'Ruimte Lier '
              2. Blz. 221 01/01/SAP/02/02 Opmaak van een beleidskader 'Kernversterkend Woonplan'
              3. Blz. 222 01/01/SAP/02/03 Opmaak algemene stedenbouwkundige verordening
              4. Blz. 223 01/01/SAP/02/04 Opmaak Ruimtelijk kader Beeldkwaliteitsplan
              5. Blz. 224 01/01/SAP/02/05 Optimaliseren en inspelen op subsidiemogelijkheden
        3. Blz. 225 01/02 Ondernemen
          1. Blz. 226 Actieplan
            1. Blz. 227 01/02/KAP/03 Economie en Ondernemen
              1. Blz. 228 01/02/KAP/03/01 Uniforme terrassen
              2. Blz. 229 01/02/KAP/03/02 Ondersteuning en versterken openbare markten
              3. Blz. 230 01/02/KAP/03/03 Realisatie van een evenwichtig aanbod van kwaliteitsvolle ambulante handel
              4. Blz. 231 01/02/KAP/03/04 Ondersteuning economische raad
              5. Blz. 232 01/02/KAP/03/05 Ondersteuning novemberfoor
              6. Blz. 233 01/02/KAP/03/06 Gedifferentieerd doelgroepenbeleid
              7. Blz. 234 01/02/KAP/03/07 Gedifferentieerd communicatiebeleid
            2. Blz. 235 01/02/SAP/01 Sterke economie
              1. Blz. 236 01/02/SAP/01/01 Ondersteuning en versterking van de onderlinge samenwerking tussen bedrijven
              2. Blz. 237 01/02/SAP/01/02 Beheer incubator normaalschoolsite
            3. Blz. 238 01/02/SAP/02 Winkelstad
              1. Blz. 239 01/02/SAP/02/01 Promoten Lier als attractieve stad voor shoppen, proeven en beleven
              2. Blz. 240 01/02/SAP/02/02 Leegstandbestrijding door premie- en belastingstelsel
              3. Blz. 241 01/02/SAP/02/03 Ontwikkelen en bijsturen leegstandsstrategie
              4. Blz. 242 01/02/SAP/02/04 Premiereglement verfraaiing etalages
        4. Blz. 243 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
          1. Blz. 244 Actieplan
            1. Blz. 245 01/03/KAP/04 Gebouwen en onroerend erfgoed
              1. Blz. 246 01/03/KAP/04/01 Keuringen en controles
              2. Blz. 247 01/03/KAP/04/02 Meubilair
              3. Blz. 248 01/03/KAP/04/03 Nutsvoorzieningen voor stadsgebouwen (gas, elektriciteit, water)
              4. Blz. 249 01/03/KAP/04/04 Onderhoudscontracten
              5. Blz. 250 01/03/KAP/04/05 Poets
              6. Blz. 251 01/03/KAP/04/06 Toegangscontrole en beveiliging stadsgebouwen
              7. Blz. 252 01/03/KAP/04/07 Werkingsmiddelen voor onderhoud gebouwen
              8. Blz. 253 01/03/KAP/04/08 Aankoop en verkoop patrimonium
              9. Blz. 254 01/03/KAP/04/09 Canon erfpacht Heilig Hart en SAL
              10. Blz. 255 01/03/KAP/04/10 Verhuur buiten sociaal stelsel/ jacht-en visrecht/consessies
              11. Blz. 256 01/03/KAP/04/11 Sociale verhuringen
              12. Blz. 257 01/03/KAP/04/12 Afscheidscentrum Kloosterheide: uitbreiding aula
              13. Blz. 258 01/03/KAP/04/13 Archief: vloer stofvrij maken
              14. Blz. 259 01/03/KAP/04/14 Dungelhoef: fietsenstalling
              15. Blz. 260 01/03/KAP/04/15 Gemeentehuis Koningshooikt: multifunctionele invulling
              16. Blz. 261 01/03/KAP/04/16 Kleine werken allerlei
              17. Blz. 262 01/03/KAP/04/17 Renovaties woningen OCMW
              18. Blz. 263 01/03/KAP/04/18 SASK: dakherstelling
              19. Blz. 264 01/03/KAP/04/19 Sporthal 't Spui: inkomhal
              20. Blz. 265 01/03/KAP/04/20 Colibrant: interieurherstel en onderhoud
              21. Blz. 266 01/03/KAP/04/21 Den Bril: restauratiewerken
              22. Blz. 267 01/03/KAP/04/22 Gevangenenpoort: onderhoud schrijnwerk en dakwerken
              23. Blz. 268 01/03/KAP/04/23 Heilig Geestgebouw: restauratiewerken volgend uit beheersplan en herbestemmingsonderzoek 2020
              24. Blz. 269 01/03/KAP/04/24 Heilig Hartkerk: interieur
              25. Blz. 270 01/03/KAP/04/25 Heilige Familiekerk: glasramen en vochtproblematiek
              26. Blz. 271 01/03/KAP/04/26 Heilige Familiekerk: restauratiewerken volgend uit herbestemmingsonderzoek 2019
              27. Blz. 272 01/03/KAP/04/27 Historische artefacten in de stad
              28. Blz. 273 01/03/KAP/04/28 SAMWD: gevelwerken en dak
              29. Blz. 274 01/03/KAP/04/29 Sint-Gummarus kerk: restauratiewerken fase 1/2/3
              30. Blz. 275 01/03/KAP/04/30 Stadhuis: werken beheersplan
              31. Blz. 276 01/03/KAP/04/31 Zimmertoren: restauratiewerken volgend uit beheersplan 2020
              32. Blz. 277 01/03/KAP/04/32 Zimmertoren: schrijnwerk en dakwerken
              33. Blz. 278 01/03/KAP/04/33 Restauratie Stadspompen
            2. Blz. 279 01/03/SAP/01 Kwaliteit stads- en OCMW Patrimonium
              1. Blz. 280 01/03/SAP/01/01 Opmaak beheersplannen en herbestemmingsstudies
              2. Blz. 281 01/03/SAP/01/02 Opmaak erfgoedbeleidsplan
              3. Blz. 282 01/03/SAP/01/03 Opmaak conditiemeting en meerjarenonderhoudsplanning
            3. Blz. 283 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
              1. Blz. 284 01/03/SAP/02/01 Opmaak en analyse van een efficiënte energieboekhouding
              2. Blz. 285 01/03/SAP/02/02 Relighting
              3. Blz. 286 01/03/SAP/02/03 WKK/Pompen/Stookplaatsanalyse
              4. Blz. 287 01/03/SAP/02/04 Zonnepanelen
            4. Blz. 288 01/03/SAP/03 Renovatie Stads- en OCMW Gebouwen
              1. Blz. 289 01/03/SAP/03/01 Begijnhof: restauratiewerken fase 2/3/4/5
