Sitemap

  1. Blz. 1 Meerjarenplan 2020-2025 - December 2019
    1. Blz. 2 Meerjarenplan 2020-2025 - December 2019
    2. Blz. 3 De strategische nota
      1. Blz. 4 Inleiding
        1. Blz. 5 Inleiding
      2. Blz. 6 De strategische nota
        1. Blz. 7 Inleiding
      3. Blz. 8 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
        1. Blz. 9 Actieplan
          1. Blz. 10 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
        2. Blz. 11 Totaal Beleidsdoelstelling Leven, Ruimte en Omgeving
        3. Blz. 12 Totaal niet-prioritaire actieplannen
      4. Blz. 13 01/02 Ondernemen
        1. Blz. 14 Actieplan
          1. Blz. 15 01/02/SAP/01 Sterke economie
          2. Blz. 16 01/02/SAP/02 Winkelstad
        2. Blz. 17 Totaal beleidsdoelstelling Ondernemen
        3. Blz. 18 Totaal niet prioritaire actieplannen
      5. Blz. 19 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
        1. Blz. 20 Actieplan
          1. Blz. 21 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
          2. Blz. 22 01/03/SAP/03 Renovatie Begijnhof
        2. Blz. 23 Totaal Beleidsdoelstelling Gebouwen en Onroerend Erfgoed
        3. Blz. 24 Totaal niet prioritaire actieplannen
      6. Blz. 25 01/04 Openbaar domein
        1. Blz. 26 Actieplan
          1. Blz. 27 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
          2. Blz. 28 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
        2. Blz. 29 Totaal Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        3. Blz. 30 Totaal niet prioritaire actieplannen
      7. Blz. 31 01/05 Jeugd en BKO
        1. Blz. 32 Actieplan
          1. Blz. 33 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
          2. Blz. 34 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
        2. Blz. 35 Totaal Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        3. Blz. 36 Totaal niet prioritaire actieplannen
      8. Blz. 37 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
        1. Blz. 38 Actieplan
          1. Blz. 39 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
          2. Blz. 40 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
        2. Blz. 41 Totaal Beleidsdoelstelling Toerisme en Erfgoedwerking
        3. Blz. 42 Totaal niet prioritaire actieplannen
      9. Blz. 43 01/07 Bib en Leescafé
        1. Blz. 44 Actieplan
          1. Blz. 45 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
        2. Blz. 46 Totaal Beleidsdoelstelling Bib en Leescafé
        3. Blz. 47 Totaal niet prioritaire actieplannen
      10. Blz. 48 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        1. Blz. 49 Actieplan
          1. Blz. 50 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
          2. Blz. 51 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
        2. Blz. 52 Totaal Beleidsdoelstelling Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
        3. Blz. 53 Totaal niet prioritaire actieplannen
      11. Blz. 54 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
        1. Blz. 55 Actieplan
          1. Blz. 56 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
        2. Blz. 57 Totaal Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        3. Blz. 58 Totaal niet prioritaire actieplannen
      12. Blz. 59 01/10 Cultuur en evenementen
        1. Blz. 60 Actieplan
          1. Blz. 61 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
          2. Blz. 62 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
        2. Blz. 63 Totaal Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        3. Blz. 64 Totaal niet prioritaire actieplannen
