Sitemap

  1. Blz. 1 Jaarrekening 2021
    1. Blz. 2 Jaarrekening 2021
    2. Blz. 3 Beleidsevaluatie
      1. Blz. 4 Inleiding & infographic 2021
        1. Blz. 5 Inleiding
        2. Blz. 6 Infographic Jaarrekening 2021
      2. Blz. 7 De beleidsevaluatie - leeswijzer
        1. Blz. 8 Inleiding
      3. Blz. 9 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
        1. Blz. 10 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 11 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 12 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
            1. Blz. 13 01/01/SAP/01/01 Opmaak van een RUP Ring West
            2. Blz. 14 01/01/SAP/01/02 Realisatie van de procesbegeleiding en de strategische communicatie project Stationsomgeving
            3. Blz. 15 01/01/SAP/01/03 Realisatie projectmanagement i.k.v. beleidsdomein Ruimte voor heel Lier
            4. Blz. 16 01/01/SAP/01/04 Opmaak van een RUP Noordelijke Driehoek
          2. Blz. 17 01/01/SAP/02 Ruimtelijke organisatie en ontwikkeling stad
            1. Blz. 18 01/01/SAP/02/01 Opmaak van een beleidsplan 'Ruimte Lier '
            2. Blz. 19 01/01/SAP/02/02 Opmaak van een beleidskader 'Kernversterkend Woonplan'
            3. Blz. 20 01/01/SAP/02/03 Opmaak algemene stedenbouwkundige verordening
            4. Blz. 21 01/01/SAP/02/04 Opmaak Ruimtelijk kader Beeldkwaliteitsplan
            5. Blz. 22 01/01/SAP/02/05 Optimaliseren en inspelen op subsidiemogelijkheden
        3. Blz. 23 Totaal Beleidsdoelstelling Leven, Ruimte en Omgeving
        4. Blz. 24 Totaal niet prioritaire actieplannen
      4. Blz. 25 01/02 Ondernemen
        1. Blz. 26 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 27 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 28 01/02/SAP/01 Sterke economie
            1. Blz. 29 01/02/SAP/01/01 Ondersteuning en versterking van de onderlinge samenwerking tussen bedrijven
            2. Blz. 30 01/02/SAP/01/02 Beheer incubator normaalschoolsite
          2. Blz. 31 01/02/SAP/02 Winkelstad
            1. Blz. 32 01/02/SAP/02/01 Promoten Lier als attractieve stad voor shoppen, proeven en beleven
            2. Blz. 33 01/02/SAP/02/02 Leegstandbestrijding door premie- en belastingstelsel
            3. Blz. 34 01/02/SAP/02/03 Ontwikkelen en bijsturen leegstandsstrategie
            4. Blz. 35 01/02/SAP/02/04 Premiereglement verfraaiing etalages
        3. Blz. 36 Totaal beleidsdoelstelling Ondernemen
        4. Blz. 37 Totaal niet prioritaire actieplannen
      5. Blz. 38 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
        1. Blz. 39 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 40 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 41 01/03/SAP/01 Kwaliteit stads- en OCMW Patrimonium
            1. Blz. 42 01/03/SAP/01/01 Opmaak beheersplannen en herbestemmingsstudies
            2. Blz. 43 01/03/SAP/01/02 Opmaak erfgoedbeleidsplan
            3. Blz. 44 01/03/SAP/01/03 Opmaak conditiemeting en meerjarenonderhoudsplanning
          2. Blz. 45 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
            1. Blz. 46 01/03/SAP/02/01 Opmaak en analyse van een efficiënte energieboekhouding
            2. Blz. 47 01/03/SAP/02/02 Relighting
            3. Blz. 48 01/03/SAP/02/03 WKK/Pompen/Stookplaatsanalyse
            4. Blz. 49 01/03/SAP/02/04 Zonnepanelen
          3. Blz. 50 01/03/SAP/03 Renovatie Stads- en OCMW gebouwen
            1. Blz. 51 01/03/SAP/03/01 Begijnhof: restauratiewerken fase 2/3/4/5
            2. Blz. 52 01/03/SAP/03/02 Sint-Gummaruskerk : restauratiewerken
            3. Blz. 53 01/03/SAP/03/03 Heilig Geestgebouw : restauratiewerken
        3. Blz. 54 Totaal Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend Erfgoed
        4. Blz. 55 Totaal niet prioritaire actieplannen
      6. Blz. 56 01/04 Openbaar domein
        1. Blz. 57 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 58 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 59 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
            1. Blz. 60 01/04/SAP/01/01 Aarschotsesteenweg - Fietspad
            2. Blz. 61 01/04/SAP/01/02 Begijnhof
            3. Blz. 62 01/04/SAP/01/03 Berlaarsestraat en Kluizenplein (Archeologie Normaalschool)
            4. Blz. 63 01/04/SAP/01/04 Berlarij
            5. Blz. 64 01/04/SAP/01/05 Bosstraat
            6. Blz. 65 01/04/SAP/01/06 Dorpstraat-Beekstraat
            7. Blz. 66 01/04/SAP/01/07 Eeuwfeestlaan Fase 1 Bareel-Gulden Sporen
            8. Blz. 67 01/04/SAP/01/08 Fietsostrade Antwerpen-Lier
            9. Blz. 68 01/04/SAP/01/09 Fietsostrade Heist-op-den-Berg
            10. Blz. 69 01/04/SAP/01/10 Fietsostrade Lier Oost
            11. Blz. 70 01/04/SAP/01/11 Investeringen in fietsveiligheid
            12. Blz. 71 01/04/SAP/01/12 Grote Markt - Heraanleg Kasseien
            13. Blz. 72 01/04/SAP/01/13 Hoge Velden : Aanleg Ontsluiting
            14. Blz. 73 01/04/SAP/01/14 Huibrechtstraat-Koning Alberstraat
            15. Blz. 74 01/04/SAP/01/15 Kozak
            16. Blz. 75 01/04/SAP/01/16 Kesselsesteenweg- Fietspad
            17. Blz. 76 01/04/SAP/01/17 Lisp 1 (Sterrenstraat-Maanstraat-Komeetstraat)
            18. Blz. 77 01/04/SAP/01/18 Marnixdreef - Fietspad
            19. Blz. 78 01/04/SAP/01/19 Mechelbaan
            20. Blz. 79 01/04/SAP/01/20 Mulderweg
            21. Blz. 80 01/04/SAP/01/21 Ontsluitingsweg R16
            22. Blz. 81 01/04/SAP/01/22 Pastoriestraat
            23. Blz. 82 01/04/SAP/01/23 Ros Beiaard fase 2
            24. Blz. 83 01/04/SAP/01/24 Schollebeekstraat
            25. Blz. 84 01/04/SAP/01/25 Volmolen (Bril-Kattenstraat-Kloosterstraat-Deensestraat-Volmolenstraat)
            26. Blz. 85 01/04/SAP/01/26 Verharding Vesten
            27. Blz. 86 01/04/SAP/01/27 Zaat-Veemarkt
            28. Blz. 87 01/04/SAP/01/28 Afwerking straten uit vorige legislatuur
            29. Blz. 88 01/04/SAP/01/29 Afrit jaagpad Leuvensevest
            30. Blz. 89 01/04/SAP/01/30 Hofstraat
            31. Blz. 90 01/04/SAP/01/31 Voorbereidende studies heraanleg straten volgende legislatuur
            32. Blz. 91 01/04/SAP/01/32 Rijenweg
            33. Blz. 92 01/04/SAP/01/33 Site GAS-fabriek
            34. Blz. 93 01/04/SAP/01/34 Riolering N10 Lier-Berlaar
            35. Blz. 94 01/04/SAP/01/35 Ontsluiting Site Posthoorn
          2. Blz. 95 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
            1. Blz. 96 01/04/SAP/02/01 Inrichting landschapspark Pallieterland
            2. Blz. 97 01/04/SAP/02/02 Aanplanting nieuwe bomen en struiken
        3. Blz. 98 Totaal Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        4. Blz. 99 Totaal niet prioritaire actieplannen
      7. Blz. 100 01/05 Jeugd en BKO
        1. Blz. 101 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 102 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 103 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
            1. Blz. 104 01/05/SAP/01/01 Heraanleg buitenomgeving site Moevement met meer ontspanningsmogelijkheden voor jongeren
          2. Blz. 105 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
            1. Blz. 106 01/05/SAP/02/01 Verbetering samenwerking met interne en externe partners (Huis van het Kind, onderwijs, verenigingen,…)
            2. Blz. 107 01/05/SAP/02/02 Onderzoek gebruik scholeninfrastructuur i.k.v. verruiming van het opvangaanbod
        3. Blz. 108 Totaal Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        4. Blz. 109 Totaal niet prioritaire actieplannen
      8. Blz. 110 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
        1. Blz. 111 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 112 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 113 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
            1. Blz. 114 01/06/SAP/01/01 Studiekosten depot
          2. Blz. 115 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
            1. Blz. 116 01/06/SAP/02/01 Aanpassing openingsuren Visit Lier in de winterperiode
            2. Blz. 117 01/06/SAP/02/02 Mobilhomeparking annex camping en trekkershutten op Hoge Velden
            3. Blz. 118 01/06/SAP/02/03 Ontsluiting roerend en onroerend erfgoed in de (semi) publieke ruimte
            4. Blz. 119 01/06/SAP/02/04 Renovatie Hal T
        3. Blz. 120 Totaal Beleidsdoelstelling Toerisme en Erfgoedwerking
        4. Blz. 121 Totaal niet prioritaire actieplannen
      9. Blz. 122 01/07 Bib en Leescafé
        1. Blz. 123 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 124 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 125 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