        5. Blz. 290 01/04 Openbaar domein
          1. Blz. 291 Actieplan
            1. Blz. 292 01/04/KAP/03 Openbaar domein
              1. Blz. 293 01/04/KAP/03/01 Investeringen verkeersveiligheid
              2. Blz. 294 01/04/KAP/03/02 Onderhoud openbare verlichting en nutsleidingen
              3. Blz. 295 01/04/KAP/03/03 Onderhoud van en investering in openbaar groen
              4. Blz. 296 01/04/KAP/03/04 Onderhoud waterinfrastructuur
              5. Blz. 297 01/04/KAP/03/05 Onderhoud wegeninfrastructuur
              6. Blz. 298 01/04/KAP/03/06 Ondersteuning en begeleiding bij verkaveling
              7. Blz. 299 01/04/KAP/03/07 Onvoorziene kleine aanpassingswerken openbaar domein
            2. Blz. 300 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
              1. Blz. 301 01/04/SAP/01/01 Aarschotsesteenweg - Fietspad
              2. Blz. 302 01/04/SAP/01/02 Begijnhof
              3. Blz. 303 01/04/SAP/01/03 Berlaarsestraat en Kluizenplein (Archeologie Normaalschool)
              4. Blz. 304 01/04/SAP/01/04 Berlarij
              5. Blz. 305 01/04/SAP/01/05 Bosstraat
              6. Blz. 306 01/04/SAP/01/06 Dorpstraat-Beekstraat
              7. Blz. 307 01/04/SAP/01/07 Eeuwfeestlaan Fase 1 Bareel-Gulden Sporen
              8. Blz. 308 01/04/SAP/01/08 Fietsostrade Antwerpen-Lier
              9. Blz. 309 01/04/SAP/01/09 Fietsostrade Heist-op-den-Berg
              10. Blz. 310 01/04/SAP/01/10 Fietsostrade Lier Oost
              11. Blz. 311 01/04/SAP/01/11 Investeringen in fietsveiligheid
              12. Blz. 312 01/04/SAP/01/12 Grote Markt - Heraanleg Kasseien
              13. Blz. 313 01/04/SAP/01/13 Hoge Velden : Aanleg Ontsluiting
              14. Blz. 314 01/04/SAP/01/14 Huibrechtstraat-Koning Alberstraat
              15. Blz. 315 01/04/SAP/01/15 Kozak
              16. Blz. 316 01/04/SAP/01/16 Kesselsesteenweg- Fietspad
              17. Blz. 317 01/04/SAP/01/17 Lisp 1 (Sterrenstraat-Maanstraat-Komeetstraat)
              18. Blz. 318 01/04/SAP/01/18 Marnixdreef - Fietspad
              19. Blz. 319 01/04/SAP/01/19 Mechelbaan
              20. Blz. 320 01/04/SAP/01/20 Mulderweg
              21. Blz. 321 01/04/SAP/01/21 Ontsluitingsweg R16
              22. Blz. 322 01/04/SAP/01/22 Pastoriestraat
              23. Blz. 323 01/04/SAP/01/23 Ros Beiaard fase 2
              24. Blz. 324 01/04/SAP/01/24 Schollebeekstraat
              25. Blz. 325 01/04/SAP/01/25 Volmolen (Bril-Kattenstraat-Kloosterstraat-Deensestraat-Volmolenstraat)
              26. Blz. 326 01/04/SAP/01/26 Verharding Vesten
              27. Blz. 327 01/04/SAP/01/27 Zaat-Veemarkt
              28. Blz. 328 01/04/SAP/01/28 Afwerking straten uit vorige legislatuur
              29. Blz. 329 01/04/SAP/01/29 Afrit jaagpad Leuvensevest
              30. Blz. 330 01/04/SAP/01/30 Hofstraat
              31. Blz. 331 01/04/SAP/01/31 Voorbereidende studies heraanleg straten volgende legislatuur
              32. Blz. 332 01/04/SAP/01/32 Rijenweg
            3. Blz. 333 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
              1. Blz. 334 01/04/SAP/02/01 Inrichting landschapspark Pallieterland
              2. Blz. 335 01/04/SAP/02/02 Aanplanting nieuwe bomen en struiken
        6. Blz. 336 01/05 Jeugd en BKO
          1. Blz. 337 Actieplan
            1. Blz. 338 01/05/KAP/03 Jeugd en BKO
              1. Blz. 339 01/05/KAP/03/01 Onderhoud en vernieuwing locaties BKO
              2. Blz. 340 01/05/KAP/03/02 Voorzien dynamische en aantrekkelijke binnen- en buitenspeelruimten op locaties BKO
              3. Blz. 341 01/05/KAP/03/03 Installatie aangepaste toegangscontrole
              4. Blz. 342 01/05/KAP/03/04 Ondersteuning jeugdverenigingen met investeringen in moderne en veilige lokalen
              5. Blz. 343 01/05/KAP/03/05 Financiële ondersteuning jeugdinitiatieven
              6. Blz. 344 01/05/KAP/03/06 Ondersteuning Lierse jeugdraad
              7. Blz. 345 01/05/KAP/03/07 Ondersteuning werking jeugdhuis
              8. Blz. 346 01/05/KAP/03/08 Uitbouw uitleendienst voor plaatselijke jeugdwerk
              9. Blz. 347 01/05/KAP/03/09 Aantrekken, ondersteunen en motiveren vrijwilligers en animatoren
              10. Blz. 348 01/05/KAP/03/10 Organisatie Speelpleinwerking
              11. Blz. 349 01/05/KAP/03/11 Organisatie van workshops, activiteiten en evenementen
              12. Blz. 350 01/05/KAP/03/12 Uitbouw tienerwerking
              13. Blz. 351 01/05/KAP/03/13 Aanleg van toegankelijke wijkspeelpleintjes
              14. Blz. 352 01/05/KAP/03/14 Ondersteuning kwaliteitsvol jeugdcentrum
              15. Blz. 353 01/05/KAP/03/15 Aanbieden gevarieerd en kwaliteitsvol activiteitenprogramma voor kinderen
              16. Blz. 354 01/05/KAP/03/16 Evaluatie en bijsturing voorafinschrijvingsysteem BKO
              17. Blz. 355 01/05/KAP/03/17 Inzet op ouderparticipatie
            2. Blz. 356 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
              1. Blz. 357 01/05/SAP/01/01 Aankoop buitenmeubilair en verlichting voor skatepark site Moevement
            3. Blz. 358 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
              1. Blz. 359 01/05/SAP/02/01 Verbetering samenwerking met interne en externe partners (Huis van het Kind, onderwijs, verenigingen,…)
