1. Blz. 1 AMJP 2020-2025 - December 2021
    1. Blz. 2 Nota Aanpassing MJP 2020-2025 - December 2021
    2. Blz. 3 De strategische nota
      1. Blz. 4 Inleiding & Infographic Budget 2022
        1. Blz. 5 Inleiding
        2. Blz. 6 Infographic Budget 2022
      2. Blz. 7 De strategische nota
        1. Blz. 8 Inleiding
      3. Blz. 9 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
        1. Blz. 10 Actieplan
          1. Blz. 11 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
        2. Blz. 12 Totaal Beleidsdoelstelling Leven, Ruimte en Omgeving
        3. Blz. 13 Totaal niet-prioritaire actieplannen
      4. Blz. 14 01/02 Ondernemen
        1. Blz. 15 Actieplan
          1. Blz. 16 01/02/SAP/01 Sterke economie
          2. Blz. 17 01/02/SAP/02 Winkelstad
        2. Blz. 18 Totaal beleidsdoelstelling Ondernemen
        3. Blz. 19 Totaal niet prioritaire actieplannen
      5. Blz. 20 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
        1. Blz. 21 Actieplan
          1. Blz. 22 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
          2. Blz. 23 01/03/SAP/03 Renovatie Stads- en OCMW gebouwen
        2. Blz. 24 Totaal Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend Erfgoed
        3. Blz. 25 Totaal niet prioritaire actieplannen
      6. Blz. 26 01/04 Openbaar domein
        1. Blz. 27 Actieplan
          1. Blz. 28 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
          2. Blz. 29 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
        2. Blz. 30 Totaal Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        3. Blz. 31 Totaal niet prioritaire actieplannen
      7. Blz. 32 01/05 Jeugd en BKO
        1. Blz. 33 Actieplan
          1. Blz. 34 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
          2. Blz. 35 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
        2. Blz. 36 Totaal Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        3. Blz. 37 Totaal niet prioritaire actieplannen
      8. Blz. 38 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
        1. Blz. 39 Actieplan
          1. Blz. 40 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
          2. Blz. 41 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
        2. Blz. 42 Totaal Beleidsdoelstelling Toerisme en Erfgoedwerking
        3. Blz. 43 Totaal niet prioritaire actieplannen
      9. Blz. 44 01/07 Bib en Leescafé
        1. Blz. 45 Actieplan
          1. Blz. 46 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
        2. Blz. 47 Totaal Beleidsdoelstelling Bib en Leescafé
        3. Blz. 48 Totaal niet prioritaire actieplannen
      10. Blz. 49 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        1. Blz. 50 Actieplan
          1. Blz. 51 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
          2. Blz. 52 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
        2. Blz. 53 Totaal Beleidsdoelstelling Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        3. Blz. 54 Totaal niet prioritaire actieplannen
      11. Blz. 55 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
        1. Blz. 56 Actieplan
          1. Blz. 57 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
        2. Blz. 58 Totaal Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        3. Blz. 59 Totaal niet prioritaire actieplannen
      12. Blz. 60 01/10 Cultuur en evenementen
        1. Blz. 61 Actieplan
          1. Blz. 62 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
          2. Blz. 63 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
        2. Blz. 64 Totaal Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        3. Blz. 65 Totaal niet prioritaire actieplannen
      13. Blz. 66 01/11 Sociale dienstverlening
        1. Blz. 67 Actieplan
          1. Blz. 68 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
          2. Blz. 69 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
          3. Blz. 70 01/11/SAP/03 Dienstverlening
          4. Blz. 71 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
        2. Blz. 72 Totaal beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        3. Blz. 73 Totaal niet prioritaire actieplannen
      14. Blz. 74 01/12 Ouderenzorg
        1. Blz. 75 Totaal niet prioritaire actieplannen
      15. Blz. 76 01/13 Afvalbeleid
        1. Blz. 77 Actieplan
          1. Blz. 78 01/13/SAP/01 Optimalisatie afvalophaling
          2. Blz. 79 01/13/SAP/02 Proper Lier
        2. Blz. 80 Totaal Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        3. Blz. 81 Totaal niet prioritaire actieplannen
      16. Blz. 82 01/14 Handhaving en preventie
        1. Blz. 83 Totaal niet prioritaire actieplannen
      17. Blz. 84 01/15 Externe communicatie
        1. Blz. 85 Actieplan
          1. Blz. 86 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
        2. Blz. 87 Totaal Beleidsdoelstelling Externe Communicatie
      18. Blz. 88 01/16 Klantgerichte dienstverlening
        1. Blz. 89 Totaal niet prioritaire actieplannen
      19. Blz. 90 01/17 Financiën
        1. Blz. 91 Totaal niet prioritaire actieplannen
      20. Blz. 92 01/18 Personeel
        1. Blz. 93 Totaal niet prioritaire actieplannen
      21. Blz. 94 01/19 Strategie & IT
        1. Blz. 95 Totaal niet prioritaire actieplannen
      22. Blz. 96 01/20 Facility management
        1. Blz. 97 Totaal niet prioritaire actieplannen
      23. Blz. 98 01/21 Algemene zaken
        1. Blz. 99 Totaal niet prioritaire actieplannen
    3. Blz. 100 Motivering van de aanpassingen aan het MJP
      1. Blz. 101 Samenvatting aanpassingen MJP + Impact op de autofinancieringsmarge
        1. Blz. 102 Samenvatting aanpassing MJP + Impact op AFM
      2. Blz. 103 Corona-impact op het MJP
        1. Blz. 104 Corona-impact op het MJP
      3. Blz. 105 Wegwerken structurele overbudgettering werkingskosten
        1. Blz. 106 Wegwerken structurele overbudgettering werkingskosten
      4. Blz. 107 Belangrijkste inhoudelijke bijsturingen per doelstelling
        1. Blz. 108 Belangrijkste inhoudelijke bijsturingen per beleidsdoelstelling
        2. Blz. 109 Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        3. Blz. 110 Beleidsdoelstelling Bib & Leescafé
        4. Blz. 111 Beleidsdoelstelling Cultuur en Evenementen
        5. Blz. 112 Beleidsdoelstelling Facility Management
        6. Blz. 113 Beleidsdoelstelling Financieel beheer
        7. Blz. 114 Beleidsdoelstelling Gebouwen en onroerend erfgoed
        8. Blz. 115 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        9. Blz. 116 Beleidsdoelstelling Ondernemen
        10. Blz. 117 Beleidsdoelstelling Openbaar domein
        11. Blz. 118 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        12. Blz. 119 Beleidsdoelstelling Personeel
        13. Blz. 120 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        14. Blz. 121 Beleidsdoelstelling Sport en Verhuurinfrastructuur