            1. Blz. 126 01/07/SAP/01/01 Evaluatie openingsuren bib en leescafé
            2. Blz. 127 01/07/SAP/01/02 Voorzien in studeerplekken voor Lierse jongeren
            3. Blz. 128 01/07/SAP/01/03 Verdere aanpassingen inrichting bib
        3. Blz. 129 Totaal Beleidsdoelstelling Bib en Leescafé
        4. Blz. 130 Totaal niet prioritaire actieplannen
      10. Blz. 131 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        1. Blz. 132 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 133 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 134 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
            1. Blz. 135 01/08/SAP/01/01 Aanleg kunstgrasveld KVK Hooikt
            2. Blz. 136 01/08/SAP/01/02 Modernisering Netestadion
            3. Blz. 137 01/08/SAP/01/03 Vernieuwen site minigolf - sportvelden
            4. Blz. 138 01/08/SAP/01/04 Renovatie Oude Zwartzusterklooster
          2. Blz. 139 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
            1. Blz. 140 01/08/SAP/02/01 Financiële afspraken met sportclubs omtrent niet voetbalinfrastructuur
            2. Blz. 141 01/08/SAP/02/02 Aanleg kunstgras-, voetbalvelden en finse piste Hoge Velden
        3. Blz. 142 Totaal Beleidsdoelstelling Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        4. Blz. 143 Totaal niet prioritaire actieplannen
      11. Blz. 144 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
        1. Blz. 145 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 146 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 147 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
            1. Blz. 148 01/09/SAP/01/01 Interne samenwerking Academies
            2. Blz. 149 01/09/SAP/01/02 Samenwerking Academies met derden
        3. Blz. 150 Totaal Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        4. Blz. 151 Totaal niet prioritaire actieplannen
      12. Blz. 152 01/10 Cultuur en evenementen
        1. Blz. 153 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 154 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 155 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
            1. Blz. 156 01/10/SAP/01/01 Ondersteuning duurzame projecten
            2. Blz. 157 01/10/SAP/01/02 Reuzenfeest
            3. Blz. 158 01/10/SAP/01/03 Oprichting overleggroep 'Evenementen'
          2. Blz. 159 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
            1. Blz. 160 01/10/SAP/02/01 Bouw of verbouwing cultuurcentrum
        3. Blz. 161 Totaal Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        4. Blz. 162 Totaal niet prioritaire actieplannen
      13. Blz. 163 01/11 Sociale dienstverlening
        1. Blz. 164 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 165 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 166 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
            1. Blz. 167 01/11/SAP/01/01 Ondersteuning Fietspunt
            2. Blz. 168 01/11/SAP/01/02 Uitbesteding intensieve trajecten naar werk(ervaring)
            3. Blz. 169 01/11/SAP/01/03 Realisatie Jobatelier
            4. Blz. 170 01/11/SAP/01/04 Voorzien sociale activeringstrajecten voor leefloners
            5. Blz. 171 01/11/SAP/01/05 Verhoging aantal werkervaringsplaatsen voor leefloners (art. 60)
          2. Blz. 172 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
            1. Blz. 173 01/11/SAP/02/01 Ondersteuning TEJO
            2. Blz. 174 01/11/SAP/02/02 Ondersteuning Vertrouwenscentrum Kindermishandeling en ondersteuning Family Justice Center
            3. Blz. 175 01/11/SAP/02/03 Huiswerkondersteuning
            4. Blz. 176 01/11/SAP/02/04 Taalondersteuningsinitiatieven in de schoolvakanties
            5. Blz. 177 01/11/SAP/02/05 Bevordering gekwalificeerde uitstroom van leerlingen
            6. Blz. 178 01/11/SAP/02/06 Organisatie centraal aanmeldingssysteem schoolinschrijvingen
            7. Blz. 179 01/11/SAP/02/07 Schoolcoaching
            8. Blz. 180 01/11/SAP/02/08 Tolkenondersteuning voor het onderwijs
            9. Blz. 181 01/11/SAP/02/09 Regie lokaal flankerend onderwijsbeleid
            10. Blz. 182 01/11/SAP/02/10 Toekenning aanvullende financiële steun rond kinderarmoede
            11. Blz. 183 01/11/SAP/02/11 Begeleiding voor/met maatschappelijk kwetsbaren volgens de outreach methodiek
            12. Blz. 184 01/11/SAP/02/12 Week van de opvoeding
            13. Blz. 185 01/11/SAP/02/13 Organisatie Huis van het kind
            14. Blz. 186 01/11/SAP/02/14 Bouw of verbouwing Huis van het kind
            15. Blz. 187 01/11/SAP/02/15 Participatie cultuur- en vrijetijdsorganisaties
            16. Blz. 188 01/11/SAP/02/16 Uitvoering Mama Lier als vernieuwend project Huis van het Kind
          3. Blz. 189 01/11/SAP/03 Dienstverlening
            1. Blz. 190 01/11/SAP/03/01 Bouw of verbouwing sociaal restaurant en sociale kruidenier
          4. Blz. 191 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
            1. Blz. 192 01/11/SAP/04/01 Acute Opvang voor mensen in woonnood
            2. Blz. 193 01/11/SAP/04/02 Verbetering woonkwaliteit van maatschappelijk kwetsbare huurders
            3. Blz. 194 01/11/SAP/04/03 Uitbouw project Woonatelier
            4. Blz. 195 01/11/SAP/04/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten huisvesting
        3. Blz. 196 Totaal beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        4. Blz. 197 Totaal niet prioritaire actieplannen
      14. Blz. 198 01/12 Ouderenzorg
        1. Blz. 199 Totaal Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        2. Blz. 200 Totaal niet prioritaire actieplannen
      15. Blz. 201 01/13 Afvalbeleid
        1. Blz. 202 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 203 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 204 01/13/SAP/01 Optimalisatie afvalophaling
            1. Blz. 205 01/13/SAP/01/01 Hervorming Ivarembelasting
            2. Blz. 206 01/13/SAP/01/02 Onderhandelingen Ivarem omtrent bevoegdheidsoverdracht
            3. Blz. 207 01/13/SAP/01/03 Opmaak visie OCT systemen nieuwe woonontwikkelingen
          2. Blz. 208 01/13/SAP/02 Proper Lier
            1. Blz. 209 01/13/SAP/02/01 Vermindering afval bij evenementen
            2. Blz. 210 01/13/SAP/02/02 Vermijden hotspots via infrastructurele ingrepen
            3. Blz. 211 01/13/SAP/02/03 Zorg voor netheid in winkelas
            4. Blz. 212 01/13/SAP/02/04 Aanpak peuken en hondenpoep
            5. Blz. 213 01/13/SAP/02/05 Samenwerking met Mooimakers
            6. Blz. 214 01/13/SAP/02/06 Ondersteuning vrijwilligers openbaar domein
            7. Blz. 215 01/13/SAP/02/07 Aanpak zwerfafval via sensibiliserings- en preventiecampagnes
            8. Blz. 216 01/13/SAP/02/08 Opmaak visie plaatsing vuilbakken in binnen- en buitengebied
            9. Blz. 217 01/13/SAP/02/09 Optimalisatie veegplan
        3. Blz. 218 Totaal Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        4. Blz. 219 Totaal niet prioritaire actieplannen
      16. Blz. 220 01/14 Handhaving en preventie
        1. Blz. 221 Totaal Beleidsdoelstelling Handhaving en preventie
        2. Blz. 222 Totaal niet prioritaire actieplannen
      17. Blz. 223 01/15 Externe communicatie
        1. Blz. 224 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 225 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 226 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
            1. Blz. 227 01/15/SAP/01/01 Uitbouw inspraak, participatie en wijkwerking
            2. Blz. 228 01/15/SAP/01/02 Behandeling meldingen en klachten
        3. Blz. 229 Totaal Beleidsdoelstelling Externe Communicatie
        4. Blz. 230 Totaal niet prioritaire actieplannen
      18. Blz. 231 01/16 Klantgerichte dienstverlening
        1. Blz. 232 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 233 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 234 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening
            1. Blz. 235 01/16/SAP/01/01 Gebruik van gebruiksvriendelijke en toegankelijke dienstverleningskanalen
        3. Blz. 236 Totaal Beleidsdoelstelling Klantgerichte Dienstverlening
      19. Blz. 237 01/17 Financiën
        1. Blz. 238 Totaal Beleidsdoelstelling Financiën
        2. Blz. 239 Totaal niet prioritaire actieplannen
      20. Blz. 240 01/18 Personeel
        1. Blz. 241 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 242 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 243 01/18/SAP/01 Inzetten op digitale vaardigheden