              2. Blz. 360 01/05/SAP/02/02 Onderzoek gebruik scholeninfrastructuur i.k.v. verruiming van het opvangaanbod
        7. Blz. 361 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
          1. Blz. 362 Actieplan
            1. Blz. 363 01/06/KAP/03 Toerisme en Erfgoedwerking
              1. Blz. 364 01/06/KAP/03/01 Beheer eigen collecties
              2. Blz. 365 01/06/KAP/03/02 Beheer erfgoed in de publieke ruimte
              3. Blz. 366 01/06/KAP/03/03 Verwerving en afstoot materieel en immaterieel erfgoed
              4. Blz. 367 01/06/KAP/03/04 Algemene werkingsmiddelen Toerisme & Erfgoed
              5. Blz. 368 01/06/KAP/03/05 Onderhoud en aanpassing specifiek museuminfrastructuur
              6. Blz. 369 01/06/KAP/03/06 Betoelaging ondersteunende partners
              7. Blz. 370 01/06/KAP/03/07 Onthaal en begeleiding bezoekers
              8. Blz. 371 01/06/KAP/03/08 Incentives voor toeristische partners
              9. Blz. 372 01/06/KAP/03/09 Ontwikkelen fiets- en wandelproducten
              10. Blz. 373 01/06/KAP/03/10 Ontwikkelen participatieve tentoonstellingen voor doelgroepen
              11. Blz. 374 01/06/KAP/03/11 Opleiding tot stadsgidsen
              12. Blz. 375 01/06/KAP/03/12 Doelgerichte communicatie i.f.v. werving en promotie
              13. Blz. 376 01/06/KAP/03/13 Ontwikkeling evenwichtige, meertalige publieksbemiddeling
            2. Blz. 377 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
              1. Blz. 378 01/06/SAP/01/01 Studiekosten depot
            3. Blz. 379 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
              1. Blz. 380 01/06/SAP/02/01 Aanpassing openingsuren Visit Lier in de winterperiode
              2. Blz. 381 01/06/SAP/02/02 Mobilhomeparking annex camping en trekkershutten op Hoge Velden
              3. Blz. 382 01/06/SAP/02/03 Ontsluiting roerend en onroerend erfgoed in de (semi) publieke ruimte
              4. Blz. 383 01/06/SAP/02/04 Renovatie Hal T
        8. Blz. 384 01/07 Bib en Leescafé
          1. Blz. 385 Actieplan
            1. Blz. 386 01/07/KAP/02 Bib en Leescafé
              1. Blz. 387 01/07/KAP/02/01 Samenwerking Werkmmaat en leescafé
              2. Blz. 388 01/07/KAP/02/02 Gebruik infoschermen voor huurders en bezoekers leescafé
              3. Blz. 389 01/07/KAP/02/03 Realisatie gamecollectie
              4. Blz. 390 01/07/KAP/02/04 E-inclusie bij moeilijk bereikbare doelgroepen
              5. Blz. 391 01/07/KAP/02/05 Opvolging digitale ontwikkelingen
              6. Blz. 392 01/07/KAP/02/06 Ruimte voor creatieve zelfontplooiing
              7. Blz. 393 01/07/KAP/02/07 Organisatie activiteiten voor het bereik van een breder publiek
              8. Blz. 394 01/07/KAP/02/08 Gebruik digitale tools
              9. Blz. 395 01/07/KAP/02/09 Organisatie activiteiten en projecten i.k.v. versterking leesklimaat
              10. Blz. 396 01/07/KAP/02/10 Ontwikkeling aantrekkelijk en kwaliteitsvolle collectie
              11. Blz. 397 01/07/KAP/02/11 Communicatie aanbod bib
              12. Blz. 398 01/07/KAP/02/12 Optimale benutting ruimtes in het leescafé
            2. Blz. 399 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
              1. Blz. 400 01/07/SAP/01/01 Evaluatie openingsuren bib en leescafé
              2. Blz. 401 01/07/SAP/01/02 Voorzien in studeerplekken voor Lierse jongeren
              3. Blz. 402 01/07/SAP/01/03 Verdere aanpassingen inrichting bib
        9. Blz. 403 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
          1. Blz. 404 Actieplan
            1. Blz. 405 01/08/KAP/03 Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
              1. Blz. 406 01/08/KAP/03/01 Subsidie sportverenigingen
              2. Blz. 407 01/08/KAP/03/02 Ondersteuning sportverenigingen op logistiek, administratief en promotioneel vlak
              3. Blz. 408 01/08/KAP/03/03 Ondersteuning Lierse sportraad
              4. Blz. 409 01/08/KAP/03/04 Organisatie recreatieve sportactiviteiten
              5. Blz. 410 01/08/KAP/03/05 Organisatie sportactiviteiten voor maatschappelijk kwetsbare groepen
              6. Blz. 411 01/08/KAP/03/06 Ondersteuning van en samenwerking met sportorganisaties
              7. Blz. 412 01/08/KAP/03/07 Terbeschikkingstelling Netestadion
              8. Blz. 413 01/08/KAP/03/08 Terbeschikkingstelling bewegingsruimte in het DC 't Schoppeke
              9. Blz. 414 01/08/KAP/03/09 Uitvoering overeenkomst met S&R m.b.t. de uitbating zwembad
              10. Blz. 415 01/08/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling sporthal De Komeet
              11. Blz. 416 01/08/KAP/03/11 Terbeschikkingstelling sporthal campus Louis Zimmer
              12. Blz. 417 01/08/KAP/03/12 Terbeschikkingstelling sporthal Stadspark
              13. Blz. 418 01/08/KAP/03/13 Terbeschikkingstelling sportcentrum Beekstraat en wijksportterreinen
              14. Blz. 419 01/08/KAP/03/14 Terbeschikkingstelling turnzaal Koningshooikt
              15. Blz. 420 01/08/KAP/03/15 Exploitatie en verhuur wijkhuizen
              16. Blz. 421 01/08/KAP/03/16 Exploitatie en verhuur CC De Mol
              17. Blz. 422 01/08/KAP/03/17 Exploitatie en verhuur CC Spui
              18. Blz. 423 01/08/KAP/03/18 Exploitatie en verhuur CC Vleeshuis
              19. Blz. 424 01/08/KAP/03/19 Exploitatie en verhuur CC Vredeberg
