Sitemap

  1. Blz. 1 AMJP 2020-2025 - December 2023
    1. Blz. 2 Nota Aanpassing MJP 2020-2025 - December 2023
    2. Blz. 3 De strategische nota
      1. Blz. 4 Inleiding & Infographic Budget 2024
        1. Blz. 5 Inleiding
        2. Blz. 6 Infographic Budget 2024
      2. Blz. 7 De strategische nota
        1. Blz. 8 Inleiding
      3. Blz. 9 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
        1. Blz. 10 Actieplan
          1. Blz. 11 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
          2. Blz. 12 01/01/SAP/02 Ruimtelijke organisatie en ontwikkeling stad
        2. Blz. 13 Totaal Beleidsdoelstelling Leven, Ruimte en Omgeving
        3. Blz. 14 Totaal niet-prioritaire actieplannen
      4. Blz. 15 01/02 Ondernemen
        1. Blz. 16 Actieplan
          1. Blz. 17 01/02/SAP/01 Sterke economie
          2. Blz. 18 01/02/SAP/02 Winkelstad
        2. Blz. 19 Totaal beleidsdoelstelling Ondernemen
        3. Blz. 20 Totaal niet prioritaire actieplannen
      5. Blz. 21 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
        1. Blz. 22 Actieplan
          1. Blz. 23 01/03/SAP/01 Kwaliteit stads- en OCMW Patrimonium
          2. Blz. 24 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
          3. Blz. 25 01/03/SAP/03 Renovatie Stads- en OCMW gebouwen
        2. Blz. 26 Totaal Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend Erfgoed
        3. Blz. 27 Totaal niet prioritaire actieplannen
      6. Blz. 28 01/04 Openbaar domein
        1. Blz. 29 Actieplan
          1. Blz. 30 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
          2. Blz. 31 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
        2. Blz. 32 Totaal Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        3. Blz. 33 Totaal niet prioritaire actieplannen
      7. Blz. 34 01/05 Jeugd en BKO
        1. Blz. 35 Actieplan
          1. Blz. 36 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
          2. Blz. 37 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
        2. Blz. 38 Totaal Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        3. Blz. 39 Totaal niet prioritaire actieplannen
      8. Blz. 40 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
        1. Blz. 41 Actieplan
          1. Blz. 42 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
          2. Blz. 43 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
        2. Blz. 44 Totaal Beleidsdoelstelling Toerisme en Erfgoedwerking
        3. Blz. 45 Totaal niet prioritaire actieplannen
      9. Blz. 46 01/07 Bib en Leescafé
        1. Blz. 47 Actieplan
          1. Blz. 48 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
        2. Blz. 49 Totaal Beleidsdoelstelling Bib en Leescafé
        3. Blz. 50 Totaal niet prioritaire actieplannen
      10. Blz. 51 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        1. Blz. 52 Actieplan
          1. Blz. 53 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
          2. Blz. 54 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
        2. Blz. 55 Totaal Beleidsdoelstelling Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        3. Blz. 56 Totaal niet prioritaire actieplannen
      11. Blz. 57 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
        1. Blz. 58 Actieplan
          1. Blz. 59 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
        2. Blz. 60 Totaal Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        3. Blz. 61 Totaal niet prioritaire actieplannen
      12. Blz. 62 01/10 Cultuur en evenementen
        1. Blz. 63 Actieplan
          1. Blz. 64 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
          2. Blz. 65 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
        2. Blz. 66 Totaal Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        3. Blz. 67 Totaal niet prioritaire actieplannen
      13. Blz. 68 01/11 Sociale dienstverlening
        1. Blz. 69 Actieplan
          1. Blz. 70 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
          2. Blz. 71 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
          3. Blz. 72 01/11/SAP/03 Dienstverlening
          4. Blz. 73 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
        2. Blz. 74 Totaal beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        3. Blz. 75 Totaal niet prioritaire actieplannen
      14. Blz. 76 01/12 Ouderenzorg
        1. Blz. 77 Totaal niet prioritaire actieplannen
      15. Blz. 78 01/13 Afvalbeleid
        1. Blz. 79 Actieplan
          1. Blz. 80 01/13/SAP/01 Optimalisatie afvalophaling
          2. Blz. 81 01/13/SAP/02 Proper Lier
        2. Blz. 82 Totaal Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        3. Blz. 83 Totaal niet prioritaire actieplannen
      16. Blz. 84 01/14 Handhaving en preventie
        1. Blz. 85 Totaal niet prioritaire actieplannen
      17. Blz. 86 01/15 Externe communicatie
        1. Blz. 87 Actieplan
          1. Blz. 88 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
        2. Blz. 89 Totaal Beleidsdoelstelling Externe Communicatie
      18. Blz. 90 01/16 Klantgerichte dienstverlening
        1. Blz. 91 Actieplan
          1. Blz. 92 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening
        2. Blz. 93 Totaal niet prioritaire actieplannen
      19. Blz. 94 01/17 Financiën
        1. Blz. 95 Totaal niet prioritaire actieplannen
      20. Blz. 96 01/18 Personeel
        1. Blz. 97 Actieplan
          1. Blz. 98 01/18/SAP/01 Inzetten op digitale vaardigheden
          2. Blz. 99 01/18/SAP/02 Duurzaam personeel
          3. Blz. 100 01/18/SAP/03 Sociale werkgever
          4. Blz. 101 01/18/SAP/04 Personeelsbestand
        2. Blz. 102 Totaal niet prioritaire actieplannen
      21. Blz. 103 01/19 Strategie & IT
        1. Blz. 104 Actieplan
          1. Blz. 105 01/19/SAP/01 Datamanagement
        2. Blz. 106 Totaal niet prioritaire actieplannen
      22. Blz. 107 01/20 Facility management
        1. Blz. 108 Totaal niet prioritaire actieplannen
      23. Blz. 109 01/21 Algemene zaken
        1. Blz. 110 Totaal niet prioritaire actieplannen
    3. Blz. 111 Motivering van de aanpassingen aan het MJP
      1. Blz. 112 Samenvatting aanpassingen MJP + Impact op de autofinancieringsmarge
        1. Blz. 113 Samenvatting aanpassing MJP + Impact op AFM
      2. Blz. 114 Wegwerken structurele overbudgettering werkingskosten
        1. Blz. 115 Wegwerken structurele overbudgettering werkingskosten
      3. Blz. 116 Belangrijkste inhoudelijke bijsturingen per doelstelling
        1. Blz. 117 Belangrijkste inhoudelijke bijsturingen per beleidsdoelstelling
        2. Blz. 118 Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        3. Blz. 119 Beleidsdoelstelling Algemene zaken
        4. Blz. 120 Beleidsdoelstelling Cultuur en Evenementen
        5. Blz. 121 Beleidsdoelstelling Financieel beheer
        6. Blz. 122 Beleidsdoelstelling Gebouwen en onroerend erfgoed
        7. Blz. 123 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        8. Blz. 124 Beleidsdoelstelling Openbaar domein
        9. Blz. 125 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        10. Blz. 126 Beleidsdoelstelling Personeel
        11. Blz. 127 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        12. Blz. 128 Beleidsdoelstelling Sport en Verhuurinfrastructuur
