G
Terug
01/15/SAP/01/02 Behandeling meldingen en klachten
Bevoegde schepen
Sabine Leyzen
Omschrijving
Lier bouwt verder aan een performant en laagdrempelig systeem voor de opvolging van klachten en meldingen en zet zo actief in op een klantgerichte dienstverlening.
Stand van zaken (indicator)
Stand van zaken (toelichting)
Het vooropgestelde resultaat van deze actie kon worden behaald.
In 2021 werd, naar analogie met vorige jaren en in uitvoering van het reglement klachten en meldingen, verder gewerkt aan een degelijke opvolging van klachten en meldingen die de stad bereikten.
In 2021 noteerden we de hoogste jaarcijfers ooit:
- We ontvingen 319 klachten
- We ontvingen 3.820 meldingen, waarvan het hoogste aantal in juli: 388 meldingen.
Jaarlijks wordt de rapportage van de klachten verwerkt in een klachtenrapport dat aan de gemeenteraad ter kennisname wordt voorgelegd.
Tijd (indicator)
G
Tijd (toelichting)
Deze actie betreft een continu proces dat in de werking van de organisatie is geïntegreerd.
Status
1-GestartStartdatum
01-01-2020Einddatum
31-12-2025Jaarrekening 2021
0,00 | 0,00 |