      13. Blz. 65 01/11 Sociale dienstverlening
        1. Blz. 66 Actieplan
          1. Blz. 67 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
          2. Blz. 68 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
          3. Blz. 69 01/11/SAP/03 Dienstverlening
          4. Blz. 70 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
        2. Blz. 71 Totaal beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening
        3. Blz. 72 Totaal niet prioritaire actieplannen
      14. Blz. 73 01/12 Ouderenzorg
        1. Blz. 74 Totaal niet prioritaire actieplannen
      15. Blz. 75 01/13 Afvalbeleid
        1. Blz. 76 Actieplan
          1. Blz. 77 01/13/SAP/01 Optimalisatie afvalophaling
          2. Blz. 78 01/13/SAP/02 Proper Lier
        2. Blz. 79 Totaal Beleidsdoelstelling Afvalbeleid
        3. Blz. 80 Totaal niet prioritaire actieplannen
      16. Blz. 81 01/14 Handhaving en preventie
        1. Blz. 82 Totaal niet prioritaire actieplannen
      17. Blz. 83 01/15 Externe communicatie
        1. Blz. 84 Actieplan
          1. Blz. 85 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
        2. Blz. 86 Totaal Beleidsdoelstelling Externe Communicatie
      18. Blz. 87 01/16 Klantgerichte dienstverlening
        1. Blz. 88 Totaal niet prioritaire actieplannen
      19. Blz. 89 01/17 Financiën
        1. Blz. 90 Totaal niet prioritaire actieplannen
      20. Blz. 91 01/18 Personeel
        1. Blz. 92 Totaal niet prioritaire actieplannen
      21. Blz. 93 01/19 Strategie & IT
        1. Blz. 94 Totaal niet prioritaire actieplannen
      22. Blz. 95 01/20 Facility management
        1. Blz. 96 Totaal niet prioritaire actieplannen
      23. Blz. 97 01/21 Algemene zaken
        1. Blz. 98 Totaal niet prioritaire actieplannen
    3. Blz. 99 De financiële nota
      1. Blz. 100 Schema M1 : Het financieel doelstellingenplan
        1. Blz. 101 Schema M1 : Het aangepaste financieel doelstellingenplan
      2. Blz. 102 Schema M2 : De staat van het financieel evenwicht
        1. Blz. 103 Inleiding
        2. Blz. 104 De normen : het beschikbaar budgettair resultaat en de AFM
        3. Blz. 105 De aanvullende indicator: de gecorrigeerde autofinancieringsmarge
        4. Blz. 106 Toelichting bij Schema M2 - Staat van het financieel evenwicht
      3. Blz. 107 Schema M3 : Het overzicht van de kredieten
        1. Blz. 108 Vaststelling van de kredieten
        2. Blz. 109 Eenvoudige regels voor de kredietbewaking
        3. Blz. 110 Schema M3 : Kredieten
    4. Blz. 111 De toelichting
      1. Blz. 112 Toelichting - Inleiding
        1. Blz. 113 Inleiding
      2. Blz. 114 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
        1. Blz. 115 Schema T1 : Ontvangsten en uitgaven naar functionele aard
      3. Blz. 116 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
        1. Blz. 117 Schema T2 : Ontvangsten en uitgaven naar economische aard
      4. Blz. 118 Schema T3 : Investeringsprojecten
        1. Blz. 119 Schema T3 : Investeringsprojecten
        2. Blz. 120 Schema T3 - Deel 2
        3. Blz. 121 Schema T3 - Deel 3
        4. Blz. 122 Schema T3 - Deel 4
        5. Blz. 123 Schema T3 - Deel 5
        6. Blz. 124 Schema T3 - Deel 6
        7. Blz. 125 Schema T3 - Deel 7
        8. Blz. 126 Schema T3 - Deel 8
        9. Blz. 127 Schema T3 - Deel 9
        10. Blz. 128 Schema T3 - Deel 10
        11. Blz. 129 Schema T3 - Deel 11
        12. Blz. 130 Schema T3 - Deel 12
        13. Blz. 131 Schema T3 - Deel 13
        14. Blz. 132 Schema T3 - Deel 14
        15. Blz. 133 Schema T3 - Deel 15
        16. Blz. 134 Schema T3 - Deel 16
      5. Blz. 135 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
        1. Blz. 136 Schema T4 : Evolutie van de financiële schulden
      6. Blz. 137 De financiële risico's
        1. Blz. 138 Inleiding
        2. Blz. 139 Risico's verbonden aan de schuldportefeuille
        3. Blz. 140 Risico's verbonden aan de verkopen patrimonium OCMW
        4. Blz. 141 Eventuele vermindering of wegvallen van bepaalde exploitatie-ontvangsten
        5. Blz. 142 Eventuele stijging van bepaalde exploitatie-uitgaven
        6. Blz. 143 Verplichtingen tegenover verbonden partijen
        7. Blz. 144 Hangende juridische geschillen
        8. Blz. 145 Conclusie bij de financiële risico's
      7. Blz. 146 Grondslagen en assumpties
        1. Blz. 147 Inleiding
        2. Blz. 148 Bepaling gemeenschappelijke doelstellingenboom
        3. Blz. 149 Financiële vertaling van de beleidsdoelstellingen op basis van bestuursakkoord
        4. Blz. 150 Gehanteerde grondslagen en assumpties op vlak van personeelsuitgaven
      8. Blz. 151 De documentatie bij het meerjarenplan
        1. Blz. 152 Locatie documentatie
    5. Blz. 153 Documentatie AMJP
      1. Blz. 154 Inleiding
        1. Blz. 155 Inleiding
      2. Blz. 156 Meerjarenplan Overzicht
        1. Blz. 157 2025/Ambitieus en verantwoordelijke stad
          1. Blz. 158 Omschrijving strategische doelstelling
          2. Blz. 159 Totaal strategische doelstelling - Ambitieus en verantwoordelijke stad
        2. Blz. 160 01/01 Leven, Ruimte en Omgeving
          1. Blz. 161 Actieplan
            1. Blz. 162 01/01/KAP/03 Leven, Ruimte en Omgeving
              1. Blz. 163 01/01/KAP/03/01 Ondersteuning Gecoro
              2. Blz. 164 01/01/KAP/03/02 Ondersteuning milieu- en natuurraad
              3. Blz. 165 01/01/KAP/03/03 Ondersteuning mobiliteitsraad
              4. Blz. 166 01/01/KAP/03/04 Doorrekenen regiekosten RUP
              5. Blz. 167 01/01/KAP/03/05 Doorrekenen ontwikkelingslasten
              6. Blz. 168 01/01/KAP/03/06 Smart City
              7. Blz. 169 01/01/KAP/03/07 Digitale ontsluitingen en coördinatie GIS/GRB/CRAB/….
              8. Blz. 170 01/01/KAP/03/08 Opmaken, digitaal ontsluiten en screenen rooi- en onteigeningsplannen
              9. Blz. 171 01/01/KAP/03/09 Permanente monitoring milieu
              10. Blz. 172 01/01/KAP/03/10 Ondersteuning en evaluatie project seizoenarbeiders
              11. Blz. 173 01/01/KAP/03/11 Lier FairTradegemeente
              12. Blz. 174 01/01/KAP/03/12 Verdere uitwerking en uitvoering klimaatplan
              13. Blz. 175 01/01/KAP/03/13 Samenwerkingsovereenkomst omtrent duurzaamheid
              14. Blz. 176 01/01/KAP/03/14 Ontsluiten informatie ruimtelijke planning
              15. Blz. 177 01/01/KAP/03/15 Project water-land-schap
              16. Blz. 178 01/01/KAP/03/16 Subsidie Opnieuw&CO
              17. Blz. 179 01/01/KAP/03/17 Composteren van organisch afval
              18. Blz. 180 01/01/KAP/03/18 Duivenpopulatie onder controle houden
              19. Blz. 181 01/01/KAP/03/19 Week van de bij
              20. Blz. 182 01/01/KAP/03/20 Organisatie verkiezingen
              21. Blz. 183 01/01/KAP/03/21 Kerntaken burgerzaken
              22. Blz. 184 01/01/KAP/03/22 Opmaak RUP's voor herbestemming verspreide industriegronden
              23. Blz. 185 01/01/KAP/03/23 Activeren van bouwgronden voor kernverdichting
              24. Blz. 186 01/01/KAP/03/24 Aanwenden van de stedelijke woonpremie
              25. Blz. 187 01/01/KAP/03/25 Ondersteuning sociale verhuurkantoren
              26. Blz. 188 01/01/KAP/03/26 Opmaak RUP i.f.v. de ontwikkeling Mallekot
              27. Blz. 189 01/01/KAP/03/27 Wijziging PRUP Antwerpsesteenweg