        13. Blz. 129 Beleidsdoelstelling Toerisme en Erfgoedwerking
    4. Blz. 130 De aangepaste financiële nota
      1. Blz. 131 Schema M1 : Het aangepast financieel doelstellingenplan
        1. Blz. 132 Schema M1 : Het aangepaste financieel doelstellingenplan
      2. Blz. 133 Schema M2 : De aangepaste staat van het financieel evenwicht
        1. Blz. 134 Inleiding
        2. Blz. 135 De normen : het beschikbaar budgettair resultaat en de AFM
        3. Blz. 136 De aanvullende indicator: de gecorrigeerde autofinancieringsmarge
        4. Blz. 137 Toelichting bij Schema M2 - Staat van het financieel evenwicht
      3. Blz. 138 Schema M3 : Het overzicht van de kredieten
        1. Blz. 139 Vaststelling van de kredieten
        2. Blz. 140 Eenvoudige regels voor de kredietbewaking
        3. Blz. 141 Schema M3 : Kredieten
    5. Blz. 142 De toelichting
      1. Blz. 143 Toelichting - Inleiding
        1. Blz. 144 Inleiding
      2. Blz. 145 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
        1. Blz. 146 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
      3. Blz. 147 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
        1. Blz. 148 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
      4. Blz. 149 Schema T3 : Investeringsprojecten
        1. Blz. 150 Schema T3 : Investeringsprojecten
        2. Blz. 151 Schema T3 - Deel 2
        3. Blz. 152 Schema T3 - Deel 3
        4. Blz. 153 Schema T3 - Deel 4
        5. Blz. 154 Schema T3 - Deel 5
        6. Blz. 155 Schema T3 - Deel 6
        7. Blz. 156 Schema T3 - Deel 7
        8. Blz. 157 Schema T3 - Deel 8
        9. Blz. 158 Schema T3 - Deel 9
        10. Blz. 159 Schema T3 - Deel 10
        11. Blz. 160 Schema T3 - Deel 11
        12. Blz. 161 Schema T3 - Deel 12
        13. Blz. 162 Schema T3 - Deel 13
        14. Blz. 163 Schema T3 - Deel 14
        15. Blz. 164 Schema T3 - Deel 15
        16. Blz. 165 Schema T3 - Deel 16
        17. Blz. 166 Schema T3 - Deel 17
        18. Blz. 167 Schema T3 - Deel 18
      5. Blz. 168 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
        1. Blz. 169 Toelichting bij schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
        2. Blz. 170 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
      6. Blz. 171 De financiële risico's
        1. Blz. 172 Inleiding
        2. Blz. 173 Risico's verbonden aan de schuldportefeuille
        3. Blz. 174 Risico's verbonden aan de verkopen patrimonium OCMW
        4. Blz. 175 Eventuele vermindering of wegvallen van bepaalde exploitatie-ontvangsten
        5. Blz. 176 Eventuele stijging van bepaalde exploitatie-uitgaven
        6. Blz. 177 Verplichtingen tegenover verbonden partijen
        7. Blz. 178 Conclusie bij de financiële risico's
      7. Blz. 179 Grondslagen en assumpties
        1. Blz. 180 Inleiding
        2. Blz. 181 Bepaling gemeenschappelijke doelstellingenboom
        3. Blz. 182 Financiële vertaling van de beleidsdoelstellingen op basis van bestuursakkoord
        4. Blz. 183 Gehanteerde grondslagen en assumpties op vlak van personeelsuitgaven
        5. Blz. 184 Uitbreiding meerjarenplan naar 2026
      8. Blz. 185 De documentatie bij het meerjarenplan
        1. Blz. 186 Locatie documentatie
    6. Blz. 187 Documentatie AMJP
      1. Blz. 188 Inleiding
        1. Blz. 189 Inleiding
      2. Blz. 190 Meerjarenplan Overzicht
        1. Blz. 191 2025/Ambitieus en verantwoordelijke stad
          1. Blz. 192 Omschrijving strategische doelstelling
          2. Blz. 193 Totaal strategische doelstelling - Ambitieus en verantwoordelijke stad
        2. Blz. 194 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
          1. Blz. 195 Actieplan
            1. Blz. 196 01/01/KAP/03 Leven, Ruimte en Omgeving
              1. Blz. 197 01/01/KAP/03/01 Ondersteuning Gecoro
              2. Blz. 198 01/01/KAP/03/02 Ondersteuning milieu- en natuurraad
              3. Blz. 199 01/01/KAP/03/03 Ondersteuning mobiliteitsraad
              4. Blz. 200 01/01/KAP/03/04 Doorrekenen regiekosten RUP
              5. Blz. 201 01/01/KAP/03/05 Doorrekenen ontwikkelingslasten
              6. Blz. 202 01/01/KAP/03/06 Smart City
              7. Blz. 203 01/01/KAP/03/07 Digitale ontsluitingen en coördinatie GIS/GRB/CRAB/….
              8. Blz. 204 01/01/KAP/03/08 Opmaken, digitaal ontsluiten en screenen rooi- en onteigeningsplannen
              9. Blz. 205 01/01/KAP/03/09 Permanente monitoring milieu
              10. Blz. 206 01/01/KAP/03/10 Ondersteuning en evaluatie project seizoenarbeiders
              11. Blz. 207 01/01/KAP/03/11 Lier FairTradegemeente
              12. Blz. 208 01/01/KAP/03/12 Verdere uitwerking en uitvoering klimaatplan
              13. Blz. 209 01/01/KAP/03/13 Samenwerkingsovereenkomst omtrent duurzaamheid
              14. Blz. 210 01/01/KAP/03/14 Ontsluiten informatie ruimtelijke planning
              15. Blz. 211 01/01/KAP/03/15 Project water-land-schap
              16. Blz. 212 01/01/KAP/03/16 Subsidie Opnieuw&CO
              17. Blz. 213 01/01/KAP/03/17 Composteren van organisch afval
              18. Blz. 214 01/01/KAP/03/18 Duivenpopulatie onder controle houden
              19. Blz. 215 01/01/KAP/03/19 Week van de bij
              20. Blz. 216 01/01/KAP/03/20 Organisatie verkiezingen
              21. Blz. 217 01/01/KAP/03/21 Kerntaken burgerzaken
              22. Blz. 218 01/01/KAP/03/22 Opmaak RUP's voor herbestemming verspreide industriegronden
              23. Blz. 219 01/01/KAP/03/23 Activeren van bouwgronden voor kernverdichting
              24. Blz. 220 01/01/KAP/03/24 Aanwenden van de stedelijke woonpremie
              25. Blz. 221 01/01/KAP/03/25 Ondersteuning sociale verhuurkantoren
              26. Blz. 222 01/01/KAP/03/26 Opmaak RUP i.f.v. de ontwikkeling Mallekot
              27. Blz. 223 01/01/KAP/03/27 Wijziging PRUP Antwerpsesteenweg
              28. Blz. 224 01/01/KAP/03/28 Bewaken openruimte corridor Koningshooikt
              29. Blz. 225 01/01/KAP/03/29 Opmaak RUP i.f.v. zonevreemde recreatie
              30. Blz. 226 01/01/KAP/03/30 Opmaak RUP Azelhof
              31. Blz. 227 01/01/KAP/03/31 Uitwerken structuurvisie i.f.v. de herwaardering van de Binnen-Nete
              32. Blz. 228 01/01/KAP/03/32 Ondersteuning Natuurpunt
              33. Blz. 229 01/01/KAP/03/33 Versterken Fortengordel - Fort Van Lier
              34. Blz. 230 01/01/KAP/03/34 Versterking Bosgordel Koningshooikt
              35. Blz. 231 01/01/KAP/03/35 Versterking valleien Beneden-, Kleine- en Grote Nete en Babelsebeek
              36. Blz. 232 01/01/KAP/03/36 Overname van niet-verkochte parkeerplaatsen
              37. Blz. 233 01/01/KAP/03/37 Concessie exploitatie parkeren openbaar domein
              38. Blz. 234 01/01/KAP/03/38 Oprichting mobiliteitsfonds
              39. Blz. 235 01/01/KAP/03/39 Afsluiten raamcontract i.f.v. mobiliteit en publieke ruimte beleid
              40. Blz. 236 01/01/KAP/03/40 Uitvoeren mobiliteitstoetsen bij ontwikkelingsprojecten
              41. Blz. 237 01/01/KAP/03/41 Uitrol Fietsbeleidsplan