            1. Blz. 244 01/18/SAP/01/01 Ontwikkelen digitale geletterdheid alle medewerkers
          2. Blz. 245 01/18/SAP/02 Duurzaam personeel
            1. Blz. 246 01/18/SAP/02/01 Invoeren duurzame mobiliteit voor dienstverplaatsingen
            2. Blz. 247 01/18/SAP/02/02 Invoeren duurzame mobiliteit voor woon-werkverkeer
            3. Blz. 248 01/18/SAP/02/03 Invoeren duurzame drankrecipiënten
          3. Blz. 249 01/18/SAP/03 Sociale werkgever
            1. Blz. 250 01/18/SAP/03/01 Voorzien sociale tewerkstellingsplaatsen
          4. Blz. 251 01/18/SAP/04 Personeelsbestand
            1. Blz. 252 01/18/SAP/04/01 Opvolgen personeelsbestand
        3. Blz. 253 Totaal Beleidsdoelstelling Personeel
        4. Blz. 254 Totaal niet prioritaire actieplannen
      21. Blz. 255 01/19 Strategie & IT
        1. Blz. 256 Overkoepelende evaluatie beleidsdoelstelling
        2. Blz. 257 Prioritaire Actieplannen
          1. Blz. 258 01/19/SAP/01 Datamanagement
            1. Blz. 259 01/19/SAP/01/01 Kwaliteitsvol data- en informatiebeheer
            2. Blz. 260 01/19/SAP/01/02 Betrouwbare datainfrastructuur
            3. Blz. 261 01/19/SAP/01/03 Optimalisatie informatiestromen
        3. Blz. 262 Totaal Beleidsdoelstelling Strategie & IT
        4. Blz. 263 Totaal niet prioritaire actieplannen
      22. Blz. 264 01/20 Facilitair beheer
        1. Blz. 265 Totaal Beleidsdoelstelling Facilitair Beheer
        2. Blz. 266 Totaal niet prioritaire actieplannen
      23. Blz. 267 01/21 Algemene zaken
        1. Blz. 268 Totaal Beleidsdoelstelling Algemene Zaken
        2. Blz. 269 Totaal niet prioritaire actieplannen
    3. Blz. 270 De financiële nota
      1. Blz. 271 Schema J1 : Doelstellingenrekening
        1. Blz. 272 Schema J1 : De doelstellingenrekening
      2. Blz. 273 Schema J2 : Staat van het financieel evenwicht
        1. Blz. 274 Schema J2 - Staat van het financieel evenwicht
      3. Blz. 275 Schema J3 : De kredietrealisatie
        1. Blz. 276 Schema J3 : De kredietrealisatie
      4. Blz. 277 Schema J4 : De balans
        1. Blz. 278 Schema J4 : De Balans
      5. Blz. 279 Schema J5 : Staat van opbrengsten en kosten
        1. Blz. 280 Schema J5 : Staat van opbrengsten en kosten
    4. Blz. 281 De toelichting
      1. Blz. 282 Algemene toelichting mbt belangrijkste verrichtingen en verklaring van belangrijke materiële verschillen
        1. Blz. 283 Algemene inleiding
        2. Blz. 284 1. De exploitatie
        3. Blz. 285 1.1 De exploitatie-uitgaven
        4. Blz. 286 Detail bespreking exploitatie-uitgaven
        5. Blz. 287 1.2. Exploitatie-ontvangsten
        6. Blz. 288 Detail bespreking exploitatie-ontvangsten
        7. Blz. 289 2. De investeringen
        8. Blz. 290 2.1 Investeringsuitgaven
        9. Blz. 291 2.2. De investeringsontvangsten
        10. Blz. 292 3. Liquiditeit/Financiering
        11. Blz. 293 Verklaring materiële verschillen exploitatie-uitgaven
        12. Blz. 294 Verklaring materiële verschillen exploitatie-ontvangsten.
      2. Blz. 295 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
        1. Blz. 296 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
      3. Blz. 297 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
        1. Blz. 298 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
      4. Blz. 299 Schema T3 : Investeringsprojecten
        1. Blz. 300 Schema T3 : Investeringsprojecten
        2. Blz. 301 Schema T3 - Deel 2
        3. Blz. 302 Schema T3 - Deel 3
        4. Blz. 303 Schema T3 - Deel 4
        5. Blz. 304 Schema T3 - Deel 5
        6. Blz. 305 Schema T3 - Deel 6
        7. Blz. 306 Schema T3 - Deel 7
        8. Blz. 307 Schema T3 - Deel 8
        9. Blz. 308 Schema T3 - Deel 9
        10. Blz. 309 Schema T3 - Deel 10
        11. Blz. 310 Schema T3 - Deel 11
        12. Blz. 311 Schema T3 - Deel 12
        13. Blz. 312 Schema T3 - Deel 13
        14. Blz. 313 Schema T3 - Deel 14
        15. Blz. 314 Schema T3 - Deel 15
        16. Blz. 315 Schema T3 - Deel 16
        17. Blz. 316 Schema T3 - Deel 17
        18. Blz. 317 Schema T3 - Deel 18
      5. Blz. 318 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
        1. Blz. 319 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
      6. Blz. 320 Schema T5 : Toelichting bij de balans
        1. Blz. 321 Schema T5 : Toelichting bij de balans
      7. Blz. 322 De waarderingsregels
        1. Blz. 323 Inleiding
        2. Blz. 324 Deel 1 - De waardering van het vermogen
        3. Blz. 325 Deel 2 - De waardering van het actief
        4. Blz. 326 Deel 3 - De waardering van het passief
        5. Blz. 327 Deel 4 - Inhoud en waardering van de rubrieken van de staat van opbrengsten en kosten.
        6. Blz. 328 Deel 5 - Niet in de balans opgenomen rechten en verplichtingen.
      8. Blz. 329 De niet in de balans opgenomen rechten en verplichtingen
        1. Blz. 330 Waarborgen ten voordele van derden
      9. Blz. 331 De overdracht van kredieten voor investeringen en financiering van 2021 naar 2022
        1. Blz. 332 Inleiding
        2. Blz. 333 Investeringsuitgaven overdachten naar 2022 Stad Lier
        3. Blz. 334 Investeringsuitgaven overdrachten naar 2022 Stad Lier - Deel2
        4. Blz. 335 Investeringsontvangsten overdrachten naar 2022 Stad Lier
        5. Blz. 336 Investeringsuitgaven overdrachten naar 2022 OCMW Lier
        6. Blz. 337 Investeringsontvangsten overdrachten naar 2022 OCMW Lier
        7. Blz. 338 Ontvangsten Liquiditeiten overdrachten naar 2022 Stad Lier
      10. Blz. 339 Overzicht van de financiële risico's
        1. Blz. 340 Inleiding
        2. Blz. 341 Corona-impact
        3. Blz. 342 Risico's verbonden aan de schuldportefeuille
        4. Blz. 343 Risico's verbonden aan de verkopen patrimonium OCMW
        5. Blz. 344 Eventuele vermindering of wegvallen van bepaalde exploitatie-ontvangsten
        6. Blz. 345 Hangende juridische geschillen
        7. Blz. 346 Conclusie bij de financiële risico's
    5. Blz. 347 Documentatie Jaarrekening 2021
      1. Blz. 348 Inleiding
        1. Blz. 349 Inleiding
      2. Blz. 350 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
        1. Blz. 351 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
      3. Blz. 352 Overzicht van alle doelstellingen, actieplannen en acties met financiële gegevens
        1. Blz. 353 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
          1. Blz. 354 Actieplan
            1. Blz. 355 01/01/KAP/03 Leven, Ruimte en Omgeving
              1. Blz. 356 01/01/KAP/03/01 Ondersteuning Gecoro
              2. Blz. 357 01/01/KAP/03/02 Ondersteuning milieu- en natuurraad
              3. Blz. 358 01/01/KAP/03/03 Ondersteuning mobiliteitsraad
              4. Blz. 359 01/01/KAP/03/04 Doorrekenen regiekosten RUP
              5. Blz. 360 01/01/KAP/03/05 Doorrekenen ontwikkelingslasten
              6. Blz. 361 01/01/KAP/03/06 Smart City
              7. Blz. 362 01/01/KAP/03/07 Digitale ontsluitingen en coördinatie GIS/GRB/CRAB/….
              8. Blz. 363 01/01/KAP/03/08 Opmaken, digitaal ontsluiten en screenen rooi- en onteigeningsplannen
              9. Blz. 364 01/01/KAP/03/09 Permanente monitoring milieu
              10. Blz. 365 01/01/KAP/03/10 Ondersteuning en evaluatie project seizoenarbeiders
              11. Blz. 366 01/01/KAP/03/11 Lier FairTradegemeente
              12. Blz. 367 01/01/KAP/03/12 Verdere uitwerking en uitvoering klimaatplan
              13. Blz. 368 01/01/KAP/03/13 Samenwerkingsovereenkomst omtrent duurzaamheid
              14. Blz. 369 01/01/KAP/03/14 Ontsluiten informatie ruimtelijke planning
              15. Blz. 370 01/01/KAP/03/15 Project water-land-schap
              16. Blz. 371 01/01/KAP/03/16 Subsidie Opnieuw&CO
              17. Blz. 372 01/01/KAP/03/17 Composteren van organisch afval
              18. Blz. 373 01/01/KAP/03/18 Duivenpopulatie onder controle houden
              19. Blz. 374 01/01/KAP/03/19 Week van de bij
              20. Blz. 375 01/01/KAP/03/20 Organisatie verkiezingen
              21. Blz. 376 01/01/KAP/03/21 Kerntaken burgerzaken
              22. Blz. 377 01/01/KAP/03/22 Opmaak RUP's voor herbestemming verspreide industriegronden
              23. Blz. 378 01/01/KAP/03/23 Activeren van bouwgronden voor kernverdichting
              24. Blz. 379 01/01/KAP/03/24 Aanwenden van de stedelijke woonpremie