    4. Blz. 122 De aangepaste financiële nota
      1. Blz. 123 Schema M1 : Het aangepast financieel doelstellingenplan
        1. Blz. 124 Schema M1 : Het aangepaste financieel doelstellingenplan
      2. Blz. 125 Schema M2 : De aangepaste staat van het financieel evenwicht
        1. Blz. 126 Inleiding
        2. Blz. 127 De normen : het beschikbaar budgettair resultaat en de AFM
        3. Blz. 128 De aanvullende indicator: de gecorrigeerde autofinancieringsmarge
        4. Blz. 129 Toelichting bij Schema M2 - Staat van het financieel evenwicht
      3. Blz. 130 Schema M3 : Het overzicht van de kredieten
        1. Blz. 131 Vaststelling van de kredieten
        2. Blz. 132 Eenvoudige regels voor de kredietbewaking
        3. Blz. 133 Schema M3 : Kredieten
    5. Blz. 134 De toelichting
      1. Blz. 135 Toelichting - Inleiding
        1. Blz. 136 Inleiding
      2. Blz. 137 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
        1. Blz. 138 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
      3. Blz. 139 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
        1. Blz. 140 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
      4. Blz. 141 Schema T3 : Investeringsprojecten
        1. Blz. 142 Schema T3 : Investeringsprojecten
        2. Blz. 143 Schema T3 - Deel 2
        3. Blz. 144 Schema T3 - Deel 3
        4. Blz. 145 Schema T3 - Deel 4
        5. Blz. 146 Schema T3 - Deel 5
        6. Blz. 147 Schema T3 - Deel 6
        7. Blz. 148 Schema T3 - Deel 7
        8. Blz. 149 Schema T3 - Deel 8
        9. Blz. 150 Schema T3 - Deel 9
        10. Blz. 151 Schema T3 - Deel 10
        11. Blz. 152 Schema T3 - Deel 11
        12. Blz. 153 Schema T3 - Deel 12
        13. Blz. 154 Schema T3 - Deel 13
        14. Blz. 155 Schema T3 - Deel 14
        15. Blz. 156 Schema T3 - Deel 15
        16. Blz. 157 Schema T3 - Deel 16
      5. Blz. 158 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
        1. Blz. 159 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
      6. Blz. 160 De financiële risico's
        1. Blz. 161 Inleiding
        2. Blz. 162 Risico's verbonden aan de schuldportefeuille
        3. Blz. 163 Risico's verbonden aan de verkopen patrimonium OCMW
        4. Blz. 164 Eventuele vermindering of wegvallen van bepaalde exploitatie-ontvangsten
        5. Blz. 165 Eventuele stijging van bepaalde exploitatie-uitgaven
        6. Blz. 166 Verplichtingen tegenover verbonden partijen
        7. Blz. 167 Hangende juridische geschillen
        8. Blz. 168 Conclusie bij de financiële risico's
      7. Blz. 169 Grondslagen en assumpties
        1. Blz. 170 Inleiding
        2. Blz. 171 Bepaling gemeenschappelijke doelstellingenboom
        3. Blz. 172 Financiële vertaling van de beleidsdoelstellingen op basis van bestuursakkoord
        4. Blz. 173 Gehanteerde grondslagen en assumpties op vlak van personeelsuitgaven
      8. Blz. 174 De documentatie bij het meerjarenplan
        1. Blz. 175 Locatie documentatie
    6. Blz. 176 Documentatie AMJP
      1. Blz. 177 Inleiding
        1. Blz. 178 Inleiding
      2. Blz. 179 Meerjarenplan Overzicht
        1. Blz. 180 2025/Ambitieus en verantwoordelijke stad
          1. Blz. 181 Omschrijving strategische doelstelling
          2. Blz. 182 Totaal strategische doelstelling - Ambitieus en verantwoordelijke stad
        2. Blz. 183 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
          1. Blz. 184 Actieplan
            1. Blz. 185 01/01/KAP/03 Leven, Ruimte en Omgeving
              1. Blz. 186 01/01/KAP/03/01 Ondersteuning Gecoro
              2. Blz. 187 01/01/KAP/03/02 Ondersteuning milieu- en natuurraad
              3. Blz. 188 01/01/KAP/03/03 Ondersteuning mobiliteitsraad
              4. Blz. 189 01/01/KAP/03/04 Doorrekenen regiekosten RUP
              5. Blz. 190 01/01/KAP/03/05 Doorrekenen ontwikkelingslasten
              6. Blz. 191 01/01/KAP/03/06 Smart City
              7. Blz. 192 01/01/KAP/03/07 Digitale ontsluitingen en coördinatie GIS/GRB/CRAB/….
              8. Blz. 193 01/01/KAP/03/08 Opmaken, digitaal ontsluiten en screenen rooi- en onteigeningsplannen
              9. Blz. 194 01/01/KAP/03/09 Permanente monitoring milieu
              10. Blz. 195 01/01/KAP/03/10 Ondersteuning en evaluatie project seizoenarbeiders
              11. Blz. 196 01/01/KAP/03/11 Lier FairTradegemeente
              12. Blz. 197 01/01/KAP/03/12 Verdere uitwerking en uitvoering klimaatplan
              13. Blz. 198 01/01/KAP/03/13 Samenwerkingsovereenkomst omtrent duurzaamheid
              14. Blz. 199 01/01/KAP/03/14 Ontsluiten informatie ruimtelijke planning
              15. Blz. 200 01/01/KAP/03/15 Project water-land-schap
              16. Blz. 201 01/01/KAP/03/16 Subsidie Opnieuw&CO
              17. Blz. 202 01/01/KAP/03/17 Composteren van organisch afval
              18. Blz. 203 01/01/KAP/03/18 Duivenpopulatie onder controle houden
              19. Blz. 204 01/01/KAP/03/19 Week van de bij
              20. Blz. 205 01/01/KAP/03/20 Organisatie verkiezingen
              21. Blz. 206 01/01/KAP/03/21 Kerntaken burgerzaken
              22. Blz. 207 01/01/KAP/03/22 Opmaak RUP's voor herbestemming verspreide industriegronden
              23. Blz. 208 01/01/KAP/03/23 Activeren van bouwgronden voor kernverdichting
              24. Blz. 209 01/01/KAP/03/24 Aanwenden van de stedelijke woonpremie
              25. Blz. 210 01/01/KAP/03/25 Ondersteuning sociale verhuurkantoren
              26. Blz. 211 01/01/KAP/03/26 Opmaak RUP i.f.v. de ontwikkeling Mallekot
              27. Blz. 212 01/01/KAP/03/27 Wijziging PRUP Antwerpsesteenweg
              28. Blz. 213 01/01/KAP/03/28 Bewaken openruimte corridor Koningshooikt
              29. Blz. 214 01/01/KAP/03/29 Opmaak RUP i.f.v. zonevreemde recreatie
              30. Blz. 215 01/01/KAP/03/30 Opmaak RUP Azelhof
              31. Blz. 216 01/01/KAP/03/31 Uitwerken structuurvisie i.f.v. de herwaardering van de Binnen-Nete
              32. Blz. 217 01/01/KAP/03/32 Ondersteuning Natuurpunt
              33. Blz. 218 01/01/KAP/03/33 Versterken Fortengordel - Fort Van Lier
              34. Blz. 219 01/01/KAP/03/34 Versterking Bosgordel Koningshooikt
              35. Blz. 220 01/01/KAP/03/35 Versterking valleien Beneden-, Kleine- en Grote Nete en Babelsebeek
              36. Blz. 221 01/01/KAP/03/36 Overname van niet-verkochte parkeerplaatsen
              37. Blz. 222 01/01/KAP/03/37 Concessie exploitatie parkeren openbaar domein
              38. Blz. 223 01/01/KAP/03/38 Oprichting mobiliteitsfonds
              39. Blz. 224 01/01/KAP/03/39 Afsluiten raamcontract i.f.v. mobiliteit en publieke ruimte beleid
              40. Blz. 225 01/01/KAP/03/40 Uitvoeren mobiliteitstoetsen bij ontwikkelingsprojecten
              41. Blz. 226 01/01/KAP/03/41 Uitrol Fietsbeleidsplan
              42. Blz. 227 01/01/KAP/03/42 Conformiteitsattest voor huurwoningen
              43. Blz. 228 01/01/KAP/03/43 Onderzoek ongezonde woningen
              44. Blz. 229 01/01/KAP/03/44 Zwerfkatten project
              45. Blz. 230 01/01/KAP/03/45 Vlot en kwalitatief afleveren van omgevingsvergunningen
              46. Blz. 231 01/01/KAP/03/46 Opmaken van een Trage Wegenplan
              47. Blz. 232 01/01/KAP/03/47 Ondersteuning Project Buurtstroom
              48. Blz. 233 01/01/KAP/03/48 Investeringen fietsbeleidsplan
              49. Blz. 234 01/01/KAP/03/49 Screening schoolomgevingen
              50. Blz. 235 01/01/KAP/03/50 Gestuurde uitrol van Deelwagens
              51. Blz. 236 01/01/KAP/03/51 Inrichting Mobipunten
              52. Blz. 237 01/01/KAP/03/52 Vergaren van verkeersdata