              42. Blz. 238 01/01/KAP/03/42 Conformiteitsattest voor huurwoningen
              43. Blz. 239 01/01/KAP/03/43 Onderzoek ongezonde woningen
              44. Blz. 240 01/01/KAP/03/44 Zwerfkatten project en ongedierte bestrijding
              45. Blz. 241 01/01/KAP/03/45 Vlot en kwalitatief afleveren van omgevingsvergunningen
              46. Blz. 242 01/01/KAP/03/46 Opmaken van een Trage Wegenplan
              47. Blz. 243 01/01/KAP/03/47 Ondersteuning Project Buurtstroom
              48. Blz. 244 01/01/KAP/03/48 Investeringen fietsbeleidsplan
              49. Blz. 245 01/01/KAP/03/49 Screening schoolomgevingen
              50. Blz. 246 01/01/KAP/03/50 Gestuurde uitrol van Deelwagens
              51. Blz. 247 01/01/KAP/03/51 Inrichting Mobipunten
              52. Blz. 248 01/01/KAP/03/52 Vergaren van verkeersdata
              53. Blz. 249 01/01/KAP/03/53 Wooncoöperaties
            2. Blz. 250 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
              1. Blz. 251 01/01/SAP/01/01 Opmaak van een RUP Ring West
              2. Blz. 252 01/01/SAP/01/02 Realisatie van de procesbegeleiding en de strategische communicatie project Stationsomgeving
              3. Blz. 253 01/01/SAP/01/03 Realisatie projectmanagement i.k.v. beleidsdomein Ruimte voor heel Lier
              4. Blz. 254 01/01/SAP/01/04 Opmaak van een RUP Noordelijke Driehoek
            3. Blz. 255 01/01/SAP/02 Ruimtelijke organisatie en ontwikkeling stad
              1. Blz. 256 01/01/SAP/02/01 Opmaak van een beleidsplan 'Ruimte Lier '
              2. Blz. 257 01/01/SAP/02/02 Opmaak van een beleidskader 'Kernversterkend Woonplan'
              3. Blz. 258 01/01/SAP/02/03 Opmaak algemene stedenbouwkundige verordening
              4. Blz. 259 01/01/SAP/02/04 Opmaak Ruimtelijk kader Beeldkwaliteitsplan
              5. Blz. 260 01/01/SAP/02/05 Optimaliseren en inspelen op subsidiemogelijkheden
              6. Blz. 261 01/01/SAP/02/06 Opmaak van een beleidskader economie
        3. Blz. 262 01/02 Ondernemen
          1. Blz. 263 Actieplan
            1. Blz. 264 01/02/KAP/03 Economie en Ondernemen
              1. Blz. 265 01/02/KAP/03/01 Uniforme terrassen
              2. Blz. 266 01/02/KAP/03/02 Ondersteuning en versterken openbare markten
              3. Blz. 267 01/02/KAP/03/03 Realisatie van een evenwichtig aanbod van kwaliteitsvolle ambulante handel
              4. Blz. 268 01/02/KAP/03/04 Ondersteuning economische raad
              5. Blz. 269 01/02/KAP/03/05 Ondersteuning novemberfoor
              6. Blz. 270 01/02/KAP/03/06 Gedifferentieerd doelgroepenbeleid
              7. Blz. 271 01/02/KAP/03/07 Gedifferentieerd communicatiebeleid
            2. Blz. 272 01/02/SAP/01 Sterke economie
              1. Blz. 273 01/02/SAP/01/01 Ondersteuning en versterking van de onderlinge samenwerking tussen bedrijven
              2. Blz. 274 01/02/SAP/01/02 Beheer incubator normaalschoolsite
            3. Blz. 275 01/02/SAP/02 Winkelstad
              1. Blz. 276 01/02/SAP/02/01 Promoten Lier als attractieve stad voor shoppen, proeven en beleven
              2. Blz. 277 01/02/SAP/02/02 Leegstandbestrijding door premie- en belastingstelsel
              3. Blz. 278 01/02/SAP/02/03 Ontwikkelen en bijsturen leegstandsstrategie
              4. Blz. 279 01/02/SAP/02/04 Premiereglement verfraaiing etalages
        4. Blz. 280 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
          1. Blz. 281 Actieplan
            1. Blz. 282 01/03/KAP/04 Gebouwen en onroerend erfgoed
              1. Blz. 283 01/03/KAP/04/01 Keuringen en controles
              2. Blz. 284 01/03/KAP/04/02 Meubilair
              3. Blz. 285 01/03/KAP/04/03 Nutsvoorzieningen voor stadsgebouwen (gas, elektriciteit, water)
              4. Blz. 286 01/03/KAP/04/04 Onderhoudscontracten
              5. Blz. 287 01/03/KAP/04/05 Poets
              6. Blz. 288 01/03/KAP/04/06 Toegangscontrole en beveiliging stadsgebouwen
              7. Blz. 289 01/03/KAP/04/07 Werkingsmiddelen voor onderhoud gebouwen
              8. Blz. 290 01/03/KAP/04/08 Aankoop en verkoop patrimonium
              9. Blz. 291 01/03/KAP/04/09 Canon erfpacht Heilig Hart en SAL
              10. Blz. 292 01/03/KAP/04/10 Verhuur buiten sociaal stelsel/ jacht-en visrecht/consessies
              11. Blz. 293 01/03/KAP/04/11 Sociale verhuringen
              12. Blz. 294 01/03/KAP/04/12 Afscheidscentrum Kloosterheide: uitbreiding aula
              13. Blz. 295 01/03/KAP/04/13 Archief: vloer stofvrij maken
              14. Blz. 296 01/03/KAP/04/14 Dungelhoef: fietsenstalling
              15. Blz. 297 01/03/KAP/04/15 Gemeentehuis Koningshooikt: multifunctionele invulling
              16. Blz. 298 01/03/KAP/04/16 Kleine werken allerlei
              17. Blz. 299 01/03/KAP/04/17 Renovaties woningen OCMW
              18. Blz. 300 01/03/KAP/04/18 Beeldacademie: dakherstelling
              19. Blz. 301 01/03/KAP/04/19 Sporthal 't Spui: inkomhal
              20. Blz. 302 01/03/KAP/04/20 Colibrant: interieurherstel en onderhoud
              21. Blz. 303 01/03/KAP/04/21 Den Bril: restauratiewerken
              22. Blz. 304 01/03/KAP/04/22 Gevangenenpoort: onderhoud schrijnwerk en dakwerken
              23. Blz. 305 01/03/KAP/04/23 Heilig Geestgebouw: restauratiewerken volgend uit beheersplan en herbestemmingsonderzoek 2020
              24. Blz. 306 01/03/KAP/04/24 Heilig Hartkerk: interieur
              25. Blz. 307 01/03/KAP/04/25 Heilige Familiekerk: glasramen en vochtproblematiek
              26. Blz. 308 01/03/KAP/04/26 Heilige Familiekerk: restauratiewerken volgend uit herbestemmingsonderzoek 2019
              27. Blz. 309 01/03/KAP/04/27 Verplaatsen en herstellen monument DH + restauratie funerair
              28. Blz. 310 01/03/KAP/04/28 SAMWD: gevelwerken en dak
              29. Blz. 311 01/03/KAP/04/29 Sint-Gummarus kerk: restauratiewerken fase 1/2/3
              30. Blz. 312 01/03/KAP/04/30 Stadhuis: werken beheersplan
              31. Blz. 313 01/03/KAP/04/31 Zimmertoren: restauratiewerken volgend uit beheersplan 2020
              32. Blz. 314 01/03/KAP/04/32 Zimmertoren: schrijnwerk en dakwerken
              33. Blz. 315 01/03/KAP/04/33 Restauratie Stadspompen
              34. Blz. 316 01/03/KAP/04/34 Restauratie achtergevel en zijgevels Beeldacademie
              35. Blz. 317 01/03/KAP/04/35 Renovatie vloer beeldhouwklas Beeldacademie
              36. Blz. 318 01/03/KAP/04/36 ak en installatie koelcel cafetaria Cultuurcentrum
              37. Blz. 319 01/03/KAP/04/37 Renovatie OCMW woningen in Volmolenstraat 9 en 17
              38. Blz. 320 01/03/KAP/04/38 Renovatie Noodwoningen OCMW
              39. Blz. 321 01/03/KAP/04/39 Dakherstelling stedelijk patrimonium
              40. Blz. 322 01/03/KAP/04/40 Interieurrestauratie Jezuitenkerk
            2. Blz. 323 01/03/SAP/01 Kwaliteit stads- en OCMW Patrimonium
              1. Blz. 324 01/03/SAP/01/01 Opmaak beheersplannen en herbestemmingsstudies
              2. Blz. 325 01/03/SAP/01/02 Opmaak erfgoedbeleidsplan
              3. Blz. 326 01/03/SAP/01/03 Opmaak conditiemeting en meerjarenonderhoudsplanning