              25. Blz. 380 01/01/KAP/03/25 Ondersteuning sociale verhuurkantoren
              26. Blz. 381 01/01/KAP/03/26 Opmaak RUP i.f.v. de ontwikkeling Mallekot
              27. Blz. 382 01/01/KAP/03/27 Wijziging PRUP Antwerpsesteenweg
              28. Blz. 383 01/01/KAP/03/28 Bewaken openruimte corridor Koningshooikt
              29. Blz. 384 01/01/KAP/03/29 Opmaak RUP i.f.v. zonevreemde recreatie
              30. Blz. 385 01/01/KAP/03/30 Opmaak RUP Azelhof
              31. Blz. 386 01/01/KAP/03/31 Uitwerken structuurvisie i.f.v. de herwaardering van de Binnen-Nete
              32. Blz. 387 01/01/KAP/03/32 Ondersteuning Natuurpunt
              33. Blz. 388 01/01/KAP/03/33 Versterken Fortengordel - Fort Van Lier
              34. Blz. 389 01/01/KAP/03/34 Versterking Bosgordel Koningshooikt
              35. Blz. 390 01/01/KAP/03/35 Versterking valleien Beneden-, Kleine- en Grote Nete en Babelsebeek
              36. Blz. 391 01/01/KAP/03/36 Overname van niet-verkochte parkeerplaatsen
              37. Blz. 392 01/01/KAP/03/37 Concessie exploitatie parkeren openbaar domein
              38. Blz. 393 01/01/KAP/03/38 Oprichting mobiliteitsfonds
              39. Blz. 394 01/01/KAP/03/39 Afsluiten raamcontract i.f.v. mobiliteit en publieke ruimte beleid
              40. Blz. 395 01/01/KAP/03/40 Uitvoeren mobiliteitstoetsen bij ontwikkelingsprojecten
              41. Blz. 396 01/01/KAP/03/41 Uitrol Fietsbeleidsplan
              42. Blz. 397 01/01/KAP/03/42 Conformiteitsattest voor huurwoningen
              43. Blz. 398 01/01/KAP/03/43 Onderzoek ongezonde woningen
              44. Blz. 399 01/01/KAP/03/44 Zwerfkatten project en ongedierte bestrijding
              45. Blz. 400 01/01/KAP/03/45 Vlot en kwalitatief afleveren van omgevingsvergunningen
              46. Blz. 401 01/01/KAP/03/46 Opmaken van een Trage Wegenplan
              47. Blz. 402 01/01/KAP/03/47 Ondersteuning Project Buurtstroom
              48. Blz. 403 01/01/KAP/03/48 Investeringen fietsbeleidsplan
              49. Blz. 404 01/01/KAP/03/49 Screening schoolomgevingen
              50. Blz. 405 01/01/KAP/03/50 Gestuurde uitrol van Deelwagens
              51. Blz. 406 01/01/KAP/03/51 Inrichting Mobipunten
              52. Blz. 407 01/01/KAP/03/52 Vergaren van verkeersdata
            2. Blz. 408 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
              1. Blz. 409 01/01/SAP/01/01 Opmaak van een RUP Ring West
              2. Blz. 410 01/01/SAP/01/02 Realisatie van de procesbegeleiding en de strategische communicatie project Stationsomgeving
              3. Blz. 411 01/01/SAP/01/03 Realisatie projectmanagement i.k.v. beleidsdomein Ruimte voor heel Lier
              4. Blz. 412 01/01/SAP/01/04 Opmaak van een RUP Noordelijke Driehoek
            3. Blz. 413 01/01/SAP/02 Ruimtelijke organisatie en ontwikkeling stad
              1. Blz. 414 01/01/SAP/02/01 Opmaak van een beleidsplan 'Ruimte Lier '
              2. Blz. 415 01/01/SAP/02/02 Opmaak van een beleidskader 'Kernversterkend Woonplan'
              3. Blz. 416 01/01/SAP/02/03 Opmaak algemene stedenbouwkundige verordening
              4. Blz. 417 01/01/SAP/02/04 Opmaak Ruimtelijk kader Beeldkwaliteitsplan
              5. Blz. 418 01/01/SAP/02/05 Optimaliseren en inspelen op subsidiemogelijkheden
        2. Blz. 419 01/02 Ondernemen
          1. Blz. 420 Actieplan
            1. Blz. 421 01/02/KAP/03 Economie en Ondernemen
              1. Blz. 422 01/02/KAP/03/01 Uniforme terrassen
              2. Blz. 423 01/02/KAP/03/02 Ondersteuning en versterken openbare markten
              3. Blz. 424 01/02/KAP/03/03 Realisatie van een evenwichtig aanbod van kwaliteitsvolle ambulante handel
              4. Blz. 425 01/02/KAP/03/04 Ondersteuning economische raad
              5. Blz. 426 01/02/KAP/03/05 Ondersteuning novemberfoor
              6. Blz. 427 01/02/KAP/03/06 Gedifferentieerd doelgroepenbeleid
              7. Blz. 428 01/02/KAP/03/07 Gedifferentieerd communicatiebeleid
            2. Blz. 429 01/02/SAP/01 Sterke economie
              1. Blz. 430 01/02/SAP/01/01 Ondersteuning en versterking van de onderlinge samenwerking tussen bedrijven
              2. Blz. 431 01/02/SAP/01/02 Beheer incubator normaalschoolsite
            3. Blz. 432 01/02/SAP/02 Winkelstad
              1. Blz. 433 01/02/SAP/02/01 Promoten Lier als attractieve stad voor shoppen, proeven en beleven
              2. Blz. 434 01/02/SAP/02/02 Leegstandbestrijding door premie- en belastingstelsel
              3. Blz. 435 01/02/SAP/02/03 Ontwikkelen en bijsturen leegstandsstrategie
              4. Blz. 436 01/02/SAP/02/04 Premiereglement verfraaiing etalages
        3. Blz. 437 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
          1. Blz. 438 Actieplan
            1. Blz. 439 01/03/KAP/04 Gebouwen en onroerend erfgoed
              1. Blz. 440 01/03/KAP/04/01 Keuringen en controles
              2. Blz. 441 01/03/KAP/04/02 Meubilair
              3. Blz. 442 01/03/KAP/04/03 Nutsvoorzieningen voor stadsgebouwen (gas, elektriciteit, water)
              4. Blz. 443 01/03/KAP/04/04 Onderhoudscontracten
              5. Blz. 444 01/03/KAP/04/05 Poets
              6. Blz. 445 01/03/KAP/04/06 Toegangscontrole en beveiliging stadsgebouwen
              7. Blz. 446 01/03/KAP/04/07 Werkingsmiddelen voor onderhoud gebouwen
              8. Blz. 447 01/03/KAP/04/08 Aankoop en verkoop patrimonium
              9. Blz. 448 01/03/KAP/04/09 Canon erfpacht Heilig Hart en SAL
              10. Blz. 449 01/03/KAP/04/10 Verhuur buiten sociaal stelsel/ jacht-en visrecht/consessies
              11. Blz. 450 01/03/KAP/04/11 Sociale verhuringen
              12. Blz. 451 01/03/KAP/04/12 Afscheidscentrum Kloosterheide: uitbreiding aula
              13. Blz. 452 01/03/KAP/04/13 Archief: vloer stofvrij maken
              14. Blz. 453 01/03/KAP/04/14 Dungelhoef: fietsenstalling
              15. Blz. 454 01/03/KAP/04/15 Gemeentehuis Koningshooikt: multifunctionele invulling
              16. Blz. 455 01/03/KAP/04/16 Kleine werken allerlei
              17. Blz. 456 01/03/KAP/04/17 Renovaties woningen OCMW
              18. Blz. 457 01/03/KAP/04/18 SASK: dakherstelling
              19. Blz. 458 01/03/KAP/04/19 Sporthal 't Spui: inkomhal
              20. Blz. 459 01/03/KAP/04/20 Colibrant: interieurherstel en onderhoud
              21. Blz. 460 01/03/KAP/04/21 Den Bril: restauratiewerken
              22. Blz. 461 01/03/KAP/04/22 Gevangenenpoort: onderhoud schrijnwerk en dakwerken
              23. Blz. 462 01/03/KAP/04/23 Heilig Geestgebouw: restauratiewerken volgend uit beheersplan en herbestemmingsonderzoek 2020
              24. Blz. 463 01/03/KAP/04/24 Heilig Hartkerk: interieur
              25. Blz. 464 01/03/KAP/04/25 Heilige Familiekerk: glasramen en vochtproblematiek
              26. Blz. 465 01/03/KAP/04/26 Heilige Familiekerk: restauratiewerken volgend uit herbestemmingsonderzoek 2019
              27. Blz. 466 01/03/KAP/04/27 Historische artefacten in de stad
              28. Blz. 467 01/03/KAP/04/28 SAMWD: gevelwerken en dak
              29. Blz. 468 01/03/KAP/04/29 Sint-Gummarus kerk: restauratiewerken fase 1/2/3
              30. Blz. 469 01/03/KAP/04/30 Stadhuis: werken beheersplan
              31. Blz. 470 01/03/KAP/04/31 Zimmertoren: restauratiewerken volgend uit beheersplan 2020
              32. Blz. 471 01/03/KAP/04/32 Zimmertoren: schrijnwerk en dakwerken
              33. Blz. 472 01/03/KAP/04/33 Restauratie Stadspompen
              34. Blz. 473 01/03/KAP/04/34 Restauratie achtergevel en zijgevels Beeldacademie
              35. Blz. 474 01/03/KAP/04/35 Renovatie vloer beeldhouwklas SASK
              36. Blz. 475 01/03/KAP/04/36 ak en installatie koelcel cafetaria Cultuurcentrum
            2. Blz. 476 01/03/SAP/01 Kwaliteit stads- en OCMW Patrimonium
              1. Blz. 477 01/03/SAP/01/01 Opmaak beheersplannen en herbestemmingsstudies
              2. Blz. 478 01/03/SAP/01/02 Opmaak erfgoedbeleidsplan
              3. Blz. 479 01/03/SAP/01/03 Opmaak conditiemeting en meerjarenonderhoudsplanning
            3. Blz. 480 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
              1. Blz. 481 01/03/SAP/02/01 Opmaak en analyse van een efficiënte energieboekhouding
              2. Blz. 482 01/03/SAP/02/02 Relighting
              3. Blz. 483 01/03/SAP/02/03 WKK/Pompen/Stookplaatsanalyse
              4. Blz. 484 01/03/SAP/02/04 Zonnepanelen