              20. Blz. 425 01/08/KAP/03/20 Exploitatie en verhuur Stadhuis
              21. Blz. 426 01/08/KAP/03/21 Exploitatie en verhuur vergaderlokalen en kapel CC Colibrant
              22. Blz. 427 01/08/KAP/03/22 Exploitatie en verhuur Wezenkapel
              23. Blz. 428 01/08/KAP/03/23 Exploitatie en verhuur Zwartzusterklooster
            2. Blz. 429 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
              1. Blz. 430 01/08/SAP/01/01 Aanleg kunstgrasveld KVK Hooikt
              2. Blz. 431 01/08/SAP/01/02 Modernisering Netestadion
              3. Blz. 432 01/08/SAP/01/03 Vernieuwen site minigolf - sportvelden
              4. Blz. 433 01/08/SAP/01/04 Renovatie Oude Zwartzusterklooster
            3. Blz. 434 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
              1. Blz. 435 01/08/SAP/02/01 Financiële afspreken met sportclubs omtrent niet voetbalinfrastructuur
              2. Blz. 436 01/08/SAP/02/02 Aanleg kunstgras-, voetbalvelden en finse piste Hoge Velden
        10. Blz. 437 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
          1. Blz. 438 Actieplan
            1. Blz. 439 01/09/KAP/02 Deeltijds Kunstonderwijs
              1. Blz. 440 01/09/KAP/02/01 Viering 100 jaar SAMWD
              2. Blz. 441 01/09/KAP/02/02 Huren locaties door Academies
              3. Blz. 442 01/09/KAP/02/03 Organiseren uitstappen door Academies
              4. Blz. 443 01/09/KAP/02/04 Organisatie LIERische Kunsten
              5. Blz. 444 01/09/KAP/02/05 Organisatie beiaardbespelingen
              6. Blz. 445 01/09/KAP/02/06 Ondersteuning vriendenkringen Academies
              7. Blz. 446 01/09/KAP/02/07 Deelname kwetsbare groepen aan het kunstonderwijs
              8. Blz. 447 01/09/KAP/02/08 Onderhoud en vernieuwing didactisch materiaal Academies
              9. Blz. 448 01/09/KAP/02/09 Jaarlijkse prijsuitdeling Academies
              10. Blz. 449 01/09/KAP/02/10 Examens Academies
              11. Blz. 450 01/09/KAP/02/11 Lidmaatschapsbijdrage Onderwijsondersteuning OVSG
              12. Blz. 451 01/09/KAP/02/12 Voordrachtgevers, kunstkuur en nascholing
              13. Blz. 452 01/09/KAP/02/13 Verhuring instrumenten, vrije ateliers en benodigdheden
              14. Blz. 453 01/09/KAP/02/14 Verhuring lokalen aan derden
              15. Blz. 454 01/09/KAP/02/15 Promotie aanbod Academies
              16. Blz. 455 01/09/KAP/02/16 Ondersteuning vzw Bressinck
              17. Blz. 456 01/09/KAP/02/17 Lonen en wedden Academies
              18. Blz. 457 01/09/KAP/02/18 Werkingsmiddelen Academies
            2. Blz. 458 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
              1. Blz. 459 01/09/SAP/01/01 Interne samenwerking Academies
              2. Blz. 460 01/09/SAP/01/02 Samenwerking Academies met derden
        11. Blz. 461 01/10 Cultuur en evenementen
          1. Blz. 462 Actieplan
            1. Blz. 463 01/10/KAP/03 Cultuur en evenementen
              1. Blz. 464 01/10/KAP/03/01 Communicatie vrijetijdsaanbod
              2. Blz. 465 01/10/KAP/03/02 Ondersteuning culturele verenigingen volgens reglement
              3. Blz. 466 01/10/KAP/03/03 Ondersteuning Cultuurforum
              4. Blz. 467 01/10/KAP/03/04 Ondersteuning OC Den Bril
              5. Blz. 468 01/10/KAP/03/05 Verdere uitbouw en ondersteuning UiTPAS Lier
              6. Blz. 469 01/10/KAP/03/06 Ondersteuning terugkerende evenementen door derden
              7. Blz. 470 01/10/KAP/03/07 Organisatie nieuwjaarsreceptie
              8. Blz. 471 01/10/KAP/03/08 Organisatie kernversterkende evenementen i.s.m. lokale economie
              9. Blz. 472 01/10/KAP/03/09 Organisatie Kerst in Lier
              10. Blz. 473 01/10/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling feestmateriaal
              11. Blz. 474 01/10/KAP/03/11 Theatertechnische uitrusting
              12. Blz. 475 01/10/KAP/03/12 Inzet medewerkers bij projecten
              13. Blz. 476 01/10/KAP/03/13 Werkingsmiddelen voor LCC
              14. Blz. 477 01/10/KAP/03/14 Organisatie (boven)lokale cultuurwerking LCC
              15. Blz. 478 01/10/KAP/03/15 Cultuur ondernemerschap
              16. Blz. 479 01/10/KAP/03/16 Viering 200 jaar Koningshooikt
            2. Blz. 480 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
              1. Blz. 481 01/10/SAP/01/01 Ondersteuning duurzame projecten
              2. Blz. 482 01/10/SAP/01/02 Reuzenfeest
              3. Blz. 483 01/10/SAP/01/03 Oprichting overleggroep 'Evenementen'
            3. Blz. 484 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
              1. Blz. 485 01/10/SAP/02/01 Bouw of verbouwing cultuurcentrum
        12. Blz. 486 01/11 Sociale dienstverlening
          1. Blz. 487 Actieplan
            1. Blz. 488 01/11/KAP/05 Sociale Dienstverlening
              1. Blz. 489 01/11/KAP/05/01 Toekenning leefloon
              2. Blz. 490 01/11/KAP/05/02 Toekenning aanvullende financiële steun
              3. Blz. 491 01/11/KAP/05/03 Toekenning aanvullende financiële steun rond energiekosten
              4. Blz. 492 01/11/KAP/05/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten gezondheidszorg
              5. Blz. 493 01/11/KAP/05/05 Ondersteuning Gezinsbond
              6. Blz. 494 01/11/KAP/05/06 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten opname van ouderen in zorgvoorzieningen en begrafenissen