            2. Blz. 238 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
              1. Blz. 239 01/01/SAP/01/01 Opmaak van een RUP Ring West
              2. Blz. 240 01/01/SAP/01/02 Realisatie van de procesbegeleiding en de strategische communicatie project Stationsomgeving
              3. Blz. 241 01/01/SAP/01/03 Realisatie projectmanagement i.k.v. beleidsdomein Ruimte voor heel Lier
              4. Blz. 242 01/01/SAP/01/04 Opmaak van een RUP Noordelijke Driehoek
            3. Blz. 243 01/01/SAP/02 Ruimtelijke organisatie en ontwikkeling stad
              1. Blz. 244 01/01/SAP/02/01 Opmaak van een beleidsplan 'Ruimte Lier '
              2. Blz. 245 01/01/SAP/02/02 Opmaak van een beleidskader 'Kernversterkend Woonplan'
              3. Blz. 246 01/01/SAP/02/03 Opmaak algemene stedenbouwkundige verordening
              4. Blz. 247 01/01/SAP/02/04 Opmaak Ruimtelijk kader Beeldkwaliteitsplan
              5. Blz. 248 01/01/SAP/02/05 Optimaliseren en inspelen op subsidiemogelijkheden
        3. Blz. 249 01/02 Ondernemen
          1. Blz. 250 Actieplan
            1. Blz. 251 01/02/KAP/03 Economie en Ondernemen
              1. Blz. 252 01/02/KAP/03/01 Uniforme terrassen
              2. Blz. 253 01/02/KAP/03/02 Ondersteuning en versterken openbare markten
              3. Blz. 254 01/02/KAP/03/03 Realisatie van een evenwichtig aanbod van kwaliteitsvolle ambulante handel
              4. Blz. 255 01/02/KAP/03/04 Ondersteuning economische raad
              5. Blz. 256 01/02/KAP/03/05 Ondersteuning novemberfoor
              6. Blz. 257 01/02/KAP/03/06 Gedifferentieerd doelgroepenbeleid
              7. Blz. 258 01/02/KAP/03/07 Gedifferentieerd communicatiebeleid
            2. Blz. 259 01/02/SAP/01 Sterke economie
              1. Blz. 260 01/02/SAP/01/01 Ondersteuning en versterking van de onderlinge samenwerking tussen bedrijven
              2. Blz. 261 01/02/SAP/01/02 Beheer incubator normaalschoolsite
            3. Blz. 262 01/02/SAP/02 Winkelstad
              1. Blz. 263 01/02/SAP/02/01 Promoten Lier als attractieve stad voor shoppen, proeven en beleven
              2. Blz. 264 01/02/SAP/02/02 Leegstandbestrijding door premie- en belastingstelsel
              3. Blz. 265 01/02/SAP/02/03 Ontwikkelen en bijsturen leegstandsstrategie
              4. Blz. 266 01/02/SAP/02/04 Premiereglement verfraaiing etalages
        4. Blz. 267 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
          1. Blz. 268 Actieplan
            1. Blz. 269 01/03/KAP/04 Gebouwen en onroerend erfgoed
              1. Blz. 270 01/03/KAP/04/01 Keuringen en controles
              2. Blz. 271 01/03/KAP/04/02 Meubilair
              3. Blz. 272 01/03/KAP/04/03 Nutsvoorzieningen voor stadsgebouwen (gas, elektriciteit, water)
              4. Blz. 273 01/03/KAP/04/04 Onderhoudscontracten
              5. Blz. 274 01/03/KAP/04/05 Poets
              6. Blz. 275 01/03/KAP/04/06 Toegangscontrole en beveiliging stadsgebouwen
              7. Blz. 276 01/03/KAP/04/07 Werkingsmiddelen voor onderhoud gebouwen
              8. Blz. 277 01/03/KAP/04/08 Aankoop en verkoop patrimonium
              9. Blz. 278 01/03/KAP/04/09 Canon erfpacht Heilig Hart en SAL
              10. Blz. 279 01/03/KAP/04/10 Verhuur buiten sociaal stelsel/ jacht-en visrecht/consessies
              11. Blz. 280 01/03/KAP/04/11 Sociale verhuringen
              12. Blz. 281 01/03/KAP/04/12 Afscheidscentrum Kloosterheide: uitbreiding aula
              13. Blz. 282 01/03/KAP/04/13 Archief: vloer stofvrij maken
              14. Blz. 283 01/03/KAP/04/14 Dungelhoef: fietsenstalling
              15. Blz. 284 01/03/KAP/04/15 Gemeentehuis Koningshooikt: multifunctionele invulling
              16. Blz. 285 01/03/KAP/04/16 Kleine werken allerlei
              17. Blz. 286 01/03/KAP/04/17 Renovaties woningen OCMW
              18. Blz. 287 01/03/KAP/04/18 SASK: dakherstelling
              19. Blz. 288 01/03/KAP/04/19 Sporthal 't Spui: inkomhal
              20. Blz. 289 01/03/KAP/04/20 Colibrant: interieurherstel en onderhoud
              21. Blz. 290 01/03/KAP/04/21 Den Bril: restauratiewerken
              22. Blz. 291 01/03/KAP/04/22 Gevangenenpoort: onderhoud schrijnwerk en dakwerken
              23. Blz. 292 01/03/KAP/04/23 Heilig Geestgebouw: restauratiewerken volgend uit beheersplan en herbestemmingsonderzoek 2020
              24. Blz. 293 01/03/KAP/04/24 Heilig Hartkerk: interieur
              25. Blz. 294 01/03/KAP/04/25 Heilige Familiekerk: glasramen en vochtproblematiek
              26. Blz. 295 01/03/KAP/04/26 Heilige Familiekerk: restauratiewerken volgend uit herbestemmingsonderzoek 2019
              27. Blz. 296 01/03/KAP/04/27 Historische artefacten in de stad
              28. Blz. 297 01/03/KAP/04/28 SAMWD: gevelwerken en dak
              29. Blz. 298 01/03/KAP/04/29 Sint-Gummarus kerk: restauratiewerken fase 1/2/3
              30. Blz. 299 01/03/KAP/04/30 Stadhuis: werken beheersplan
              31. Blz. 300 01/03/KAP/04/31 Zimmertoren: restauratiewerken volgend uit beheersplan 2020
              32. Blz. 301 01/03/KAP/04/32 Zimmertoren: schrijnwerk en dakwerken
              33. Blz. 302 01/03/KAP/04/33 Restauratie Stadspompen
              34. Blz. 303 01/03/KAP/04/34 Restauratie achtergevel en zijgevels Beeldacademie
              35. Blz. 304 01/03/KAP/04/35 Renovatie vloer beeldhouwklas SASK
              36. Blz. 305 01/03/KAP/04/36 ak en installatie koelcel cafetaria Cultuurcentrum
            2. Blz. 306 01/03/SAP/01 Kwaliteit stads- en OCMW Patrimonium
              1. Blz. 307 01/03/SAP/01/01 Opmaak beheersplannen en herbestemmingsstudies
              2. Blz. 308 01/03/SAP/01/02 Opmaak erfgoedbeleidsplan
              3. Blz. 309 01/03/SAP/01/03 Opmaak conditiemeting en meerjarenonderhoudsplanning
            3. Blz. 310 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
              1. Blz. 311 01/03/SAP/02/01 Opmaak en analyse van een efficiënte energieboekhouding
              2. Blz. 312 01/03/SAP/02/02 Relighting
              3. Blz. 313 01/03/SAP/02/03 WKK/Pompen/Stookplaatsanalyse
              4. Blz. 314 01/03/SAP/02/04 Zonnepanelen
            4. Blz. 315 01/03/SAP/03 Renovatie Stad- en OCMW Gebouwen
              1. Blz. 316 01/03/SAP/03/01 Begijnhof: restauratiewerken fase 2/3/4/5
              2. Blz. 317 01/03/SAP/03/02 Sint-Gummaruskerk : restauratiewerken
              3. Blz. 318 01/03/SAP/03/03 Heilig Geestgebouw : restauratiewerken
        5. Blz. 319 01/04 Openbaar domein
          1. Blz. 320 Actieplan
            1. Blz. 321 01/04/KAP/03 Openbaar domein
              1. Blz. 322 01/04/KAP/03/01 Investeringen verkeersveiligheid
              2. Blz. 323 01/04/KAP/03/02 Onderhoud openbare verlichting en nutsleidingen
              3. Blz. 324 01/04/KAP/03/03 Onderhoud van en investering in openbaar groen
              4. Blz. 325 01/04/KAP/03/04 Onderhoud waterinfrastructuur
              5. Blz. 326 01/04/KAP/03/05 Onderhoud wegeninfrastructuur
              6. Blz. 327 01/04/KAP/03/06 Ondersteuning en begeleiding bij verkaveling
              7. Blz. 328 01/04/KAP/03/07 Onvoorziene kleine aanpassingswerken openbaar domein
              8. Blz. 329 01/04/KAP/03/08 Inspecties en herstellingen bruggen
            2. Blz. 330 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
              1. Blz. 331 01/04/SAP/01/01 Aarschotsesteenweg - Fietspad
              2. Blz. 332 01/04/SAP/01/02 Begijnhof
              3. Blz. 333 01/04/SAP/01/03 Berlaarsestraat en Kluizenplein (Archeologie Normaalschool)
              4. Blz. 334 01/04/SAP/01/04 Berlarij