            4. Blz. 485 01/03/SAP/03 Renovatie Stads- en OCMW gebouwen
              1. Blz. 486 01/03/SAP/03/01 Begijnhof: restauratiewerken fase 2/3/4/5
              2. Blz. 487 01/03/SAP/03/02 Sint-Gummaruskerk : restauratiewerken
              3. Blz. 488 01/03/SAP/03/03 Heilig Geestgebouw : restauratiewerken
        4. Blz. 489 01/04 Openbaar domein
          1. Blz. 490 Actieplan
            1. Blz. 491 01/04/KAP/03 Openbaar domein
              1. Blz. 492 01/04/KAP/03/01 Investeringen verkeersveiligheid
              2. Blz. 493 01/04/KAP/03/02 Onderhoud openbare verlichting en nutsleidingen
              3. Blz. 494 01/04/KAP/03/03 Onderhoud van en investering in openbaar groen
              4. Blz. 495 01/04/KAP/03/04 Onderhoud waterinfrastructuur
              5. Blz. 496 01/04/KAP/03/05 Onderhoud wegeninfrastructuur
              6. Blz. 497 01/04/KAP/03/06 Ondersteuning en begeleiding bij verkaveling
              7. Blz. 498 01/04/KAP/03/07 Onvoorziene kleine aanpassingswerken openbaar domein
              8. Blz. 499 01/04/KAP/03/08 Inspecties en herstellingen bruggen
            2. Blz. 500 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
              1. Blz. 501 01/04/SAP/01/01 Aarschotsesteenweg - Fietspad
              2. Blz. 502 01/04/SAP/01/02 Begijnhof
              3. Blz. 503 01/04/SAP/01/03 Berlaarsestraat en Kluizenplein (Archeologie Normaalschool)
              4. Blz. 504 01/04/SAP/01/04 Berlarij
              5. Blz. 505 01/04/SAP/01/05 Bosstraat
              6. Blz. 506 01/04/SAP/01/06 Dorpstraat-Beekstraat
              7. Blz. 507 01/04/SAP/01/07 Eeuwfeestlaan Fase 1 Bareel-Gulden Sporen
              8. Blz. 508 01/04/SAP/01/08 Fietsostrade Antwerpen-Lier
              9. Blz. 509 01/04/SAP/01/09 Fietsostrade Heist-op-den-Berg
              10. Blz. 510 01/04/SAP/01/10 Fietsostrade Lier Oost
              11. Blz. 511 01/04/SAP/01/11 Investeringen in fietsveiligheid
              12. Blz. 512 01/04/SAP/01/12 Grote Markt - Heraanleg Kasseien
              13. Blz. 513 01/04/SAP/01/13 Hoge Velden : Aanleg Ontsluiting
              14. Blz. 514 01/04/SAP/01/14 Huibrechtstraat-Koning Alberstraat
              15. Blz. 515 01/04/SAP/01/15 Kozak
              16. Blz. 516 01/04/SAP/01/16 Kesselsesteenweg- Fietspad
              17. Blz. 517 01/04/SAP/01/17 Lisp 1 (Sterrenstraat-Maanstraat-Komeetstraat)
              18. Blz. 518 01/04/SAP/01/18 Marnixdreef - Fietspad
              19. Blz. 519 01/04/SAP/01/19 Mechelbaan
              20. Blz. 520 01/04/SAP/01/20 Mulderweg
              21. Blz. 521 01/04/SAP/01/21 Ontsluitingsweg R16
              22. Blz. 522 01/04/SAP/01/22 Pastoriestraat
              23. Blz. 523 01/04/SAP/01/23 Ros Beiaard fase 2
              24. Blz. 524 01/04/SAP/01/24 Schollebeekstraat
              25. Blz. 525 01/04/SAP/01/25 Volmolen (Bril-Kattenstraat-Kloosterstraat-Deensestraat-Volmolenstraat)
              26. Blz. 526 01/04/SAP/01/26 Verharding Vesten
              27. Blz. 527 01/04/SAP/01/27 Zaat-Veemarkt
              28. Blz. 528 01/04/SAP/01/28 Afwerking straten uit vorige legislatuur
              29. Blz. 529 01/04/SAP/01/29 Afrit jaagpad Leuvensevest
              30. Blz. 530 01/04/SAP/01/30 Hofstraat
              31. Blz. 531 01/04/SAP/01/31 Voorbereidende studies heraanleg straten volgende legislatuur
              32. Blz. 532 01/04/SAP/01/32 Rijenweg
              33. Blz. 533 01/04/SAP/01/33 Site GAS-fabriek
              34. Blz. 534 01/04/SAP/01/34 Riolering N10 Lier-Berlaar
              35. Blz. 535 01/04/SAP/01/35 Ontsluiting Site Posthoorn
            3. Blz. 536 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
              1. Blz. 537 01/04/SAP/02/01 Inrichting landschapspark Pallieterland
              2. Blz. 538 01/04/SAP/02/02 Aanplanting nieuwe bomen en struiken
        5. Blz. 539 01/05 Jeugd en BKO
          1. Blz. 540 Actieplan
            1. Blz. 541 01/05/KAP/03 Jeugd en BKO
              1. Blz. 542 01/05/KAP/03/01 Onderhoud en vernieuwing locaties BKO
              2. Blz. 543 01/05/KAP/03/02 Voorzien dynamische en aantrekkelijke binnen- en buitenspeelruimten op locaties BKO
              3. Blz. 544 01/05/KAP/03/03 Installatie aangepaste toegangscontrole
              4. Blz. 545 01/05/KAP/03/04 Ondersteuning jeugdverenigingen met investeringen in moderne en veilige lokalen
              5. Blz. 546 01/05/KAP/03/05 Financiële ondersteuning jeugdinitiatieven
              6. Blz. 547 01/05/KAP/03/06 Ondersteuning Lierse jeugdraad
              7. Blz. 548 01/05/KAP/03/07 Ondersteuning werking jeugdhuis
              8. Blz. 549 01/05/KAP/03/08 Uitbouw uitleendienst voor plaatselijke jeugdwerk
              9. Blz. 550 01/05/KAP/03/09 Aantrekken, ondersteunen en motiveren vrijwilligers en animatoren
              10. Blz. 551 01/05/KAP/03/10 Organisatie Speelpleinwerking
              11. Blz. 552 01/05/KAP/03/11 Organisatie van workshops, activiteiten en evenementen
              12. Blz. 553 01/05/KAP/03/12 Uitbouw tienerwerking
              13. Blz. 554 01/05/KAP/03/13 Aanleg van toegankelijke wijkspeelpleintjes
              14. Blz. 555 01/05/KAP/03/14 Ondersteuning kwaliteitsvol jeugdcentrum
              15. Blz. 556 01/05/KAP/03/15 Aanbieden gevarieerd en kwaliteitsvol activiteitenprogramma voor kinderen
              16. Blz. 557 01/05/KAP/03/16 Evaluatie en bijsturing voorafinschrijvingsysteem BKO
              17. Blz. 558 01/05/KAP/03/17 Inzet op ouderparticipatie
            2. Blz. 559 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
              1. Blz. 560 01/05/SAP/01/01 Heraanleg buitenomgeving site Moevement met meer ontspanningsmogelijkheden voor jongeren
            3. Blz. 561 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
              1. Blz. 562 01/05/SAP/02/01 Verbetering samenwerking met interne en externe partners (Huis van het Kind, onderwijs, verenigingen,…)
              2. Blz. 563 01/05/SAP/02/02 Onderzoek gebruik scholeninfrastructuur i.k.v. verruiming van het opvangaanbod
        6. Blz. 564 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
          1. Blz. 565 Actieplan
            1. Blz. 566 01/06/KAP/03 Toerisme en Erfgoedwerking
              1. Blz. 567 01/06/KAP/03/01 Beheer eigen collecties
              2. Blz. 568 01/06/KAP/03/02 Beheer erfgoed in de publieke ruimte
              3. Blz. 569 01/06/KAP/03/03 Verwerving en afstoot materieel en immaterieel erfgoed
              4. Blz. 570 01/06/KAP/03/04 Algemene werkingsmiddelen Toerisme & Erfgoed
              5. Blz. 571 01/06/KAP/03/05 Onderhoud en aanpassing specifiek museuminfrastructuur
              6. Blz. 572 01/06/KAP/03/06 Betoelaging ondersteunende partners
              7. Blz. 573 01/06/KAP/03/07 Onthaal en begeleiding bezoekers
              8. Blz. 574 01/06/KAP/03/08 Incentives voor toeristische partners
              9. Blz. 575 01/06/KAP/03/09 Ontwikkelen fiets- en wandelproducten
              10. Blz. 576 01/06/KAP/03/10 Ontwikkelen participatieve tentoonstellingen voor doelgroepen
              11. Blz. 577 01/06/KAP/03/11 Opleiding tot stadsgidsen
              12. Blz. 578 01/06/KAP/03/12 Doelgerichte communicatie i.f.v. werving en promotie
              13. Blz. 579 01/06/KAP/03/13 Ontwikkeling evenwichtige, meertalige publieksbemiddeling
            2. Blz. 580 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
              1. Blz. 581 01/06/SAP/01/01 Studiekosten depot
            3. Blz. 582 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
              1. Blz. 583 01/06/SAP/02/01 Aanpassing openingsuren Visit Lier in de winterperiode
              2. Blz. 584 01/06/SAP/02/02 Mobilhomeparking annex camping en trekkershutten op Hoge Velden
              3. Blz. 585 01/06/SAP/02/03 Ontsluiting roerend en onroerend erfgoed in de (semi) publieke ruimte
              4. Blz. 586 01/06/SAP/02/04 Renovatie Hal T
        7. Blz. 587 01/07 Bib en Leescafé
          1. Blz. 588 Actieplan
            1. Blz. 589 01/07/KAP/02 Bib en Leescafé
              1. Blz. 590 01/07/KAP/02/01 Samenwerking Werkmmaat en leescafé
              2. Blz. 591 01/07/KAP/02/02 Gebruik infoschermen voor huurders en bezoekers leescafé
              3. Blz. 592 01/07/KAP/02/03 Realisatie gamecollectie
              4. Blz. 593 01/07/KAP/02/04 E-inclusie bij moeilijk bereikbare doelgroepen