              7. Blz. 495 01/11/KAP/05/07 Ondersteuning cultuur- en vrijetijdsparticipatie van mensen in armoede
              8. Blz. 496 01/11/KAP/05/08 Uitvoering Lokaal Opvanginitiatief
              9. Blz. 497 01/11/KAP/05/09 Uitbesteding gespecialiseerde info-en begeleidingstrajecten
              10. Blz. 498 01/11/KAP/05/10 Uitbesteding gespecialiseerde trajecten rond psychologische begeleiding
              11. Blz. 499 01/11/KAP/05/11 Sensibiliseringsacties rond armoede
              12. Blz. 500 01/11/KAP/05/12 Ondersteuning sociaal restaurant en sociale kruidenier
              13. Blz. 501 01/11/KAP/05/13 Ondersteuning vzw Mondiale Werken regio Lier
              14. Blz. 502 01/11/KAP/05/14 Ondersteuning vzw Samenlevingsopbouw
              15. Blz. 503 01/11/KAP/05/15 Faciliteren begeleide uitstappen voor mensen in armoede
              16. Blz. 504 01/11/KAP/05/16 Betaling bijdragen UiTPAS met kansentarief
              17. Blz. 505 01/11/KAP/05/17 Ondersteuning vzw Recht en Welzijn
              18. Blz. 506 01/11/KAP/05/18 Organisatie Rap op Stap
              19. Blz. 507 01/11/KAP/05/19 Uitvoering project 'Samen Inburgeren'
              20. Blz. 508 01/11/KAP/05/20 Organisatie taalproject 'Babbelier'
              21. Blz. 509 01/11/KAP/05/21 Organisatie taalproject 'Leeswereld' i.s.m. de bib
              22. Blz. 510 01/11/KAP/05/22 Organisatie ceremonie succesvolle afronding inburgeringstraject
              23. Blz. 511 01/11/KAP/05/23 Ondersteuning regionale samenwerking rond welzijn
              24. Blz. 512 01/11/KAP/05/24 Organisatie welzijnscirkels en trefdag voor professionals
              25. Blz. 513 01/11/KAP/05/25 Ondersteuning diversiteitsraad
              26. Blz. 514 01/11/KAP/05/26 Lier realiseert i.s.m. partners een geïntegreerd breed onthaal (GBO)
              27. Blz. 515 01/11/KAP/05/27 Ondersteuning welzijnsraad
              28. Blz. 516 01/11/KAP/05/28 Ondersteuning wereldraad
              29. Blz. 517 01/11/KAP/05/29 Uitvoering Nood-Zuid beleid
              30. Blz. 518 01/11/KAP/05/30 Project Lier voor Taal
            2. Blz. 519 01/11/KAP/06 Corona Sociale dienstverlening
              1. Blz. 520 01/11/KAP/06/01 Subsidie Covid-19 Steun
              2. Blz. 521 01/11/KAP/06/02 Toelage voedselhulp ikv Corona
              3. Blz. 522 01/11/KAP/06/03 Lokaal consumptiebudget ikv Corona
              4. Blz. 523 01/11/KAP/06/04 Lokaal armoedebeleid ikv Corona
            3. Blz. 524 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
              1. Blz. 525 01/11/SAP/01/01 Ondersteuning Fietspunt
              2. Blz. 526 01/11/SAP/01/02 Uitbesteding intensieve trajecten naar werk(ervaring)
              3. Blz. 527 01/11/SAP/01/03 Realisatie Jobatelier
              4. Blz. 528 01/11/SAP/01/04 Voorzien sociale activeringstrajecten voor leefloners
              5. Blz. 529 01/11/SAP/01/05 Verhoging aantal werkervaringsplaatsen voor leefloners (art. 60)
            4. Blz. 530 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
              1. Blz. 531 01/11/SAP/02/01 Ondersteuning TEJO
              2. Blz. 532 01/11/SAP/02/02 Ondersteuning Vertrouwenscentrum Kindermishandeling en ondersteuning Family Justice Center
              3. Blz. 533 01/11/SAP/02/03 Huiswerkondersteuning
              4. Blz. 534 01/11/SAP/02/04 Taalondersteuningsinitiatieven in de schoolvakanties
              5. Blz. 535 01/11/SAP/02/05 Bevordering gekwalificeerde uitstroom van leerlingen
              6. Blz. 536 01/11/SAP/02/06 Organisatie centraal aanmeldingssysteem schoolinschrijvingen
              7. Blz. 537 01/11/SAP/02/07 Schoolcoaching
              8. Blz. 538 01/11/SAP/02/08 Tolkenondersteuning voor het onderwijs
              9. Blz. 539 01/11/SAP/02/09 Regie lokaal flankerend onderwijsbeleid
              10. Blz. 540 01/11/SAP/02/10 Toekenning aanvullende financiële steun rond kinderarmoede
              11. Blz. 541 01/11/SAP/02/11 Begeleiding voor/met maatschappelijk kwetsbaren volgens de outreach methodiek
              12. Blz. 542 01/11/SAP/02/12 Week van de opvoeding
              13. Blz. 543 01/11/SAP/02/13 Organisatie Huis van het kind
              14. Blz. 544 01/11/SAP/02/14 Bouw of verbouwing Huis van het kind
              15. Blz. 545 01/11/SAP/02/15 Participatie cultuur- en vrijetijdsorganisaties
            5. Blz. 546 01/11/SAP/03 Dienstverlening
              1. Blz. 547 01/11/SAP/03/01 Bouw of verbouwing sociaal restaurant en sociale kruidenier
            6. Blz. 548 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
              1. Blz. 549 01/11/SAP/04/01 Acute Opvang voor mensen in woonnood
              2. Blz. 550 01/11/SAP/04/02 Verbetering woonkwaliteit van maatschappelijk kwetsbare huurders
              3. Blz. 551 01/11/SAP/04/03 Uitbouw project Woonatelier
              4. Blz. 552 01/11/SAP/04/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten huisvesting
        13. Blz. 553 01/12 Ouderenzorg
          1. Blz. 554 Actieplan
            1. Blz. 555 01/12/KAP/01 Ouderenzorg
              1. Blz. 556 01/12/KAP/01/01 Uitbating cafetaria in de dienstencentra
              2. Blz. 557 01/12/KAP/01/02 Aanbod aangepaste activiteiten in de dienstencentra
              3. Blz. 558 01/12/KAP/01/03 Werkingsmiddelen voor de dienstencentra
              4. Blz. 559 01/12/KAP/01/04 Kwaliteitsvolle maaltijden
              5. Blz. 560 01/12/KAP/01/05 Externe advisering verbetering kwaliteit dienstverleningsaanbod