              5. Blz. 335 01/04/SAP/01/05 Bosstraat
              6. Blz. 336 01/04/SAP/01/06 Dorpstraat-Beekstraat
              7. Blz. 337 01/04/SAP/01/07 Eeuwfeestlaan Fase 1 Bareel-Gulden Sporen
              8. Blz. 338 01/04/SAP/01/08 Fietsostrade Antwerpen-Lier
              9. Blz. 339 01/04/SAP/01/09 Fietsostrade Heist-op-den-Berg
              10. Blz. 340 01/04/SAP/01/10 Fietsostrade Lier Oost
              11. Blz. 341 01/04/SAP/01/11 Investeringen in fietsveiligheid
              12. Blz. 342 01/04/SAP/01/12 Grote Markt - Heraanleg Kasseien
              13. Blz. 343 01/04/SAP/01/13 Hoge Velden : Aanleg Ontsluiting
              14. Blz. 344 01/04/SAP/01/14 Huibrechtstraat-Koning Alberstraat
              15. Blz. 345 01/04/SAP/01/15 Kozak
              16. Blz. 346 01/04/SAP/01/16 Kesselsesteenweg- Fietspad
              17. Blz. 347 01/04/SAP/01/17 Lisp 1 (Sterrenstraat-Maanstraat-Komeetstraat)
              18. Blz. 348 01/04/SAP/01/18 Marnixdreef - Fietspad
              19. Blz. 349 01/04/SAP/01/19 Mechelbaan
              20. Blz. 350 01/04/SAP/01/20 Mulderweg
              21. Blz. 351 01/04/SAP/01/21 Ontsluitingsweg R16
              22. Blz. 352 01/04/SAP/01/22 Pastoriestraat
              23. Blz. 353 01/04/SAP/01/23 Ros Beiaard fase 2
              24. Blz. 354 01/04/SAP/01/24 Schollebeekstraat
              25. Blz. 355 01/04/SAP/01/25 Volmolen (Bril-Kattenstraat-Kloosterstraat-Deensestraat-Volmolenstraat)
              26. Blz. 356 01/04/SAP/01/26 Verharding Vesten
              27. Blz. 357 01/04/SAP/01/27 Zaat-Veemarkt
              28. Blz. 358 01/04/SAP/01/28 Afwerking straten uit vorige legislatuur
              29. Blz. 359 01/04/SAP/01/29 Afrit jaagpad Leuvensevest
              30. Blz. 360 01/04/SAP/01/30 Hofstraat
              31. Blz. 361 01/04/SAP/01/31 Voorbereidende studies heraanleg straten volgende legislatuur
              32. Blz. 362 01/04/SAP/01/32 Rijenweg
              33. Blz. 363 01/04/SAP/01/33 Site GAS-fabriek
              34. Blz. 364 01/04/SAP/01/34 Riolering N10 Lier-Berlaar
              35. Blz. 365 01/04/SAP/01/35 Ontsluiting Site Posthoorn
            3. Blz. 366 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
              1. Blz. 367 01/04/SAP/02/01 Inrichting landschapspark Pallieterland
              2. Blz. 368 01/04/SAP/02/02 Aanplanting nieuwe bomen en struiken
        6. Blz. 369 01/05 Jeugd en BKO
          1. Blz. 370 Actieplan
            1. Blz. 371 01/05/KAP/03 Jeugd en BKO
              1. Blz. 372 01/05/KAP/03/01 Onderhoud en vernieuwing locaties BKO
              2. Blz. 373 01/05/KAP/03/02 Voorzien dynamische en aantrekkelijke binnen- en buitenspeelruimten op locaties BKO
              3. Blz. 374 01/05/KAP/03/03 Installatie aangepaste toegangscontrole
              4. Blz. 375 01/05/KAP/03/04 Ondersteuning jeugdverenigingen met investeringen in moderne en veilige lokalen
              5. Blz. 376 01/05/KAP/03/05 Financiële ondersteuning jeugdinitiatieven
              6. Blz. 377 01/05/KAP/03/06 Ondersteuning Lierse jeugdraad
              7. Blz. 378 01/05/KAP/03/07 Ondersteuning werking jeugdhuis
              8. Blz. 379 01/05/KAP/03/08 Uitbouw uitleendienst voor plaatselijke jeugdwerk
              9. Blz. 380 01/05/KAP/03/09 Aantrekken, ondersteunen en motiveren vrijwilligers en animatoren
              10. Blz. 381 01/05/KAP/03/10 Organisatie Speelpleinwerking
              11. Blz. 382 01/05/KAP/03/11 Organisatie van workshops, activiteiten en evenementen
              12. Blz. 383 01/05/KAP/03/12 Uitbouw tienerwerking
              13. Blz. 384 01/05/KAP/03/13 Aanleg van toegankelijke wijkspeelpleintjes
              14. Blz. 385 01/05/KAP/03/14 Ondersteuning kwaliteitsvol jeugdcentrum
              15. Blz. 386 01/05/KAP/03/15 Aanbieden gevarieerd en kwaliteitsvol activiteitenprogramma voor kinderen
              16. Blz. 387 01/05/KAP/03/16 Evaluatie en bijsturing voorafinschrijvingsysteem BKO
              17. Blz. 388 01/05/KAP/03/17 Inzet op ouderparticipatie
            2. Blz. 389 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
              1. Blz. 390 01/05/SAP/01/01 Aankoop buitenmeubilair en verlichting voor skatepark site Moevement
            3. Blz. 391 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
              1. Blz. 392 01/05/SAP/02/01 Verbetering samenwerking met interne en externe partners (Huis van het Kind, onderwijs, verenigingen,…)
              2. Blz. 393 01/05/SAP/02/02 Onderzoek gebruik scholeninfrastructuur i.k.v. verruiming van het opvangaanbod
        7. Blz. 394 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
          1. Blz. 395 Actieplan
            1. Blz. 396 01/06/KAP/03 Toerisme en Erfgoedwerking
              1. Blz. 397 01/06/KAP/03/01 Beheer eigen collecties
              2. Blz. 398 01/06/KAP/03/02 Beheer erfgoed in de publieke ruimte
              3. Blz. 399 01/06/KAP/03/03 Verwerving en afstoot materieel en immaterieel erfgoed
              4. Blz. 400 01/06/KAP/03/04 Algemene werkingsmiddelen Toerisme & Erfgoed
              5. Blz. 401 01/06/KAP/03/05 Onderhoud en aanpassing specifiek museuminfrastructuur
              6. Blz. 402 01/06/KAP/03/06 Betoelaging ondersteunende partners
              7. Blz. 403 01/06/KAP/03/07 Onthaal en begeleiding bezoekers
              8. Blz. 404 01/06/KAP/03/08 Incentives voor toeristische partners
              9. Blz. 405 01/06/KAP/03/09 Ontwikkelen fiets- en wandelproducten
              10. Blz. 406 01/06/KAP/03/10 Ontwikkelen participatieve tentoonstellingen voor doelgroepen
              11. Blz. 407 01/06/KAP/03/11 Opleiding tot stadsgidsen
              12. Blz. 408 01/06/KAP/03/12 Doelgerichte communicatie i.f.v. werving en promotie
              13. Blz. 409 01/06/KAP/03/13 Ontwikkeling evenwichtige, meertalige publieksbemiddeling
            2. Blz. 410 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
              1. Blz. 411 01/06/SAP/01/01 Studiekosten depot
            3. Blz. 412 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
              1. Blz. 413 01/06/SAP/02/01 Aanpassing openingsuren Visit Lier in de winterperiode
              2. Blz. 414 01/06/SAP/02/02 Mobilhomeparking annex camping en trekkershutten op Hoge Velden
              3. Blz. 415 01/06/SAP/02/03 Ontsluiting roerend en onroerend erfgoed in de (semi) publieke ruimte
              4. Blz. 416 01/06/SAP/02/04 Renovatie Hal T
        8. Blz. 417 01/07 Bib en Leescafé
          1. Blz. 418 Actieplan
            1. Blz. 419 01/07/KAP/02 Bib en Leescafé
              1. Blz. 420 01/07/KAP/02/01 Samenwerking Werkmmaat en leescafé
              2. Blz. 421 01/07/KAP/02/02 Gebruik infoschermen voor huurders en bezoekers leescafé
              3. Blz. 422 01/07/KAP/02/03 Realisatie gamecollectie
              4. Blz. 423 01/07/KAP/02/04 E-inclusie bij moeilijk bereikbare doelgroepen
              5. Blz. 424 01/07/KAP/02/05 Opvolging digitale ontwikkelingen
              6. Blz. 425 01/07/KAP/02/06 Ruimte voor creatieve zelfontplooiing
              7. Blz. 426 01/07/KAP/02/07 Organisatie activiteiten voor het bereik van een breder publiek
              8. Blz. 427 01/07/KAP/02/08 Gebruik digitale tools
              9. Blz. 428 01/07/KAP/02/09 Organisatie activiteiten en projecten i.k.v. versterking leesklimaat
              10. Blz. 429 01/07/KAP/02/10 Ontwikkeling aantrekkelijk en kwaliteitsvolle collectie
              11. Blz. 430 01/07/KAP/02/11 Communicatie aanbod bib
              12. Blz. 431 01/07/KAP/02/12 Optimale benutting ruimtes in het leescafé
            2. Blz. 432 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
