Bevoegde schepen
Rik Pets

Omschrijving

Lier vergaart en beheert actief data, zowel uit het verleden als het heden.

Stand van zaken (indicator)

G

Stand van zaken (toelichting)

De tot op heden vooropgestelde resultaten voor deze actie konden worden bereikt. Deze actie betreft een continu proces dat in de werking van de organisatie wordt geïntegreerd.

Tijd (indicator)

G

Tijd (toelichting)

De actie zit volledig op schema. We zetten stelselmatig in op het opstellen van relevante indicatoren in de softwareomgeving van Pepperflow.

Onder meer volgende indicatoren werden al opgezet in Pepperflow:

Indicator Update frequentie
Overgedragen dozen in strekkende meter Jaarlijks
Vernietigde meters archief Jaarlijks
Aanvragen beeldbank Maandelijks
Aanvragen scanning on demand Maandelijks
Opzoekingen met retributie Maandelijks
Opzoekingen zonder retributie Maandelijks
Geregistreerde bezoeken Archief Maandelijks
Geconsulteerde beelden op Genealogische Bronnen Rivierenland Jaarlijks
Lierenaars aangesloten bij de gesubsidieerde sportclubs Jaarlijks
Leden van gesubsidieerde sportclubs met UIT-pas Jaarlijks
Ontvangen klachten Jaarlijks
Sportgekwalificeerde trainers in gesubsidieerde sportclubs Jaarlijks
Vragen openbaarheid van bestuur Jaarlijks
Bezoekers stadsmuseum Jaarlijks
Goedgekeurde premieaanvragen Jaarlijks
Kansarmoede-index Jaarlijks
Restafval per lierenaar Jaarlijks
Ontvangen terechte klachten IVAREM Jaarlijks
Netheid straten en voetpaden Driejaarlijks
Gemiddeld aantal maandelijkse meldingen i.k.v. Proper Lier Maandelijks
Aantal bedrijfswagens, personenwagens, gesloten bestelwagens en minibussen i.k.v. dienstverplaatsingen Jaarlijks
Gemiddelde doorlooptijd aanvraag omgevingsvergunningen Jaarlijks
Ingediende aanvragen voor omgevingsvergunningen volgens status Jaarlijks
Kilometers afgelegd i.k.v. dienstverplaatsingen door bedrijfswagens, personenwagens, gesloten bestelwagens en minibussen eigendom van Stad & OCMW Lier Jaarlijks
Bezoekerswachttijd per activiteitcluster Stadkantoor Maandelijks
Gemiddelde wachttijd beantwoorde oproepen klantencontactcentrum Stadskantoor  Maandelijks
Procentueel aandeel gemiste oproepen klantencontactcentrum Stadskantoor  Jaarlijks
Percentage beantwoorde oproepen klantencontactcentrum naar snelheidscategorie Maandelijks
Gemeenteraad : aantal interpellaties Maandelijks
Gemeenteraad : aantal mondelinge vragen Maandelijks
Gemeenteraad : aantal toegevoegde punten Maandelijks
Gemeenteraad : aantal punten in openbare zitting Maandelijks
Gemeenteraad : aantal punten in besloten zitting Maandelijks
Gemeenteraad : aantal commissies Maandelijks
OCMW-raad : aantal mondelinge vragen Maandelijks
OCMW-raad : aantal toegevoegde punten Maandelijks
OCMW-raad : aantal punten in openbare zitting Maandelijks
OCMW-raad : aantal punten in besloten zitting Maandelijks
OCMW-raad : Actuele vragen Maandelijks

Status

2-Halverwege

Startdatum

01-01-2020

Einddatum

31-12-2025