              6. Blz. 561 01/12/KAP/01/06 Logistieke ondersteuning i.f.v. maaltijdproces
              7. Blz. 562 01/12/KAP/01/07 Samenwerking met derden i.f.v. optimale zorg
              8. Blz. 563 01/12/KAP/01/08 Aangepaste werkingsmiddelen zorgmedewerkers
              9. Blz. 564 01/12/KAP/01/09 Beheer van aanleunwoningen
              10. Blz. 565 01/12/KAP/01/10 Activiteitenaanbod WZC
              11. Blz. 566 01/12/KAP/01/11 Uitbating cafetaria WZC
              12. Blz. 567 01/12/KAP/01/12 Organisatie dagcentrum De Passage
              13. Blz. 568 01/12/KAP/01/13 Organisatie inkomstenbeheer WZC
              14. Blz. 569 01/12/KAP/01/14 Organisatie medische zorgen voor de bewoners
              15. Blz. 570 01/12/KAP/01/15 Organisatie van vervoer voor bewoners
              16. Blz. 571 01/12/KAP/01/16 Onderhoud en herstelling werkmiddelen
              17. Blz. 572 01/12/KAP/01/17 Aangepaste werkkledij medewerkers
              18. Blz. 573 01/12/KAP/01/18 Organisatie administratieve ondersteuning
              19. Blz. 574 01/12/KAP/01/19 Voorzien schoonmaak
              20. Blz. 575 01/12/KAP/01/20 Gebouwen- en omgevingsbeheer
              21. Blz. 576 01/12/KAP/01/21 Logistieke ondersteuning ondersteunende medewerkers
              22. Blz. 577 01/12/KAP/01/22 Financiële steun om zorgkosten op te vangen
              23. Blz. 578 01/12/KAP/01/23 Ondersteuning LogoMechelen
              24. Blz. 579 01/12/KAP/01/24 Ondersteuning verenigingen
              25. Blz. 580 01/12/KAP/01/25 Ondersteuning Lokale Adviesraad Toegankelijkheid
              26. Blz. 581 01/12/KAP/01/26 Ondersteuning seniorenraad
              27. Blz. 582 01/12/KAP/01/27 Dementievriendelijke stad
              28. Blz. 583 01/12/KAP/01/28 Informatieverstrekking aan ouderen
              29. Blz. 584 01/12/KAP/01/29 Mobiliteitsondersteuning voor mensen met beperkingen
        14. Blz. 585 01/13 Afvalbeleid
          1. Blz. 586 Actieplan
            1. Blz. 587 01/13/KAP/03 Afvalbeleid
              1. Blz. 588 01/13/KAP/03/01 Optimalisatie en financiering afvalverwerking
              2. Blz. 589 01/13/KAP/03/02 Sociale correcties Diftar
              3. Blz. 590 01/13/KAP/03/03 Betaling kosten afvalbeheer
            2. Blz. 591 01/13/SAP/01 Optimalisering afvalophaling
              1. Blz. 592 01/13/SAP/01/01 Hervorming Ivarembelasting
              2. Blz. 593 01/13/SAP/01/02 Onderhandelingen Ivarem omtrent bevoegdheidsoverdracht
              3. Blz. 594 01/13/SAP/01/03 Opmaak visie OCT systemen nieuwe woonontwikkelingen
            3. Blz. 595 01/13/SAP/02 Proper Lier
              1. Blz. 596 01/13/SAP/02/01 Vermindering afval bij evenementen
              2. Blz. 597 01/13/SAP/02/02 Vermijden hotspots via infrastructurele ingrepen
              3. Blz. 598 01/13/SAP/02/03 Zorg voor netheid in winkelas
              4. Blz. 599 01/13/SAP/02/04 Aanpak peuken en hondenpoep
              5. Blz. 600 01/13/SAP/02/05 Samenwerking met Mooimakers
              6. Blz. 601 01/13/SAP/02/06 Ondersteuning vrijwilligers openbaar domein
              7. Blz. 602 01/13/SAP/02/07 Aanpak zwerfafval via sensibiliserings- en preventiecampagnes
              8. Blz. 603 01/13/SAP/02/08 Opmaak visie plaatsing vuilbakken in binnen- en buitengebied
              9. Blz. 604 01/13/SAP/02/09 Optimalisatie veegplan
        15. Blz. 605 01/14 Handhaving en preventie
          1. Blz. 606 Actieplan
            1. Blz. 607 01/14/KAP/01 Handhaving en preventie
              1. Blz. 608 01/14/KAP/01/01 Uitwerken preventieve acties i.k.v. veiliger fiets- en voetgangersgedrag scholieren
              2. Blz. 609 01/14/KAP/01/02 Uitwerken preventieve acties i.k.v. criminaliteitsfenomenen
              3. Blz. 610 01/14/KAP/01/03 Ondersteuning van buurten binnen BIN
              4. Blz. 611 01/14/KAP/01/04 Ondersteunende initiatieven i.f.v. vermindering middelengebruik
              5. Blz. 612 01/14/KAP/01/05 Voorzien aangepaste uitrusting gemeenschapswachten
              6. Blz. 613 01/14/KAP/01/06 Voorzien vervoersmogelijkheden gemeenschapswachten
              7. Blz. 614 01/14/KAP/01/07 Gebruik tablets/smartphones door gemeenschapswachten
              8. Blz. 615 01/14/KAP/01/08 Opzetten acties i.k.v. overlastfenomenen
              9. Blz. 616 01/14/KAP/01/09 Inning GAS-boetes
              10. Blz. 617 01/14/KAP/01/10 Igemo begeleidt herstelvorderingen
              11. Blz. 618 01/14/KAP/01/11 Sanctionerende ambtenaar GAS
              12. Blz. 619 01/14/KAP/01/12 Systematische aanpak prioritaire overtredingen
              13. Blz. 620 01/14/KAP/01/13 Opsporing, registratie en aanpak van leegstand
              14. Blz. 621 01/14/KAP/01/14 Aanpak verkrotte en verwaarloosde gebouwen en woningen
              15. Blz. 622 01/14/KAP/01/15 Bewaring beeldkwaliteit in Lier
              16. Blz. 623 01/14/KAP/01/16 Beperking reclameoverlast
              17. Blz. 624 01/14/KAP/01/17 Combitaks
              18. Blz. 625 01/14/KAP/01/18 Belasting onvrijwillige alarmmeldingen
              19. Blz. 626 01/14/KAP/01/19 Activering onbebouwde percelen in de kern
              20. Blz. 627 01/14/KAP/01/20 Belasting op tweede verblijven
              21. Blz. 628 01/14/KAP/01/21 Opvolging Strategisch Veiligheids- en Preventieplan (SVPP)
              22. Blz. 629 01/14/KAP/01/22 Opvolgen initiatieven Gezonde gemeente (LOGO Mechelen)
              23. Blz. 630 01/14/KAP/01/23 Woningbeveiligende maatregelen
        16. Blz. 631 01/15 Externe communicatie
          1. Blz. 632 Actieplan