              1. Blz. 433 01/07/SAP/01/01 Evaluatie openingsuren bib en leescafé
              2. Blz. 434 01/07/SAP/01/02 Voorzien in studeerplekken voor Lierse jongeren
              3. Blz. 435 01/07/SAP/01/03 Verdere aanpassingen inrichting bib
        9. Blz. 436 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
          1. Blz. 437 Actieplan
            1. Blz. 438 01/08/KAP/03 Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
              1. Blz. 439 01/08/KAP/03/01 Subsidie sportverenigingen
              2. Blz. 440 01/08/KAP/03/02 Ondersteuning sportverenigingen op logistiek, administratief en promotioneel vlak
              3. Blz. 441 01/08/KAP/03/03 Ondersteuning Lierse sportraad
              4. Blz. 442 01/08/KAP/03/04 Organisatie recreatieve sportactiviteiten
              5. Blz. 443 01/08/KAP/03/05 Organisatie sportactiviteiten voor maatschappelijk kwetsbare groepen
              6. Blz. 444 01/08/KAP/03/06 Ondersteuning van en samenwerking met sportorganisaties
              7. Blz. 445 01/08/KAP/03/07 Terbeschikkingstelling Netestadion
              8. Blz. 446 01/08/KAP/03/08 Terbeschikkingstelling bewegingsruimte in het DC 't Schoppeke
              9. Blz. 447 01/08/KAP/03/09 Uitvoering overeenkomst met S&R m.b.t. de uitbating zwembad
              10. Blz. 448 01/08/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling sporthal De Komeet
              11. Blz. 449 01/08/KAP/03/11 Terbeschikkingstelling sporthal campus Louis Zimmer
              12. Blz. 450 01/08/KAP/03/12 Terbeschikkingstelling sporthal Stadspark
              13. Blz. 451 01/08/KAP/03/13 Terbeschikkingstelling sportcentrum Beekstraat en wijksportterreinen
              14. Blz. 452 01/08/KAP/03/14 Terbeschikkingstelling turnzaal Koningshooikt
              15. Blz. 453 01/08/KAP/03/15 Exploitatie en verhuur wijkhuizen
              16. Blz. 454 01/08/KAP/03/16 Exploitatie en verhuur CC De Mol
              17. Blz. 455 01/08/KAP/03/17 Exploitatie en verhuur CC Spui
              18. Blz. 456 01/08/KAP/03/18 Exploitatie en verhuur CC Vleeshuis
              19. Blz. 457 01/08/KAP/03/19 Exploitatie en verhuur CC Vredeberg
              20. Blz. 458 01/08/KAP/03/20 Exploitatie en verhuur Stadhuis
              21. Blz. 459 01/08/KAP/03/21 Exploitatie en verhuur vergaderlokalen en kapel CC Colibrant
              22. Blz. 460 01/08/KAP/03/22 Exploitatie en verhuur Wezenkapel
              23. Blz. 461 01/08/KAP/03/23 Exploitatie en verhuur Zwartzusterklooster
            2. Blz. 462 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
              1. Blz. 463 01/08/SAP/01/01 Aanleg kunstgrasveld KVK Hooikt
              2. Blz. 464 01/08/SAP/01/02 Modernisering Netestadion
              3. Blz. 465 01/08/SAP/01/03 Vernieuwen site minigolf - sportvelden
              4. Blz. 466 01/08/SAP/01/04 Renovatie Oude Zwartzusterklooster
            3. Blz. 467 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
              1. Blz. 468 01/08/SAP/02/01 Financiële afspreken met sportclubs omtrent niet voetbalinfrastructuur
              2. Blz. 469 01/08/SAP/02/02 Aanleg kunstgras-, voetbalvelden en finse piste Hoge Velden
        10. Blz. 470 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
          1. Blz. 471 Actieplan
            1. Blz. 472 01/09/KAP/02 Deeltijds Kunstonderwijs
              1. Blz. 473 01/09/KAP/02/01 Viering 100 jaar SAMWD
              2. Blz. 474 01/09/KAP/02/02 Huren locaties door Academies
              3. Blz. 475 01/09/KAP/02/03 Organiseren uitstappen door Academies
              4. Blz. 476 01/09/KAP/02/04 Organisatie LIERische Kunsten
              5. Blz. 477 01/09/KAP/02/05 Organisatie beiaardbespelingen
              6. Blz. 478 01/09/KAP/02/06 Ondersteuning vriendenkringen Academies
              7. Blz. 479 01/09/KAP/02/07 Deelname kwetsbare groepen aan het kunstonderwijs
              8. Blz. 480 01/09/KAP/02/08 Onderhoud en vernieuwing didactisch materiaal Academies
              9. Blz. 481 01/09/KAP/02/09 Jaarlijkse prijsuitdeling Academies
              10. Blz. 482 01/09/KAP/02/10 Examens Academies
              11. Blz. 483 01/09/KAP/02/11 Lidmaatschapsbijdrage Onderwijsondersteuning OVSG
              12. Blz. 484 01/09/KAP/02/12 Voordrachtgevers, kunstkuur en nascholing
              13. Blz. 485 01/09/KAP/02/13 Verhuring instrumenten, vrije ateliers en benodigdheden
              14. Blz. 486 01/09/KAP/02/14 Verhuring lokalen aan derden
              15. Blz. 487 01/09/KAP/02/15 Promotie aanbod Academies
              16. Blz. 488 01/09/KAP/02/16 Ondersteuning vzw Bressinck
              17. Blz. 489 01/09/KAP/02/17 Lonen en wedden Academies
              18. Blz. 490 01/09/KAP/02/18 Werkingsmiddelen Academies
            2. Blz. 491 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
              1. Blz. 492 01/09/SAP/01/01 Interne samenwerking Academies
              2. Blz. 493 01/09/SAP/01/02 Samenwerking Academies met derden
        11. Blz. 494 01/10 Cultuur en evenementen
          1. Blz. 495 Actieplan
            1. Blz. 496 01/10/KAP/03 Cultuur en evenementen
              1. Blz. 497 01/10/KAP/03/01 Communicatie vrijetijdsaanbod
              2. Blz. 498 01/10/KAP/03/02 Ondersteuning culturele verenigingen volgens reglement
              3. Blz. 499 01/10/KAP/03/03 Ondersteuning Cultuurforum
              4. Blz. 500 01/10/KAP/03/04 Ondersteuning OC Den Bril
              5. Blz. 501 01/10/KAP/03/05 Verdere uitbouw en ondersteuning UiTPAS Lier
              6. Blz. 502 01/10/KAP/03/06 Ondersteuning terugkerende evenementen door derden
              7. Blz. 503 01/10/KAP/03/07 Organisatie nieuwjaarsreceptie
              8. Blz. 504 01/10/KAP/03/08 Organisatie kernversterkende evenementen i.s.m. lokale economie
              9. Blz. 505 01/10/KAP/03/09 Organisatie Kerst in Lier
              10. Blz. 506 01/10/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling feestmateriaal
              11. Blz. 507 01/10/KAP/03/11 Theatertechnische uitrusting
              12. Blz. 508 01/10/KAP/03/12 Inzet medewerkers bij projecten
              13. Blz. 509 01/10/KAP/03/13 Werkingsmiddelen voor LCC
              14. Blz. 510 01/10/KAP/03/14 Organisatie (boven)lokale cultuurwerking LCC
              15. Blz. 511 01/10/KAP/03/15 Cultuur ondernemerschap
              16. Blz. 512 01/10/KAP/03/16 Viering 200 jaar Koningshooikt
              17. Blz. 513 01/10/KAP/03/17 Zomer van het Fort
            2. Blz. 514 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
              1. Blz. 515 01/10/SAP/01/01 Ondersteuning duurzame projecten
              2. Blz. 516 01/10/SAP/01/02 Reuzenfeest
              3. Blz. 517 01/10/SAP/01/03 Oprichting overleggroep 'Evenementen'
            3. Blz. 518 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
              1. Blz. 519 01/10/SAP/02/01 Bouw of verbouwing cultuurcentrum
        12. Blz. 520 01/11 Sociale dienstverlening
          1. Blz. 521 Actieplan
            1. Blz. 522 01/11/KAP/05 Sociale Dienstverlening
              1. Blz. 523 01/11/KAP/05/01 Toekenning leefloon
              2. Blz. 524 01/11/KAP/05/02 Toekenning aanvullende financiële steun
              3. Blz. 525 01/11/KAP/05/03 Toekenning aanvullende financiële steun rond energiekosten
              4. Blz. 526 01/11/KAP/05/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten gezondheidszorg
              5. Blz. 527 01/11/KAP/05/05 Ondersteuning Gezinsbond
              6. Blz. 528 01/11/KAP/05/06 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten opname van ouderen in zorgvoorzieningen en begrafenissen