              5. Blz. 594 01/07/KAP/02/05 Opvolging digitale ontwikkelingen
              6. Blz. 595 01/07/KAP/02/06 Ruimte voor creatieve zelfontplooiing
              7. Blz. 596 01/07/KAP/02/07 Organisatie activiteiten voor het bereik van een breder publiek
              8. Blz. 597 01/07/KAP/02/08 Gebruik digitale tools
              9. Blz. 598 01/07/KAP/02/09 Organisatie activiteiten en projecten i.k.v. versterking leesklimaat
              10. Blz. 599 01/07/KAP/02/10 Ontwikkeling aantrekkelijk en kwaliteitsvolle collectie
              11. Blz. 600 01/07/KAP/02/11 Communicatie aanbod bib
              12. Blz. 601 01/07/KAP/02/12 Optimale benutting ruimtes in het leescafé
            2. Blz. 602 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
              1. Blz. 603 01/07/SAP/01/01 Evaluatie openingsuren bib en leescafé
              2. Blz. 604 01/07/SAP/01/02 Voorzien in studeerplekken voor Lierse jongeren
              3. Blz. 605 01/07/SAP/01/03 Verdere aanpassingen inrichting bib
        8. Blz. 606 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
          1. Blz. 607 Actieplan
            1. Blz. 608 01/08/KAP/03 Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
              1. Blz. 609 01/08/KAP/03/01 Subsidie sportverenigingen
              2. Blz. 610 01/08/KAP/03/02 Ondersteuning sportverenigingen op logistiek, administratief en promotioneel vlak
              3. Blz. 611 01/08/KAP/03/03 Ondersteuning Lierse sportraad
              4. Blz. 612 01/08/KAP/03/04 Organisatie recreatieve sportactiviteiten
              5. Blz. 613 01/08/KAP/03/05 Organisatie sportactiviteiten voor maatschappelijk kwetsbare groepen
              6. Blz. 614 01/08/KAP/03/06 Ondersteuning van en samenwerking met sportorganisaties
              7. Blz. 615 01/08/KAP/03/07 Terbeschikkingstelling Netestadion
              8. Blz. 616 01/08/KAP/03/08 Terbeschikkingstelling bewegingsruimte in het DC 't Schoppeke
              9. Blz. 617 01/08/KAP/03/09 Uitvoering overeenkomst met S&R m.b.t. de uitbating zwembad
              10. Blz. 618 01/08/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling sporthal De Komeet
              11. Blz. 619 01/08/KAP/03/11 Terbeschikkingstelling sporthal campus Louis Zimmer
              12. Blz. 620 01/08/KAP/03/12 Terbeschikkingstelling sporthal Stadspark
              13. Blz. 621 01/08/KAP/03/13 Terbeschikkingstelling sportcentrum Beekstraat en wijksportterreinen
              14. Blz. 622 01/08/KAP/03/14 Terbeschikkingstelling turnzaal Koningshooikt
              15. Blz. 623 01/08/KAP/03/15 Exploitatie en verhuur wijkhuizen
              16. Blz. 624 01/08/KAP/03/16 Exploitatie en verhuur CC De Mol
              17. Blz. 625 01/08/KAP/03/17 Exploitatie en verhuur CC Spui
              18. Blz. 626 01/08/KAP/03/18 Exploitatie en verhuur CC Vleeshuis
              19. Blz. 627 01/08/KAP/03/19 Exploitatie en verhuur CC Vredeberg
              20. Blz. 628 01/08/KAP/03/20 Exploitatie en verhuur Stadhuis
              21. Blz. 629 01/08/KAP/03/21 Exploitatie en verhuur vergaderlokalen en kapel CC Colibrant
              22. Blz. 630 01/08/KAP/03/22 Exploitatie en verhuur Wezenkapel
              23. Blz. 631 01/08/KAP/03/23 Exploitatie en verhuur Zwartzusterklooster
            2. Blz. 632 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
              1. Blz. 633 01/08/SAP/01/01 Aanleg kunstgrasveld KVK Hooikt
              2. Blz. 634 01/08/SAP/01/02 Modernisering Netestadion
              3. Blz. 635 01/08/SAP/01/03 Vernieuwen site minigolf - sportvelden
              4. Blz. 636 01/08/SAP/01/04 Renovatie Oude Zwartzusterklooster
            3. Blz. 637 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
              1. Blz. 638 01/08/SAP/02/01 Financiële afspraken met sportclubs omtrent niet voetbalinfrastructuur
              2. Blz. 639 01/08/SAP/02/02 Aanleg kunstgras-, voetbalvelden en finse piste Hoge Velden
        9. Blz. 640 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
          1. Blz. 641 Actieplan
            1. Blz. 642 01/09/KAP/02 Deeltijds Kunstonderwijs
              1. Blz. 643 01/09/KAP/02/01 Viering 100 jaar SAMWD
              2. Blz. 644 01/09/KAP/02/02 Huren locaties door Academies
              3. Blz. 645 01/09/KAP/02/03 Organiseren uitstappen door Academies
              4. Blz. 646 01/09/KAP/02/04 Organisatie LIERische Kunsten
              5. Blz. 647 01/09/KAP/02/05 Organisatie beiaardbespelingen
              6. Blz. 648 01/09/KAP/02/06 Ondersteuning vriendenkringen Academies
              7. Blz. 649 01/09/KAP/02/07 Deelname kwetsbare groepen aan het kunstonderwijs
              8. Blz. 650 01/09/KAP/02/08 Onderhoud en vernieuwing didactisch materiaal Academies
              9. Blz. 651 01/09/KAP/02/09 Jaarlijkse prijsuitdeling Academies
              10. Blz. 652 01/09/KAP/02/10 Examens Academies
              11. Blz. 653 01/09/KAP/02/11 Lidmaatschapsbijdrage Onderwijsondersteuning OVSG
              12. Blz. 654 01/09/KAP/02/12 Voordrachtgevers, kunstkuur en nascholing
              13. Blz. 655 01/09/KAP/02/13 Verhuring instrumenten, vrije ateliers en benodigdheden
              14. Blz. 656 01/09/KAP/02/14 Verhuring lokalen aan derden
              15. Blz. 657 01/09/KAP/02/15 Promotie aanbod Academies
              16. Blz. 658 01/09/KAP/02/16 Ondersteuning vzw Bressinck
              17. Blz. 659 01/09/KAP/02/17 Lonen en wedden Academies
              18. Blz. 660 01/09/KAP/02/18 Werkingsmiddelen Academies
            2. Blz. 661 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
              1. Blz. 662 01/09/SAP/01/01 Interne samenwerking Academies
              2. Blz. 663 01/09/SAP/01/02 Samenwerking Academies met derden
        10. Blz. 664 01/10 Cultuur en evenementen
          1. Blz. 665 Actieplan
            1. Blz. 666 01/10/KAP/03 Cultuur en evenementen
              1. Blz. 667 01/10/KAP/03/01 Communicatie vrijetijdsaanbod
              2. Blz. 668 01/10/KAP/03/02 Ondersteuning culturele verenigingen volgens reglement
              3. Blz. 669 01/10/KAP/03/03 Ondersteuning Cultuurforum
              4. Blz. 670 01/10/KAP/03/04 Ondersteuning OC Den Bril
              5. Blz. 671 01/10/KAP/03/05 Verdere uitbouw en ondersteuning UiTPAS Lier
              6. Blz. 672 01/10/KAP/03/06 Ondersteuning terugkerende evenementen door derden
              7. Blz. 673 01/10/KAP/03/07 Organisatie nieuwjaarsreceptie
              8. Blz. 674 01/10/KAP/03/08 Organisatie kernversterkende evenementen i.s.m. lokale economie
              9. Blz. 675 01/10/KAP/03/09 Organisatie Kerst in Lier
              10. Blz. 676 01/10/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling feestmateriaal
              11. Blz. 677 01/10/KAP/03/11 Theatertechnische uitrusting
              12. Blz. 678 01/10/KAP/03/12 Inzet medewerkers bij projecten
              13. Blz. 679 01/10/KAP/03/13 Werkingsmiddelen voor LCC
              14. Blz. 680 01/10/KAP/03/14 Organisatie (boven)lokale cultuurwerking LCC
              15. Blz. 681 01/10/KAP/03/15 Cultuur ondernemerschap
              16. Blz. 682 01/10/KAP/03/16 Viering 200 jaar Koningshooikt
              17. Blz. 683 01/10/KAP/03/17 Zomer van het Fort
            2. Blz. 684 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
              1. Blz. 685 01/10/SAP/01/01 Ondersteuning duurzame projecten
              2. Blz. 686 01/10/SAP/01/02 Reuzenfeest
              3. Blz. 687 01/10/SAP/01/03 Oprichting overleggroep 'Evenementen'
            3. Blz. 688 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
              1. Blz. 689 01/10/SAP/02/01 Bouw of verbouwing cultuurcentrum
        11. Blz. 690 01/11 Sociale dienstverlening
          1. Blz. 691 Actieplan
            1. Blz. 692 01/11/KAP/05 Sociale Dienstverlening
              1. Blz. 693 01/11/KAP/05/01 Toekenning leefloon
              2. Blz. 694 01/11/KAP/05/02 Toekenning aanvullende financiële steun
              3. Blz. 695 01/11/KAP/05/03 Toekenning aanvullende financiële steun rond energiekosten
              4. Blz. 696 01/11/KAP/05/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten gezondheidszorg
              5. Blz. 697 01/11/KAP/05/05 Ondersteuning Gezinsbond
              6. Blz. 698 01/11/KAP/05/06 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten opname van ouderen in zorgvoorzieningen en begrafenissen