              28. Blz. 190 01/01/KAP/03/28 Bewaken openruimte corridor Koningshooikt
              29. Blz. 191 01/01/KAP/03/29 Opmaak RUP i.f.v. zonevreemde recreatie
              30. Blz. 192 01/01/KAP/03/30 Opmaak RUP Azelhof
              31. Blz. 193 01/01/KAP/03/31 Uitwerken structuurvisie i.f.v. de herwaardering van de Binnen-Nete
              32. Blz. 194 01/01/KAP/03/32 Ondersteuning Natuurpunt
              33. Blz. 195 01/01/KAP/03/33 Versterken Fortengordel - Fort Van Lier
              34. Blz. 196 01/01/KAP/03/34 Versterking Bosgordel Koningshooikt
              35. Blz. 197 01/01/KAP/03/35 Versterking valleien Beneden-, Kleine- en Grote Nete en Babelsebeek
              36. Blz. 198 01/01/KAP/03/36 Overname van niet-verkochte parkeerplaatsen
              37. Blz. 199 01/01/KAP/03/37 Concessie exploitatie parkeren openbaar domein
              38. Blz. 200 01/01/KAP/03/38 Oprichting mobiliteitsfonds
              39. Blz. 201 01/01/KAP/03/39 Afsluiten raamcontract i.f.v. mobiliteit en publieke ruimte beleid
              40. Blz. 202 01/01/KAP/03/40 Uitvoeren mobiliteitstoetsen bij ontwikkelingsprojecten
              41. Blz. 203 01/01/KAP/03/41 Uitrol Fietsbeleidsplan
              42. Blz. 204 01/01/KAP/03/42 Conformiteitsattest voor huurwoningen
              43. Blz. 205 01/01/KAP/03/43 Onderzoek ongezonde woningen
              44. Blz. 206 01/01/KAP/03/44 Zwerfkatten project
            2. Blz. 207 01/01/SAP/01 Herinrichting Stationsomgeving
              1. Blz. 208 01/01/SAP/01/01 Opmaak van een RUP Ring West
              2. Blz. 209 01/01/SAP/01/02 Realisatie van de procesbegeleiding en de strategische communicatie project Stationsomgeving
              3. Blz. 210 01/01/SAP/01/03 Realisatie projectmanagement i.k.v. beleidsdomein Ruimte voor heel Lier
              4. Blz. 211 01/01/SAP/01/04 Opmaak van een RUP Noordelijke Driehoek
            3. Blz. 212 01/01/SAP/02 Ruimtelijke organisatie en ontwikkeling stad
              1. Blz. 213 01/01/SAP/02/01 Opmaak van een beleidsplan 'Ruimte Lier '
              2. Blz. 214 01/01/SAP/02/02 Opmaak van een beleidskader 'Kernversterkend Woonplan'
              3. Blz. 215 01/01/SAP/02/03 Opmaak algemene stedenbouwkundige verordening
              4. Blz. 216 01/01/SAP/02/04 Opmaak Ruimtelijk kader Beeldkwaliteitsplan
              5. Blz. 217 01/01/SAP/02/05 Optimaliseren en inspelen op subsidiemogelijkheden
        3. Blz. 218 01/02 Ondernemen
          1. Blz. 219 Actieplan
            1. Blz. 220 01/02/KAP/03 Economie en Ondernemen
              1. Blz. 221 01/02/KAP/03/01 Uniforme terrassen
              2. Blz. 222 01/02/KAP/03/02 Ondersteuning en versterken openbare markten
              3. Blz. 223 01/02/KAP/03/03 Realisatie van een evenwichtig aanbod van kwaliteitsvolle ambulante handel
              4. Blz. 224 01/02/KAP/03/04 Ondersteuning economische raad
              5. Blz. 225 01/02/KAP/03/05 Ondersteuning novemberfoor
              6. Blz. 226 01/02/KAP/03/06 Gedifferentieerd doelgroepenbeleid
              7. Blz. 227 01/02/KAP/03/07 Gedifferentieerd communicatiebeleid
            2. Blz. 228 01/02/SAP/01 Sterke economie
              1. Blz. 229 01/02/SAP/01/01 Ondersteuning en versterking van de onderlinge samenwerking tussen bedrijven
              2. Blz. 230 01/02/SAP/01/02 Beheer incubator normaalschoolsite
            3. Blz. 231 01/02/SAP/02 Winkelstad
              1. Blz. 232 01/02/SAP/02/01 Promoten Lier als attractieve stad voor shoppen, proeven en beleven
              2. Blz. 233 01/02/SAP/02/02 Leegstandbestrijding door premie- en belastingstelsel
              3. Blz. 234 01/02/SAP/02/03 Ontwikkelen en bijsturen leegstandsstrategie
              4. Blz. 235 01/02/SAP/02/04 Premiereglement verfraaiing etalages
        4. Blz. 236 01/03 Gebouwen en onroerend erfgoed
          1. Blz. 237 Actieplan
            1. Blz. 238 01/03/KAP/04 Gebouwen en onroerend erfgoed
              1. Blz. 239 01/03/KAP/04/01 Keuringen en controles
              2. Blz. 240 01/03/KAP/04/02 Meubilair
              3. Blz. 241 01/03/KAP/04/03 Nutsvoorzieningen voor stadsgebouwen (gas, elektriciteit, water)
              4. Blz. 242 01/03/KAP/04/04 Onderhoudscontracten
              5. Blz. 243 01/03/KAP/04/05 Poets
              6. Blz. 244 01/03/KAP/04/06 Toegangscontrole en beveiliging stadsgebouwen
              7. Blz. 245 01/03/KAP/04/07 Werkingsmiddelen voor onderhoud gebouwen
              8. Blz. 246 01/03/KAP/04/08 Aankoop en verkoop patrimonium
              9. Blz. 247 01/03/KAP/04/09 Canon erfpacht Heilig Hart en SAL
              10. Blz. 248 01/03/KAP/04/10 Verhuur buiten sociaal stelsel/ jacht-en visrecht/consessies
              11. Blz. 249 01/03/KAP/04/11 Sociale verhuringen
              12. Blz. 250 01/03/KAP/04/12 Afscheidscentrum Kloosterheide: uitbreiding aula
              13. Blz. 251 01/03/KAP/04/13 Archief: vloer stofvrij maken
              14. Blz. 252 01/03/KAP/04/14 Dungelhoef: fietsenstalling
              15. Blz. 253 01/03/KAP/04/15 Gemeentehuis Koningshooikt: multifunctionele invulling
              16. Blz. 254 01/03/KAP/04/16 Kleine werken allerlei
              17. Blz. 255 01/03/KAP/04/17 Renovaties woningen OCMW
              18. Blz. 256 01/03/KAP/04/18 SASK: dakherstelling
              19. Blz. 257 01/03/KAP/04/19 Sporthal 't Spui: inkomhal
              20. Blz. 258 01/03/KAP/04/20 Colibrant: interieurherstel en onderhoud
              21. Blz. 259 01/03/KAP/04/21 Den Bril: restauratiewerken
              22. Blz. 260 01/03/KAP/04/22 Gevangenenpoort: onderhoud schrijnwerk en dakwerken
              23. Blz. 261 01/03/KAP/04/23 Heilig Geestgebouw: restauratiewerken volgend uit beheersplan en herbestemmingsonderzoek 2020
              24. Blz. 262 01/03/KAP/04/24 Heilig Hartkerk: interieur
              25. Blz. 263 01/03/KAP/04/25 Heilige Familiekerk: glasramen en vochtproblematiek
              26. Blz. 264 01/03/KAP/04/26 Heilige Familiekerk: restauratiewerken volgend uit herbestemmingsonderzoek 2019
              27. Blz. 265 01/03/KAP/04/27 Historische artefacten in de stad
              28. Blz. 266 01/03/KAP/04/28 SAMWD: gevelwerken en dak
              29. Blz. 267 01/03/KAP/04/29 Sint-Gummarus kerk: restauratiewerken fase 1/2/3
              30. Blz. 268 01/03/KAP/04/30 Stadhuis: werken beheersplan
              31. Blz. 269 01/03/KAP/04/31 Zimmertoren: restauratiewerken volgend uit beheersplan 2020
              32. Blz. 270 01/03/KAP/04/32 Zimmertoren: schrijnwerk en dakwerken
              33. Blz. 271 01/03/KAP/04/33 Restauratie Stadspompen
            2. Blz. 272 01/03/SAP/01 Kwaliteit stads- en OCMW Patrimonium
              1. Blz. 273 01/03/SAP/01/01 Opmaak beheersplannen en herbestemmingsstudies
              2. Blz. 274 01/03/SAP/01/02 Opmaak erfgoedbeleidsplan
              3. Blz. 275 01/03/SAP/01/03 Opmaak conditiemeting en meerjarenonderhoudsplanning
            3. Blz. 276 01/03/SAP/02 Energiebesparende maatregelen stads- en OCMWpatrimonium
              1. Blz. 277 01/03/SAP/02/01 Opmaak en analyse van een efficiënte energieboekhouding
              2. Blz. 278 01/03/SAP/02/02 Relighting
              3. Blz. 279 01/03/SAP/02/03 WKK/Pompen/Stookplaatsanalyse
              4. Blz. 280 01/03/SAP/02/04 Zonnepanelen