            1. Blz. 633 01/15/KAP/02 Communicatie
              1. Blz. 634 01/15/KAP/02/01 Ontvangsten, vieringen en herdenkingen
              2. Blz. 635 01/15/KAP/02/02 Communicatie in print
              3. Blz. 636 01/15/KAP/02/03 Digitale communicatie
              4. Blz. 637 01/15/KAP/02/04 Promotie stadsmerk
            2. Blz. 638 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
              1. Blz. 639 01/15/SAP/01/01 Uitbouw inspraak, participatie en wijkwerking
              2. Blz. 640 01/15/SAP/01/02 Behandeling meldingen en klachten
        17. Blz. 641 01/16 Klantgerichte dienstverlening
          1. Blz. 642 Actieplan
            1. Blz. 643 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening
              1. Blz. 644 01/16/SAP/01/01 Gebruik van gebruiksvriendelijke en toegankelijke dienstverleningskanalen
        18. Blz. 645 01/17 Financiën
          1. Blz. 646 Actieplan
            1. Blz. 647 01/17/KAP/01 Financieel beheer
              1. Blz. 648 01/17/KAP/01/01 Betaling interestlasten
              2. Blz. 649 01/17/KAP/01/02 Nieuw aan te gane leningen
              3. Blz. 650 01/17/KAP/01/03 Betaling periodieke kapitaalaflossingen
              4. Blz. 651 01/17/KAP/01/04 Terugvordering van leningen ten laste van derden
              5. Blz. 652 01/17/KAP/01/05 Ontvangen tussenkomst van de hogere overheden in financieringen
              6. Blz. 653 01/17/KAP/01/06 Ontvangen belastingen geïnd door de hogere overheid
              7. Blz. 654 01/17/KAP/01/07 Ontvangen dividenden Deelnemingen IKA
              8. Blz. 655 01/17/KAP/01/08 Ontvangen dividenden en financiële tegemoetkomingen voor nutsvoorzieningen
              9. Blz. 656 01/17/KAP/01/09 Ontvangen Elia Compensatie
              10. Blz. 657 01/17/KAP/01/10 Ontvangen Gemeentefonds , sectorale subsidies en bijdragen contingentgesco's
              11. Blz. 658 01/17/KAP/01/11 Gedeeltelijke overname responsabiliseringsbijdrage
              12. Blz. 659 01/17/KAP/01/12 Tussenkomst Vlaamse Regering in kader van valorisatie open ruimte
              13. Blz. 660 01/17/KAP/01/13 Ontvangen lokale belastingen
              14. Blz. 661 01/17/KAP/01/14 Ondersteuning erediensten
              15. Blz. 662 01/17/KAP/01/15 Ondersteuning hulpverleningszone Rivierenland
              16. Blz. 663 01/17/KAP/01/16 Ondersteuning Lokale Politie Lier
              17. Blz. 664 01/17/KAP/01/17 Juridische betwistingen
              18. Blz. 665 01/17/KAP/01/18 Onwaarde niet-geïnde vordering
              19. Blz. 666 01/17/KAP/01/19 Overige financiële aangelegenheden
              20. Blz. 667 01/17/KAP/01/20 Voorzien nodige boekhoudsoftware
              21. Blz. 668 01/17/KAP/01/21 Extern advies opmaak jaarrekening
              22. Blz. 669 01/17/KAP/01/22 Betaling lokale en bovenlokale belastingen en retributies
              23. Blz. 670 01/17/KAP/01/23 Investeringsreserve
        19. Blz. 671 01/18 Personeel
          1. Blz. 672 Actieplan
            1. Blz. 673 01/18/SAP/01 Inzetten op digitale vaardigheden
              1. Blz. 674 01/18/SAP/01/01 Ontwikkelen digitale geletterdheid alle medewerkers
            2. Blz. 675 01/18/SAP/02 Duurzaam personeel
              1. Blz. 676 01/18/SAP/02/01 Invoeren duurzame mobiliteit voor dienstverplaatsingen
              2. Blz. 677 01/18/SAP/02/02 Invoeren duurzame mobiliteit voor woon-werkverkeer
              3. Blz. 678 01/18/SAP/02/03 Invoeren duurzame drankrecipiënten
            3. Blz. 679 01/18/SAP/03 Sociale werkgever
              1. Blz. 680 01/18/SAP/03/01 Voorzien sociale tewerkstellingsplaatsen
            4. Blz. 681 01/18/SAP/04 Personeelsbestand
              1. Blz. 682 01/18/SAP/04/01 Opvolgen personeelsbestand
            5. Blz. 683 01/18/KAP/05 Personeel
              1. Blz. 684 01/18/KAP/05/01 Verloning medewerkers
              2. Blz. 685 01/18/KAP/05/02 Terugbetalingen i.k.v. duurzaam woon-werkverkeer en dienstverplaatsingen
              3. Blz. 686 01/18/KAP/05/03 Verzekering arbeidsongevallen en hospitalisatieverzekering
              4. Blz. 687 01/18/KAP/05/04 Verdere optimalisatie en professionalisering
              5. Blz. 688 01/18/KAP/05/05 Verloningen college
              6. Blz. 689 01/18/KAP/05/06 Presentiegelden raden en BCSD
              7. Blz. 690 01/18/KAP/05/07 Levenslang leren van medewerkers
              8. Blz. 691 01/18/KAP/05/08 Werken aan de cultuur van de organisatie
              9. Blz. 692 01/18/KAP/05/09 Betaling maaltijdcheques en koopkrachtverhogende maatregelen
              10. Blz. 693 01/18/KAP/05/10 Aanleg en betaling pensioenkost
              11. Blz. 694 01/18/KAP/05/11 Optimalisatie van personeel- en HRsoftwarepakketten
              12. Blz. 695 01/18/KAP/05/12 Werving en selectie van competente en flexibele medewerkers
              13. Blz. 696 01/18/KAP/05/13 Onthaal en socialisatie nieuwe medewerkers
              14. Blz. 697 01/18/KAP/05/14 Interne communicatie
              15. Blz. 698 01/18/KAP/05/15 Veilige en gezonde werkomgeving
              16. Blz. 699 01/18/KAP/05/16 Personeelsvereniging Vonk
              17. Blz. 700 01/18/KAP/05/17 Langer werken met aangepast werk
              18. Blz. 701 01/18/KAP/05/18 Retentie medewerkers
              19. Blz. 702 01/18/KAP/05/19 Aanbieden gratis drank aan medewerkers
              20. Blz. 703 01/18/KAP/05/20 Verhogen organisatiebetrokkenheid van medewerkers
              21. Blz. 704 01/18/KAP/05/21 Realisatie veilige en gezonde werkomgeving