              7. Blz. 529 01/11/KAP/05/07 Ondersteuning cultuur- en vrijetijdsparticipatie van mensen in armoede
              8. Blz. 530 01/11/KAP/05/08 Uitvoering Lokaal Opvanginitiatief
              9. Blz. 531 01/11/KAP/05/09 Uitbesteding gespecialiseerde info-en begeleidingstrajecten
              10. Blz. 532 01/11/KAP/05/10 Uitbesteding gespecialiseerde trajecten rond psychologische begeleiding
              11. Blz. 533 01/11/KAP/05/11 Sensibiliseringsacties rond armoede
              12. Blz. 534 01/11/KAP/05/12 Ondersteuning sociaal restaurant en sociale kruidenier
              13. Blz. 535 01/11/KAP/05/13 Ondersteuning vzw Mondiale Werken regio Lier
              14. Blz. 536 01/11/KAP/05/14 Ondersteuning vzw Samenlevingsopbouw
              15. Blz. 537 01/11/KAP/05/15 Faciliteren begeleide uitstappen voor mensen in armoede
              16. Blz. 538 01/11/KAP/05/16 Betaling bijdragen UiTPAS met kansentarief
              17. Blz. 539 01/11/KAP/05/17 Ondersteuning vzw Recht en Welzijn
              18. Blz. 540 01/11/KAP/05/18 Organisatie Rap op Stap
              19. Blz. 541 01/11/KAP/05/19 Uitvoering project 'Samen Inburgeren'
              20. Blz. 542 01/11/KAP/05/20 Organisatie taalproject 'Babbelier'
              21. Blz. 543 01/11/KAP/05/21 Organisatie taalproject 'Leeswereld' i.s.m. de bib
              22. Blz. 544 01/11/KAP/05/22 Organisatie ceremonie succesvolle afronding inburgeringstraject
              23. Blz. 545 01/11/KAP/05/23 Ondersteuning regionale samenwerking rond welzijn
              24. Blz. 546 01/11/KAP/05/24 Organisatie welzijnscirkels en trefdag voor professionals
              25. Blz. 547 01/11/KAP/05/25 Ondersteuning diversiteitsraad
              26. Blz. 548 01/11/KAP/05/26 Lier realiseert i.s.m. partners een geïntegreerd breed onthaal (GBO)
              27. Blz. 549 01/11/KAP/05/27 Ondersteuning welzijnsraad
              28. Blz. 550 01/11/KAP/05/28 Ondersteuning wereldraad
              29. Blz. 551 01/11/KAP/05/29 Uitvoering Nood-Zuid beleid
              30. Blz. 552 01/11/KAP/05/30 Project Lier voor Taal
            2. Blz. 553 01/11/KAP/06 Corona Sociale dienstverlening
              1. Blz. 554 01/11/KAP/06/01 Subsidie Covid-19 Steun
              2. Blz. 555 01/11/KAP/06/02 Toelage voedselhulp ikv Corona
              3. Blz. 556 01/11/KAP/06/03 Lokaal consumptiebudget ikv Corona
              4. Blz. 557 01/11/KAP/06/04 Lokaal armoedebeleid ikv Corona
              5. Blz. 558 01/11/KAP/06/05 Versterking psychologische bijstand ikv Corona
              6. Blz. 559 01/11/KAP/06/06 Versterking ondersteuningsaanbod naar jongeren ikv Corona
            3. Blz. 560 01/11/KAP/07 Geïntegreerd Breed Onthaal (GBO)
              1. Blz. 561 01/11/KAP/07/01 Opmaak werkingsprincipes voor samenwerkingsverband GBO
              2. Blz. 562 01/11/KAP/07/02 Aansturing realisatie gemeenschappelijke werkingsprincipes GBO
              3. Blz. 563 01/11/KAP/07/03 Participatie van de doelgroep bij uitwerking samenwerkingsverband GBO
              4. Blz. 564 01/11/KAP/07/04 We delen expertise.
              5. Blz. 565 01/11/KAP/07/05 We zetten concrete outreachende en proactieve acties op om welomschreven kwetsbare doelgroepen te bereiken
            4. Blz. 566 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
              1. Blz. 567 01/11/SAP/01/01 Ondersteuning Fietspunt
              2. Blz. 568 01/11/SAP/01/02 Uitbesteding intensieve trajecten naar werk(ervaring)
              3. Blz. 569 01/11/SAP/01/03 Realisatie Jobatelier
              4. Blz. 570 01/11/SAP/01/04 Voorzien sociale activeringstrajecten voor leefloners
              5. Blz. 571 01/11/SAP/01/05 Verhoging aantal werkervaringsplaatsen voor leefloners (art. 60)
            5. Blz. 572 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
              1. Blz. 573 01/11/SAP/02/01 Ondersteuning TEJO
              2. Blz. 574 01/11/SAP/02/02 Ondersteuning Vertrouwenscentrum Kindermishandeling en ondersteuning Family Justice Center
              3. Blz. 575 01/11/SAP/02/03 Huiswerkondersteuning
              4. Blz. 576 01/11/SAP/02/04 Taalondersteuningsinitiatieven in de schoolvakanties
              5. Blz. 577 01/11/SAP/02/05 Bevordering gekwalificeerde uitstroom van leerlingen
              6. Blz. 578 01/11/SAP/02/06 Organisatie centraal aanmeldingssysteem schoolinschrijvingen
              7. Blz. 579 01/11/SAP/02/07 Schoolcoaching
              8. Blz. 580 01/11/SAP/02/08 Tolkenondersteuning voor het onderwijs
              9. Blz. 581 01/11/SAP/02/09 Regie lokaal flankerend onderwijsbeleid
              10. Blz. 582 01/11/SAP/02/10 Toekenning aanvullende financiële steun rond kinderarmoede
              11. Blz. 583 01/11/SAP/02/11 Begeleiding voor/met maatschappelijk kwetsbaren volgens de outreach methodiek
              12. Blz. 584 01/11/SAP/02/12 Week van de opvoeding
              13. Blz. 585 01/11/SAP/02/13 Organisatie Huis van het kind
              14. Blz. 586 01/11/SAP/02/14 Bouw of verbouwing Huis van het kind
              15. Blz. 587 01/11/SAP/02/15 Participatie cultuur- en vrijetijdsorganisaties
              16. Blz. 588 01/11/SAP/02/16 Uitvoering Mama Lier als vernieuwend project Huis van het Kind
            6. Blz. 589 01/11/SAP/03 Dienstverlening
              1. Blz. 590 01/11/SAP/03/01 Bouw of verbouwing sociaal restaurant en sociale kruidenier
            7. Blz. 591 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
              1. Blz. 592 01/11/SAP/04/01 Acute Opvang voor mensen in woonnood
              2. Blz. 593 01/11/SAP/04/02 Verbetering woonkwaliteit van maatschappelijk kwetsbare huurders
              3. Blz. 594 01/11/SAP/04/03 Uitbouw project Woonatelier
              4. Blz. 595 01/11/SAP/04/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten huisvesting
        13. Blz. 596 01/12 Ouderenzorg
          1. Blz. 597 Actieplan
            1. Blz. 598 01/12/KAP/01 Ouderenzorg
              1. Blz. 599 01/12/KAP/01/01 Uitbating cafetaria in de dienstencentra
              2. Blz. 600 01/12/KAP/01/02 Aanbod aangepaste activiteiten in de dienstencentra
              3. Blz. 601 01/12/KAP/01/03 Werkingsmiddelen voor de dienstencentra
              4. Blz. 602 01/12/KAP/01/04 Kwaliteitsvolle maaltijden
              5. Blz. 603 01/12/KAP/01/05 Externe advisering verbetering kwaliteit dienstverleningsaanbod
              6. Blz. 604 01/12/KAP/01/06 Logistieke ondersteuning i.f.v. maaltijdproces
              7. Blz. 605 01/12/KAP/01/07 Samenwerking met derden i.f.v. optimale zorg
              8. Blz. 606 01/12/KAP/01/08 Aangepaste werkingsmiddelen zorgmedewerkers
              9. Blz. 607 01/12/KAP/01/09 Beheer van aanleunwoningen
              10. Blz. 608 01/12/KAP/01/10 Activiteitenaanbod WZC
              11. Blz. 609 01/12/KAP/01/11 Uitbating cafetaria WZC
              12. Blz. 610 01/12/KAP/01/12 Organisatie dagcentrum De Passage
              13. Blz. 611 01/12/KAP/01/13 Organisatie inkomstenbeheer WZC
              14. Blz. 612 01/12/KAP/01/14 Organisatie medische zorgen voor de bewoners
              15. Blz. 613 01/12/KAP/01/15 Organisatie van vervoer voor bewoners
              16. Blz. 614 01/12/KAP/01/16 Onderhoud en herstelling werkmiddelen
              17. Blz. 615 01/12/KAP/01/17 Aangepaste werkkledij medewerkers
              18. Blz. 616 01/12/KAP/01/18 Organisatie administratieve ondersteuning
              19. Blz. 617 01/12/KAP/01/19 Voorzien schoonmaak
              20. Blz. 618 01/12/KAP/01/20 Gebouwen- en omgevingsbeheer
              21. Blz. 619 01/12/KAP/01/21 Logistieke ondersteuning ondersteunende medewerkers
              22. Blz. 620 01/12/KAP/01/22 Financiële steun om zorgkosten op te vangen
              23. Blz. 621 01/12/KAP/01/23 Ondersteuning LogoMechelen
              24. Blz. 622 01/12/KAP/01/24 Ondersteuning verenigingen
              25. Blz. 623 01/12/KAP/01/25 Ondersteuning Lokale Adviesraad Toegankelijkheid
              26. Blz. 624 01/12/KAP/01/26 Ondersteuning seniorenraad
              27. Blz. 625 01/12/KAP/01/27 Dementievriendelijke stad
              28. Blz. 626 01/12/KAP/01/28 Informatieverstrekking aan ouderen