            4. Blz. 281 01/03/SAP/03 Renovatie Begijnhof
              1. Blz. 282 01/03/SAP/03/01 Begijnhof: restauratiewerken fase 2/3/4/5
        5. Blz. 283 01/04 Openbaar domein
          1. Blz. 284 Actieplan
            1. Blz. 285 01/04/KAP/03 Openbaar domein
              1. Blz. 286 01/04/KAP/03/01 Investeringen verkeersveiligheid
              2. Blz. 287 01/04/KAP/03/02 Onderhoud openbare verlichting en nutsleidingen
              3. Blz. 288 01/04/KAP/03/03 Onderhoud van en investering in openbaar groen
              4. Blz. 289 01/04/KAP/03/04 Onderhoud waterinfrastructuur
              5. Blz. 290 01/04/KAP/03/05 Onderhoud wegeninfrastructuur
              6. Blz. 291 01/04/KAP/03/06 Ondersteuning en begeleiding bij verkaveling
              7. Blz. 292 01/04/KAP/03/07 Onvoorziene kleine aanpassingswerken openbaar domein
            2. Blz. 293 01/04/SAP/01 Investeringen openbaar domein
              1. Blz. 294 01/04/SAP/01/01 Aarschotsesteenweg - Fietspad
              2. Blz. 295 01/04/SAP/01/02 Begijnhof
              3. Blz. 296 01/04/SAP/01/03 Berlaarsestraat en Kluizenplein (Archeologie Normaalschool)
              4. Blz. 297 01/04/SAP/01/04 Berlarij
              5. Blz. 298 01/04/SAP/01/05 Bosstraat
              6. Blz. 299 01/04/SAP/01/06 Dorpstraat-Beekstraat
              7. Blz. 300 01/04/SAP/01/07 Eeuwfeestlaan Fase 1 Bareel-Gulden Sporen
              8. Blz. 301 01/04/SAP/01/08 Fietsostrade Antwerpen-Lier
              9. Blz. 302 01/04/SAP/01/09 Fietsostrade Heist-op-den-Berg
              10. Blz. 303 01/04/SAP/01/10 Fietsostrade Lier Oost
              11. Blz. 304 01/04/SAP/01/11 Investeringen in fietsveiligheid
              12. Blz. 305 01/04/SAP/01/12 Grote Markt - Heraanleg Kasseien
              13. Blz. 306 01/04/SAP/01/13 Hoge Velden : Aanleg Ontsluiting
              14. Blz. 307 01/04/SAP/01/14 Huibrechtstraat-Koning Alberstraat
              15. Blz. 308 01/04/SAP/01/15 Kozak
              16. Blz. 309 01/04/SAP/01/16 Kesselsesteenweg- Fietspad
              17. Blz. 310 01/04/SAP/01/17 Lisp 1 (Sterrenstraat-Maanstraat-Komeetstraat)
              18. Blz. 311 01/04/SAP/01/18 Marnixdreef - Fietspad
              19. Blz. 312 01/04/SAP/01/19 Mechelbaan
              20. Blz. 313 01/04/SAP/01/20 Mulderweg
              21. Blz. 314 01/04/SAP/01/21 Ontsluitingsweg R16
              22. Blz. 315 01/04/SAP/01/22 Pastoriestraat
              23. Blz. 316 01/04/SAP/01/23 Ros Beiaard fase 2
              24. Blz. 317 01/04/SAP/01/24 Schollebeekstraat
              25. Blz. 318 01/04/SAP/01/25 Volmolen (Bril-Kattenstraat-Kloosterstraat-Deensestraat-Volmolenstraat)
              26. Blz. 319 01/04/SAP/01/26 Verharding Vesten
              27. Blz. 320 01/04/SAP/01/27 Zaat-Veemarkt
              28. Blz. 321 01/04/SAP/01/28 Afwerking straten uit vorige legislatuur
            3. Blz. 322 01/04/SAP/02 Investeringen en onderhoud groene ruimten
              1. Blz. 323 01/04/SAP/02/01 Inrichting landschapspark Pallieterland
              2. Blz. 324 01/04/SAP/02/02 Aanplanting nieuwe bomen en struiken
        6. Blz. 325 01/05 Jeugd en BKO
          1. Blz. 326 Actieplan
            1. Blz. 327 01/05/KAP/03 Jeugd en BKO
              1. Blz. 328 01/05/KAP/03/01 Onderhoud en vernieuwing locaties BKO
              2. Blz. 329 01/05/KAP/03/02 Voorzien dynamische en aantrekkelijke binnen- en buitenspeelruimten op locaties BKO
              3. Blz. 330 01/05/KAP/03/03 Installatie aangepaste toegangscontrole
              4. Blz. 331 01/05/KAP/03/04 Ondersteuning jeugdverenigingen met investeringen in moderne en veilige lokalen
              5. Blz. 332 01/05/KAP/03/05 Financiële ondersteuning jeugdinitiatieven
              6. Blz. 333 01/05/KAP/03/06 Ondersteuning Lierse jeugdraad
              7. Blz. 334 01/05/KAP/03/07 Ondersteuning werking jeugdhuis
              8. Blz. 335 01/05/KAP/03/08 Uitbouw uitleendienst voor plaatselijke jeugdwerk
              9. Blz. 336 01/05/KAP/03/09 Aantrekken, ondersteunen en motiveren vrijwilligers en animatoren
              10. Blz. 337 01/05/KAP/03/10 Organisatie Speelpleinwerking
              11. Blz. 338 01/05/KAP/03/11 Organisatie van workshops, activiteiten en evenementen
              12. Blz. 339 01/05/KAP/03/12 Uitbouw tienerwerking
              13. Blz. 340 01/05/KAP/03/13 Aanleg van toegankelijke wijkspeelpleintjes
              14. Blz. 341 01/05/KAP/03/14 Ondersteuning kwaliteitsvol jeugdcentrum
              15. Blz. 342 01/05/KAP/03/15 Aanbieden gevarieerd en kwaliteitsvol activiteitenprogramma voor kinderen
              16. Blz. 343 01/05/KAP/03/16 Evaluatie en bijsturing voorafinschrijvingsysteem BKO
              17. Blz. 344 01/05/KAP/03/17 Inzet op ouderparticipatie
            2. Blz. 345 01/05/SAP/01 Infrastructuur Moevement
              1. Blz. 346 01/05/SAP/01/01 Aankoop buitenmeubilair en verlichting voor skatepark site Moevement
            3. Blz. 347 01/05/SAP/02 Implementatie nieuw decreet
              1. Blz. 348 01/05/SAP/02/01 Verbetering samenwerking met interne en externe partners (Huis van het Kind, onderwijs, verenigingen,…)
              2. Blz. 349 01/05/SAP/02/02 Onderzoek gebruik scholeninfrastructuur i.k.v. verruiming van het opvangaanbod
        7. Blz. 350 01/06 Toerisme en erfgoedwerking
          1. Blz. 351 Actieplan
            1. Blz. 352 01/06/KAP/03 Toerisme en Erfgoedwerking
              1. Blz. 353 01/06/KAP/03/01 Beheer eigen collecties
              2. Blz. 354 01/06/KAP/03/02 Beheer erfgoed in de publieke ruimte
              3. Blz. 355 01/06/KAP/03/03 Verwerving en afstoot materieel en immaterieel erfgoed
              4. Blz. 356 01/06/KAP/03/04 Algemene werkingsmiddelen Toerisme & Erfgoed
              5. Blz. 357 01/06/KAP/03/05 Onderhoud en aanpassing specifiek museuminfrastructuur
              6. Blz. 358 01/06/KAP/03/06 Betoelaging ondersteunende partners
              7. Blz. 359 01/06/KAP/03/07 Onthaal en begeleiding bezoekers
              8. Blz. 360 01/06/KAP/03/08 Incentives voor toeristische partners
              9. Blz. 361 01/06/KAP/03/09 Ontwikkelen fiets- en wandelproducten
              10. Blz. 362 01/06/KAP/03/10 Ontwikkelen participatieve tentoonstellingen voor doelgroepen
              11. Blz. 363 01/06/KAP/03/11 Opleiding tot stadsgidsen
              12. Blz. 364 01/06/KAP/03/12 Doelgerichte communicatie i.f.v. werving en promotie
              13. Blz. 365 01/06/KAP/03/13 Ontwikkeling evenwichtige, meertalige publieksbemiddeling
            2. Blz. 366 01/06/SAP/01 Inbreidingsmogelijkheden site stadsmuseum
              1. Blz. 367 01/06/SAP/01/01 Studiekosten depot
            3. Blz. 368 01/06/SAP/02 Dynamisch toeristisch en museaal aanbod
              1. Blz. 369 01/06/SAP/02/01 Aanpassing openingsuren Visit Lier in de winterperiode
              2. Blz. 370 01/06/SAP/02/02 Mobilhomeparking annex camping en trekkershutten op Hoge Velden
              3. Blz. 371 01/06/SAP/02/03 Ontsluiting roerend en onroerend erfgoed in de (semi) publieke ruimte
              4. Blz. 372 01/06/SAP/02/04 Renovatie Hal T
        8. Blz. 373 01/07 Bib en Leescafé
          1. Blz. 374 Actieplan
            1. Blz. 375 01/07/KAP/02 Bib en Leescafé
              1. Blz. 376 01/07/KAP/02/01 Samenwerking Werkmmaat en leescafé