            3. Blz. 327 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
              1. Blz. 328 01/03/SAP/02/01 Opmaak en analyse van een efficiënte energieboekhouding
              2. Blz. 329 01/03/SAP/02/02 Relighting
              3. Blz. 330 01/03/SAP/02/03 WKK/Pompen/Stookplaatsanalyse
              4. Blz. 331 01/03/SAP/02/04 Zonnepanelen
            4. Blz. 332 01/03/SAP/03 Renovatie Stad- en OCMW Gebouwen
              1. Blz. 333 01/03/SAP/03/01 Begijnhof: restauratiewerken fase 2/3/4/5
              2. Blz. 334 01/03/SAP/03/02 Sint-Gummaruskerk : restauratiewerken
              3. Blz. 335 01/03/SAP/03/03 Heilig Geestgebouw : restauratiewerken
        5. Blz. 336 01/04 Openbaar domein
          1. Blz. 337 Actieplan
            1. Blz. 338 01/04/KAP/03 Openbaar domein
              1. Blz. 339 01/04/KAP/03/01 Investeringen verkeersveiligheid
              2. Blz. 340 01/04/KAP/03/02 Onderhoud openbare verlichting en nutsleidingen
              3. Blz. 341 01/04/KAP/03/03 Onderhoud van en investering in openbaar groen
              4. Blz. 342 01/04/KAP/03/04 Onderhoud waterinfrastructuur
              5. Blz. 343 01/04/KAP/03/05 Onderhoud wegeninfrastructuur
              6. Blz. 344 01/04/KAP/03/06 Ondersteuning en begeleiding bij verkaveling
              7. Blz. 345 01/04/KAP/03/07 Onvoorziene kleine aanpassingswerken openbaar domein
              8. Blz. 346 01/04/KAP/03/08 Inspecties en herstellingen bruggen
              9. Blz. 347 01/04/KAP/03/09 Inkomsten uit concessie voor schuilhuisjes en infoborden
              10. Blz. 348 01/04/KAP/03/10 Onderhoud bermen
              11. Blz. 349 01/04/KAP/03/11 Vervanging straatnaamborden
              12. Blz. 350 01/04/KAP/03/12 Stuw Binnennete
            2. Blz. 351 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
              1. Blz. 352 01/04/SAP/01/01 Aarschotsesteenweg - Fietspad
              2. Blz. 353 01/04/SAP/01/02 Begijnhof
              3. Blz. 354 01/04/SAP/01/03 Berlaarsestraat en Kluizenplein (Archeologie Normaalschool)
              4. Blz. 355 01/04/SAP/01/04 Berlarij
              5. Blz. 356 01/04/SAP/01/05 Bosstraat
              6. Blz. 357 01/04/SAP/01/06 Dorpstraat-Beekstraat
              7. Blz. 358 01/04/SAP/01/07 Eeuwfeestlaan Fase 1 Bareel-Gulden Sporen
              8. Blz. 359 01/04/SAP/01/08 Fietsostrade Antwerpen-Lier
              9. Blz. 360 01/04/SAP/01/09 Fietsostrade Heist-op-den-Berg
              10. Blz. 361 01/04/SAP/01/10 Fietsostrade Lier Oost
              11. Blz. 362 01/04/SAP/01/11 Investeringen in fietsveiligheid
              12. Blz. 363 01/04/SAP/01/12 Grote Markt - Heraanleg Kasseien
              13. Blz. 364 01/04/SAP/01/13 Hoge Velden : Aanleg Ontsluiting
              14. Blz. 365 01/04/SAP/01/14 Huibrechtstraat-Koning Albertstraat
              15. Blz. 366 01/04/SAP/01/15 Kozak
              16. Blz. 367 01/04/SAP/01/16 Kesselsesteenweg- Fietspad
              17. Blz. 368 01/04/SAP/01/17 Lisp 1 (Sterrenstraat-Maanstraat-Komeetstraat)
              18. Blz. 369 01/04/SAP/01/18 Marnixdreef - Fietspad
              19. Blz. 370 01/04/SAP/01/19 Mechelbaan
              20. Blz. 371 01/04/SAP/01/20 Mulderweg
              21. Blz. 372 01/04/SAP/01/21 Ontsluitingsweg R16
              22. Blz. 373 01/04/SAP/01/22 Pastoriestraat
              23. Blz. 374 01/04/SAP/01/23 Ros Beiaard fase 2
              24. Blz. 375 01/04/SAP/01/24 Schollebeekstraat
              25. Blz. 376 01/04/SAP/01/25 Volmolen (Bril-Kattenstraat-Kloosterstraat-Deensestraat-Volmolenstraat)
              26. Blz. 377 01/04/SAP/01/26 Verharding Vesten
              27. Blz. 378 01/04/SAP/01/27 Zaat-Veemarkt
              28. Blz. 379 01/04/SAP/01/28 Afwerking straten uit vorige legislatuur
              29. Blz. 380 01/04/SAP/01/29 Afrit jaagpad Leuvensevest
              30. Blz. 381 01/04/SAP/01/30 Hofstraat
              31. Blz. 382 01/04/SAP/01/31 Voorbereidende studies heraanleg straten volgende legislatuur
              32. Blz. 383 01/04/SAP/01/32 Rijenweg
              33. Blz. 384 01/04/SAP/01/33 Site GAS-fabriek
              34. Blz. 385 01/04/SAP/01/34 Riolering N10 Lier-Berlaar
              35. Blz. 386 01/04/SAP/01/35 Ontsluiting Site Posthoorn
              36. Blz. 387 01/04/SAP/01/36 Hoge velden : aanleg ontsluiting camperplaats
              37. Blz. 388 01/04/SAP/01/37 Hoge velden : aanleg parking
              38. Blz. 389 01/04/SAP/01/38 Bosstraat 1-30
              39. Blz. 390 01/04/SAP/01/39 Hockeyweg
              40. Blz. 391 01/04/SAP/01/40 Rechtestraat, H. Geeststraat en Kard. Mercierplein
              41. Blz. 392 01/04/SAP/01/41 Aanpassingen kruispunt Kazernedreef-Mechelsesteenweg
              42. Blz. 393 01/04/SAP/01/42 Slenderstraat-Heistraat (Aquafin)
            3. Blz. 394 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
              1. Blz. 395 01/04/SAP/02/01 Inrichting landschapspark Pallieterland
              2. Blz. 396 01/04/SAP/02/02 Aanplanting nieuwe bomen en struiken
        6. Blz. 397 01/05 Jeugd en BKO
          1. Blz. 398 Actieplan
            1. Blz. 399 01/05/KAP/03 Jeugd en BKO
              1. Blz. 400 01/05/KAP/03/01 Onderhoud en vernieuwing locaties BKO
              2. Blz. 401 01/05/KAP/03/02 Voorzien dynamische en aantrekkelijke binnen- en buitenspeelruimten op locaties BKO
              3. Blz. 402 01/05/KAP/03/03 Installatie aangepaste toegangscontrole
              4. Blz. 403 01/05/KAP/03/04 Ondersteuning jeugdverenigingen met investeringen in moderne en veilige lokalen
              5. Blz. 404 01/05/KAP/03/05 Financiële ondersteuning jeugdinitiatieven
              6. Blz. 405 01/05/KAP/03/06 Ondersteuning Lierse jeugdraad
              7. Blz. 406 01/05/KAP/03/07 Ondersteuning werking jeugdhuis
              8. Blz. 407 01/05/KAP/03/08 Uitbouw uitleendienst voor plaatselijke jeugdwerk
              9. Blz. 408 01/05/KAP/03/09 Aantrekken, ondersteunen en motiveren vrijwilligers en animatoren
              10. Blz. 409 01/05/KAP/03/10 Organisatie Speelpleinwerking
              11. Blz. 410 01/05/KAP/03/11 Organisatie van workshops, activiteiten en evenementen
              12. Blz. 411 01/05/KAP/03/12 Uitbouw tienerwerking
              13. Blz. 412 01/05/KAP/03/13 Aanleg van toegankelijke wijkspeelpleintjes
              14. Blz. 413 01/05/KAP/03/14 Ondersteuning kwaliteitsvol jeugdcentrum
              15. Blz. 414 01/05/KAP/03/15 Aanbieden gevarieerd en kwaliteitsvol activiteitenprogramma voor kinderen
              16. Blz. 415 01/05/KAP/03/16 Evaluatie en bijsturing voorafinschrijvingsysteem BKO
              17. Blz. 416 01/05/KAP/03/17 Inzet op ouderparticipatie
            2. Blz. 417 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
              1. Blz. 418 01/05/SAP/01/01 Heraanleg buitenomgeving site Moevement met meer ontspanningsmogelijkheden voor jongeren
            3. Blz. 419 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
              1. Blz. 420 01/05/SAP/02/01 Verbetering samenwerking met interne en externe partners (Huis van het Kind, onderwijs, verenigingen,…)