              7. Blz. 699 01/11/KAP/05/07 Ondersteuning cultuur- en vrijetijdsparticipatie van mensen in armoede
              8. Blz. 700 01/11/KAP/05/08 Uitvoering Lokaal Opvanginitiatief
              9. Blz. 701 01/11/KAP/05/09 Uitbesteding gespecialiseerde info-en begeleidingstrajecten
              10. Blz. 702 01/11/KAP/05/10 Uitbesteding gespecialiseerde trajecten rond psychologische begeleiding
              11. Blz. 703 01/11/KAP/05/11 Sensibiliseringsacties rond armoede
              12. Blz. 704 01/11/KAP/05/12 Ondersteuning sociaal restaurant en sociale kruidenier
              13. Blz. 705 01/11/KAP/05/13 Ondersteuning vzw Mondiale Werken regio Lier
              14. Blz. 706 01/11/KAP/05/14 Ondersteuning vzw Samenlevingsopbouw
              15. Blz. 707 01/11/KAP/05/15 Faciliteren begeleide uitstappen voor mensen in armoede
              16. Blz. 708 01/11/KAP/05/16 Betaling bijdragen UiTPAS met kansentarief
              17. Blz. 709 01/11/KAP/05/17 Ondersteuning vzw Recht en Welzijn
              18. Blz. 710 01/11/KAP/05/18 Organisatie Rap op Stap
              19. Blz. 711 01/11/KAP/05/19 Uitvoering project 'Samen Inburgeren'
              20. Blz. 712 01/11/KAP/05/20 Organisatie taalproject 'Babbelier'
              21. Blz. 713 01/11/KAP/05/21 Organisatie taalproject 'Leeswereld' i.s.m. de bib
              22. Blz. 714 01/11/KAP/05/22 Organisatie ceremonie succesvolle afronding inburgeringstraject
              23. Blz. 715 01/11/KAP/05/23 Ondersteuning regionale samenwerking rond welzijn
              24. Blz. 716 01/11/KAP/05/24 Organisatie welzijnscirkels en trefdag voor professionals
              25. Blz. 717 01/11/KAP/05/25 Ondersteuning diversiteitsraad
              26. Blz. 718 01/11/KAP/05/26 Lier realiseert i.s.m. partners een geïntegreerd breed onthaal (GBO)
              27. Blz. 719 01/11/KAP/05/27 Ondersteuning welzijnsraad
              28. Blz. 720 01/11/KAP/05/28 Ondersteuning wereldraad
              29. Blz. 721 01/11/KAP/05/29 Uitvoering Nood-Zuid beleid
              30. Blz. 722 01/11/KAP/05/30 Project Lier voor Taal
            2. Blz. 723 01/11/KAP/06 Corona Sociale dienstverlening
              1. Blz. 724 01/11/KAP/06/01 Subsidie Covid-19 Steun
              2. Blz. 725 01/11/KAP/06/02 Toelage voedselhulp ikv Corona
              3. Blz. 726 01/11/KAP/06/03 Lokaal consumptiebudget ikv Corona
              4. Blz. 727 01/11/KAP/06/04 Lokaal armoedebeleid ikv Corona
              5. Blz. 728 01/11/KAP/06/05 Versterking psychologische bijstand ikv Corona
              6. Blz. 729 01/11/KAP/06/06 Versterking ondersteuningsaanbod naar jongeren ikv Corona
            3. Blz. 730 01/11/KAP/07 Geïntegreerd breed onthaal (GBO)
              1. Blz. 731 01/11/KAP/07/01 Opmaak werkingsprincipes voor samenwerkingsverband GBO
              2. Blz. 732 01/11/KAP/07/02 Aansturing realisatie gemeenschappelijke werkingsprincipes GBO
              3. Blz. 733 01/11/KAP/07/03 Participatie van de doelgroep bij uitwerking samenwerkingsverband GBO
              4. Blz. 734 01/11/KAP/07/04 We delen expertise.
              5. Blz. 735 01/11/KAP/07/05 We zetten concrete outreachende en proactieve acties op om welomschreven kwetsbare doelgroepen te bereiken
            4. Blz. 736 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
              1. Blz. 737 01/11/SAP/01/01 Ondersteuning Fietspunt
              2. Blz. 738 01/11/SAP/01/02 Uitbesteding intensieve trajecten naar werk(ervaring)
              3. Blz. 739 01/11/SAP/01/03 Realisatie Jobatelier
              4. Blz. 740 01/11/SAP/01/04 Voorzien sociale activeringstrajecten voor leefloners
              5. Blz. 741 01/11/SAP/01/05 Verhoging aantal werkervaringsplaatsen voor leefloners (art. 60)
            5. Blz. 742 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
              1. Blz. 743 01/11/SAP/02/01 Ondersteuning TEJO
              2. Blz. 744 01/11/SAP/02/02 Ondersteuning Vertrouwenscentrum Kindermishandeling en ondersteuning Family Justice Center
              3. Blz. 745 01/11/SAP/02/03 Huiswerkondersteuning
              4. Blz. 746 01/11/SAP/02/04 Taalondersteuningsinitiatieven in de schoolvakanties
              5. Blz. 747 01/11/SAP/02/05 Bevordering gekwalificeerde uitstroom van leerlingen
              6. Blz. 748 01/11/SAP/02/06 Organisatie centraal aanmeldingssysteem schoolinschrijvingen
              7. Blz. 749 01/11/SAP/02/07 Schoolcoaching
              8. Blz. 750 01/11/SAP/02/08 Tolkenondersteuning voor het onderwijs
              9. Blz. 751 01/11/SAP/02/09 Regie lokaal flankerend onderwijsbeleid
              10. Blz. 752 01/11/SAP/02/10 Toekenning aanvullende financiële steun rond kinderarmoede
              11. Blz. 753 01/11/SAP/02/11 Begeleiding voor/met maatschappelijk kwetsbaren volgens de outreach methodiek
              12. Blz. 754 01/11/SAP/02/12 Week van de opvoeding
              13. Blz. 755 01/11/SAP/02/13 Organisatie Huis van het kind
              14. Blz. 756 01/11/SAP/02/14 Bouw of verbouwing Huis van het kind
              15. Blz. 757 01/11/SAP/02/15 Participatie cultuur- en vrijetijdsorganisaties
            6. Blz. 758 01/11/SAP/03 Dienstverlening
              1. Blz. 759 01/11/SAP/03/01 Bouw of verbouwing sociaal restaurant en sociale kruidenier
            7. Blz. 760 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
              1. Blz. 761 01/11/SAP/04/01 Acute Opvang voor mensen in woonnood
              2. Blz. 762 01/11/SAP/04/02 Verbetering woonkwaliteit van maatschappelijk kwetsbare huurders
              3. Blz. 763 01/11/SAP/04/03 Uitbouw project Woonatelier
              4. Blz. 764 01/11/SAP/04/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten huisvesting
        12. Blz. 765 01/12 Ouderenzorg
          1. Blz. 766 Actieplan
            1. Blz. 767 01/12/KAP/01 Ouderenzorg
              1. Blz. 768 01/12/KAP/01/01 Uitbating cafetaria in de dienstencentra
              2. Blz. 769 01/12/KAP/01/02 Aanbod aangepaste activiteiten in de dienstencentra
              3. Blz. 770 01/12/KAP/01/03 Werkingsmiddelen voor de dienstencentra
              4. Blz. 771 01/12/KAP/01/04 Kwaliteitsvolle maaltijden
              5. Blz. 772 01/12/KAP/01/05 Externe advisering verbetering kwaliteit dienstverleningsaanbod
              6. Blz. 773 01/12/KAP/01/06 Logistieke ondersteuning i.f.v. maaltijdproces
              7. Blz. 774 01/12/KAP/01/07 Samenwerking met derden i.f.v. optimale zorg
              8. Blz. 775 01/12/KAP/01/08 Aangepaste werkingsmiddelen zorgmedewerkers
              9. Blz. 776 01/12/KAP/01/09 Beheer van aanleunwoningen
              10. Blz. 777 01/12/KAP/01/10 Activiteitenaanbod WZC
              11. Blz. 778 01/12/KAP/01/11 Uitbating cafetaria WZC
              12. Blz. 779 01/12/KAP/01/12 Organisatie dagcentrum De Passage
              13. Blz. 780 01/12/KAP/01/13 Organisatie inkomstenbeheer WZC
              14. Blz. 781 01/12/KAP/01/14 Organisatie medische zorgen voor de bewoners
              15. Blz. 782 01/12/KAP/01/15 Organisatie van vervoer voor bewoners
              16. Blz. 783 01/12/KAP/01/16 Onderhoud en herstelling werkmiddelen
              17. Blz. 784 01/12/KAP/01/17 Aangepaste werkkledij medewerkers
              18. Blz. 785 01/12/KAP/01/18 Organisatie administratieve ondersteuning
              19. Blz. 786 01/12/KAP/01/19 Voorzien schoonmaak
              20. Blz. 787 01/12/KAP/01/20 Gebouwen- en omgevingsbeheer
              21. Blz. 788 01/12/KAP/01/21 Logistieke ondersteuning ondersteunende medewerkers
              22. Blz. 789 01/12/KAP/01/22 Financiële steun om zorgkosten op te vangen
              23. Blz. 790 01/12/KAP/01/23 Ondersteuning LogoMechelen
              24. Blz. 791 01/12/KAP/01/24 Ondersteuning verenigingen
              25. Blz. 792 01/12/KAP/01/25 Ondersteuning Lokale Adviesraad Toegankelijkheid
              26. Blz. 793 01/12/KAP/01/26 Ondersteuning seniorenraad
              27. Blz. 794 01/12/KAP/01/27 Dementievriendelijke stad
              28. Blz. 795 01/12/KAP/01/28 Informatieverstrekking aan ouderen
              29. Blz. 796 01/12/KAP/01/29 Mobiliteitsondersteuning voor mensen met beperkingen
        13. Blz. 797 01/13 Afvalbeleid
          1. Blz. 798 Actieplan
            1. Blz. 799 01/13/KAP/03 Afvalbeleid
              1. Blz. 800 01/13/KAP/03/01 Optimalisatie en financiering afvalverwerking
              2. Blz. 801 01/13/KAP/03/02 Sociale correcties Diftar
              3. Blz. 802 01/13/KAP/03/03 Betaling kosten afvalbeheer
            2. Blz. 803 01/13/SAP/01 Optimalisering afvalophaling
              1. Blz. 804 01/13/SAP/01/01 Hervorming Ivarembelasting
              2. Blz. 805 01/13/SAP/01/02 Onderhandelingen Ivarem omtrent bevoegdheidsoverdracht
              3. Blz. 806 01/13/SAP/01/03 Opmaak visie OCT systemen nieuwe woonontwikkelingen
            3. Blz. 807 01/13/SAP/02 Proper Lier
              1. Blz. 808 01/13/SAP/02/01 Vermindering afval bij evenementen
              2. Blz. 809 01/13/SAP/02/02 Vermijden hotspots via infrastructurele ingrepen
              3. Blz. 810 01/13/SAP/02/03 Zorg voor netheid in winkelas
              4. Blz. 811 01/13/SAP/02/04 Aanpak peuken en hondenpoep
              5. Blz. 812 01/13/SAP/02/05 Samenwerking met Mooimakers
              6. Blz. 813 01/13/SAP/02/06 Ondersteuning vrijwilligers openbaar domein
              7. Blz. 814 01/13/SAP/02/07 Aanpak zwerfafval via sensibiliserings- en preventiecampagnes
              8. Blz. 815 01/13/SAP/02/08 Opmaak visie plaatsing vuilbakken in binnen- en buitengebied
              9. Blz. 816 01/13/SAP/02/09 Optimalisatie veegplan
        14. Blz. 817 01/14 Handhaving en preventie
          1. Blz. 818 Actieplan
            1. Blz. 819 01/14/KAP/01 Handhaving en preventie
              1. Blz. 820 01/14/KAP/01/01 Uitwerken preventieve acties i.k.v. veiliger fiets- en voetgangersgedrag scholieren
              2. Blz. 821 01/14/KAP/01/02 Uitwerken preventieve acties i.k.v. criminaliteitsfenomenen
              3. Blz. 822 01/14/KAP/01/03 Ondersteuning van buurten binnen BIN
              4. Blz. 823 01/14/KAP/01/04 Ondersteunende initiatieven i.f.v. vermindering middelengebruik
              5. Blz. 824 01/14/KAP/01/05 Voorzien aangepaste uitrusting gemeenschapswachten
              6. Blz. 825 01/14/KAP/01/06 Voorzien vervoersmogelijkheden gemeenschapswachten
              7. Blz. 826 01/14/KAP/01/07 Gebruik tablets/smartphones door gemeenschapswachten
              8. Blz. 827 01/14/KAP/01/08 Opzetten acties i.k.v. overlastfenomenen
              9. Blz. 828 01/14/KAP/01/09 Inning GAS-boetes
              10. Blz. 829 01/14/KAP/01/10 Igemo begeleidt herstelvorderingen
              11. Blz. 830 01/14/KAP/01/11 Sanctionerende ambtenaar GAS
              12. Blz. 831 01/14/KAP/01/12 Systematische aanpak prioritaire overtredingen
              13. Blz. 832 01/14/KAP/01/13 Opsporing, registratie en aanpak van leegstand
              14. Blz. 833 01/14/KAP/01/14 Aanpak verkrotte en verwaarloosde gebouwen en woningen
              15. Blz. 834 01/14/KAP/01/15 Bewaring beeldkwaliteit in Lier
              16. Blz. 835 01/14/KAP/01/16 Beperking reclameoverlast
              17. Blz. 836 01/14/KAP/01/17 Combitaks