              2. Blz. 377 01/07/KAP/02/02 Gebruik infoschermen voor huurders en bezoekers leescafé
              3. Blz. 378 01/07/KAP/02/03 Realisatie gamecollectie
              4. Blz. 379 01/07/KAP/02/04 E-inclusie bij moeilijk bereikbare doelgroepen
              5. Blz. 380 01/07/KAP/02/05 Opvolging digitale ontwikkelingen
              6. Blz. 381 01/07/KAP/02/06 Ruimte voor creatieve zelfontplooiing
              7. Blz. 382 01/07/KAP/02/07 Organisatie activiteiten voor het bereik van een breder publiek
              8. Blz. 383 01/07/KAP/02/08 Gebruik digitale tools
              9. Blz. 384 01/07/KAP/02/09 Organisatie activiteiten en projecten i.k.v. versterking leesklimaat
              10. Blz. 385 01/07/KAP/02/10 Ontwikkeling aantrekkelijk en kwaliteitsvolle collectie
              11. Blz. 386 01/07/KAP/02/11 Communicatie aanbod bib
              12. Blz. 387 01/07/KAP/02/12 Optimale benutting ruimtes in het leescafé
            2. Blz. 388 01/07/SAP/01 Uitbouw bibliotheek
              1. Blz. 389 01/07/SAP/01/01 Evaluatie openingsuren bib en leescafé
              2. Blz. 390 01/07/SAP/01/02 Voorzien in studeerplekken voor Lierse jongeren
              3. Blz. 391 01/07/SAP/01/03 Verdere aanpassingen inrichting bib
        9. Blz. 392 01/08 Sport en verhuur vrijetijdsinfrastructuur
          1. Blz. 393 Actieplan
            1. Blz. 394 01/08/KAP/03 Sport en Verhuur vrijetijdsinfrastructuur
              1. Blz. 395 01/08/KAP/03/01 Subsidie sportverenigingen
              2. Blz. 396 01/08/KAP/03/02 Ondersteuning sportverenigingen op logistiek, administratief en promotioneel vlak
              3. Blz. 397 01/08/KAP/03/03 Ondersteuning Lierse sportraad
              4. Blz. 398 01/08/KAP/03/04 Organisatie recreatieve sportactiviteiten
              5. Blz. 399 01/08/KAP/03/05 Organisatie sportactiviteiten voor maatschappelijk kwetsbare groepen
              6. Blz. 400 01/08/KAP/03/06 Ondersteuning van en samenwerking met sportorganisaties
              7. Blz. 401 01/08/KAP/03/07 Terbeschikkingstelling Netestadion
              8. Blz. 402 01/08/KAP/03/08 Terbeschikkingstelling bewegingsruimte in het DC 't Schoppeke
              9. Blz. 403 01/08/KAP/03/09 Uitvoering overeenkomst met S&R m.b.t. de uitbating zwembad
              10. Blz. 404 01/08/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling sporthal De Komeet
              11. Blz. 405 01/08/KAP/03/11 Terbeschikkingstelling sporthal campus Louis Zimmer
              12. Blz. 406 01/08/KAP/03/12 Terbeschikkingstelling sporthal Stadspark
              13. Blz. 407 01/08/KAP/03/13 Terbeschikkingstelling sportcentrum Beekstraat en wijksportterreinen
              14. Blz. 408 01/08/KAP/03/14 Terbeschikkingstelling turnzaal Koningshooikt
              15. Blz. 409 01/08/KAP/03/15 Exploitatie en verhuur wijkhuizen
              16. Blz. 410 01/08/KAP/03/16 Exploitatie en verhuur CC De Mol
              17. Blz. 411 01/08/KAP/03/17 Exploitatie en verhuur CC Spui
              18. Blz. 412 01/08/KAP/03/18 Exploitatie en verhuur CC Vleeshuis
              19. Blz. 413 01/08/KAP/03/19 Exploitatie en verhuur CC Vredeberg
              20. Blz. 414 01/08/KAP/03/20 Exploitatie en verhuur Stadhuis
              21. Blz. 415 01/08/KAP/03/21 Exploitatie en verhuur vergaderlokalen en kapel CC Colibrant
              22. Blz. 416 01/08/KAP/03/22 Exploitatie en verhuur Wezenkapel
              23. Blz. 417 01/08/KAP/03/23 Exploitatie en verhuur Zwartzusterklooster
            2. Blz. 418 01/08/SAP/01 Opwaarderen sport en vrije tijdsinfrastructuur
              1. Blz. 419 01/08/SAP/01/01 Aanleg kunstgrasveld KVK Hooikt
              2. Blz. 420 01/08/SAP/01/02 Modernisering Netestadion
              3. Blz. 421 01/08/SAP/01/03 Vernieuwen site minigolf - sportvelden
              4. Blz. 422 01/08/SAP/01/04 Renovatie Oude Zwartzusterklooster
            3. Blz. 423 01/08/SAP/02 Realisatie Hoge velden
              1. Blz. 424 01/08/SAP/02/01 Financiële afspreken met sportclubs omtrent niet voetbalinfrastructuur
              2. Blz. 425 01/08/SAP/02/02 Aanleg kunstgras-, voetbalvelden en finse piste Hoge Velden
        10. Blz. 426 01/09 Deeltijds kunstonderwijs
          1. Blz. 427 Actieplan
            1. Blz. 428 01/09/KAP/02 Deeltijds Kunstonderwijs
              1. Blz. 429 01/09/KAP/02/01 Viering 100 jaar SAMWD
              2. Blz. 430 01/09/KAP/02/02 Huren locaties door Academies
              3. Blz. 431 01/09/KAP/02/03 Organiseren uitstappen door Academies
              4. Blz. 432 01/09/KAP/02/04 Organisatie LIERische Kunsten
              5. Blz. 433 01/09/KAP/02/05 Organisatie beiaardbespelingen
              6. Blz. 434 01/09/KAP/02/06 Ondersteuning vriendenkringen Academies
              7. Blz. 435 01/09/KAP/02/07 Deelname kwetsbare groepen aan het kunstonderwijs
              8. Blz. 436 01/09/KAP/02/08 Onderhoud en vernieuwing didactisch materiaal Academies
              9. Blz. 437 01/09/KAP/02/09 Jaarlijkse prijsuitdeling Academies
              10. Blz. 438 01/09/KAP/02/10 Examens Academies
              11. Blz. 439 01/09/KAP/02/11 Lidmaatschapsbijdrage Onderwijsondersteuning OVSG
              12. Blz. 440 01/09/KAP/02/12 Voordrachtgevers, kunstkuur en nascholing
              13. Blz. 441 01/09/KAP/02/13 Verhuring instrumenten, vrije ateliers en benodigdheden
              14. Blz. 442 01/09/KAP/02/14 Verhuring lokalen aan derden
              15. Blz. 443 01/09/KAP/02/15 Promotie aanbod Academies
              16. Blz. 444 01/09/KAP/02/16 Ondersteuning vzw Bressinck
              17. Blz. 445 01/09/KAP/02/17 Lonen en wedden Academies
              18. Blz. 446 01/09/KAP/02/18 Werkingsmiddelen Academies
            2. Blz. 447 01/09/SAP/01 Ondersteuning Lierse academies
              1. Blz. 448 01/09/SAP/01/01 Interne samenwerking Academies
              2. Blz. 449 01/09/SAP/01/02 Samenwerking Academies met derden
        11. Blz. 450 01/10 Cultuur en evenementen
          1. Blz. 451 Actieplan
            1. Blz. 452 01/10/KAP/03 Cultuur en evenementen
              1. Blz. 453 01/10/KAP/03/01 Communicatie vrijetijdsaanbod
              2. Blz. 454 01/10/KAP/03/02 Ondersteuning culturele verenigingen volgens reglement
              3. Blz. 455 01/10/KAP/03/03 Ondersteuning Cultuurforum
              4. Blz. 456 01/10/KAP/03/04 Ondersteuning OC Den Bril
              5. Blz. 457 01/10/KAP/03/05 Verdere uitbouw en ondersteuning UiTPAS Lier
              6. Blz. 458 01/10/KAP/03/06 Ondersteuning terugkerende evenementen door derden
              7. Blz. 459 01/10/KAP/03/07 Organisatie nieuwjaarsreceptie
              8. Blz. 460 01/10/KAP/03/08 Organisatie kernversterkende evenementen i.s.m. lokale economie
              9. Blz. 461 01/10/KAP/03/09 Organisatie Kerst in Lier
              10. Blz. 462 01/10/KAP/03/10 Terbeschikkingstelling feestmateriaal
              11. Blz. 463 01/10/KAP/03/11 Theatertechnische uitrusting
              12. Blz. 464 01/10/KAP/03/12 Inzet medewerkers bij projecten
              13. Blz. 465 01/10/KAP/03/13 Werkingsmiddelen voor LCC
              14. Blz. 466 01/10/KAP/03/14 Organisatie (boven)lokale cultuurwerking LCC
              15. Blz. 467 01/10/KAP/03/15 Cultuur ondernemerschap
              16. Blz. 468 01/10/KAP/03/16 Viering 200 jaar Koningshooikt