              29. Blz. 627 01/12/KAP/01/29 Mobiliteitsondersteuning voor mensen met beperkingen
        14. Blz. 628 01/13 Afvalbeleid
          1. Blz. 629 Actieplan
            1. Blz. 630 01/13/KAP/03 Afvalbeleid
              1. Blz. 631 01/13/KAP/03/01 Optimalisatie en financiering afvalverwerking
              2. Blz. 632 01/13/KAP/03/02 Sociale correcties Diftar
              3. Blz. 633 01/13/KAP/03/03 Betaling kosten afvalbeheer
            2. Blz. 634 01/13/SAP/01 Optimalisering afvalophaling
              1. Blz. 635 01/13/SAP/01/01 Hervorming Ivarembelasting
              2. Blz. 636 01/13/SAP/01/02 Onderhandelingen Ivarem omtrent bevoegdheidsoverdracht
              3. Blz. 637 01/13/SAP/01/03 Opmaak visie OCT systemen nieuwe woonontwikkelingen
            3. Blz. 638 01/13/SAP/02 Proper Lier
              1. Blz. 639 01/13/SAP/02/01 Vermindering afval bij evenementen
              2. Blz. 640 01/13/SAP/02/02 Vermijden hotspots via infrastructurele ingrepen
              3. Blz. 641 01/13/SAP/02/03 Zorg voor netheid in winkelas
              4. Blz. 642 01/13/SAP/02/04 Aanpak peuken en hondenpoep
              5. Blz. 643 01/13/SAP/02/05 Samenwerking met Mooimakers
              6. Blz. 644 01/13/SAP/02/06 Ondersteuning vrijwilligers openbaar domein
              7. Blz. 645 01/13/SAP/02/07 Aanpak zwerfafval via sensibiliserings- en preventiecampagnes
              8. Blz. 646 01/13/SAP/02/08 Opmaak visie plaatsing vuilbakken in binnen- en buitengebied
              9. Blz. 647 01/13/SAP/02/09 Optimalisatie veegplan
        15. Blz. 648 01/14 Handhaving en preventie
          1. Blz. 649 Actieplan
            1. Blz. 650 01/14/KAP/01 Handhaving en preventie
              1. Blz. 651 01/14/KAP/01/01 Uitwerken preventieve acties i.k.v. veiliger fiets- en voetgangersgedrag scholieren
              2. Blz. 652 01/14/KAP/01/02 Uitwerken preventieve acties i.k.v. criminaliteitsfenomenen
              3. Blz. 653 01/14/KAP/01/03 Ondersteuning van buurten binnen BIN
              4. Blz. 654 01/14/KAP/01/04 Ondersteunende initiatieven i.f.v. vermindering middelengebruik
              5. Blz. 655 01/14/KAP/01/05 Voorzien aangepaste uitrusting gemeenschapswachten
              6. Blz. 656 01/14/KAP/01/06 Voorzien vervoersmogelijkheden gemeenschapswachten
              7. Blz. 657 01/14/KAP/01/07 Gebruik tablets/smartphones door gemeenschapswachten
              8. Blz. 658 01/14/KAP/01/08 Opzetten acties i.k.v. overlastfenomenen
              9. Blz. 659 01/14/KAP/01/09 Inning GAS-boetes
              10. Blz. 660 01/14/KAP/01/10 Igemo begeleidt herstelvorderingen
              11. Blz. 661 01/14/KAP/01/11 Sanctionerende ambtenaar GAS
              12. Blz. 662 01/14/KAP/01/12 Systematische aanpak prioritaire overtredingen
              13. Blz. 663 01/14/KAP/01/13 Opsporing, registratie en aanpak van leegstand
              14. Blz. 664 01/14/KAP/01/14 Aanpak verkrotte en verwaarloosde gebouwen en woningen
              15. Blz. 665 01/14/KAP/01/15 Bewaring beeldkwaliteit in Lier
              16. Blz. 666 01/14/KAP/01/16 Beperking reclameoverlast
              17. Blz. 667 01/14/KAP/01/17 Combitaks
              18. Blz. 668 01/14/KAP/01/18 Belasting onvrijwillige alarmmeldingen
              19. Blz. 669 01/14/KAP/01/19 Activering onbebouwde percelen in de kern
              20. Blz. 670 01/14/KAP/01/20 Belasting op tweede verblijven
              21. Blz. 671 01/14/KAP/01/21 Opvolging Strategisch Veiligheids- en Preventieplan (SVPP)
              22. Blz. 672 01/14/KAP/01/22 Opvolgen initiatieven Gezonde gemeente (LOGO Mechelen)
              23. Blz. 673 01/14/KAP/01/23 Woningbeveiligende maatregelen
        16. Blz. 674 01/15 Externe communicatie
          1. Blz. 675 Actieplan
            1. Blz. 676 01/15/KAP/02 Communicatie
              1. Blz. 677 01/15/KAP/02/01 Ontvangsten, vieringen en herdenkingen
              2. Blz. 678 01/15/KAP/02/02 Communicatie in print
              3. Blz. 679 01/15/KAP/02/03 Digitale communicatie
              4. Blz. 680 01/15/KAP/02/04 Promotie stadsmerk
              5. Blz. 681 01/15/KAP/02/05 Monitoring stedelijke communicatie
            2. Blz. 682 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
              1. Blz. 683 01/15/SAP/01/01 Uitbouw inspraak, participatie en wijkwerking
              2. Blz. 684 01/15/SAP/01/02 Behandeling meldingen en klachten
        17. Blz. 685 01/16 Klantgerichte dienstverlening
          1. Blz. 686 Actieplan
            1. Blz. 687 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening
              1. Blz. 688 01/16/SAP/01/01 Gebruik van gebruiksvriendelijke en toegankelijke dienstverleningskanalen
        18. Blz. 689 01/17 Financiën
          1. Blz. 690 Actieplan
            1. Blz. 691 01/17/KAP/01 Financieel beheer
              1. Blz. 692 01/17/KAP/01/01 Betaling interestlasten
              2. Blz. 693 01/17/KAP/01/02 Nieuw aan te gane leningen
              3. Blz. 694 01/17/KAP/01/03 Betaling periodieke kapitaalaflossingen
              4. Blz. 695 01/17/KAP/01/04 Terugvordering van leningen ten laste van derden
              5. Blz. 696 01/17/KAP/01/05 Ontvangen tussenkomst van de hogere overheden in financieringen
              6. Blz. 697 01/17/KAP/01/06 Ontvangen belastingen geïnd door de hogere overheid
              7. Blz. 698 01/17/KAP/01/07 Ontvangen dividenden Deelnemingen IKA
              8. Blz. 699 01/17/KAP/01/08 Ontvangen dividenden en financiële tegemoetkomingen voor nutsvoorzieningen
              9. Blz. 700 01/17/KAP/01/09 Ontvangen Elia Compensatie
              10. Blz. 701 01/17/KAP/01/10 Ontvangen Gemeentefonds , sectorale subsidies en bijdragen contingentgesco's
              11. Blz. 702 01/17/KAP/01/11 Gedeeltelijke overname responsabiliseringsbijdrage
              12. Blz. 703 01/17/KAP/01/12 Tussenkomst Vlaamse Regering in kader van valorisatie open ruimte
              13. Blz. 704 01/17/KAP/01/13 Ontvangen lokale belastingen
              14. Blz. 705 01/17/KAP/01/14 Ondersteuning erediensten
              15. Blz. 706 01/17/KAP/01/15 Ondersteuning hulpverleningszone Rivierenland
              16. Blz. 707 01/17/KAP/01/16 Ondersteuning Lokale Politie Lier
              17. Blz. 708 01/17/KAP/01/17 Juridische betwistingen
              18. Blz. 709 01/17/KAP/01/18 Onwaarde niet-geïnde vordering
              19. Blz. 710 01/17/KAP/01/19 Overige financiële aangelegenheden
              20. Blz. 711 01/17/KAP/01/20 Voorzien nodige boekhoudsoftware
              21. Blz. 712 01/17/KAP/01/21 Extern advies opmaak jaarrekening
              22. Blz. 713 01/17/KAP/01/22 Betaling lokale en bovenlokale belastingen en retributies
              23. Blz. 714 01/17/KAP/01/23 Investeringsreserve
        19. Blz. 715 01/18 Personeel
          1. Blz. 716 Actieplan
            1. Blz. 717 01/18/SAP/01 Inzetten op digitale vaardigheden
              1. Blz. 718 01/18/SAP/01/01 Ontwikkelen digitale geletterdheid alle medewerkers
            2. Blz. 719 01/18/SAP/02 Duurzaam personeel
              1. Blz. 720 01/18/SAP/02/01 Invoeren duurzame mobiliteit voor dienstverplaatsingen
              2. Blz. 721 01/18/SAP/02/02 Invoeren duurzame mobiliteit voor woon-werkverkeer
              3. Blz. 722 01/18/SAP/02/03 Invoeren duurzame drankrecipiënten
            3. Blz. 723 01/18/SAP/03 Sociale werkgever
              1. Blz. 724 01/18/SAP/03/01 Voorzien sociale tewerkstellingsplaatsen
            4. Blz. 725 01/18/SAP/04 Personeelsbestand
              1. Blz. 726 01/18/SAP/04/01 Opvolgen personeelsbestand
            5. Blz. 727 01/18/KAP/05 Personeel
              1. Blz. 728 01/18/KAP/05/01 Verloning medewerkers
              2. Blz. 729 01/18/KAP/05/02 Terugbetalingen i.k.v. duurzaam woon-werkverkeer en dienstverplaatsingen
              3. Blz. 730 01/18/KAP/05/03 Verzekering arbeidsongevallen en hospitalisatieverzekering
              4. Blz. 731 01/18/KAP/05/04 Verdere optimalisatie en professionalisering
              5. Blz. 732 01/18/KAP/05/05 Verloningen college
              6. Blz. 733 01/18/KAP/05/06 Presentiegelden raden en BCSD
              7. Blz. 734 01/18/KAP/05/07 Levenslang leren van medewerkers