              22. Blz. 705 01/18/KAP/05/22 Waardering gepensioneerde medewerkers
              23. Blz. 706 01/18/KAP/05/23 Waardering vrijwilligers
              24. Blz. 707 01/18/KAP/05/24 Betaling vakbondspremie
        20. Blz. 708 01/19 Strategie & IT
          1. Blz. 709 Actieplan
            1. Blz. 710 01/19/KAP/02 Strategie & IT
              1. Blz. 711 01/19/KAP/02/01 Aankoop en beheer data
              2. Blz. 712 01/19/KAP/02/02 Aankoop kleine herstellingen en helpdesk
              3. Blz. 713 01/19/KAP/02/03 Inhuring nodige expertise
              4. Blz. 714 01/19/KAP/02/04 Aankopen i.k.v. digitaliseringsprojecten
              5. Blz. 715 01/19/KAP/02/05 Voorzien vaste telefonie
              6. Blz. 716 01/19/KAP/02/06 Voorzien mobiele telefonie
              7. Blz. 717 01/19/KAP/02/07 Verzekeren wanverbindingen en internetconnecties
              8. Blz. 718 01/19/KAP/02/08 Opvolgen onderhouds- en supportcontracten en aangegane verbintenissen.
              9. Blz. 719 01/19/KAP/02/09 Uitvoeren paperflowcontract
              10. Blz. 720 01/19/KAP/02/10 Vernieuwen office licenties
              11. Blz. 721 01/19/KAP/02/11 Vernieuwing actieve componenten, datacenter, serverpark
              12. Blz. 722 01/19/KAP/02/12 Vernieuwing computers, thin cliënts, laptops en tablets
            2. Blz. 723 01/19/SAP/01 Datamanagement
              1. Blz. 724 01/19/SAP/01/01 Kwaliteitsvol data- en informatiebeheer
              2. Blz. 725 01/19/SAP/01/02 Betrouwbare datainfrastructuur
              3. Blz. 726 01/19/SAP/01/03 Optimalisatie informatiestromen
        21. Blz. 727 01/20 Facility management
          1. Blz. 728 Actieplan
            1. Blz. 729 01/20/KAP/01 Facility management
              1. Blz. 730 01/20/KAP/01/01 Voorzien werkkledij
              2. Blz. 731 01/20/KAP/01/02 Onderhoud en vervanging machines en uitrusting
              3. Blz. 732 01/20/KAP/01/03 Optimalisatie dienstverplaatsingen
              4. Blz. 733 01/20/KAP/01/04 Werkingsmiddelen rollend materiaal
        22. Blz. 734 01/21 Algemene zaken
          1. Blz. 735 Actieplan
            1. Blz. 736 01/21/KAP/01 Algemene zaken Archief
              1. Blz. 737 01/21/KAP/01/01 Uitwerking archiveringsbeleid
              2. Blz. 738 01/21/KAP/01/02 Bekendmaken documentair erfgoed
              3. Blz. 739 01/21/KAP/01/03 Werkingsmiddelen archief
            2. Blz. 740 01/21/KAP/02 Algemene zaken Verzekeringen
              1. Blz. 741 01/21/KAP/02/01 Verzekeringen
            3. Blz. 742 01/21/KAP/03 Algemene zaken Werkingsmiddelen
              1. Blz. 743 01/21/KAP/03/01 Algemene werkingsmiddelen organisatie
              2. Blz. 744 01/21/KAP/03/02 Algemene werkingsmiddelen politieke organisatie
            4. Blz. 745 01/21/KAP/04 Algemene zaken Bestrijding Covid 19
              1. Blz. 746 01/21/KAP/04/01 Werkingsmiddelen bestrijding Corona-virus
              2. Blz. 747 01/21/KAP/04/02 Oprichting Schakelzorgcentrum
              3. Blz. 748 01/21/KAP/04/03 Inrichting en exploitatie Vaccinatiecentrum De Mol - Project Infrastructuur
              4. Blz. 749 01/21/KAP/04/04 Uitbating Vaccinatiecentrum De Mol - Project Vaccinatieteams
              5. Blz. 750 01/21/KAP/04/05 Financiering Collectief Transport naar het Vaccinatiecentrum
      3. Blz. 751 Overzicht van alle toegestane werkings- en investeringssubsidies
        1. Blz. 752 Beleidsdoelstelling Algemene zaken
        2. Blz. 753 Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        3. Blz. 754 Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        4. Blz. 755 Beleidsdoelstelling Financiën
        5. Blz. 756 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        6. Blz. 757 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        7. Blz. 758 Beleidsdoelstelling Leven Ruimte en Omgeving
        8. Blz. 759 Beleidsdoelstelling Ondernemen
        9. Blz. 760 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        10. Blz. 761 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        11. Blz. 762 Beleidsdoelstelling Sport en verhuur Vrijetijdsinfrastructuur
        12. Blz. 763 Beleidsdoelstelling Toerisme en erfgoedwerking
        13. Blz. 764 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening - entiteit Stad
        14. Blz. 765 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening - Entiteit OCMW
        15. Blz. 766 Beleidsdoelstelling Financiën (Investeringssubsidies)
        16. Blz. 767 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO (Investeringssubsidies)
        17. Blz. 768 Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend erfgoed (Investeringssubsidies)
        18. Blz. 769 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein (Investeringssubsidies)
        19. Blz. 770 Beleidsdoelstelling Leven, Ruimte en Omgeving (Investeringssubsidies)
      4. Blz. 771 Overzicht van de opbrengst per belastingsoort
        1. Blz. 772 Opbrengsten per belastingsoort
      5. Blz. 773 Overzicht van de personeelsinzet
        1. Blz. 774 Overzicht personeelsinzet Stad Lier
        2. Blz. 775 Overzicht personeelsinzet OCMW Lier
      6. Blz. 776 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
        1. Blz. 777 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
      7. Blz. 778 Overzicht van de verbonden entiteiten
        1. Blz. 779 Verbonden entiteiten
      8. Blz. 780 Omgevingsanalyse
        1. Blz. 781 Omgevingsanalyse
    7. Acties
    8. Zoeken
    9. Publicatie bijlagen
    10. Contact
    11. PrivacyStatement
    12. Sitemap