            2. Blz. 469 01/10/SAP/01 Ondersteuning culturele evenementen
              1. Blz. 470 01/10/SAP/01/01 Ondersteuning duurzame projecten
              2. Blz. 471 01/10/SAP/01/02 Reuzenfeest
              3. Blz. 472 01/10/SAP/01/03 Oprichting overleggroep 'Evenementen'
            3. Blz. 473 01/10/SAP/02 Realisatie nieuw CC
              1. Blz. 474 01/10/SAP/02/01 Bouw of verbouwing cultuurcentrum
        12. Blz. 475 01/11 Sociale dienstverlening
          1. Blz. 476 Actieplan
            1. Blz. 477 01/11/KAP/05 Sociale Dienstverlening
              1. Blz. 478 01/11/KAP/05/01 Toekenning leefloon
              2. Blz. 479 01/11/KAP/05/02 Toekenning aanvullende financiële steun
              3. Blz. 480 01/11/KAP/05/03 Toekenning aanvullende financiële steun rond energiekosten
              4. Blz. 481 01/11/KAP/05/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten gezondheidszorg
              5. Blz. 482 01/11/KAP/05/05 Ondersteuning Gezinsbond
              6. Blz. 483 01/11/KAP/05/06 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten opname van ouderen in zorgvoorzieningen en begrafenissen
              7. Blz. 484 01/11/KAP/05/07 Ondersteuning cultuur- en vrijetijdsparticipatie van mensen in armoede
              8. Blz. 485 01/11/KAP/05/08 Uitvoering Lokaal Opvanginitiatief
              9. Blz. 486 01/11/KAP/05/09 Uitbesteding gespecialiseerde info-en begeleidingstrajecten
              10. Blz. 487 01/11/KAP/05/10 Uitbesteding gespecialiseerde trajecten rond psychologische begeleiding
              11. Blz. 488 01/11/KAP/05/11 Sensibiliseringsacties rond armoede
              12. Blz. 489 01/11/KAP/05/12 Ondersteuning sociaal restaurant en sociale kruidenier
              13. Blz. 490 01/11/KAP/05/13 Ondersteuning vzw Mondiale Werken regio Lier
              14. Blz. 491 01/11/KAP/05/14 Ondersteuning vzw Samenlevingsopbouw
              15. Blz. 492 01/11/KAP/05/15 Faciliteren begeleide uitstappen voor mensen in armoede
              16. Blz. 493 01/11/KAP/05/16 Betaling bijdragen UiTPAS met kansentarief
              17. Blz. 494 01/11/KAP/05/17 Ondersteuning vzw Recht en Welzijn
              18. Blz. 495 01/11/KAP/05/18 Organisatie Rap op Stap
              19. Blz. 496 01/11/KAP/05/19 Uitvoering project 'Samen Inburgeren'
              20. Blz. 497 01/11/KAP/05/20 Organisatie taalproject 'Babbelier'
              21. Blz. 498 01/11/KAP/05/21 Organisatie taalproject 'Leeswereld' i.s.m. de bib
              22. Blz. 499 01/11/KAP/05/22 Organisatie ceremonie succesvolle afronding inburgeringstraject
              23. Blz. 500 01/11/KAP/05/23 Ondersteuning regionale samenwerking rond welzijn
              24. Blz. 501 01/11/KAP/05/24 Organisatie welzijnscirkels en trefdag voor professionals
              25. Blz. 502 01/11/KAP/05/25 Ondersteuning diversiteitsraad
              26. Blz. 503 01/11/KAP/05/26 Lier realiseert i.s.m. partners een geïntegreerd breed onthaal (GBO)
              27. Blz. 504 01/11/KAP/05/27 Ondersteuning welzijnsraad
              28. Blz. 505 01/11/KAP/05/28 Ondersteuning wereldraad
              29. Blz. 506 01/11/KAP/05/29 Uitvoering Nood-Zuid beleid
            2. Blz. 507 01/11/SAP/01 Werkervaring kansengroepen
              1. Blz. 508 01/11/SAP/01/01 Ondersteuning Fietspunt
              2. Blz. 509 01/11/SAP/01/02 Uitbesteding intensieve trajecten naar werk(ervaring)
              3. Blz. 510 01/11/SAP/01/03 Realisatie Jobatelier
              4. Blz. 511 01/11/SAP/01/04 Voorzien sociale activeringstrajecten voor leefloners
              5. Blz. 512 01/11/SAP/01/05 Verhoging aantal werkervaringsplaatsen voor leefloners (art. 60)
            3. Blz. 513 01/11/SAP/02 Kinderarmoede
              1. Blz. 514 01/11/SAP/02/01 Ondersteuning TEJO
              2. Blz. 515 01/11/SAP/02/02 Ondersteuning Vertrouwenscentrum Kindermishandeling en ondersteuning Family Justice Center
              3. Blz. 516 01/11/SAP/02/03 Huiswerkondersteuning
              4. Blz. 517 01/11/SAP/02/04 Taalondersteuningsinitiatieven in de schoolvakanties
              5. Blz. 518 01/11/SAP/02/05 Bevordering gekwalificeerde uitstroom van leerlingen
              6. Blz. 519 01/11/SAP/02/06 Organisatie centraal aanmeldingssysteem schoolinschrijvingen
              7. Blz. 520 01/11/SAP/02/07 Schoolcoaching
              8. Blz. 521 01/11/SAP/02/08 Tolkenondersteuning voor het onderwijs
              9. Blz. 522 01/11/SAP/02/09 Regie lokaal flankerend onderwijsbeleid
              10. Blz. 523 01/11/SAP/02/10 Toekenning aanvullende financiële steun rond kinderarmoede
              11. Blz. 524 01/11/SAP/02/11 Begeleiding voor/met maatschappelijk kwetsbaren volgens de outreach methodiek
              12. Blz. 525 01/11/SAP/02/12 Week van de opvoeding
              13. Blz. 526 01/11/SAP/02/13 Organisatie Huis van het kind
              14. Blz. 527 01/11/SAP/02/14 Bouw of verbouwing Huis van het kind
              15. Blz. 528 01/11/SAP/02/15 Participatie cultuur- en vrijetijdsorganisaties
            4. Blz. 529 01/11/SAP/03 Dienstverlening
              1. Blz. 530 01/11/SAP/03/01 Bouw of verbouwing sociaal restaurant en sociale kruidenier
            5. Blz. 531 01/11/SAP/04 Sociaal woonbeleid
              1. Blz. 532 01/11/SAP/04/01 Acute Opvang voor mensen in woonnood
              2. Blz. 533 01/11/SAP/04/02 Verbetering woonkwaliteit van maatschappelijk kwetsbare huurders
              3. Blz. 534 01/11/SAP/04/03 Uitbouw project Woonatelier
              4. Blz. 535 01/11/SAP/04/04 Toekenning aanvullende financiële steun rond kosten huisvesting
        13. Blz. 536 01/12 Ouderenzorg
          1. Blz. 537 Actieplan
            1. Blz. 538 01/12/KAP/01 Ouderenzorg
              1. Blz. 539 01/12/KAP/01/01 Uitbating cafetaria in de dienstencentra
              2. Blz. 540 01/12/KAP/01/02 Aanbod aangepaste activiteiten in de dienstencentra
              3. Blz. 541 01/12/KAP/01/03 Werkingsmiddelen voor de dienstencentra
              4. Blz. 542 01/12/KAP/01/04 Kwaliteitsvolle maaltijden
              5. Blz. 543 01/12/KAP/01/05 Externe advisering verbetering kwaliteit dienstverleningsaanbod
              6. Blz. 544 01/12/KAP/01/06 Logistieke ondersteuning i.f.v. maaltijdproces
              7. Blz. 545 01/12/KAP/01/07 Samenwerking met derden i.f.v. optimale zorg
              8. Blz. 546 01/12/KAP/01/08 Aangepaste werkingsmiddelen zorgmedewerkers
              9. Blz. 547 01/12/KAP/01/09 Beheer van aanleunwoningen
              10. Blz. 548 01/12/KAP/01/10 Activiteitenaanbod WZC
              11. Blz. 549 01/12/KAP/01/11 Uitbating cafetaria WZC
              12. Blz. 550 01/12/KAP/01/12 Organisatie dagcentrum De Passage
              13. Blz. 551 01/12/KAP/01/13 Organisatie inkomstenbeheer WZC
              14. Blz. 552 01/12/KAP/01/14 Organisatie medische zorgen voor de bewoners
              15. Blz. 553 01/12/KAP/01/15 Organisatie van vervoer voor bewoners
              16. Blz. 554 01/12/KAP/01/16 Onderhoud en herstelling werkmiddelen
              17. Blz. 555 01/12/KAP/01/17 Aangepaste werkkledij medewerkers
              18. Blz. 556 01/12/KAP/01/18 Organisatie administratieve ondersteuning
              19. Blz. 557 01/12/KAP/01/19 Voorzien schoonmaak
              20. Blz. 558 01/12/KAP/01/20 Gebouwen- en omgevingsbeheer
