01/16 Klantgerichte dienstverlening

Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling

Terug naar navigatie - Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling

Stad Lier garandeert een uitgebreide en klantgerichte dienstverlening door in te zetten op een continue modernisering, optimalisatie van de kwaliteit, snelheid en klantgerichtheid. Het prioritaire actieplan respecteerde het vooropgestelde budget.  De prioritaire actie verloopt zoals voorzien en respecteert het vooropgestelde tijdskader.

Prioritaire Actieplannen

Terug naar navigatie - Prioritaire Actieplannen

01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening

Terug naar navigatie - 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening

Omschrijving

Lier optimaliseert de dienstverlening en blijft hierin een pioniersrol nastreven zodat klanten kunnen blijven rekenen op een moderne dienstverlening waarbij kwaliteit, snelheid en klantvriendelijkheid centraal staan.

Geld (indicator)

G

Geld (toelichting)

Het actieplan blijft binnen het vooropgestelde budget.

Rekening 2021 Budget 2021
Exploitatie
Uitgaven 4.842,84 9.600,00

Actie