Stad Lier investeert in een uitgebreide externe communicatie, participatie om inwoners te betrekken en een kwaliteitsvolle behandeling van klachten en meldingen. Het prioritaire actieplan respecteerde het vooropgestelde budget. De prioritaire acties verlopen zoals voorzien en binnen het vooropgestelde tijdskader.
Omschrijving
Lier betrekt inwoners bij de ontwikkeling van het beleid door in te zetten op participatie en burgerbetrokkenheid.
Geld (indicator)
G
Geld (toelichting)
Het actieplan blijft binnen het vooropgestelde budget.
Rekening 2022 | Budget 2022 | ||
Exploitatie | |||
Ontvangsten | 7.994,83 | 0,00 | |
Uitgaven | 18.376,38 | 14.400,00 | |
Saldo Exploitatie | -10.381,55 | -14.400,00 |
Evolutie ontvangen klachten Stad & OCMW Lier (jaarlijks)
Dit betreft de evolutie van het aantal ontvangen klachten door Stad & OCMW Lier op jaarbasis.
- Frequentie: jaarlijks
Evolutie aantal ontvangen meldingen via websiteformulieren per categorie (maandelijks)
De evolutie van het aantal ontvangen meldingen die via de verschillende meldingsformulieren op de website Stad & OCMW Lier bereiken. Let op: dit betreft dus niet het totaal aantal meldingen, maar enkel meldingen die via één van de beschikbare websiteformulieren werden ontvangen.