              2. Blz. 421 01/05/SAP/02/02 Onderzoek gebruik scholeninfrastructuur i.k.v. verruiming van het opvangaanbod
        7. Blz. 422 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
          1. Blz. 423 Actieplan
            1. Blz. 424 01/06/KAP/03 Toerisme en Erfgoedwerking
              1. Blz. 425 01/06/KAP/03/01 Beheer eigen collecties
              2. Blz. 426 01/06/KAP/03/02 Beheer erfgoed in de publieke ruimte
              3. Blz. 427 01/06/KAP/03/03 Verwerving en afstoot materieel en immaterieel erfgoed
              4. Blz. 428 01/06/KAP/03/04 Algemene werkingsmiddelen Toerisme & Erfgoed
              5. Blz. 429 01/06/KAP/03/05 Onderhoud en aanpassing specifiek museuminfrastructuur
              6. Blz. 430 01/06/KAP/03/06 Betoelaging ondersteunende partners
              7. Blz. 431 01/06/KAP/03/07 Onthaal en begeleiding bezoekers
              8. Blz. 432 01/06/KAP/03/08 Incentives voor toeristische partners
              9. Blz. 433 01/06/KAP/03/09 Ontwikkelen fiets- en wandelproducten
              10. Blz. 434 01/06/KAP/03/10 Ontwikkelen participatieve tentoonstellingen voor doelgroepen
              11. Blz. 435 01/06/KAP/03/11 Opleiding tot stadsgidsen
              12. Blz. 436 01/06/KAP/03/12 Doelgerichte communicatie i.f.v. werving en promotie
              13. Blz. 437 01/06/KAP/03/13 Ontwikkeling evenwichtige, meertalige publieksbemiddeling
            2. Blz. 438 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
              1. Blz. 439 01/06/SAP/01/01 Studiekosten depot
            3. Blz. 440 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
              1. Blz. 441 01/06/SAP/02/01 Aanpassing openingsuren Visit Lier in de winterperiode
              2. Blz. 442 01/06/SAP/02/02 Mobilhomeparking annex camping en trekkershutten op Hoge Velden
              3. Blz. 443 01/06/SAP/02/03 Ontsluiting roerend en onroerend erfgoed in de (semi) publieke ruimte
              4. Blz. 444 01/06/SAP/02/04 Renovatie Hal T
        8. Blz. 445 01/07 Bib en Leescafé
          1. Blz. 446 Actieplan
            1. Blz. 447 01/07/KAP/02 Bib en Leescafé
              1. Blz. 448 01/07/KAP/02/01 Samenwerking Werkmmaat en leescafé
              2. Blz. 449 01/07/KAP/02/02 Gebruik infoschermen voor huurders en bezoekers leescafé
              3. Blz. 450 01/07/KAP/02/03 Realisatie gamecollectie
              4. Blz. 451 01/07/KAP/02/04 E-inclusie bij moeilijk bereikbare doelgroepen
              5. Blz. 452 01/07/KAP/02/05 Opvolging digitale ontwikkelingen
              6. Blz. 453 01/07/KAP/02/06 Ruimte voor creatieve zelfontplooiing
              7. Blz. 454 01/07/KAP/02/07 Organisatie activiteiten voor het bereik van een breder publiek
              8. Blz. 455 01/07/KAP/02/08 Gebruik digitale tools
              9. Blz. 456 01/07/KAP/02/09 Organisatie activiteiten en projecten i.k.v. versterking leesklimaat
              10. Blz. 457 01/07/KAP/02/10 Ontwikkeling aantrekkelijk en kwaliteitsvolle collectie
              11. Blz. 458 01/07/KAP/02/11 Communicatie aanbod bib
              12. Blz. 459 01/07/KAP/02/12 Optimale benutting ruimtes in het leescafé
            2. Blz. 460 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
              1. Blz. 461 01/07/SAP/01/01 Evaluatie openingsuren bib en leescafé
              2. Blz. 462 01/07/SAP/01/02 Voorzien in studeerplekken voor Lierse jongeren
              3. Blz. 463 01/07/SAP/01/03 Verdere aanpassingen inrichting bib
        9. Blz. 464 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
          1. Blz. 465 Actieplan
            1. Blz. 466 01/08/KAP/03 Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
              1. Blz. 467 01/08/KAP/03/01 Subsidie sportverenigingen
              2. Blz. 468 01/08/KAP/03/02 Ondersteuning sportverenigingen op logistiek, administratief en promotioneel vlak
              3. Blz. 469 01/08/KAP/03/03 Ondersteuning Lierse sportraad
              4. Blz. 470 01/08/KAP/03/04 Organisatie recreatieve sportactiviteiten
              5. Blz. 471 01/08/KAP/03/05 Organisatie sportactiviteiten voor maatschappelijk kwetsbare groepen
              6. Blz. 472 01/08/KAP/03/06 Ondersteuning van en samenwerking met vrijetijdsverenigingen.
              7. Blz. 473 01/08/KAP/03/07 Terbeschikkingstelling Netestadion
              8. Blz. 474 01/08/KAP/03/08 Terbeschikkingstelling bewegingsruimte in het DC 't Schoppeke
              9. Blz. 475 01/08/KAP/03/09 Uitvoering overeenkomst met S&R m.b.t. de uitbating zwembad
              10. Blz. 476 01/08/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling sporthal De Komeet
              11. Blz. 477 01/08/KAP/03/11 Terbeschikkingstelling sporthal campus Louis Zimmer
              12. Blz. 478 01/08/KAP/03/12 Terbeschikkingstelling sporthal Stadspark
              13. Blz. 479 01/08/KAP/03/13 Terbeschikkingstelling sportcentrum Beekstraat en wijksportterreinen
              14. Blz. 480 01/08/KAP/03/14 Terbeschikkingstelling turnzaal Koningshooikt
              15. Blz. 481 01/08/KAP/03/15 Exploitatie en verhuur wijkhuizen
              16. Blz. 482 01/08/KAP/03/16 Exploitatie en verhuur CC De Mol
              17. Blz. 483 01/08/KAP/03/17 Exploitatie en verhuur CC Spui
              18. Blz. 484 01/08/KAP/03/18 Exploitatie en verhuur CC Vleeshuis
              19. Blz. 485 01/08/KAP/03/19 Exploitatie en verhuur CC Vredeberg
              20. Blz. 486 01/08/KAP/03/20 Exploitatie en verhuur Stadhuis
              21. Blz. 487 01/08/KAP/03/21 Exploitatie en verhuur vergaderlokalen en kapel CC Colibrant
              22. Blz. 488 01/08/KAP/03/22 Exploitatie en verhuur Wezenkapel
              23. Blz. 489 01/08/KAP/03/23 Exploitatie en verhuur Zwartzusterklooster
            2. Blz. 490 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
              1. Blz. 491 01/08/SAP/01/01 Aanleg kunstgrasveld KVK Hooikt
              2. Blz. 492 01/08/SAP/01/02 Modernisering Netestadion
              3. Blz. 493 01/08/SAP/01/03 Vernieuwen stedelijke sportvelden Begijnhof.
              4. Blz. 494 01/08/SAP/01/04 Renovatie Oude Zwartzusterklooster
              5. Blz. 495 01/08/SAP/01/05 Subsidie voor aanleg kunstgrasveld Lierse Kempenzonen
            3. Blz. 496 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
              1. Blz. 497 01/08/SAP/02/01 Financiële afspraken met sportclubs omtrent niet voetbalinfrastructuur
              2. Blz. 498 01/08/SAP/02/02 Aanleg kunstgras-, voetbalvelden en finse piste Hoge Velden
        10. Blz. 499 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
          1. Blz. 500 Actieplan
            1. Blz. 501 01/09/KAP/02 Deeltijds Kunstonderwijs
              1. Blz. 502 01/09/KAP/02/01 Viering 100 jaar SAMWD
              2. Blz. 503 01/09/KAP/02/02 Huren locaties door Academies
              3. Blz. 504 01/09/KAP/02/03 Organiseren uitstappen door Academies
              4. Blz. 505 01/09/KAP/02/04 Organisatie LIERische Kunsten
              5. Blz. 506 01/09/KAP/02/05 Organisatie beiaardbespelingen
              6. Blz. 507 01/09/KAP/02/06 Ondersteuning vriendenkringen Academies
              7. Blz. 508 01/09/KAP/02/07 Deelname kwetsbare groepen aan het kunstonderwijs
              8. Blz. 509 01/09/KAP/02/08 Onderhoud en vernieuwing didactisch materiaal Academies
              9. Blz. 510 01/09/KAP/02/09 Jaarlijkse prijsuitdeling Academies
              10. Blz. 511 01/09/KAP/02/10 Examens Academies
              11. Blz. 512 01/09/KAP/02/11 Lidmaatschapsbijdrage Onderwijsondersteuning OVSG
              12. Blz. 513 01/09/KAP/02/12 Voordrachtgevers, kunstkuur en nascholing
              13. Blz. 514 01/09/KAP/02/13 Verhuring instrumenten, vrije ateliers en benodigdheden
              14. Blz. 515 01/09/KAP/02/14 Verhuring lokalen aan derden
              15. Blz. 516 01/09/KAP/02/15 Promotie aanbod Academies
              16. Blz. 517 01/09/KAP/02/16 Ondersteuning vzw Bressinck
              17. Blz. 518 01/09/KAP/02/17 Lonen en wedden Academies
              18. Blz. 519 01/09/KAP/02/18 Werkingsmiddelen Academies
            2. Blz. 520 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
              1. Blz. 521 01/09/SAP/01/01 Interne samenwerking Academies
              2. Blz. 522 01/09/SAP/01/02 Samenwerking Academies met derden
        11. Blz. 523 01/10 Cultuur en evenementen
          1. Blz. 524 Actieplan
            1. Blz. 525 01/10/KAP/03 Cultuur en evenementen
              1. Blz. 526 01/10/KAP/03/01 Communicatie vrijetijdsaanbod
              2. Blz. 527 01/10/KAP/03/02 Ondersteuning culturele verenigingen volgens reglement
              3. Blz. 528 01/10/KAP/03/03 Ondersteuning Cultuurforum
              4. Blz. 529 01/10/KAP/03/04 Ondersteuning OC Den Bril
              5. Blz. 530 01/10/KAP/03/05 Verdere uitbouw en ondersteuning UiTPAS Lier
              6. Blz. 531 01/10/KAP/03/06 Ondersteuning terugkerende evenementen door derden
              7. Blz. 532 01/10/KAP/03/07 Organisatie nieuwjaarsreceptie
              8. Blz. 533 01/10/KAP/03/08 Organisatie kernversterkende evenementen i.s.m. lokale economie
              9. Blz. 534 01/10/KAP/03/09 Organisatie Kerst in Lier
              10. Blz. 535 01/10/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling feestmateriaal
              11. Blz. 536 01/10/KAP/03/11 Theatertechnische uitrusting
              12. Blz. 537 01/10/KAP/03/12 Inzet medewerkers bij projecten
              13. Blz. 538 01/10/KAP/03/13 Werkingsmiddelen voor LCC
              14. Blz. 539 01/10/KAP/03/14 Organisatie (boven)lokale cultuurwerking LCC
              15. Blz. 540 01/10/KAP/03/15 Cultuur ondernemerschap
              16. Blz. 541 01/10/KAP/03/16 Viering 200 jaar Koningshooikt
              17. Blz. 542 01/10/KAP/03/17 Zomer van het Fort
              18. Blz. 543 01/10/KAP/03/18 Bevrijdingsfeesten
            2. Blz. 544 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
              1. Blz. 545 01/10/SAP/01/01 Ondersteuning duurzame projecten
              2. Blz. 546 01/10/SAP/01/02 Reuzenfeest
              3. Blz. 547 01/10/SAP/01/03 Oprichting overleggroep 'Evenementen'
            3. Blz. 548 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
              1. Blz. 549 01/10/SAP/02/01 Bouw of verbouwing cultuurcentrum
        12. Blz. 550 01/11 Sociale dienstverlening
          1. Blz. 551 Actieplan
            1. Blz. 552 01/11/KAP/05 Sociale Dienstverlening
              1. Blz. 553 01/11/KAP/05/01 Toekenning leefloon
              2. Blz. 554 01/11/KAP/05/02 Toekenning aanvullende financiële steun
              3. Blz. 555 01/11/KAP/05/03 Toekenning aanvullende financiële steun rond energiekosten
              4. Blz. 556 01/11/KAP/05/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten gezondheidszorg
              5. Blz. 557 01/11/KAP/05/05 Ondersteuning Gezinsbond
              6. Blz. 558 01/11/KAP/05/06 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten opname van ouderen in zorgvoorzieningen en begrafenissen