              21. Blz. 559 01/12/KAP/01/21 Logistieke ondersteuning ondersteunende medewerkers
              22. Blz. 560 01/12/KAP/01/22 Financiële steun om zorgkosten op te vangen
              23. Blz. 561 01/12/KAP/01/23 Ondersteuning LogoMechelen
              24. Blz. 562 01/12/KAP/01/24 Ondersteuning verenigingen
              25. Blz. 563 01/12/KAP/01/25 Ondersteuning Lokale Adviesraad Toegankelijkheid
              26. Blz. 564 01/12/KAP/01/26 Ondersteuning seniorenraad
              27. Blz. 565 01/12/KAP/01/27 Dementievriendelijke stad
              28. Blz. 566 01/12/KAP/01/28 Informatieverstrekking aan ouderen
              29. Blz. 567 01/12/KAP/01/29 Mobiliteitsondersteuning voor mensen met beperkingen
        14. Blz. 568 01/13 Afvalbeleid
          1. Blz. 569 Actieplan
            1. Blz. 570 01/13/KAP/03 Afvalbeleid
              1. Blz. 571 01/13/KAP/03/01 Optimalisatie en financiering afvalverwerking
              2. Blz. 572 01/13/KAP/03/02 Sociale correcties Diftar
              3. Blz. 573 01/13/KAP/03/03 Betaling kosten afvalbeheer
            2. Blz. 574 01/13/SAP/01 Optimalisering afvalophaling
              1. Blz. 575 01/13/SAP/01/01 Hervorming Ivarembelasting
              2. Blz. 576 01/13/SAP/01/02 Onderhandelingen Ivarem omtrent bevoegdheidsoverdracht
              3. Blz. 577 01/13/SAP/01/03 Opmaak visie OCT systemen nieuwe woonontwikkelingen
            3. Blz. 578 01/13/SAP/02 Proper Lier
              1. Blz. 579 01/13/SAP/02/01 Vermindering afval bij evenementen
              2. Blz. 580 01/13/SAP/02/02 Vermijden hotspots via infrastructurele ingrepen
              3. Blz. 581 01/13/SAP/02/03 Zorg voor netheid in winkelas
              4. Blz. 582 01/13/SAP/02/04 Aanpak peuken en hondenpoep
              5. Blz. 583 01/13/SAP/02/05 Samenwerking met Mooimakers
              6. Blz. 584 01/13/SAP/02/06 Ondersteuning vrijwilligers openbaar domein
              7. Blz. 585 01/13/SAP/02/07 Aanpak zwerfafval via sensibiliserings- en preventiecampagnes
              8. Blz. 586 01/13/SAP/02/08 Opmaak visie plaatsing vuilbakken in binnen- en buitengebied
              9. Blz. 587 01/13/SAP/02/09 Optimalisatie veegplan
        15. Blz. 588 01/14 Handhaving en preventie
          1. Blz. 589 Actieplan
            1. Blz. 590 01/14/KAP/01 Handhaving en preventie
              1. Blz. 591 01/14/KAP/01/01 Uitwerken preventieve acties i.k.v. veiliger fiets- en voetgangersgedrag scholieren
              2. Blz. 592 01/14/KAP/01/02 Uitwerken preventieve acties i.k.v. criminaliteitsfenomenen
              3. Blz. 593 01/14/KAP/01/03 Ondersteuning van buurten binnen BIN
              4. Blz. 594 01/14/KAP/01/04 Ondersteunende initiatieven i.f.v. vermindering middelengebruik
              5. Blz. 595 01/14/KAP/01/05 Voorzien aangepaste uitrusting gemeenschapswachten
              6. Blz. 596 01/14/KAP/01/06 Voorzien vervoersmogelijkheden gemeenschapswachten
              7. Blz. 597 01/14/KAP/01/07 Gebruik tablets/smartphones door gemeenschapswachten
              8. Blz. 598 01/14/KAP/01/08 Opzetten acties i.k.v. overlastfenomenen
              9. Blz. 599 01/14/KAP/01/09 Inning GAS-boetes
              10. Blz. 600 01/14/KAP/01/10 Igemo begeleidt herstelvorderingen
              11. Blz. 601 01/14/KAP/01/11 Sanctionerende ambtenaar GAS
              12. Blz. 602 01/14/KAP/01/12 Systematische aanpak prioritaire overtredingen
              13. Blz. 603 01/14/KAP/01/13 Opsporing, registratie en aanpak van leegstand
              14. Blz. 604 01/14/KAP/01/14 Aanpak verkrotte en verwaarloosde gebouwen en woningen
              15. Blz. 605 01/14/KAP/01/15 Bewaring beeldkwaliteit in Lier
              16. Blz. 606 01/14/KAP/01/16 Beperking reclameoverlast
              17. Blz. 607 01/14/KAP/01/17 Combitaks
              18. Blz. 608 01/14/KAP/01/18 Belasting onvrijwillige alarmmeldingen
              19. Blz. 609 01/14/KAP/01/19 Activering onbebouwde percelen in de kern
              20. Blz. 610 01/14/KAP/01/20 Belasting op tweede verblijven
              21. Blz. 611 01/14/KAP/01/21 Opvolging Strategisch Veiligheids- en Preventieplan (SVPP)
              22. Blz. 612 01/14/KAP/01/22 Opvolgen initiatieven Gezonde gemeente (LOGO Mechelen)
        16. Blz. 613 01/15 Externe communicatie
          1. Blz. 614 Actieplan
            1. Blz. 615 01/15/KAP/02 Communicatie
              1. Blz. 616 01/15/KAP/02/01 Ontvangsten, vieringen en herdenkingen
              2. Blz. 617 01/15/KAP/02/02 Communicatie in print
              3. Blz. 618 01/15/KAP/02/03 Digitale communicatie
              4. Blz. 619 01/15/KAP/02/04 Promotie stadsmerk
            2. Blz. 620 01/15/SAP/01 Burgerparticipatie
              1. Blz. 621 01/15/SAP/01/01 Uitbouw inspraak, participatie en wijkwerking
              2. Blz. 622 01/15/SAP/01/02 Behandeling meldingen en klachten
        17. Blz. 623 01/16 Klantgerichte dienstverlening
          1. Blz. 624 Actieplan
            1. Blz. 625 01/16/SAP/01 Klantgerichte dienstverlening
              1. Blz. 626 01/16/SAP/01/01 Gebruik van gebruiksvriendelijke en toegankelijke dienstverleningskanalen
        18. Blz. 627 01/17 Financiën
          1. Blz. 628 Actieplan
            1. Blz. 629 01/17/KAP/01 Financieel beheer
              1. Blz. 630 01/17/KAP/01/01 Betaling interestlasten
              2. Blz. 631 01/17/KAP/01/02 Nieuw aan te gane leningen
              3. Blz. 632 01/17/KAP/01/03 Betaling periodieke kapitaalaflossingen
              4. Blz. 633 01/17/KAP/01/04 Terugvordering van leningen ten laste van derden
              5. Blz. 634 01/17/KAP/01/05 Ontvangen tussenkomst van de hogere overheden in financieringen
              6. Blz. 635 01/17/KAP/01/06 Ontvangen belastingen geïnd door de hogere overheid
              7. Blz. 636 01/17/KAP/01/07 Ontvangen dividenden Deelnemingen IKA
              8. Blz. 637 01/17/KAP/01/08 Ontvangen dividenden en financiële tegemoetkomingen voor nutsvoorzieningen
              9. Blz. 638 01/17/KAP/01/09 Ontvangen Elia Compensatie
              10. Blz. 639 01/17/KAP/01/10 Ontvangen Gemeentefonds , sectorale subsidies en bijdragen contingentgesco's
              11. Blz. 640 01/17/KAP/01/11 Gedeeltelijke overname responsabiliseringsbijdrage
              12. Blz. 641 01/17/KAP/01/12 Tussenkomst Vlaamse Regering in kader van valorisatie open ruimte
              13. Blz. 642 01/17/KAP/01/13 Ontvangen lokale belastingen
              14. Blz. 643 01/17/KAP/01/14 Ondersteuning erediensten
              15. Blz. 644 01/17/KAP/01/15 Ondersteuning hulpverleningszone Rivierenland
              16. Blz. 645 01/17/KAP/01/16 Ondersteuning Lokale Politie Lier
              17. Blz. 646 01/17/KAP/01/17 Juridische betwistingen
              18. Blz. 647 01/17/KAP/01/18 Onwaarde niet-geïnde vordering
              19. Blz. 648 01/17/KAP/01/19 Overige financiële aangelegenheden
              20. Blz. 649 01/17/KAP/01/20 Voorzien nodige boekhoudsoftware
              21. Blz. 650 01/17/KAP/01/21 Extern advies opmaak jaarrekening
              22. Blz. 651 01/17/KAP/01/22 Betaling lokale en bovenlokale belastingen en retributies
              23. Blz. 652 01/17/KAP/01/23 Investeringsreserve
        19. Blz. 653 01/18 Personeel
          1. Blz. 654 Actieplan
            1. Blz. 655 01/18/SAP/01 Inzetten op digitale vaardigheden
