Stad Lier investeert in een uitgebreide externe communicatie, participatie om inwoners te betrekken en een kwaliteitsvolle behandeling van klachten en meldingen. Het prioritaire actieplan respecteerde het vooropgestelde budget. De prioritaire acties verlopen zoals voorzien en binnen het vooropgestelde tijdskader.
Omschrijving
Lier betrekt inwoners bij de ontwikkeling van het beleid door in te zetten op participatie en burgerbetrokkenheid.
Geld (status)
G
Geld (toelichting)
Het actieplan blijft binnen het vooropgestelde budget.
| Budget 2024 | Budget BEO 2024 | Aanwending 2024 Q2 | % Aangewend 2024 Q2 | Geboekt 2024 Q2 | % Geboekt 2024 Q2 | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Exploitatie | |||||||
| Ontvangsten | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
| Uitgaven | 21.500,00 | 21.500,00 | 4.030,08 | 18,74 | 3.968,59 | 18,46 | |
| Saldo Exploitatie | -21.500,00 | -21.500,00 | -4.030,08 | 18,74 | -3.968,59 | 18,46 | |
Evolutie ontvangen klachten Stad & OCMW Lier (jaarlijks)
Bron: Departement Externe Communicatie|Stad & OCMW Lier
Omschrijving
Evolutie aantal ontvangen meldingen via websiteformulieren per categorie (maandelijks)
Bron: Departement Externe Communicatie|Stad & OCMW Lier