              7. Blz. 559 01/11/KAP/05/07 Ondersteuning cultuur- en vrijetijdsparticipatie van mensen in armoede
              8. Blz. 560 01/11/KAP/05/08 Uitvoering Lokaal Opvanginitiatief
              9. Blz. 561 01/11/KAP/05/09 Uitbesteding gespecialiseerde info-en begeleidingstrajecten
              10. Blz. 562 01/11/KAP/05/10 Uitbesteding gespecialiseerde trajecten rond psychologische begeleiding
              11. Blz. 563 01/11/KAP/05/11 Sensibiliseringsacties rond armoede
              12. Blz. 564 01/11/KAP/05/12 Ondersteuning sociaal restaurant en sociale kruidenier
              13. Blz. 565 01/11/KAP/05/13 Ondersteuning vzw Mondiale Werken regio Lier
              14. Blz. 566 01/11/KAP/05/14 Ondersteuning vzw Samenlevingsopbouw
              15. Blz. 567 01/11/KAP/05/15 Faciliteren begeleide uitstappen voor mensen in armoede
              16. Blz. 568 01/11/KAP/05/16 Betaling bijdragen UiTPAS met kansentarief
              17. Blz. 569 01/11/KAP/05/17 Ondersteuning vzw Recht en Welzijn
              18. Blz. 570 01/11/KAP/05/18 Organisatie Rap op Stap
              19. Blz. 571 01/11/KAP/05/19 Uitvoering project 'Samen Inburgeren'
              20. Blz. 572 01/11/KAP/05/20 Organisatie taalproject 'Babbelier'
              21. Blz. 573 01/11/KAP/05/21 Organisatie taalproject 'Leeswereld' i.s.m. de bib
              22. Blz. 574 01/11/KAP/05/22 Organisatie ceremonie succesvolle afronding inburgeringstraject
              23. Blz. 575 01/11/KAP/05/23 Ondersteuning regionale samenwerking rond welzijn
              24. Blz. 576 01/11/KAP/05/24 Organisatie welzijnscirkels en trefdag voor professionals
              25. Blz. 577 01/11/KAP/05/25 Ondersteuning diversiteitsraad
              26. Blz. 578 01/11/KAP/05/26 Lier realiseert i.s.m. partners een geïntegreerd breed onthaal (GBO)
              27. Blz. 579 01/11/KAP/05/27 Ondersteuning welzijnsraad
              28. Blz. 580 01/11/KAP/05/28 Ondersteuning wereldraad
              29. Blz. 581 01/11/KAP/05/29 Uitvoering Nood-Zuid beleid
              30. Blz. 582 01/11/KAP/05/30 Project Lier voor Taal
              31. Blz. 583 01/11/KAP/05/31 Uitbouw Project Digibanken
              32. Blz. 584 01/11/KAP/05/32 Uitbouw Plan Samenleven
              33. Blz. 585 01/11/KAP/05/33 Uitbouw Project Eerstelijnspsychologie
              34. Blz. 586 01/11/KAP/05/34 Uitbouw project De Digitale klik
              35. Blz. 587 01/11/KAP/05/35 Uitbouw project E-inclusie (trekkingsrecht)
              36. Blz. 588 01/11/KAP/05/36 Toekenning financiele steun volgens REMI model
            2. Blz. 589 01/11/KAP/06 Corona Sociale dienstverlening
              1. Blz. 590 01/11/KAP/06/01 Subsidie Covid-19 Steun
              2. Blz. 591 01/11/KAP/06/02 Toelage voedselhulp ikv Corona
              3. Blz. 592 01/11/KAP/06/03 Lokaal consumptiebudget ikv Corona
              4. Blz. 593 01/11/KAP/06/04 Lokaal armoedebeleid ikv Corona
              5. Blz. 594 01/11/KAP/06/05 Versterking psychologische bijstand ikv Corona
              6. Blz. 595 01/11/KAP/06/06 Versterking ondersteuningsaanbod naar jongeren ikv Corona
              7. Blz. 596 01/11/KAP/06/07 Bestrijding gevolgen Oekraïnecrisis
            3. Blz. 597 01/11/KAP/07 Geïntegreerd Breed Onthaal (GBO)
              1. Blz. 598 01/11/KAP/07/01 Opmaak werkingsprincipes voor samenwerkingsverband GBO
              2. Blz. 599 01/11/KAP/07/02 Aansturing realisatie gemeenschappelijke werkingsprincipes GBO
              3. Blz. 600 01/11/KAP/07/03 Participatie van de doelgroep bij uitwerking samenwerkingsverband GBO
              4. Blz. 601 01/11/KAP/07/04 We delen expertise.
              5. Blz. 602 01/11/KAP/07/05 We zetten concrete outreachende en proactieve acties op om welomschreven kwetsbare doelgroepen te bereiken
            4. Blz. 603 01/11/KAP/08 Plan Samenleven
              1. Blz. 604 01/11/KAP/08/01 Plan Samenleven - Oefenkansen Nederlands
              2. Blz. 605 01/11/KAP/08/02 Plan Samenleven - Begeleiding ongekwalificeerde uitstroom
              3. Blz. 606 01/11/KAP/08/03 Plan Samenleven - Begeleiding naar de arbeidsmarkt
              4. Blz. 607 01/11/KAP/08/04 Plan Samenleven - Brugfiguur onderwijs
              5. Blz. 608 01/11/KAP/08/05 Plan Samenleven - Actieplan toegankelijkheid
              6. Blz. 609 01/11/KAP/08/06 Plan Samenleven - Jongeren in contact brengen met cultuur
              7. Blz. 610 01/11/KAP/08/07 Plan Samenleven - Mentorbestuur brugfiguren onderwijs
            5. Blz. 611 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
              1. Blz. 612 01/11/SAP/01/01 Samenwerkingsverbanden in kader van Lokale Diensten Economie
              2. Blz. 613 01/11/SAP/01/02 Uitbesteding intensieve trajecten naar werk(ervaring)
              3. Blz. 614 01/11/SAP/01/03 Realisatie Jobatelier
              4. Blz. 615 01/11/SAP/01/04 Voorzien sociale activeringstrajecten voor leefloners
              5. Blz. 616 01/11/SAP/01/05 Verhoging aantal werkervaringsplaatsen voor leefloners (art. 60)
              6. Blz. 617 01/11/SAP/01/06 Uitbouw gemeenschapsdienst
              7. Blz. 618 01/11/SAP/01/07 Uitbouw van project Lokale Partnerschappen in functie van activeringsbegeleiding van mensen met verre afstand tot de arbeidsmarkt.
            6. Blz. 619 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
              1. Blz. 620 01/11/SAP/02/01 Ondersteuning TEJO
              2. Blz. 621 01/11/SAP/02/02 Ondersteuning Vertrouwenscentrum Kindermishandeling en ondersteuning Family Justice Center
              3. Blz. 622 01/11/SAP/02/03 Huiswerkondersteuning
              4. Blz. 623 01/11/SAP/02/04 Taalondersteuningsinitiatieven in de schoolvakanties
              5. Blz. 624 01/11/SAP/02/05 Bevordering gekwalificeerde uitstroom van leerlingen
              6. Blz. 625 01/11/SAP/02/06 Organisatie centraal aanmeldingssysteem schoolinschrijvingen
              7. Blz. 626 01/11/SAP/02/07 Schoolcoaching
              8. Blz. 627 01/11/SAP/02/08 Tolkenondersteuning voor het onderwijs
              9. Blz. 628 01/11/SAP/02/09 Regie lokaal flankerend onderwijsbeleid
              10. Blz. 629 01/11/SAP/02/10 Toekenning aanvullende financiële steun rond kinderarmoede
              11. Blz. 630 01/11/SAP/02/11 Begeleiding voor/met maatschappelijk kwetsbaren volgens de outreach methodiek
              12. Blz. 631 01/11/SAP/02/12 Week van de opvoeding
              13. Blz. 632 01/11/SAP/02/13 Organisatie Huis van het kind
              14. Blz. 633 01/11/SAP/02/14 Bouw of verbouwing Site den Hof
              15. Blz. 634 01/11/SAP/02/15 Participatie cultuur- en vrijetijdsorganisaties
              16. Blz. 635 01/11/SAP/02/16 Uitvoering Mama Lier als vernieuwend project Huis van het Kind
              17. Blz. 636 01/11/SAP/02/17 Uitvoering Miriam-project ifv intensieve begeleiding voor alleenstaande mama’s
            7. Blz. 637 01/11/SAP/03 Dienstverlening
              1. Blz. 638 01/11/SAP/03/01 Bouw of verbouwing sociaal restaurant en sociale kruidenier
            8. Blz. 639 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
              1. Blz. 640 01/11/SAP/04/01 Acute Opvang voor mensen in woonnood
              2. Blz. 641 01/11/SAP/04/02 Verbetering woonkwaliteit van maatschappelijk kwetsbare huurders
              3. Blz. 642 01/11/SAP/04/03 Uitbouw project Woonatelier
              4. Blz. 643 01/11/SAP/04/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten huisvesting
        13. Blz. 644 01/12 Ouderenzorg
          1. Blz. 645 Actieplan
            1. Blz. 646 01/12/KAP/01 Ouderenzorg
              1. Blz. 647 01/12/KAP/01/01 Uitbating cafetaria in de dienstencentra
              2. Blz. 648 01/12/KAP/01/02 Aanbod aangepaste activiteiten in de dienstencentra
              3. Blz. 649 01/12/KAP/01/03 Werkingsmiddelen voor de dienstencentra
              4. Blz. 650 01/12/KAP/01/04 Kwaliteitsvolle maaltijden
              5. Blz. 651 01/12/KAP/01/05 Externe advisering verbetering kwaliteit dienstverleningsaanbod
              6. Blz. 652 01/12/KAP/01/06 Logistieke ondersteuning i.f.v. maaltijdproces
              7. Blz. 653 01/12/KAP/01/07 Samenwerking met derden i.f.v. optimale zorg
              8. Blz. 654 01/12/KAP/01/08 Aangepaste werkingsmiddelen zorgmedewerkers
              9. Blz. 655 01/12/KAP/01/09 Beheer van aanleunwoningen
              10. Blz. 656 01/12/KAP/01/10 Activiteitenaanbod WZC
              11. Blz. 657 01/12/KAP/01/11 Uitbating cafetaria WZC
              12. Blz. 658 01/12/KAP/01/12 Organisatie dagcentrum De Passage
              13. Blz. 659 01/12/KAP/01/13 Organisatie inkomstenbeheer WZC
              14. Blz. 660 01/12/KAP/01/14 Organisatie medische zorgen voor de bewoners
              15. Blz. 661 01/12/KAP/01/15 Organisatie van vervoer voor bewoners