              1. Blz. 656 01/18/SAP/01/01 Ontwikkelen digitale geletterdheid alle medewerkers
            2. Blz. 657 01/18/SAP/02 Duurzaam personeel
              1. Blz. 658 01/18/SAP/02/01 Invoeren duurzame mobiliteit voor dienstverplaatsingen
              2. Blz. 659 01/18/SAP/02/02 Invoeren duurzame mobiliteit voor woon-werkverkeer
              3. Blz. 660 01/18/SAP/02/03 Invoeren duurzame drankrecipiënten
            3. Blz. 661 01/18/SAP/03 Sociale werkgever
              1. Blz. 662 01/18/SAP/03/01 Voorzien sociale tewerkstellingsplaatsen
            4. Blz. 663 01/18/SAP/04 Personeelsbestand
              1. Blz. 664 01/18/SAP/04/01 Opvolgen personeelsbestand
            5. Blz. 665 01/18/KAP/05 Personeel
              1. Blz. 666 01/18/KAP/05/01 Verloning medewerkers
              2. Blz. 667 01/18/KAP/05/02 Terugbetalingen i.k.v. duurzaam woon-werkverkeer en dienstverplaatsingen
              3. Blz. 668 01/18/KAP/05/03 Verzekering arbeidsongevallen en hospitalisatieverzekering
              4. Blz. 669 01/18/KAP/05/04 Verdere optimalisatie en professionalisering
              5. Blz. 670 01/18/KAP/05/05 Verloningen college
              6. Blz. 671 01/18/KAP/05/06 Presentiegelden raden en BCSD
              7. Blz. 672 01/18/KAP/05/07 Levenslang leren van medewerkers
              8. Blz. 673 01/18/KAP/05/08 Werken aan de cultuur van de organisatie
              9. Blz. 674 01/18/KAP/05/09 Betaling maaltijdcheques en koopkrachtverhogende maatregelen
              10. Blz. 675 01/18/KAP/05/10 Aanleg en betaling pensioenkost
              11. Blz. 676 01/18/KAP/05/11 Optimalisatie van personeel- en HRsoftwarepakketten
              12. Blz. 677 01/18/KAP/05/12 Werving en selectie van competente en flexibele medewerkers
              13. Blz. 678 01/18/KAP/05/13 Onthaal en socialisatie nieuwe medewerkers
              14. Blz. 679 01/18/KAP/05/14 Interne communicatie
              15. Blz. 680 01/18/KAP/05/15 Veilige en gezonde werkomgeving
              16. Blz. 681 01/18/KAP/05/16 Personeelsvereniging Vonk
              17. Blz. 682 01/18/KAP/05/17 Langer werken met aangepast werk
              18. Blz. 683 01/18/KAP/05/18 Retentie medewerkers
              19. Blz. 684 01/18/KAP/05/19 Aanbieden gratis drank aan medewerkers
              20. Blz. 685 01/18/KAP/05/20 Verhogen organisatiebetrokkenheid van medewerkers
              21. Blz. 686 01/18/KAP/05/21 Realisatie veilige en gezonde werkomgeving
              22. Blz. 687 01/18/KAP/05/22 Waardering gepensioneerde medewerkers
              23. Blz. 688 01/18/KAP/05/23 Waardering vrijwilligers
              24. Blz. 689 01/18/KAP/05/24 Betaling vakbondspremie
        20. Blz. 690 01/19 Strategie & IT
          1. Blz. 691 Actieplan
            1. Blz. 692 01/19/KAP/02 Strategie & IT
              1. Blz. 693 01/19/KAP/02/01 Aankoop en beheer data
              2. Blz. 694 01/19/KAP/02/02 Aankoop kleine herstellingen en helpdesk
              3. Blz. 695 01/19/KAP/02/03 Inhuring nodige expertise
              4. Blz. 696 01/19/KAP/02/04 Aankopen i.k.v. digitaliseringsprojecten
              5. Blz. 697 01/19/KAP/02/05 Voorzien vaste telefonie
              6. Blz. 698 01/19/KAP/02/06 Voorzien mobiele telefonie
              7. Blz. 699 01/19/KAP/02/07 Verzekeren wanverbindingen en internetconnecties
              8. Blz. 700 01/19/KAP/02/08 Opvolgen onderhouds- en supportcontracten en aangegane verbintenissen.
              9. Blz. 701 01/19/KAP/02/09 Uitvoeren paperflowcontract
              10. Blz. 702 01/19/KAP/02/10 Vernieuwen office licenties
              11. Blz. 703 01/19/KAP/02/11 Vernieuwing actieve componenten, datacenter, serverpark
              12. Blz. 704 01/19/KAP/02/12 Vernieuwing computers, thin cliënts, laptops en tablets
            2. Blz. 705 01/19/SAP/01 Datamanagement
              1. Blz. 706 01/19/SAP/01/01 Kwaliteitsvol data- en informatiebeheer
              2. Blz. 707 01/19/SAP/01/02 Betrouwbare datainfrastructuur
              3. Blz. 708 01/19/SAP/01/03 Optimalisatie informatiestromen
        21. Blz. 709 01/20 Facility management
          1. Blz. 710 Actieplan
            1. Blz. 711 01/20/KAP/01 Facility management
              1. Blz. 712 01/20/KAP/01/01 Voorzien werkkledij
              2. Blz. 713 01/20/KAP/01/02 Onderhoud en vervanging machines en uitrusting
              3. Blz. 714 01/20/KAP/01/03 Optimalisatie dienstverplaatsingen
              4. Blz. 715 01/20/KAP/01/04 Werkingsmiddelen rollend materiaal
        22. Blz. 716 01/21 Algemene zaken
          1. Blz. 717 Actieplan
            1. Blz. 718 01/21/KAP/01 Algemene zaken Archief
              1. Blz. 719 01/21/KAP/01/01 Uitwerking archiveringsbeleid
              2. Blz. 720 01/21/KAP/01/02 Bekendmaken documentair erfgoed
              3. Blz. 721 01/21/KAP/01/03 Werkingsmiddelen archief
            2. Blz. 722 01/21/KAP/02 Algemene zaken Verzekeringen
              1. Blz. 723 01/21/KAP/02/01 Verzekeringen
            3. Blz. 724 01/21/KAP/03 Algemene zaken Werkingsmiddelen
              1. Blz. 725 01/21/KAP/03/01 Algemene werkingsmiddelen organisatie
              2. Blz. 726 01/21/KAP/03/02 Algemene werkingsmiddelen politieke organisatie
      3. Blz. 727 Overzicht van alle investeringsuitgaven per investeringsproject
        1. Blz. 728 Overzicht van alle investeringsuitgaven per investeringsproject
      4. Blz. 729 Overzicht van alle toegestane werkings- en investeringssubsidies
        1. Blz. 730 Beleidsdoelstelling Cultuur en evenementen
        2. Blz. 731 Beleidsdoelstelling Deeltijds Kunstonderwijs
        3. Blz. 732 Beleidsdoelstelling Financiën
        4. Blz. 733 Beleidsdoelstelling Handhaving en Preventie
        5. Blz. 734 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO
        6. Blz. 735 Beleidsdoelstelling Leven Ruimte en Omgeving
        7. Blz. 736 Beleidsdoelstelling Ondernemen
        8. Blz. 737 Beleidsdoelstelling Openbaar Domein
        9. Blz. 738 Beleidsdoelstelling Ouderenzorg
        10. Blz. 739 Beleidsdoelstelling Sport en verhuur Vrijetijdsinfrastructuur
        11. Blz. 740 Beleidsdoelstelling Toerisme en erfgoedwerking
        12. Blz. 741 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening - entiteit Stad
        13. Blz. 742 Beleidsdoelstelling Sociale dienstverlening - Entiteit OCMW
        14. Blz. 743 Beleidsdoelstelling Financiën (Investeringssubsidies)
        15. Blz. 744 Beleidsdoelstelling Jeugd en BKO (Investeringssubsidies)
        16. Blz. 745 Beleidsdoelstelling Sport en Verhuur Vrijetijdsinfrastructuur (Investeringssubsidies)
      5. Blz. 746 Overzicht van de opbrengst per belastingsoort
        1. Blz. 747 Opbrengsten per belastingsoort
      6. Blz. 748 Overzicht van de personeelsinzet
        1. Blz. 749 Overzicht personeelsinzet Stad Lier
        2. Blz. 750 Overzicht personeelsinzet OCMW Lier
      7. Blz. 751 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
        1. Blz. 752 Overzicht van alle beleidsvelden per beleidsdomein
      8. Blz. 753 Overzicht van de verbonden entiteiten
        1. Blz. 754 Verbonden entiteiten
      9. Blz. 755 Omgevingsanalyse
        1. Blz. 756 Omgevingsanalyse
    6. Acties
    7. Zoeken
    8. Publicatie bijlagen
    9. Contact
    10. PrivacyStatement
    11. Sitemap