              8. Blz. 735 01/18/KAP/05/08 Werken aan de cultuur van de organisatie
              9. Blz. 736 01/18/KAP/05/09 Betaling maaltijdcheques en koopkrachtverhogende maatregelen
              10. Blz. 737 01/18/KAP/05/10 Aanleg en betaling pensioenkost
              11. Blz. 738 01/18/KAP/05/11 Optimalisatie van personeel- en HRsoftwarepakketten
              12. Blz. 739 01/18/KAP/05/12 Werving en selectie van competente en flexibele medewerkers
              13. Blz. 740 01/18/KAP/05/13 Onthaal en socialisatie nieuwe medewerkers
              14. Blz. 741 01/18/KAP/05/14 Interne communicatie
              15. Blz. 742 01/18/KAP/05/15 Veilige en gezonde werkomgeving
              16. Blz. 743 01/18/KAP/05/16 Personeelsvereniging Vonk
              17. Blz. 744 01/18/KAP/05/17 Langer werken met aangepast werk
              18. Blz. 745 01/18/KAP/05/18 Retentie medewerkers
              19. Blz. 746 01/18/KAP/05/19 Aanbieden gratis drank aan medewerkers
              20. Blz. 747 01/18/KAP/05/20 Verhogen organisatiebetrokkenheid van medewerkers
              21. Blz. 748 01/18/KAP/05/21 Realisatie veilige en gezonde werkomgeving
              22. Blz. 749 01/18/KAP/05/22 Waardering gepensioneerde medewerkers
              23. Blz. 750 01/18/KAP/05/23 Waardering vrijwilligers
              24. Blz. 751 01/18/KAP/05/24 Betaling vakbondspremie
        20. Blz. 752 01/19 Strategie & IT
          1. Blz. 753 Actieplan
            1. Blz. 754 01/19/KAP/02 Strategie & IT
              1. Blz. 755 01/19/KAP/02/01 Aankoop en beheer data
              2. Blz. 756 01/19/KAP/02/02 Aankoop kleine herstellingen en helpdesk
              3. Blz. 757 01/19/KAP/02/03 Inhuring nodige expertise
              4. Blz. 758 01/19/KAP/02/04 Aankopen i.k.v. digitaliseringsprojecten
              5. Blz. 759 01/19/KAP/02/05 Voorzien vaste telefonie
              6. Blz. 760 01/19/KAP/02/06 Voorzien mobiele telefonie
              7. Blz. 761 01/19/KAP/02/07 Verzekeren wanverbindingen en internetconnecties
              8. Blz. 762 01/19/KAP/02/08 Opvolgen onderhouds- en supportcontracten en aangegane verbintenissen.
              9. Blz. 763 01/19/KAP/02/09 Uitvoeren paperflowcontract
              10. Blz. 764 01/19/KAP/02/10 Vernieuwen office licenties
              11. Blz. 765 01/19/KAP/02/11 Vernieuwing actieve componenten, datacenter, serverpark
              12. Blz. 766 01/19/KAP/02/12 Vernieuwing computers, thin cliënts, laptops en tablets
              13. Blz. 767 01/19/KAP/02/13 Installatie en vernieuwing WIFI
            2. Blz. 768 01/19/SAP/01 Datamanagement
              1. Blz. 769 01/19/SAP/01/01 Kwaliteitsvol data- en informatiebeheer
              2. Blz. 770 01/19/SAP/01/02 Betrouwbare datainfrastructuur
              3. Blz. 771 01/19/SAP/01/03 Optimalisatie informatiestromen
        21. Blz. 772 01/20 Facility management
          1. Blz. 773 Actieplan
            1. Blz. 774 01/20/KAP/01 Facility management
              1. Blz. 775 01/20/KAP/01/01 Voorzien werkkledij
              2. Blz. 776 01/20/KAP/01/02 Onderhoud en vervanging machines en uitrusting
              3. Blz. 777 01/20/KAP/01/03 Optimalisatie dienstverplaatsingen
              4. Blz. 778 01/20/KAP/01/04 Werkingsmiddelen rollend materiaal
        22. Blz. 779 01/21 Algemene zaken
          1. Blz. 780 Actieplan
            1. Blz. 781 01/21/KAP/01 Algemene zaken Archief
              1. Blz. 782 01/21/KAP/01/01 Uitwerking archiveringsbeleid
              2. Blz. 783 01/21/KAP/01/02 Bekendmaken documentair erfgoed
              3. Blz. 784 01/21/KAP/01/03 Werkingsmiddelen archief
            2. Blz. 785 01/21/KAP/02 Algemene zaken Verzekeringen
              1. Blz. 786 01/21/KAP/02/01 Verzekeringen
            3. Blz. 787 01/21/KAP/03 Algemene zaken Werkingsmiddelen
              1. Blz. 788 01/21/KAP/03/01 Algemene werkingsmiddelen organisatie
              2. Blz. 789 01/21/KAP/03/02 Algemene werkingsmiddelen politieke organisatie
              3. Blz. 790 01/21/KAP/03/03 Algemene werkingsmiddelen rampenmanagement
            4. Blz. 791 01/21/KAP/04 Algemene zaken Bestrijding Covid 19
              1. Blz. 792 01/21/KAP/04/01 Werkingsmiddelen bestrijding Corona-virus
              2. Blz. 793 01/21/KAP/04/02 Oprichting Schakelzorgcentrum
              3. Blz. 794 01/21/KAP/04/03 Inrichting en exploitatie Vaccinatiecentrum De Mol - Project Infrastructuur
              4. Blz. 795 01/21/KAP/04/04 Uitbating Vaccinatiecentrum De Mol - Project Vaccinatieteams
              5. Blz. 796 01/21/KAP/04/05 Financiering Collectief Transport naar het Vaccinatiecentrum
      3. Blz. 797 Overzicht van alle investeringsuitgaven per beleidsdoelstelling
        1. Blz. 798 Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        2. Blz. 799 Beleidsdoelstelling Algemene zaken
        3. Blz. 800 Beleidsdoelstelling Bib & Leescafé
        4. Blz. 801 Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        5. Blz. 802 Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        6. Blz. 803 Beleidsdoelstelling Externe Communicatie en Participatie
        7. Blz. 804 Beleidsdoelstelling Facility Management
        8. Blz. 805 Beleidsdoelstelling Financiën
        9. Blz. 806 Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend erfgoed
        10. Blz. 807 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        11. Blz. 808 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        12. Blz. 809 Beleidsdoelstelling Leven Ruimte en Omgeving
        13. Blz. 810 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        14. Blz. 811 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        15. Blz. 812 Beleidsdoelstelling Sport en verhuur Vrijetijdsinfrastructuur
        16. Blz. 813 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        17. Blz. 814 Beleidsdoelstelling Strategie & IT
        18. Blz. 815 Beleidsdoelstelling Toerisme en erfgoedwerking
      4. Blz. 816 Overzicht van alle toegestane werkings- en investeringssubsidies
        1. Blz. 817 Beleidsdoelstelling Algemene zaken
        2. Blz. 818 Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        3. Blz. 819 Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        4. Blz. 820 Beleidsdoelstelling Financiën
        5. Blz. 821 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        6. Blz. 822 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        7. Blz. 823 Beleidsdoelstelling Leven Ruimte en Omgeving
        8. Blz. 824 Beleidsdoelstelling Ondernemen
        9. Blz. 825 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        10. Blz. 826 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        11. Blz. 827 Beleidsdoelstelling Sport en verhuur Vrijetijdsinfrastructuur
        12. Blz. 828 Beleidsdoelstelling Toerisme en erfgoedwerking
        13. Blz. 829 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening - entiteit Stad
        14. Blz. 830 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening - Entiteit OCMW
        15. Blz. 831 Beleidsdoelstelling Financiën (Investeringssubsidies)
        16. Blz. 832 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO (Investeringssubsidies)
        17. Blz. 833 Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend erfgoed (Investeringssubsidies)
        18. Blz. 834 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein (Investeringssubsidies)
        19. Blz. 835 Beleidsdoelstelling Sport en Verhuur Vrijetijdsinfrastructuur (Investeringssubsidies)
      5. Blz. 836 Overzicht van de opbrengst per belastingsoort
        1. Blz. 837 Opbrengsten per belastingsoort
      6. Blz. 838 Overzicht van de personeelsinzet
        1. Blz. 839 Overzicht personeelsinzet Stad Lier
        2. Blz. 840 Overzicht personeelsinzet OCMW Lier
      7. Blz. 841 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
        1. Blz. 842 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
      8. Blz. 843 Overzicht van de verbonden entiteiten
        1. Blz. 844 Verbonden entiteiten
      9. Blz. 845 Omgevingsanalyse
        1. Blz. 846 Omgevingsanalyse
    7. Acties
    8. Zoeken
    9. Publicatie bijlagen
    10. Contact
    11. PrivacyStatement
    12. Sitemap