              16. Blz. 662 01/12/KAP/01/16 Onderhoud en herstelling werkmiddelen
              17. Blz. 663 01/12/KAP/01/17 Aangepaste werkkledij medewerkers
              18. Blz. 664 01/12/KAP/01/18 Organisatie administratieve ondersteuning
              19. Blz. 665 01/12/KAP/01/19 Voorzien schoonmaak
              20. Blz. 666 01/12/KAP/01/20 Gebouwen- en omgevingsbeheer
              21. Blz. 667 01/12/KAP/01/21 Logistieke ondersteuning ondersteunende medewerkers
              22. Blz. 668 01/12/KAP/01/22 Financiële steun om zorgkosten op te vangen
              23. Blz. 669 01/12/KAP/01/23 Ondersteuning LogoMechelen
              24. Blz. 670 01/12/KAP/01/24 Ondersteuning verenigingen
              25. Blz. 671 01/12/KAP/01/25 Ondersteuning Lokale Adviesraad Toegankelijkheid
              26. Blz. 672 01/12/KAP/01/26 Ondersteuning seniorenraad
              27. Blz. 673 01/12/KAP/01/27 Dementievriendelijke stad
              28. Blz. 674 01/12/KAP/01/28 Informatieverstrekking aan ouderen
              29. Blz. 675 01/12/KAP/01/29 Mobiliteitsondersteuning voor mensen met beperkingen
              30. Blz. 676 01/12/KAP/01/30 Uitbouw Project Zorgzame Buurten
        14. Blz. 677 01/13 Afvalbeleid
          1. Blz. 678 Actieplan
            1. Blz. 679 01/13/KAP/03 Afvalbeleid
              1. Blz. 680 01/13/KAP/03/01 Optimalisatie en financiering afvalverwerking
              2. Blz. 681 01/13/KAP/03/02 Sociale correcties Diftar
              3. Blz. 682 01/13/KAP/03/03 Betaling kosten afvalbeheer
            2. Blz. 683 01/13/SAP/01 Optimalisering afvalophaling
              1. Blz. 684 01/13/SAP/01/01 Hervorming Ivarembelasting
              2. Blz. 685 01/13/SAP/01/02 Onderhandelingen Ivarem omtrent bevoegdheidsoverdracht
              3. Blz. 686 01/13/SAP/01/03 Opmaak visie OCT systemen nieuwe woonontwikkelingen
            3. Blz. 687 01/13/SAP/02 Proper Lier
              1. Blz. 688 01/13/SAP/02/01 Vermindering afval bij evenementen
              2. Blz. 689 01/13/SAP/02/02 Vermijden hotspots via infrastructurele ingrepen
              3. Blz. 690 01/13/SAP/02/03 Zorg voor netheid in winkelas
              4. Blz. 691 01/13/SAP/02/04 Aanpak peuken en hondenpoep
              5. Blz. 692 01/13/SAP/02/05 Samenwerking met Mooimakers
              6. Blz. 693 01/13/SAP/02/06 Ondersteuning vrijwilligers openbaar domein
              7. Blz. 694 01/13/SAP/02/07 Aanpak zwerfafval via sensibiliserings- en preventiecampagnes
              8. Blz. 695 01/13/SAP/02/08 Opmaak visie plaatsing vuilbakken in binnen- en buitengebied
              9. Blz. 696 01/13/SAP/02/09 Optimalisatie veegplan
        15. Blz. 697 01/14 Handhaving en preventie
          1. Blz. 698 Actieplan
            1. Blz. 699 01/14/KAP/01 Handhaving en preventie
              1. Blz. 700 01/14/KAP/01/01 Uitwerken preventieve acties i.k.v. veiliger fiets- en voetgangersgedrag scholieren
              2. Blz. 701 01/14/KAP/01/02 Uitwerken preventieve acties i.k.v. criminaliteitsfenomenen
              3. Blz. 702 01/14/KAP/01/03 Ondersteuning van buurten binnen BIN
              4. Blz. 703 01/14/KAP/01/04 Ondersteunende initiatieven i.f.v. vermindering middelengebruik
              5. Blz. 704 01/14/KAP/01/05 Voorzien aangepaste uitrusting gemeenschapswachten
              6. Blz. 705 01/14/KAP/01/06 Voorzien vervoersmogelijkheden gemeenschapswachten
              7. Blz. 706 01/14/KAP/01/07 Gebruik tablets/smartphones door gemeenschapswachten
              8. Blz. 707 01/14/KAP/01/08 Opzetten acties i.k.v. overlastfenomenen
              9. Blz. 708 01/14/KAP/01/09 Inning GAS-boetes
              10. Blz. 709 01/14/KAP/01/10 Igemo begeleidt herstelvorderingen
              11. Blz. 710 01/14/KAP/01/11 Sanctionerende ambtenaar GAS
              12. Blz. 711 01/14/KAP/01/12 Systematische aanpak prioritaire overtredingen
              13. Blz. 712 01/14/KAP/01/13 Opsporing, registratie en aanpak van leegstand
              14. Blz. 713 01/14/KAP/01/14 Aanpak verkrotte en verwaarloosde gebouwen en woningen
              15. Blz. 714 01/14/KAP/01/15 Bewaring beeldkwaliteit in Lier
              16. Blz. 715 01/14/KAP/01/16 Beperking reclameoverlast
              17. Blz. 716 01/14/KAP/01/17 Combitaks
              18. Blz. 717 01/14/KAP/01/18 Belasting onvrijwillige alarmmeldingen
              19. Blz. 718 01/14/KAP/01/19 Activering onbebouwde percelen in de kern
              20. Blz. 719 01/14/KAP/01/20 Belasting op tweede verblijven
              21. Blz. 720 01/14/KAP/01/21 Opvolging Strategisch Veiligheids- en Preventieplan (SVPP)
              22. Blz. 721 01/14/KAP/01/22 Opvolgen initiatieven Gezonde gemeente (LOGO Mechelen)
              23. Blz. 722 01/14/KAP/01/23 Woningbeveiligende maatregelen
              24. Blz. 723 01/14/KAP/01/24 Ondermijning
        16. Blz. 724 01/15 Externe communicatie
          1. Blz. 725 Actieplan
            1. Blz. 726 01/15/KAP/02 Communicatie
              1. Blz. 727 01/15/KAP/02/01 Ontvangsten, vieringen en herdenkingen
              2. Blz. 728 01/15/KAP/02/02 Communicatie in print
              3. Blz. 729 01/15/KAP/02/03 Digitale communicatie
              4. Blz. 730 01/15/KAP/02/04 Promotie stadsmerk
              5. Blz. 731 01/15/KAP/02/05 Monitoring stedelijke communicatie
            2. Blz. 732 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
              1. Blz. 733 01/15/SAP/01/01 Uitbouw inspraak, participatie en wijkwerking
              2. Blz. 734 01/15/SAP/01/02 Behandeling meldingen en klachten
        17. Blz. 735 01/16 Klantgerichte dienstverlening
          1. Blz. 736 Actieplan
            1. Blz. 737 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening
              1. Blz. 738 01/16/SAP/01/01 Gebruik van gebruiksvriendelijke en toegankelijke dienstverleningskanalen
        18. Blz. 739 01/17 Financiën
          1. Blz. 740 Actieplan
            1. Blz. 741 01/17/KAP/01 Financieel beheer
              1. Blz. 742 01/17/KAP/01/01 Betaling interestlasten
              2. Blz. 743 01/17/KAP/01/02 Nieuw aan te gane en toegestane leningen
              3. Blz. 744 01/17/KAP/01/03 Betaling periodieke kapitaalaflossingen
              4. Blz. 745 01/17/KAP/01/04 Terugvordering van leningen ten laste van derden
              5. Blz. 746 01/17/KAP/01/05 Ontvangen tussenkomst van de hogere overheden in financieringen
              6. Blz. 747 01/17/KAP/01/06 Ontvangen belastingen geïnd door de hogere overheid
              7. Blz. 748 01/17/KAP/01/07 Ontvangen dividenden Deelnemingen IKA
              8. Blz. 749 01/17/KAP/01/08 Ontvangen dividenden en financiële tegemoetkomingen voor nutsvoorzieningen
              9. Blz. 750 01/17/KAP/01/09 Ontvangen Elia Compensatie
              10. Blz. 751 01/17/KAP/01/10 Ontvangen Gemeentefonds , sectorale subsidies en bijdragen contingentgesco's
              11. Blz. 752 01/17/KAP/01/11 Gedeeltelijke overname responsabiliseringsbijdrage
              12. Blz. 753 01/17/KAP/01/12 Tussenkomst Vlaamse Regering in kader van valorisatie open ruimte
              13. Blz. 754 01/17/KAP/01/13 Ontvangen lokale belastingen
              14. Blz. 755 01/17/KAP/01/14 Ondersteuning erediensten
              15. Blz. 756 01/17/KAP/01/15 Ondersteuning hulpverleningszone Rivierenland
              16. Blz. 757 01/17/KAP/01/16 Ondersteuning Lokale Politie Lier
              17. Blz. 758 01/17/KAP/01/17 Juridische betwistingen
              18. Blz. 759 01/17/KAP/01/18 Onwaarde niet-geïnde vordering
              19. Blz. 760 01/17/KAP/01/19 Overige financiële aangelegenheden
              20. Blz. 761 01/17/KAP/01/20 Voorzien nodige boekhoudsoftware
              21. Blz. 762 01/17/KAP/01/21 Extern advies opmaak jaarrekening
              22. Blz. 763 01/17/KAP/01/22 Betaling lokale en bovenlokale belastingen en retributies
              23. Blz. 764 01/17/KAP/01/23 Exploitatie- en investeringsreserve
        19. Blz. 765 01/18 Personeel
          1. Blz. 766 Actieplan
            1. Blz. 767 01/18/SAP/01 Inzetten op digitale vaardigheden
              1. Blz. 768 01/18/SAP/01/01 Ontwikkelen digitale geletterdheid alle medewerkers
            2. Blz. 769 01/18/SAP/02 Duurzaam personeel
              1. Blz. 770 01/18/SAP/02/01 Invoeren duurzame mobiliteit voor dienstverplaatsingen
              2. Blz. 771 01/18/SAP/02/02 Invoeren duurzame mobiliteit voor woon-werkverkeer
              3. Blz. 772 01/18/SAP/02/03 Invoeren duurzame drankrecipiënten
            3. Blz. 773 01/18/SAP/03 Sociale werkgever
              1. Blz. 774 01/18/SAP/03/01 Voorzien sociale tewerkstellingsplaatsen
            4. Blz. 775 01/18/SAP/04 Personeelsbestand
              1. Blz. 776 01/18/SAP/04/01 Opvolgen personeelsbestand
            5. Blz. 777 01/18/KAP/05 Personeel