              18. Blz. 837 01/14/KAP/01/18 Belasting onvrijwillige alarmmeldingen
              19. Blz. 838 01/14/KAP/01/19 Activering onbebouwde percelen in de kern
              20. Blz. 839 01/14/KAP/01/20 Belasting op tweede verblijven
              21. Blz. 840 01/14/KAP/01/21 Opvolging Strategisch Veiligheids- en Preventieplan (SVPP)
              22. Blz. 841 01/14/KAP/01/22 Opvolgen initiatieven Gezonde gemeente (LOGO Mechelen)
              23. Blz. 842 01/14/KAP/01/23 Woningbeveiligende maatregelen
        15. Blz. 843 01/15 Externe communicatie
          1. Blz. 844 Actieplan
            1. Blz. 845 01/15/KAP/02 Communicatie
              1. Blz. 846 01/15/KAP/02/01 Ontvangsten, vieringen en herdenkingen
              2. Blz. 847 01/15/KAP/02/02 Communicatie in print
              3. Blz. 848 01/15/KAP/02/03 Digitale communicatie
              4. Blz. 849 01/15/KAP/02/04 Promotie stadsmerk
            2. Blz. 850 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
              1. Blz. 851 01/15/SAP/01/01 Uitbouw inspraak, participatie en wijkwerking
              2. Blz. 852 01/15/SAP/01/02 Behandeling meldingen en klachten
        16. Blz. 853 01/16 Klantgerichte dienstverlening
          1. Blz. 854 Actieplan
            1. Blz. 855 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening
              1. Blz. 856 01/16/SAP/01/01 Gebruik van gebruiksvriendelijke en toegankelijke dienstverleningskanalen
        17. Blz. 857 01/17 Financiën
          1. Blz. 858 Actieplan
            1. Blz. 859 01/17/KAP/01 Financieel beheer
              1. Blz. 860 01/17/KAP/01/01 Betaling interestlasten
              2. Blz. 861 01/17/KAP/01/02 Nieuw aan te gane leningen
              3. Blz. 862 01/17/KAP/01/03 Betaling periodieke kapitaalaflossingen
              4. Blz. 863 01/17/KAP/01/04 Terugvordering van leningen ten laste van derden
              5. Blz. 864 01/17/KAP/01/05 Ontvangen tussenkomst van de hogere overheden in financieringen
              6. Blz. 865 01/17/KAP/01/06 Ontvangen belastingen geïnd door de hogere overheid
              7. Blz. 866 01/17/KAP/01/07 Ontvangen dividenden Deelnemingen IKA
              8. Blz. 867 01/17/KAP/01/08 Ontvangen dividenden en financiële tegemoetkomingen voor nutsvoorzieningen
              9. Blz. 868 01/17/KAP/01/09 Ontvangen Elia Compensatie
              10. Blz. 869 01/17/KAP/01/10 Ontvangen Gemeentefonds , sectorale subsidies en bijdragen contingentgesco's
              11. Blz. 870 01/17/KAP/01/11 Gedeeltelijke overname responsabiliseringsbijdrage
              12. Blz. 871 01/17/KAP/01/12 Tussenkomst Vlaamse Regering in kader van valorisatie open ruimte
              13. Blz. 872 01/17/KAP/01/13 Ontvangen lokale belastingen
              14. Blz. 873 01/17/KAP/01/14 Ondersteuning erediensten
              15. Blz. 874 01/17/KAP/01/15 Ondersteuning hulpverleningszone Rivierenland
              16. Blz. 875 01/17/KAP/01/16 Ondersteuning Lokale Politie Lier
              17. Blz. 876 01/17/KAP/01/17 Juridische betwistingen
              18. Blz. 877 01/17/KAP/01/18 Onwaarde niet-geïnde vordering
              19. Blz. 878 01/17/KAP/01/19 Overige financiële aangelegenheden
              20. Blz. 879 01/17/KAP/01/20 Voorzien nodige boekhoudsoftware
              21. Blz. 880 01/17/KAP/01/21 Extern advies opmaak jaarrekening
              22. Blz. 881 01/17/KAP/01/22 Betaling lokale en bovenlokale belastingen en retributies
              23. Blz. 882 01/17/KAP/01/23 Investeringsreserve
        18. Blz. 883 01/18 Personeel
          1. Blz. 884 Actieplan
            1. Blz. 885 01/18/SAP/01 Inzetten op digitale vaardigheden
              1. Blz. 886 01/18/SAP/01/01 Ontwikkelen digitale geletterdheid alle medewerkers
            2. Blz. 887 01/18/SAP/02 Duurzaam personeel
              1. Blz. 888 01/18/SAP/02/01 Invoeren duurzame mobiliteit voor dienstverplaatsingen
              2. Blz. 889 01/18/SAP/02/02 Invoeren duurzame mobiliteit voor woon-werkverkeer
              3. Blz. 890 01/18/SAP/02/03 Invoeren duurzame drankrecipiënten
            3. Blz. 891 01/18/SAP/03 Sociale werkgever
              1. Blz. 892 01/18/SAP/03/01 Voorzien sociale tewerkstellingsplaatsen
            4. Blz. 893 01/18/SAP/04 Personeelsbestand
              1. Blz. 894 01/18/SAP/04/01 Opvolgen personeelsbestand
            5. Blz. 895 01/18/KAP/05 Personeel
              1. Blz. 896 01/18/KAP/05/01 Verloning medewerkers
              2. Blz. 897 01/18/KAP/05/02 Terugbetalingen i.k.v. duurzaam woon-werkverkeer en dienstverplaatsingen
              3. Blz. 898 01/18/KAP/05/03 Verzekering arbeidsongevallen en hospitalisatieverzekering
              4. Blz. 899 01/18/KAP/05/04 Verdere optimalisatie en professionalisering
              5. Blz. 900 01/18/KAP/05/05 Verloningen college
              6. Blz. 901 01/18/KAP/05/06 Presentiegelden raden en BCSD
              7. Blz. 902 01/18/KAP/05/07 Levenslang leren van medewerkers
              8. Blz. 903 01/18/KAP/05/08 Werken aan de cultuur van de organisatie
              9. Blz. 904 01/18/KAP/05/09 Betaling maaltijdcheques en koopkrachtverhogende maatregelen
              10. Blz. 905 01/18/KAP/05/10 Aanleg en betaling pensioenkost
              11. Blz. 906 01/18/KAP/05/11 Optimalisatie van personeel- en HRsoftwarepakketten
              12. Blz. 907 01/18/KAP/05/12 Werving en selectie van competente en flexibele medewerkers
              13. Blz. 908 01/18/KAP/05/13 Onthaal en socialisatie nieuwe medewerkers
              14. Blz. 909 01/18/KAP/05/14 Interne communicatie
              15. Blz. 910 01/18/KAP/05/15 Veilige en gezonde werkomgeving
              16. Blz. 911 01/18/KAP/05/16 Personeelsvereniging Vonk
              17. Blz. 912 01/18/KAP/05/17 Langer werken met aangepast werk
              18. Blz. 913 01/18/KAP/05/18 Retentie medewerkers
              19. Blz. 914 01/18/KAP/05/19 Aanbieden gratis drank aan medewerkers
              20. Blz. 915 01/18/KAP/05/20 Verhogen organisatiebetrokkenheid van medewerkers
              21. Blz. 916 01/18/KAP/05/21 Realisatie veilige en gezonde werkomgeving
              22. Blz. 917 01/18/KAP/05/22 Waardering gepensioneerde medewerkers
              23. Blz. 918 01/18/KAP/05/23 Waardering vrijwilligers
              24. Blz. 919 01/18/KAP/05/24 Betaling vakbondspremie
        19. Blz. 920 01/19 Strategie & IT
          1. Blz. 921 Actieplan
            1. Blz. 922 01/19/KAP/02 Strategie & IT
              1. Blz. 923 01/19/KAP/02/01 Aankoop en beheer data
              2. Blz. 924 01/19/KAP/02/02 Aankoop kleine herstellingen en helpdesk
              3. Blz. 925 01/19/KAP/02/03 Inhuring nodige expertise
              4. Blz. 926 01/19/KAP/02/04 Aankopen i.k.v. digitaliseringsprojecten
              5. Blz. 927 01/19/KAP/02/05 Voorzien vaste telefonie
              6. Blz. 928 01/19/KAP/02/06 Voorzien mobiele telefonie
              7. Blz. 929 01/19/KAP/02/07 Verzekeren wanverbindingen en internetconnecties
              8. Blz. 930 01/19/KAP/02/08 Opvolgen onderhouds- en supportcontracten en aangegane verbintenissen.
              9. Blz. 931 01/19/KAP/02/09 Uitvoeren paperflowcontract
              10. Blz. 932 01/19/KAP/02/10 Vernieuwen office licenties
              11. Blz. 933 01/19/KAP/02/11 Vernieuwing actieve componenten, datacenter, serverpark
              12. Blz. 934 01/19/KAP/02/12 Vernieuwing computers, thin cliënts, laptops en tablets
              13. Blz. 935 01/19/KAP/02/13 Installatie en vernieuwing WIFI
            2. Blz. 936 01/19/SAP/01 Datamanagement
              1. Blz. 937 01/19/SAP/01/01 Kwaliteitsvol data- en informatiebeheer
              2. Blz. 938 01/19/SAP/01/02 Betrouwbare datainfrastructuur
              3. Blz. 939 01/19/SAP/01/03 Optimalisatie informatiestromen
        20. Blz. 940 01/20 Facility management
          1. Blz. 941 Actieplan
            1. Blz. 942 01/20/KAP/01 Facility management
              1. Blz. 943 01/20/KAP/01/01 Voorzien werkkledij
              2. Blz. 944 01/20/KAP/01/02 Onderhoud en vervanging machines en uitrusting
              3. Blz. 945 01/20/KAP/01/03 Optimalisatie dienstverplaatsingen
              4. Blz. 946 01/20/KAP/01/04 Werkingsmiddelen rollend materiaal
        21. Blz. 947 01/21 Algemene zaken
          1. Blz. 948 Actieplan
            1. Blz. 949 01/21/KAP/01 Algemene zaken Archief
              1. Blz. 950 01/21/KAP/01/01 Uitwerking archiveringsbeleid
              2. Blz. 951 01/21/KAP/01/02 Bekendmaken documentair erfgoed
              3. Blz. 952 01/21/KAP/01/03 Werkingsmiddelen archief
            2. Blz. 953 01/21/KAP/02 Algemene zaken Verzekeringen
              1. Blz. 954 01/21/KAP/02/01 Verzekeringen
            3. Blz. 955 01/21/KAP/03 Algemene zaken Werkingsmiddelen
              1. Blz. 956 01/21/KAP/03/01 Algemene werkingsmiddelen organisatie
              2. Blz. 957 01/21/KAP/03/02 Algemene werkingsmiddelen politieke organisatie
              3. Blz. 958 01/21/KAP/03/03 Algemene werkingsmiddelen rampenmanagement
            4. Blz. 959 01/21/KAP/04 Algemene zaken Bestrijding Covid 19
              1. Blz. 960 01/21/KAP/04/01 Werkingsmiddelen bestrijding Corona-virus
              2. Blz. 961 01/21/KAP/04/02 Oprichting Schakelzorgcentrum
              3. Blz. 962 01/21/KAP/04/03 Inrichting en exploitatie Vaccinatiecentrum De Mol - Project Infrastructuur
              4. Blz. 963 01/21/KAP/04/04 Uitbating Vaccinatiecentrum De Mol - Project Vaccinatieteams
              5. Blz. 964 01/21/KAP/04/05 Financiering Collectief Transport naar het Vaccinatiecentrum
      4. Blz. 965 Overzicht van alle toegestane werkings- en investeringssubsidies
        1. Blz. 966 Overzicht toegestane werkingssubsidies per beleidsdoelstelling 2021
        2. Blz. 967 Overzicht toegestane investeringssubsidies per beleidsdoelstelling 2021
      5. Blz. 968 Overzicht van de opbrengst per belastingsoort
        1. Blz. 969 Opbrengsten per belastingsoort
      6. Blz. 970 Overzicht van de personeelsinzet
        1. Blz. 971 Overzicht personeelsinzet Stad Lier 31/12/2021
        2. Blz. 972 Overzicht personeelsinzet OCMW Lier 31/12/2021
      7. Blz. 973 Overzicht van de verbonden entiteiten
        1. Blz. 974 Verbonden entiteiten
      8. Blz. 975 Thesaurietoestand
        1. Blz. 976 Evolutie thesaurie 2021
      9. Blz. 977 Krediet- en wetmatigheidscontrole
        1. Blz. 978 Rapport visum 2021
      10. Blz. 979 Debiteurenbeheer Stad Lier
        1. Blz. 980 Inleiding
        2. Blz. 981 Stand van zaken vorderingen dienstjaar 2021
        3. Blz. 982 Evolutie van de openstaande vorderingen per kwartaal
        4. Blz. 983 Aantal openstaande vorderingen per categorie en per dienstjaar
        5. Blz. 984 Bedrag van openstaande vorderingen per kwartaal en per dienstjaar
      11. Blz. 985 Debiteurenbeheer OCMW Lier
        1. Blz. 986 Inleiding
        2. Blz. 987 Stand van zaken vorderingen dienstjaar 2021
        3. Blz. 988 Evolutie van de openstaande vorderingen per kwartaal
        4. Blz. 989 Aantal openstaande vorderingen per categorie en per dienstjaar
        5. Blz. 990 Bedrag van openstaande vorderingen per kwartaal en per dienstjaar
    6. Acties
    7. Zoeken
    8. Publicatie bijlagen
    9. Contact
    10. PrivacyStatement
    11. Sitemap