              1. Blz. 778 01/18/KAP/05/01 Verloning medewerkers
              2. Blz. 779 01/18/KAP/05/02 Terugbetalingen i.k.v. duurzaam woon-werkverkeer en dienstverplaatsingen
              3. Blz. 780 01/18/KAP/05/03 Verzekering arbeidsongevallen en hospitalisatieverzekering
              4. Blz. 781 01/18/KAP/05/04 Verdere optimalisatie en professionalisering
              5. Blz. 782 01/18/KAP/05/05 Verloningen college
              6. Blz. 783 01/18/KAP/05/06 Presentiegelden raden en BCSD
              7. Blz. 784 01/18/KAP/05/07 Levenslang leren van medewerkers
              8. Blz. 785 01/18/KAP/05/08 Werken aan de cultuur van de organisatie
              9. Blz. 786 01/18/KAP/05/09 Betaling maaltijdcheques en koopkrachtverhogende maatregelen
              10. Blz. 787 01/18/KAP/05/10 Aanleg en betaling pensioenkost
              11. Blz. 788 01/18/KAP/05/11 Optimalisatie van personeel- en HRsoftwarepakketten
              12. Blz. 789 01/18/KAP/05/12 Werving en selectie van competente en flexibele medewerkers
              13. Blz. 790 01/18/KAP/05/13 Onthaal en socialisatie nieuwe medewerkers
              14. Blz. 791 01/18/KAP/05/14 Interne communicatie
              15. Blz. 792 01/18/KAP/05/15 Veilige en gezonde werkomgeving
              16. Blz. 793 01/18/KAP/05/16 Personeelsvereniging Vonk
              17. Blz. 794 01/18/KAP/05/17 Langer werken met aangepast werk
              18. Blz. 795 01/18/KAP/05/18 Retentie medewerkers
              19. Blz. 796 01/18/KAP/05/19 Aanbieden gratis drank aan medewerkers
              20. Blz. 797 01/18/KAP/05/20 Verhogen organisatiebetrokkenheid van medewerkers
              21. Blz. 798 01/18/KAP/05/21 Realisatie veilige en gezonde werkomgeving
              22. Blz. 799 01/18/KAP/05/22 Waardering gepensioneerde medewerkers
              23. Blz. 800 01/18/KAP/05/23 Waardering vrijwilligers
              24. Blz. 801 01/18/KAP/05/24 Betaling vakbondspremie
        20. Blz. 802 01/19 Strategie & IT
          1. Blz. 803 Actieplan
            1. Blz. 804 01/19/KAP/02 Strategie & IT
              1. Blz. 805 01/19/KAP/02/01 Aankoop en beheer data
              2. Blz. 806 01/19/KAP/02/02 Aankoop kleine herstellingen en helpdesk
              3. Blz. 807 01/19/KAP/02/03 Inhuring nodige expertise
              4. Blz. 808 01/19/KAP/02/04 Aankopen i.k.v. digitaliseringsprojecten
              5. Blz. 809 01/19/KAP/02/05 Voorzien vaste telefonie
              6. Blz. 810 01/19/KAP/02/06 Voorzien mobiele telefonie
              7. Blz. 811 01/19/KAP/02/07 Verzekeren wanverbindingen en internetconnecties
              8. Blz. 812 01/19/KAP/02/08 Opvolgen onderhouds- en supportcontracten en aangegane verbintenissen.
              9. Blz. 813 01/19/KAP/02/09 Uitvoeren paperflowcontract
              10. Blz. 814 01/19/KAP/02/10 Vernieuwen office licenties
              11. Blz. 815 01/19/KAP/02/11 Vernieuwing actieve componenten, datacenter, serverpark
              12. Blz. 816 01/19/KAP/02/12 Vernieuwing computers, thin cliënts, laptops en tablets
              13. Blz. 817 01/19/KAP/02/13 Installatie en vernieuwing WIFI
            2. Blz. 818 01/19/SAP/01 Datamanagement
              1. Blz. 819 01/19/SAP/01/01 Kwaliteitsvol data- en informatiebeheer
              2. Blz. 820 01/19/SAP/01/02 Betrouwbare datainfrastructuur
              3. Blz. 821 01/19/SAP/01/03 Optimalisatie informatiestromen
        21. Blz. 822 01/20 Facility management
          1. Blz. 823 Actieplan
            1. Blz. 824 01/20/KAP/01 Facility management
              1. Blz. 825 01/20/KAP/01/01 Voorzien werkkledij
              2. Blz. 826 01/20/KAP/01/02 Onderhoud en vervanging machines en uitrusting
              3. Blz. 827 01/20/KAP/01/03 Optimalisatie dienstverplaatsingen
              4. Blz. 828 01/20/KAP/01/04 Werkingsmiddelen rollend materiaal
        22. Blz. 829 01/21 Algemene zaken
          1. Blz. 830 Actieplan
            1. Blz. 831 01/21/KAP/01 Algemene zaken Archief
              1. Blz. 832 01/21/KAP/01/01 Uitwerking archiveringsbeleid
              2. Blz. 833 01/21/KAP/01/02 Bekendmaken documentair erfgoed
              3. Blz. 834 01/21/KAP/01/03 Werkingsmiddelen archief
            2. Blz. 835 01/21/KAP/02 Algemene zaken Verzekeringen
              1. Blz. 836 01/21/KAP/02/01 Verzekeringen
            3. Blz. 837 01/21/KAP/03 Algemene zaken Werkingsmiddelen
              1. Blz. 838 01/21/KAP/03/01 Algemene werkingsmiddelen organisatie
              2. Blz. 839 01/21/KAP/03/02 Algemene werkingsmiddelen politieke organisatie
              3. Blz. 840 01/21/KAP/03/03 Algemene werkingsmiddelen rampenmanagement
            4. Blz. 841 01/21/KAP/04 Algemene zaken Bestrijding Covid 19
              1. Blz. 842 01/21/KAP/04/01 Werkingsmiddelen bestrijding Corona-virus
              2. Blz. 843 01/21/KAP/04/02 Oprichting Schakelzorgcentrum
              3. Blz. 844 01/21/KAP/04/03 Inrichting en exploitatie Vaccinatiecentrum De Mol - Project Infrastructuur
              4. Blz. 845 01/21/KAP/04/04 Uitbating Vaccinatiecentrum De Mol - Project Vaccinatieteams
              5. Blz. 846 01/21/KAP/04/05 Financiering Collectief Transport naar het Vaccinatiecentrum
      3. Blz. 847 Overzicht van alle investeringsuitgaven per beleidsdoelstelling
        1. Blz. 848 Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        2. Blz. 849 Beleidsdoelstelling Algemene zaken
        3. Blz. 850 Beleidsdoelstelling Bib & Leescafé
        4. Blz. 851 Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        5. Blz. 852 Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        6. Blz. 853 Beleidsdoelstelling Facility Management
        7. Blz. 854 Beleidsdoelstelling Financiën
        8. Blz. 855 Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend erfgoed
        9. Blz. 856 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        10. Blz. 857 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        11. Blz. 858 Beleidsdoelstelling Leven Ruimte en Omgeving
        12. Blz. 859 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        13. Blz. 860 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        14. Blz. 861 Beleidsdoelstelling Sport en verhuur Vrijetijdsinfrastructuur
        15. Blz. 862 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        16. Blz. 863 Beleidsdoelstelling Strategie & IT
        17. Blz. 864 Beleidsdoelstelling Toerisme en erfgoedwerking
      4. Blz. 865 Overzicht van alle toegestane werkings- en investeringssubsidies
        1. Blz. 866 Beleidsdoelstelling Algemene zaken
        2. Blz. 867 Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        3. Blz. 868 Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        4. Blz. 869 Beleidsdoelstelling Financiën
        5. Blz. 870 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        6. Blz. 871 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        7. Blz. 872 Beleidsdoelstelling Leven Ruimte en Omgeving
        8. Blz. 873 Beleidsdoelstelling Ondernemen
        9. Blz. 874 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        10. Blz. 875 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        11. Blz. 876 Beleidsdoelstelling Sport en verhuur Vrijetijdsinfrastructuur
        12. Blz. 877 Beleidsdoelstelling Toerisme en erfgoedwerking
        13. Blz. 878 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening - entiteit Stad
        14. Blz. 879 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening - Entiteit OCMW
        15. Blz. 880 Beleidsdoelstelling Financiën (Investeringssubsidies)
        16. Blz. 881 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO (Investeringssubsidies)
        17. Blz. 882 Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend erfgoed (Investeringssubsidies)
        18. Blz. 883 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein (Investeringssubsidies)
        19. Blz. 884 Beleidsdoelstelling Sport en Verhuur Vrijetijdsinfrastructuur (Investeringssubsidies)
        20. Blz. 885 Beleidsdoelstelling Facility Management (Investeringssubsidies)
      5. Blz. 886 Overzicht van de opbrengst per belastingsoort
        1. Blz. 887 Opbrengsten per belastingsoort
      6. Blz. 888 Overzicht van de personeelsinzet
        1. Blz. 889 Overzicht personeelsinzet Stad Lier
        2. Blz. 890 Overzicht personeelsinzet OCMW Lier
      7. Blz. 891 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
        1. Blz. 892 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
      8. Blz. 893 Overzicht van de verbonden entiteiten
        1. Blz. 894 Verbonden entiteiten
      9. Blz. 895 Omgevingsanalyse
        1. Blz. 896 Omgevingsanalyse
    7. Acties
    8. Zoeken
    9. Publicatie bijlagen
    10. Contact
    11. PrivacyStatement
    12. Sitemap